Vaihdoin vuoden alusta NOD'iin ja ZOne Alarmiin. Zonen ilmaista versiota en kuitenkaan ole onnistunut päivittämään. Onko syy minussa, vai eikö sitä tosiaan voi? Ja onko siitä siis mitään hyötyä?
Olisikohan toista ilmaista palomuuria, joka toimisi NODin kanssa?
Zone ja NOD
9
996
Vastaukset
- riittää
Jopa Wxpsp2:n muuri riittää nodin kanssa.
Minulla myös tuo sama yhdistelmä ja hyvin pelaavat yhteen. Zone Alarmin overviewssa lukee että "Product is up to date" Lukeeko sinulla jotain muuta siinä?
- seuraavaa:
ZoneAlarm version 7.0.302.000
Kun yritän päivittää, en koskaan löydä ilmaista vaihtoehtoa, ja en halua maksaa tästä. Päivittääkö Zone taustalla, minulta kysymättä? Olen ruksinut sen vaihtoehdon, että automaattisesti päivittäisi. - palasin vanhaan
seuraavaa: kirjoitti:
Kun yritän päivittää, en koskaan löydä ilmaista vaihtoehtoa, ja en halua maksaa tästä. Päivittääkö Zone taustalla, minulta kysymättä? Olen ruksinut sen vaihtoehdon, että automaattisesti päivittäisi.Ei sitä välttämättä tarvitse päivittää. Minä käytän
vielä vanhaa (6.5.731.000) versiota ja hyvin pelaa.
Uudemmissa ainakin minulla oli jotain häikkää,
palasin vanhaan.
Ei Zone päivitä taustalla. Ainakin minulla se kysyi
aina luvan. seuraavaa: kirjoitti:
Kun yritän päivittää, en koskaan löydä ilmaista vaihtoehtoa, ja en halua maksaa tästä. Päivittääkö Zone taustalla, minulta kysymättä? Olen ruksinut sen vaihtoehdon, että automaattisesti päivittäisi.Kyllä se päivittää itse itsensä jos kerran ruksinkin olet laittanut. Minulla lukeekin siinä etuikkunassa että Firewal is up to date.
- Mika.
ZoneAlarmin uusin versio on 7.0.362.000.
- se päivitys
Mika. kirjoitti:
ZoneAlarmin uusin versio on 7.0.362.000.
ei onnistu?
Joka kerta, kun kysyy päivityksestä, on vaihtoehtona vain maksullisia. Miten voi pitää ilmaisversion ajan tasalla. Vai voiko? Täytyykö rekisteröidä ilmaistuote? Vai voiko edes rekisteröidä?
Hiukan hirvittää olla vanhan palomuurin kanssa pahaa maailmaa vastaan. Kuulemma tarvitsee olla netissä vain hetken, kun jo saa kaikenmaailman troijalaista koneelleen. Kuka tietää, vaikka koneeni olisi yksi tuhansista 'zombeista', joita sitten käytetään spämmäykseen. se päivitys kirjoitti:
ei onnistu?
Joka kerta, kun kysyy päivityksestä, on vaihtoehtona vain maksullisia. Miten voi pitää ilmaisversion ajan tasalla. Vai voiko? Täytyykö rekisteröidä ilmaistuote? Vai voiko edes rekisteröidä?
Hiukan hirvittää olla vanhan palomuurin kanssa pahaa maailmaa vastaan. Kuulemma tarvitsee olla netissä vain hetken, kun jo saa kaikenmaailman troijalaista koneelleen. Kuka tietää, vaikka koneeni olisi yksi tuhansista 'zombeista', joita sitten käytetään spämmäykseen...hakemaan uusin zonealarmi, sen asentamisen jälkeen näet sen "up to date" kuvakkeen aina siinä jo heti etusivun oikeassa laidassa kun aukaiset zone alarmin.Saat sen täältä: http://www.zonealarm.com/store/content/catalog/products/sku_list_za.jsp
se päivitys kirjoitti:
ei onnistu?
Hiukan hirvittää olla vanhan palomuurin kanssa pahaa maailmaa vastaan. Kuulemma tarvitsee olla netissä vain hetken, kun jo saa kaikenmaailman troijalaista koneelleen. Kuka tietää, vaikka koneeni olisi yksi tuhansista 'zombeista', joita sitten käytetään spämmäykseen.Kyllä se palomuuri pitää itse itsensä päivitettynä, ei tarvitse itse sitä manuaalisesti päivittää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796