minulla on uusi kone hoopeen pöytä kone jossa on langaton netti mahdollisuus minulla on wlan tuki asema mutta kun siihen yrittää yhdistää tulee windows ei voi muodostaa yhteyttä kohteeseen ****** tuntemattomasta syystä on kokeiltu ilman suojauksia ja toisella koneella pelittää erittäin hyvin. Käyttis on tässä uudessa win vista vanhassa win xp eli miten pitää toimia. ja sitten kaukossätimen vastaanotinta jos liikautta yhteys siihen katoaa mut sitten kun vähän liikuttaa uudelleen se toimii taas. niin mikä avuks vai pitäskö vaihdattaa kone?
uuden koneen WLAN
hoopeepavilion
3
299
Vastaukset
- hoopeepavilion
nyt enää askarruttaa se herkkyys siinä vastaan ottimessa
Kannattas aina laittaa tänne se kikka miten sait koneen toimimaan..siitä voisi olla hyötyä sillejoka googlettaa samaa asiaa.
- hoopeepavilion
Suvisusanna1 kirjoitti:
Kannattas aina laittaa tänne se kikka miten sait koneen toimimaan..siitä voisi olla hyötyä sillejoka googlettaa samaa asiaa.
Wlan selvisi näin minulla on a-link tukiasema ja yksinkertaisesti päivitin sen ajurit ja voilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969