kertokaa äkkiä missä on sellaine sivu jossa voi kirjautua live messnegeriin. eli mulla on se asennettuna mutta se ei anna kirjautua suoraan, vaan se pitää tehdä netin kautta. Se sivu oli mulla joskus tiedossa mutta nyt en löydä sitä'.
WINDOWS LIVE MESSENGER
lasssssk
3
220
Vastaukset
- äkkiä
miksi meseen pitää kirjautua ja mitä tuo kirjautuminen oikein mielestäsi tarkoittaa?
Yleensä ihmiset käyttää webmessengeriä jos koneelle ei saa asentaa varsinaista.. mutta sinun koneelle on siis saanut..joka tapauksessa tässä linkki..en ymmärrä myöskään että mitä oikein tarkoitat..
http://webmessenger.msn.com/?mkt=fi-fi- lassssk
en osaa oikein selittää tarkemmin, mutta joka tapauksessa tuosta linkistä löytyi apu onkelmaan. Kiitoksia tuhannesti vastauksista!;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796