tarvitaa usein jo tämän ikäsenä,ainakin ikänäön vuoksi.
Menin optikolle ja tilasin jo toukokuun alussa ne mutta eipä ole kuulunu yhtään mitään?
En kysele koska lupasvat ilmottaa,mutta toisaalta harmittaa kun niin kalliit on.
Voiskohan jättää lasit noutamatta kun en ajoissa niitä saanut ja on tulossa jo edullinen firma josta lasit sais halvemmalla.
Kysynkin,onko kellään ollu kokemusta että ei tule laseista tietoa eikä tule niitä lopulta edes haettua ja voiko niistä joutu korvaamaan jotain jos lopulta ei niitä ota.
Luvattiin parissa viikossa.
silmälaseja
8
485
Vastaukset
- hyvitystä
tai ilmoitat peruutavasi tilauksen ,eiköhän lasit ilmesty melko vikkelään.
- Kutv M
Varmaan tietää parhaiten vastata kysymykseesi.
- likinäköinen
Kysyisin, että onko valmiit. Ja jos ei, sitten peruisin tilauksen.
jos et niistä aio edes kysyä. Tiedä häntä vaikka olisi osoitetietosi hukassa tai jotain muuta sekaannusta. Tottahan voit tilauksesi perua koska vain. Nyt puhelin kauniiseen käteen ja asiaa hoitamaan, hopi hopi. Sadepäivän hommaa!!
- "birgi"
kävi aurinkolasien kanssa (voimakuuksilla olevat)niin, että luvattiin ilmoittaa puhelimitse kunhan ovat valmiit. Toimitusajaksi luvattiin kaksi viikkoa.
Ei kuulunut kuukauteen mitään ja minä kyselemään lopultakin, että missä viipyvät ja syy oli niin yksinkertainen, että olivat ottaneet puh numeroni väärin ylös ja näin ollen eivät saaneet minuun yhteyttä.
Sitä hieman ihmettelin, että miksi eivät tarkistaneet numeroa tiedustelusta nimen perusteella.
No hyvitykseksi sain laadukkaan silmälasikotelon, joka ei muuten olisi kuulunut kauppaan.
Otahan lusikka kauniiseen käteesi ja kysy, koska inhimillisiä erehdyksiä voi aina sattua.- pitkä pinnanen
ja asia kunnossa!Kiitos,kun kannustitte!Aurinkoista kesää!:)
- sitroen.
pitkä pinnanen kirjoitti:
ja asia kunnossa!Kiitos,kun kannustitte!Aurinkoista kesää!:)
viime syksynä silmälasit. Reseptin olin muuntanut optikon reseptistä lähialueelle sopivaksi ja kirjoittanut kuulakärkikynällä ruutupaperille. 20 minuuttia maksamisesta oli uudet lasit päässä. Aitoa lasia heijastuksenestolla ja sankojen aisat titaania. Kylläpä taas näkee!
Mitäkö maksoi? 250 yania eli noin 25 euroa. - on hinta
sitroen. kirjoitti:
viime syksynä silmälasit. Reseptin olin muuntanut optikon reseptistä lähialueelle sopivaksi ja kirjoittanut kuulakärkikynällä ruutupaperille. 20 minuuttia maksamisesta oli uudet lasit päässä. Aitoa lasia heijastuksenestolla ja sankojen aisat titaania. Kylläpä taas näkee!
Mitäkö maksoi? 250 yania eli noin 25 euroa.pudonnut - eilen vielä kerroit toisella palstalla maksaneesi 250 euroa!
Ei sittenkään kannata lähteä Kiinasta laseja hakemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816