LUKEKAA ROOM.1

jakeesta 18 eteenpäin ja eritoten jakeet 26,27 ja ilmestyskirjasta löytyy näiden töiden palkinto.tämä on jumalansanaa.en laita tähän mitään omaa.piste..

6

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystvast

sopii siihen noin 8-vuotiaaseen poikaan tai tyttöön, joka alkaa pikku hiljaa osoittaa seksuaalista kiinnostusta omaa eikä vastakkaista sukupuolta kohtaan? Seksuaalinen identiteetti muodostuu jo aiemmin (!), mutta kiinnostus alkaa ilmetä joskus tuossa iässä.

Lue erityisesti Room 1, jakeet 29-32 ja pidä samalla mielessäsi kuva tuon ikäisestä pikkulapsesta. Miten sopii yhteen?

Tähän olen kysellyt vastausta uskovaisilta aiemminkin, mutten jostain syystä ole saanut...

• ML213

Niin, Raamatussa on ilmoitettu, miten on ihmisiä, jotka ovat avioon kelpaamattomia.Voi kuullostaa hurjalta ohjeelta, mutta ihmisen tehdessä selkeän ratkaisun tässäkin asiassa, niin hän löytää todellisen elämän.

Ihmistä aina rasittaa epävarmuus tai ratkaisemattomat asiat arjessa.Tunnen sinkkuja, jotka ovat valinneet yksinelämisen tietoisesti ja ovat onnellisia.
        On muistettava, miten Jumala aina mahdollistaa ihmisen onnellisuuteen ja rikkaaseen elämään toteuttaessaan Jumalan ohjeistuksen omalle kohdalleen.Jumala on erikoisesti suunnitellut ihmisen siten, että ihminen mahdollistuu sopeutumaan ja elämään monenlaisissa olosuhteissa.

Jos ihminen neuroottisesti asettaa arkeensa ehdot, jotka on mahdoton toteutua, niin hänen kehityksensä on lähes pysähdyksissä.Tyytyväisyys ja kiitosmieli on harvinaista "herkkua" eläessään todellista arkeaan.

Kokemusperäisesti voin kertoa, kylläkin toiselta alueelta, miten ihmisen on mahdollista muuttaa mielikuvia ja todella laajasti.Siis mielikuvia, jotka vaikuttavat minätilaan.

• ystvast
        ML213 kirjoitti:

Niin, Raamatussa on ilmoitettu, miten on ihmisiä, jotka ovat avioon kelpaamattomia.Voi kuullostaa hurjalta ohjeelta, mutta ihmisen tehdessä selkeän ratkaisun tässäkin asiassa, niin hän löytää todellisen elämän.

Ihmistä aina rasittaa epävarmuus tai ratkaisemattomat asiat arjessa.Tunnen sinkkuja, jotka ovat valinneet yksinelämisen tietoisesti ja ovat onnellisia.
        On muistettava, miten Jumala aina mahdollistaa ihmisen onnellisuuteen ja rikkaaseen elämään toteuttaessaan Jumalan ohjeistuksen omalle kohdalleen.Jumala on erikoisesti suunnitellut ihmisen siten, että ihminen mahdollistuu sopeutumaan ja elämään monenlaisissa olosuhteissa.

Jos ihminen neuroottisesti asettaa arkeensa ehdot, jotka on mahdoton toteutua, niin hänen kehityksensä on lähes pysähdyksissä.Tyytyväisyys ja kiitosmieli on harvinaista "herkkua" eläessään todellista arkeaan.

Kokemusperäisesti voin kertoa, kylläkin toiselta alueelta, miten ihmisen on mahdollista muuttaa mielikuvia ja todella laajasti.Siis mielikuvia, jotka vaikuttavat minätilaan.

mutta mitä tekemistä sillä on tuon asian kanssa?

• ML213
        ystvast kirjoitti:

mutta mitä tekemistä sillä on tuon asian kanssa?

JOs ihminen tiedostaa olevansa homo/lesbo , niin tämä poikkeavuus ei ole synti.Eihän hän itse ole tietoisesti ohjautunut/kasvanut poikkeavaksi.

Mutta, homouden harjoittaminen taas on selkeästi Jumalan tahdon vastaista eli syntiä.On siis avioon kelpaamaton, jos uskoo Jumalan ohjeistukseen/Raamattuun.

Jumalahan on suunnitellut ihmisen niin, että ihminen mahdollistuu onnellisuuteen ja tyytyväisyyteen vaikeissa/poikkeavissakin olosuhteissa.Pitkäkestoinen, ratkaisemattomat asiat, epävarmentaa koko persoonan.

• ystvast
        ML213 kirjoitti:

JOs ihminen tiedostaa olevansa homo/lesbo , niin tämä poikkeavuus ei ole synti.Eihän hän itse ole tietoisesti ohjautunut/kasvanut poikkeavaksi.

Mutta, homouden harjoittaminen taas on selkeästi Jumalan tahdon vastaista eli syntiä.On siis avioon kelpaamaton, jos uskoo Jumalan ohjeistukseen/Raamattuun.

Jumalahan on suunnitellut ihmisen niin, että ihminen mahdollistuu onnellisuuteen ja tyytyväisyyteen vaikeissa/poikkeavissakin olosuhteissa.Pitkäkestoinen, ratkaisemattomat asiat, epävarmentaa koko persoonan.

sano että tuo "avioon kelpaamaton" tarkoittaisi homoja, eli kyse on vain yhdestä tulkinnasta.

>>Jumalahan on suunnitellut ihmisen niin, että ihminen mahdollistuu onnellisuuteen ja tyytyväisyyteen vaikeissa/poikkeavissakin olosuhteissa.>>

Mitä tuolla tarkoitat? Sitäkö että homon pitää yrittää olla onnellinen selibaatissa?

>>Pitkäkestoinen, ratkaisemattomat asiat, epävarmentaa koko persoonan.>>

Selibaatissa ikänsä eläminen, kun ei haluaisi, on kyllä juuri tuollainen asia.

• ML213
        ystvast kirjoitti:

sano että tuo "avioon kelpaamaton" tarkoittaisi homoja, eli kyse on vain yhdestä tulkinnasta.

>>Jumalahan on suunnitellut ihmisen niin, että ihminen mahdollistuu onnellisuuteen ja tyytyväisyyteen vaikeissa/poikkeavissakin olosuhteissa.>>

Mitä tuolla tarkoitat? Sitäkö että homon pitää yrittää olla onnellinen selibaatissa?

>>Pitkäkestoinen, ratkaisemattomat asiat, epävarmentaa koko persoonan.>>

Selibaatissa ikänsä eläminen, kun ei haluaisi, on kyllä juuri tuollainen asia.

"Mitä tuolla tarkoitat? Sitäkö että homon pitää yrittää olla onnellinen selibaatissa? "
        -------
        En pohdi kokemusperäisesti, mutta olen saanut seurata läheltä miten yksinelävät ihmiset ovat "Dementoituneet" seksuaalisesti eli eivät ole kiinnostuneet koko alueesta.

Taas, jos ihmisellä seksuaaliset mielikuvat ovat ylikorostuneet, niin näiden ihmisten seksuaalisuuden tarve on voimakasta, jopa kieroontunutta.

Ihmisen ajatellessa ja mielikuvien kautta kiihottuen, niin tämä aktivoi yhä enemmän saamaan kokemusperäistä seksiä.Tulee ikään kuin kierre.

Taas, jos ihmisen ajatusmaailma ohjautuu pois kokoalueesta, niin hän ei todella ole riippuvainen koko asiasta.
        Ihmisen tietoisuudessa olevilla asioilla ja mielikuvilla on suuri merkitys käyttäytymiseen.

Raamatun ohjeistushan ohjaa just ihmisen ajattelutapaa ja mielikuvia ja vaikuttaa siten tahtoon ja tekemiseen.

"Pitkäkestoinen, ratkaisemattomat asiat, epävarmentaa koko persoona"
        ------
        Kuten aiemmin pohdin, niin ihmisen tahtotilalla on suuri merkitys.Esim.Ratkaistessaan tietoisesti haluavansa elää yksin ja luopuu avioliiton haaveesta.Tämä tietoinen ratkaisu/valinta helpottaa tilannetta.Samoin pitää hyväksyä seksuaalisen elämän muuttumisesta.

Siis omatahto ja ratkaisu on merkityksellinen.Jos ihminen tahtoo lähes kaikkia asioita, jotka osiltaan on mahdoton toteutua, niin näin eläen ihminen epävarmentuu ja ongelmoituu yhä syvemmin.

Taas toinen ihminen ei voi päättää tai vaikuttaa toisen ihmisen tahtotilaan.Tämä on tehtävä itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe