lisäke?

Shandra

Tekevätkö kampaamot valmiiksi ostettuun lisäkkeeseen hääkampauksia? Onko aivan pakko mennä meikkiin muualle ammattilaiselle vai tehäänkö se yleensä itse? Mitä suosittelisitte? Tv. ekaa kertaa pappia kyytissä=D

4

721

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymyksiisi

Kyllä, kampaajat tekevät kamapuksia omista lisäkkeistä, itseasiassa useinmiten se on hankittava omaksi, ei kampaajilla ole niitä lainata, monillakaan. Ota kuitenkin lisäkkeesi mukaan jo kun suunnittelette kampausta ja viimeistäänkin harjoituskampaukseen.

Ja toisekseen, ei meikkiin ole mikään pakko (ei kampaukseenkaan toisaalta) mennä muualla, jos osaa, tekee itse! ;)

• Shandra

Kiitti, tämä helpotti huomattavasti!!=D

• suosittelisin

ammattilaisen tekemää meikkiä. On se sen verrna stressaava päivä, et kun maikki on kerran kunnon tuotteilla tehty, ei sitä tarvitse korjailla, eikä toisaalta myöskään pelätä, että sade, hiki tms. meikin sotkisi, kun on laatutotteilla tehty. Ja toisaalta: jos nyt kerran elämässään meikattavaksi menisi, niin eikö hääpäivä olisi se sopiva päivä?

• meikistä

Toisaalta jos itse osaat ehostaa ok niin miksi et kokeilisi kotona millaine häämeikki olisi mielestäsi kiva. Jos osaat tehdä kelpaavaan, niin miksi sitä käyttäisi satasen pakkeliin jonka illalla pesee pois.

Hei siskot, olisitteko markka-aikana maksaneet häämeikistä ja kokeilumekistä tosiaan 600mk? Öö..tuskin.

Tuolla rahalla saat ostettua kyllä tarvittaessa nimekkään värivoiteen ja silti vielä jääkin rahaa. Ja meikkaaja varaa meikkiisi tunnin, joten jos itse harjoittelet ja saat tehtyä niin voi ajassakin säästää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32