Pikku-Kallen isä tuli kotiin ja näki Pikku-kallen ja Pikku-liisan ilki alastomina sängystä.Isä ei hermostunut vaan kysyi:-leikittekö lääkäriä? Pikku-Kalle vastasi:ei, vaan äitiä ja naapurin setää
Pikku-Kalle ja Pikku-liisa
1
2482
Vastaukset
- Stide98
pikku-kalle ja hänen äitinsä olivat mummolla syömässä... kesken ateriaa pikku-kalle sanoi äidilleen:äiti mulla on kusi hätä ......äiti sanoi pikku-kalle ei noin saa sanoa ainakaan ruoka pöydässä sano vaikka että sinua laulattaa..... illalla kun pikku-kalle oli menossa mummon kanssa nukkumaan pikku-kalle sanoi mummolle:minua laulattaa...mummo vastasi:et voi laulaa hirveän kovaa koska pappa nukkuu joten voit laulaa hiljaa minun korvallani.... niin pikku-kalle otti kalunsa esiin ja rupesi "laulamaan"..... mummo rupesi kiljumaan ja herätti papan..... pikku-kalle sanoi mummolle: mummo ei saa huuta herätät papan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745