Tietääkö kukaan mikä elokuva on kyseessä:
-Se tuli joskus 90 -luvulla tai aivan 2000-luvun alussa yleltä perjantai iltapäivänä, jolloin tuli vielä nuorten elokuvia.
-Elokuvassa pääosassa oli poikia, joiden piti jakaa sanomalehtiä (muistaakseen kerätäkseen johonkin rahaa?).
-Sitten siellä oli joku omituinen talo, johon ne ei voineet toimittaa ssanomalehteä jostakin syystä (mikäli nyt muistan oikein).
-Elokuva on mitä luultavammin 90-luvulla tehty. -Sitten elokuvassa, muistaakseni joku pojista kävi jonkun yksinäisen, vanhan naisen luona joka leipoi/antoi pojalle pikkuleipiä.
Mikä elokuva kyseessä? APUA!!!
6
823
Vastaukset
- jebsjebs
Kaikella kunnioituksella sanon tämän mahdollisimman kohteliaasti: Kannattaako vaivata päätään lähes 10 vuoden takaisella elokuvalla.. ?? ;)
- Nimetön
kannattaa, jos kyseessä on hyvä leffa!!
- selväääää
Nimetön kirjoitti:
kannattaa, jos kyseessä on hyvä leffa!!
Noooh.. Asioitas.. :) Ollaan nyt sitte ihan asiallisia ni mulla eij ainakaa oo mitää tietoa että mikä leffa mahtaa olla kyseessä.. :)
- Marienhof
maalainen elokuva oli?
- Nimetön
...Amerikkalainen
- Marienhof
Nimetön kirjoitti:
...Amerikkalainen
voit katsoa aiemmin Ylen kanavilla esitettyjä elokuvia:
http://www.yle.fi/tv1/elokuvat/elokuva-arkisto/index.htm
http://www.yle.fi/tv2/elokuvat/elokuvat_arkisto.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774