90% naisista haluaa min.175cm miehen, jopa 150cm naiset!
Mitä pituudella on väliä? Ettehän välittäisi pituudesta mitään jos mies olisi miljonääri tai kuuluisuus. Ajatelkaa vaikka Tom Cruisea, eikä pituusvaatimus yllättäen katoaisi jos lyhyt Tomppa pyytäisi sinua treffeille?
Todennäköisesti liian paljastava kysymys naisille, mutta hauska olisi kuulla selityksiä :)
Kysymys
69
6847
Vastaukset
- paikkaansa
Oon 160 cm ja ihan todella rakastunut mieheen joka on n. 165 cm. Korkkarit jalassa olen jopa vähän pitempi kuin mies, mutta mitäs siitä. En ymmärrä, mitä miehen pituudella on väliä.
Tompasta en tykkää, mutta syynä ei ole pituus.- Pitää
Pitää paikkansa, puhut vain omasta puolestasi. Meneppä katsomaan naisten profiileja täällä suomi24:ssa(treffit) ja kiinnitä huomio naisten vaatimuksiin miehille. Alle 175 cm voivat vetää itsensä jojoon! Siis miehet.....
- totta..
koska olen itsekin pitkä ( 172cm ) ja siihen kun laskee korkokenkien tuoman lisän. Olen tosin seurustellut itseäni lyhyemmän miehen kanssa eikä pituusero ollut kummallekaan este.
Totuus on myös että harva mies katselee itseään pidempiä naisia.
Pituusero on itselleni ennemminkin hidaste ei kuitenkaan este jos miehessä muut asiat kunnossa ja kemiat toimii. - niin se vain on
Minusta suhteessa pitää olla fyysistä vetovoimaa. Jos mies on alle 180cm niin asia vain on niin ettei mies kiihota minua kovin paljon (ei edes Tom Cruise) vaikka miten olisi hottis muuten.
Onhan miehilläkin omat vaatimuksensa, nainen ei saa olla lihava, pieni/isotissinen, oltava pitkät hiukset jne. Ja se on ihan OK.- ongelmia?
Vaatimuksia on kaikilla, mutta miehillä ei ole mitään yhtä tarkeää kuin naisilla tuo pituus. Ehkä pitkä mies pönkittää naisen huonoa itsetuntoa. En usko että terveen itsetunnon omaava nainen välittää niin pinnallisesta seikata kuin pituus!
- haluaa ison ja ruman
Voisit kysyä vaikka Nicole Kidmanilta, eikö hvvännäkoinen pätkä mies omaa fyysistä vetovoimaa. Ihmeellistä yleistää tällä tavalla. Onko sentin ero todellakin merkittävä viehätysvoimassa.
Vakka kantensa valitsee. Joillekin ihmisille riittää jonkinlainen rudimentaarisen mies/naiskuvan täyttäminen.
Tämä voi tarkottaa esim. sitä, että mies valikoi naisen parin naisellisen piirteen, kuten tissien ja takapuolen koon perusteella. Naiselle taas voi riittää että mies on kookas ja karvainen, vaikka olisikin muuten jopa läski ja ruma. Tämähän saa isoluisenkin naisen tuntemaan itsensä pieneksi.
Hyvä puoli tässä asiassa on se, että tällaisiin miehisyys/naisellisuus ominaisuuksiin kiinnittävät huomiota ennen kaikkea sellaiset joilla ei ole mahkuja oikeasti hyvännäkoiseen. Olen nähnyt "isojen" naisten monesti ihastuvan pitkiin miehiin, heidän kokonsa ilmeisesti kompensoivat toisiaan.
- 180 piiitkä
niin ei kyllä kelpaa 170cm miehelle!!!
Kivaa olisi jos mies olisi kookas, suojeleva ja nainen saisi siis olla pieni ja heikko.- lyhennysleikkaukseen.
Pieni ja heikko nainen on säälittävä, kuten myös pitkä ja haikko nainen.
Terveen itsetunnon omaava nainen ei tarvitse pitkää miestä pönkittämään itsetuntoaan. Hyvän itsetunon omaava nainen on seksikäs.
Entä jos mies on älykäs, huumorintajuinen, luotettava, huippuhyvä ja sporttinen tyyppi. Sinä vain pyörit mittanauhan kanssa ympärillä?? Ei anna kovin älykästä kuvaa sinusta. Sopiva nainen kun kohdalle osuu, ei 180:n sentin pituus vaikuta kelpaamiseen tippaakaan. Tosin en ole 170 senttinen, vaan 167 senttiä pitkä. Ehkä siinä on eroa.
Kemioiden sopiessa toinen on sopivan kokoinen. Toki naisen toiveiden mukaan häntä voi kutsua myös pieneksi (tai isoksi).- melkein 180cm neito
lyhennysleikkaukseen. kirjoitti:
Pieni ja heikko nainen on säälittävä, kuten myös pitkä ja haikko nainen.
Terveen itsetunnon omaava nainen ei tarvitse pitkää miestä pönkittämään itsetuntoaan. Hyvän itsetunon omaava nainen on seksikäs.
Entä jos mies on älykäs, huumorintajuinen, luotettava, huippuhyvä ja sporttinen tyyppi. Sinä vain pyörit mittanauhan kanssa ympärillä?? Ei anna kovin älykästä kuvaa sinusta.Kyllä se pituus siinä vaiheessa (ehkä sitten korostuu vielä enemmän) vaikuttaa ku on itse sen noin 180cm. En ainakaan itse ole koskaan halunnut lyhyempää miestä, vaikka olisi sitten kuinka hyvä luonne tms. Kun kuitenkin niitä pitkiäkin miehiä löytyy. :)
Mulle pituudella ei ole niin väliä. Olen 171 cm ja voin hyvinkin ihastua saman mittaiseen tai lyhyempään mieheen kuin itse olen. Mutta se, että mies on kevyempi kuin minä, niin ei käy... ;D
- kultani.,.,.,.
on hieman alle tuon ja sovimme toistemme syliin täydellisesti! En haluaisi pitkää miestä.
- asenne
Sinulla onkin terve itsetunto :)
- RoomMate
valituksia siitä, että ihmiset etsivät vääränlaisia kumppaneita, tai että esittävät vääriä vaatimuksia.
kai jokainen saa etsiä / pyytää / vaatia sitä mitä haluaa. se ei ole kenenkään muun ongelma.
jos joku mies kiinnostaa minua treffipalstalla, niin lähetän viestin, vaikka en sopisikaan hänen esittämiin ikä-, pituus-, ansiotoivomuksiin. sittenpä vastaa tai ei.
jos minulle taas kirjoittaa joku joka ei kiinnosta, eikä sovi kriteereihini niin ohitan vain viestin. ei se nyt niinn vaikeaa ole.- kuitenkin vikaa
jos puolet avioliitoista päätyy eroon.
- -eipäs-
kuitenkin vikaa kirjoitti:
jos puolet avioliitoista päätyy eroon.
Jos ei kumppani sytytä niin eihän sitä sitten mentäisi edes naimisiin. Kaikki ihmiset eläisi sitten sinkkuina, jos ei kerran mieleistään kumppania saa valita.
- yx nainen
Mäkin oon tässä vasta viime aikoina havahtunut huomaamaan miten naiset laittaa miehen pituuden korkeelle ihannelistallaan. Ymmärrän kyllä sinänsä taustalla olevan ajatuksen, mut ei kai se mikään ehdottoman poissulkeva vaatimus ole. Itse kun ryhdyin miettimään menneitä miesjuttujani niin oon kyllä tapaillu useitakin lyhyehköjä miehiä. En oo ennen ajatellu koko asiaa paljookaan. Itse asiassa eräs mies, johon olin palavasti ihastunut, oli minua hyvinkin lyhyempi kun olin korkokengissä ja huomasin pituutemme vasta silloin seistessämme rinnakkain. Eikä se mitään vaikuttanut, mies oli niin iso persoona että hän täytti kyllä tilan jo läsnäolollaan... Ja silloin, kun olen ollut pitkien miesten kanssa, en ole osannut mieltää itseäni lyhyeksi naiseksi. Oli melkein säikähdys huomata peilistä joka kerta kuinka pieni olin mieheen nähden. Iiks! Mun ego on vissiin liian iso et pystyisin asettumaan suojeltavan neidon asemaan. Tykkään sopusuhtaisemmasta asetelmasta mut senttimääreitä en laita.
- Aloittaja
Noin se mielestäni pitäisi ollakin. Jos on kaksi terveen itsetunnon omaavaa ihmistä, mies ja nainen, ei heillä ole mitään väliä kumpi on pitempi ja kumpi lyhyempi :)
- .............
Aloittaja kirjoitti:
Noin se mielestäni pitäisi ollakin. Jos on kaksi terveen itsetunnon omaavaa ihmistä, mies ja nainen, ei heillä ole mitään väliä kumpi on pitempi ja kumpi lyhyempi :)
Siis mä en kestä noita naisia, jotka haluaa olla jotain kissanpoikasia.
En tiedä mikä kasvuvaihe on jäänyt väliin, jos miehen pitää olla kookas vain sen takia, että olisi jotenkin parempi suojelija.
Herran jestast sentään, käynti psykiatrilla voisi EHKÄ auttaa.
- Viskoosi78
Monia treffi ilmoituksia skipattu vain siksi koska naisilla toive pituus miehelle ollut yli 180.
Vaikka itse 175 pitusena voisin ehkä jollekkin yli 180 miestä toivonutta naiselle kelvata. Ei sellaisen naisen kanssa silti halua yrittää mitää, koska takaraivossa kumpuaa tunne, että nainen kuitenkin ihastuu jossain vaiheessa siihen yli 180 pituseen jamppaan :) - sillä
pituudella ole mitään väliä jos muuten synkkaa, mutta olis se mukavaa, että mies olisi edes vähän pidempi kuin itse..
- ei voi kiistellä.
Pidän pitkistä miehistä, koska ne näyttävät miehekkäitä. Samasta syystä pidän muutenkin miehen kokoisista miehistä, enkä laiheliineista. Ja miehen näköinen mies saa naisen kehräämään. Ihan samalla tavalla täällä voisi alkaa kiukuttelemaan, että ovatpa miehet pinnallisia, kun ei ylipainoinen nainen kelpaa. Hei haloo, ihmisillä on mieltymyksensä, joille ei mitään voi. Lyhyt mies ei vaan nappaa, niin ei nappaa. Turha siinä on syitä pohtia, kun ei kerran nappaa!
- voi kiistellä
Totta. Jos naisella ei ole D-kuppia niin voiko häntä naiseksi kutsua?? Mielestäni ei. Jos ei lauta nappaa niin ei nappaa!
- on turhaa.
voi kiistellä kirjoitti:
Totta. Jos naisella ei ole D-kuppia niin voiko häntä naiseksi kutsua?? Mielestäni ei. Jos ei lauta nappaa niin ei nappaa!
Hae sinä niitä D-kupin isoja naisia, minä haen pitkää miestä. Ollaan molemmat tyytyväisiä. :)
- IideeII
No en kyllä ole aloittajan kanssa samaa mieltä. Olen itse n. 159 cm pitkä nainen, mutta minulla ei ole koskaan ollut mitään pakottavaa tarvetta saada pitkää miestä itselleni. Olen hakenut ennen kaikkea samanhenkistä ihmistä elämääni. Ja kun löysin sellaisen, hän oli kaikkea muuta kuin pitkä. Mittaa hänellä on n. 172 cm eli ei kuitenkaan niitä lyhyimpiä, mutta selvästi keskivertomiestä lyhyempi.
- Metalgirl
Kyllä miehen pitää olla naista pitempi,mä ainaki sitä mieltä.
"Ettehän välittäisi pituudesta mitään jos mies olisi miljonääri tai kuuluisuus."
Vaikea tuohon sanoa mitään,kun en etsi mitään miljonääriä enkä kuuluisuutta.Tompan kans en edes lähtis treffeille,ei vastaa mun miesmakua yhtään.- lapsi parka
"Pitää" olla pitempi. Miksi, missä niin sanotaan? Raamatussa? Perustuslaissa? Sudenpentujen käsikirjassa?
Oletko vähän pinnallinen? Sama kuin jos mies sanoo että "Kyllä naisella PITÄÄ olla D-kupit". Voi hyvä lapsi! Onneksi miehet eivät ole yhtä tyhmiä kuin naiset.
Ja Tomppa. Jos Tomppa kaaraa Ferrarilla etesi ja ehdottaa matkaa eksoottiselle saarelle, dollarinippua edessäsi heilutellen niin... olet tahdoton nukke sen jälkeen. - yritä ymmärtää
lapsi parka kirjoitti:
"Pitää" olla pitempi. Miksi, missä niin sanotaan? Raamatussa? Perustuslaissa? Sudenpentujen käsikirjassa?
Oletko vähän pinnallinen? Sama kuin jos mies sanoo että "Kyllä naisella PITÄÄ olla D-kupit". Voi hyvä lapsi! Onneksi miehet eivät ole yhtä tyhmiä kuin naiset.
Ja Tomppa. Jos Tomppa kaaraa Ferrarilla etesi ja ehdottaa matkaa eksoottiselle saarelle, dollarinippua edessäsi heilutellen niin... olet tahdoton nukke sen jälkeen.Se on MAKUASIA, eikä pinnallisuutta. Ainahan ihmistä voi syyttää pinnalliseksi, jos hän ihastuu tietyn tyyppisiin ihmisiin. NAURETTAVAA. Kasva aikuiseksi!
Ai miehetkö ei ole yhtä "tyhmiä" kuin naiset? :)) Juurihan tuossa yllä yksi kiukustunut mies tokaisi:
"Jos naisella ei ole D-kuppia niin voiko häntä naiseksi kutsua?? Mielestäni ei. Jos ei lauta nappaa niin ei nappaa!"
Ja tuo sinun kommenttisi oli myös harvinaisen tyhmä. Ei ihmistä voi pinnalliseksi haukkua siitä syystä, että hän tuntee oman makunsa. Sulla pitäisi olla vähän enemmän näyttöä.
Että se siitä. :)) - seurannut,
yritä ymmärtää kirjoitti:
Se on MAKUASIA, eikä pinnallisuutta. Ainahan ihmistä voi syyttää pinnalliseksi, jos hän ihastuu tietyn tyyppisiin ihmisiin. NAURETTAVAA. Kasva aikuiseksi!
Ai miehetkö ei ole yhtä "tyhmiä" kuin naiset? :)) Juurihan tuossa yllä yksi kiukustunut mies tokaisi:
"Jos naisella ei ole D-kuppia niin voiko häntä naiseksi kutsua?? Mielestäni ei. Jos ei lauta nappaa niin ei nappaa!"
Ja tuo sinun kommenttisi oli myös harvinaisen tyhmä. Ei ihmistä voi pinnalliseksi haukkua siitä syystä, että hän tuntee oman makunsa. Sulla pitäisi olla vähän enemmän näyttöä.
Että se siitä. :))Ja makuasiatko eivät ole pinnallisuutta pahimmillaan? "Siis mä haluun ton pitusen jampan kun mä olen x pitkä korkkareissa, niin en näytä sitten niin hullulta" Tämähän on yleisin lause mitä palstoilla lukee, naiset pelkäävät lähinnä miltä näyttävät ulospäin ja sitä mitä kaverit ajattelevat/sanovat.
Naisten ja miesten älykkyydestä en mene sanomaan, mutta miehet ainakin ymmärtävät sarkasmia. Maitorauhasten ulkoinen ilmenemistuoto nyt on ihan sama jos niiden kantaja on ok.
Jos nainen tuntee makunsa, niin tosiaan, miksi sitten puolet avioliitoista päätyy eroon? Väitän muiden kirjoittajien kanssa että syynä on naisten pinnallisuus ja heikko itsetunto. - asia ei muutu
seurannut, kirjoitti:
Ja makuasiatko eivät ole pinnallisuutta pahimmillaan? "Siis mä haluun ton pitusen jampan kun mä olen x pitkä korkkareissa, niin en näytä sitten niin hullulta" Tämähän on yleisin lause mitä palstoilla lukee, naiset pelkäävät lähinnä miltä näyttävät ulospäin ja sitä mitä kaverit ajattelevat/sanovat.
Naisten ja miesten älykkyydestä en mene sanomaan, mutta miehet ainakin ymmärtävät sarkasmia. Maitorauhasten ulkoinen ilmenemistuoto nyt on ihan sama jos niiden kantaja on ok.
Jos nainen tuntee makunsa, niin tosiaan, miksi sitten puolet avioliitoista päätyy eroon? Väitän muiden kirjoittajien kanssa että syynä on naisten pinnallisuus ja heikko itsetunto.Makuasiat on makuasioita. Olisiko kenties osittain geeneissä nämä ihmisten mieltymykset? Ei ne vaan kiukuttelemalla mihinkään muutu.
- myös.
yritä ymmärtää kirjoitti:
Se on MAKUASIA, eikä pinnallisuutta. Ainahan ihmistä voi syyttää pinnalliseksi, jos hän ihastuu tietyn tyyppisiin ihmisiin. NAURETTAVAA. Kasva aikuiseksi!
Että se siitä. :))Voi tyttö hyvä :) Lueppa koko ketju läpi, luulen että miehen kommetti oli vastine naisen kommenttiin että miehisen miehen täytyy olla pitkä! Eli lyhyt mies ei ole mies ollenkaan :o Ei kai sitten pienirintainen nainenkaan ole nainen? Eihän?
- onkin
asia ei muutu kirjoitti:
Makuasiat on makuasioita. Olisiko kenties osittain geeneissä nämä ihmisten mieltymykset? Ei ne vaan kiukuttelemalla mihinkään muutu.
myöntymisen merkki :-)
- en vaan jaksa jankuttaa
onkin kirjoitti:
myöntymisen merkki :-)
Minulla ei ole sellaista itsetunto-ongelmaa, että pitäisi alkaa vänkäämään, että toiset valitsevat kumppaninsa "väärillä" kriteereillä. Jos on hyvä itsetunto, niin ei toisten kriteerit paljoa kiinnosta. Kukin hakekoon sellaisen kumppanin, jonka kokee riittävän viehättäväksi sekä uloisesti että sisäisesti. Ihan naurettavaa tällaisista asioista on meteliä pitää. Kyllä lyhyille miehillekin ottajia riittää, joten tuollainen kiukuttelu on lapsellista ja merkki huonosta itsetunnosta.
- mietipä sitä
myös. kirjoitti:
Voi tyttö hyvä :) Lueppa koko ketju läpi, luulen että miehen kommetti oli vastine naisen kommenttiin että miehisen miehen täytyy olla pitkä! Eli lyhyt mies ei ole mies ollenkaan :o Ei kai sitten pienirintainen nainenkaan ole nainen? Eihän?
vaan ärsyttää tuo, ettei jotkut pysty hyväksymään, että jokaisella ihmisellä on oikeus ihan itse päättää, minkälainen kumppani on mieleinen. Minua ei ollenkaan haittaa, jos joku mies hakee D-kupin naista. Miksi haittaisi? En voi tajuta, miksi se lyhyitä miehiä haittaa, jos jotkut naiset haluavat pitkän miehen. Koittakaa nyt vain niellä se asia. Samoin joku toinen voi karttaa vaikka ylipainoisia, kaljuja, laihoja, kierosilmäisiä, suuri- tai pieninenäisiä, vääräsäärisiä jne, lista on loputon. Saahan sitä metelöidä, että kyllä jokaisen kuuluu hakea ylipainoista kumppania, mutta ei se asia siitä miksikään muutu. Naurettavaa vääntämistä. Koittakaa nyt vaan hyväkyä tosiasiat. Kaikki ei vaan millään voi jokaista silmää miellyttää. Kun kasvaa aikuiseksi niin ymmärtää, että kyllä jokaiselle silti ottajansa löytyy. ;)
- sitä on!
mietipä sitä kirjoitti:
vaan ärsyttää tuo, ettei jotkut pysty hyväksymään, että jokaisella ihmisellä on oikeus ihan itse päättää, minkälainen kumppani on mieleinen. Minua ei ollenkaan haittaa, jos joku mies hakee D-kupin naista. Miksi haittaisi? En voi tajuta, miksi se lyhyitä miehiä haittaa, jos jotkut naiset haluavat pitkän miehen. Koittakaa nyt vain niellä se asia. Samoin joku toinen voi karttaa vaikka ylipainoisia, kaljuja, laihoja, kierosilmäisiä, suuri- tai pieninenäisiä, vääräsäärisiä jne, lista on loputon. Saahan sitä metelöidä, että kyllä jokaisen kuuluu hakea ylipainoista kumppania, mutta ei se asia siitä miksikään muutu. Naurettavaa vääntämistä. Koittakaa nyt vaan hyväkyä tosiasiat. Kaikki ei vaan millään voi jokaista silmää miellyttää. Kun kasvaa aikuiseksi niin ymmärtää, että kyllä jokaiselle silti ottajansa löytyy. ;)
Mikä sinun on. "En ymmärrä että siitä ja siitä kirjoitetaan.."!
Eli ei saa ihmetellä miksi jokainen nainen hakee pitkää miestä? Ei saa ihmetellä miksi kännykän laturi ei toimi, ei saa ihmetellä miksi kermavaahtoni ei vaahtoudu, ei saa ihmetellä miksi miehet ovat possuja, jne.
Älä hyvä ihminen lue näitä palstoja jos alkaa ahdistamaan. Ja jos yksi ihminen kysyy jotakin, ei se tarkoita että se on kaikkien ongelma, ei edes sen yhden kysyjän. Täällä kysellään ja vastaillaan, ei se ole sen kummempaa. Elämää vain.
Pysähdy ajattelemaan, käytä sitä pikkuriikkistä aivosoluasi, äläkä kitise jo aihe ei ole sinun mieleesi. Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi, sinun "kivojen" aiheiden parissa. - nokkiinsa otti?
sitä on! kirjoitti:
Mikä sinun on. "En ymmärrä että siitä ja siitä kirjoitetaan.."!
Eli ei saa ihmetellä miksi jokainen nainen hakee pitkää miestä? Ei saa ihmetellä miksi kännykän laturi ei toimi, ei saa ihmetellä miksi kermavaahtoni ei vaahtoudu, ei saa ihmetellä miksi miehet ovat possuja, jne.
Älä hyvä ihminen lue näitä palstoja jos alkaa ahdistamaan. Ja jos yksi ihminen kysyy jotakin, ei se tarkoita että se on kaikkien ongelma, ei edes sen yhden kysyjän. Täällä kysellään ja vastaillaan, ei se ole sen kummempaa. Elämää vain.
Pysähdy ajattelemaan, käytä sitä pikkuriikkistä aivosoluasi, äläkä kitise jo aihe ei ole sinun mieleesi. Maailma ei pyöri sinun ympärilläsi, sinun "kivojen" aiheiden parissa.Keskustelu on eri asia kuin vänkääminen ja kiukuttelu. Kerroin nyt vain mielipiteeni kuten moni muukin nainen. Ja vastaukseksi sitten saa "huonoa itsetuntoa". Kyllä vika on sitten jossain ihan muualla kuin vastaajissa, jos ei vastaukset miellytä. Mitä sitä sitten kyselee? Ja kuka sulle on sanonut, että "jokainen nainen hakee pitkää miestä". Johan tässä ketjussa on moni nainen sanonut, ettei asia niin ole. Ongelma taitaa olla pääsi sisällä, kun et voi näitä vastauksia hyväksyä. Pysähdy sinä ajattelemaan, ennen kuin kimpaannut. Laske vaikka kymmeneen ennen kuin kirjoitat lisää katkeraa tekstiä.
- neuvostopalsta
en vaan jaksa jankuttaa kirjoitti:
Minulla ei ole sellaista itsetunto-ongelmaa, että pitäisi alkaa vänkäämään, että toiset valitsevat kumppaninsa "väärillä" kriteereillä. Jos on hyvä itsetunto, niin ei toisten kriteerit paljoa kiinnosta. Kukin hakekoon sellaisen kumppanin, jonka kokee riittävän viehättäväksi sekä uloisesti että sisäisesti. Ihan naurettavaa tällaisista asioista on meteliä pitää. Kyllä lyhyille miehillekin ottajia riittää, joten tuollainen kiukuttelu on lapsellista ja merkki huonosta itsetunnosta.
tämä on jossa toisinajattelijat teloitetaan? Mä luulin ihan että tämä on keskustelupalsta. Ennen kuin nagatti laulaa niin saanen huomauttaa arvon komissaaritarta että meitä on ainakin kaksi muutakin kirjoittajaa samassa aiheessa.
Ja ihan henkilökohtaisesti, mun itsetuntoni on afrikannorsun(sen isomman) kokoinen, vänkääminen on vain hauskinta mitä voi tehdä housut jalassa. Samalla tavalla kuin heikko itsetuntoinen mies kompensoi itseään isolla autolla niin nainen kompensoi heikkoa itsetuntoaan isolla miehellä.
Toisaalta kun asiaa tarkemmin miettii niin miksi mä huolisin jonkun jämäpalan, jota joku pitkä mies ei ole kelpuuttanut? - vaan tuntuu
neuvostopalsta kirjoitti:
tämä on jossa toisinajattelijat teloitetaan? Mä luulin ihan että tämä on keskustelupalsta. Ennen kuin nagatti laulaa niin saanen huomauttaa arvon komissaaritarta että meitä on ainakin kaksi muutakin kirjoittajaa samassa aiheessa.
Ja ihan henkilökohtaisesti, mun itsetuntoni on afrikannorsun(sen isomman) kokoinen, vänkääminen on vain hauskinta mitä voi tehdä housut jalassa. Samalla tavalla kuin heikko itsetuntoinen mies kompensoi itseään isolla autolla niin nainen kompensoi heikkoa itsetuntoaan isolla miehellä.
Toisaalta kun asiaa tarkemmin miettii niin miksi mä huolisin jonkun jämäpalan, jota joku pitkä mies ei ole kelpuuttanut?jämäpalat kiinnostavan :D
olisko sitten niin että huonolla itsetunnolla varustettu lyhyt mies kompensoi naisten puutetta vänkäämällä???
saat toki yrittää teloittaa virtuaalisesti toisinajattelijat, siitä saat varmasti hyvän mielen. se on toki pääasia =) - keskustelua seurannut
nokkiinsa otti? kirjoitti:
Keskustelu on eri asia kuin vänkääminen ja kiukuttelu. Kerroin nyt vain mielipiteeni kuten moni muukin nainen. Ja vastaukseksi sitten saa "huonoa itsetuntoa". Kyllä vika on sitten jossain ihan muualla kuin vastaajissa, jos ei vastaukset miellytä. Mitä sitä sitten kyselee? Ja kuka sulle on sanonut, että "jokainen nainen hakee pitkää miestä". Johan tässä ketjussa on moni nainen sanonut, ettei asia niin ole. Ongelma taitaa olla pääsi sisällä, kun et voi näitä vastauksia hyväksyä. Pysähdy sinä ajattelemaan, ennen kuin kimpaannut. Laske vaikka kymmeneen ennen kuin kirjoitat lisää katkeraa tekstiä.
Kuten tuolla viestin loppupäässä joku ilmoittaa, hänkin on muuttanut preferenssejään kumppanin pituudesta.
Ystävälleni (mies) kävi sanoin: hän alkoi seurustella itseään pidemmän naisen kanssa. Ensiksi se hämmensi häntä, lopulta hän tottui ajatukseen.
Ihmisillä on ongelmana se, että toiset kategorisoidaan tiettyjen ominaisuuksien perusteella ja kaiken kukkuraksi pohditaan mitä muut ajattelevat. Jos joku kuvittelee että pitkässä miehessä on staturarvoa ja tämän takia ilmoittaa preferenssiksi yli 180 cm, on tämä aika säälittävää.
JOS joku sen sijaan vilpittömästi eri vaihtoehtoja kokeiltuaan tulee siihen tulokseen ettei voi kiinnostua missään nimessä vaaleahiuksisesta tai 179 cm tai 189 cm tai 77 kg tai parrakkaasta miehestä, tämä hänelle sallittakoon. Näin ei kuitenkaan useimmiten ole, eivätkä ihmiset tunnu edes tietävän "oikeita" preferenssejään. Monet pikkuriikkiset naiset haluavat ison miehen, koska he haluavat olla "saman tasoisia" pitkien naisten kanssa omasta lyhyydestään huolimatta. Monet tukevat naiset haluavat pitkän ja ison jotta itse tuntuisivat pienemmiltä. Pitkät naiset pitävät usein miehen pituutta nuorena tärkeämpänä, mutta jos ja kun saavat kokemuksia pienemmistä miehistä, preferenssit voivat muuttua.
Jos miehessä ei ole muuta ulkonäköä, nainen voi ainakin sanoa että ei se sentään mikään tappi ole. Näin suhteellisen ruman ja ison miehen bongannut nainen voi perustella itselleen että kyseessä ei silti ole mikään jämäpala vaikka naamataulu olisikin kirveellä veistetty.
Netissä pituutta tuijotetaan ehkä enemmän koska se on yksi harvoista asioista jotka ilmoitetaan jne. "Pituus näyttää hyvältä, paperilla." Reaalimaailmassa olen huomannut että melko keskimittaisilla ja joillakin hieman keskimitan yli olevilla miehillä on eniten vientiä. Pienet ja hyvin suuret miehet usein katsovat sivusta. - riinaM
keskustelua seurannut kirjoitti:
Kuten tuolla viestin loppupäässä joku ilmoittaa, hänkin on muuttanut preferenssejään kumppanin pituudesta.
Ystävälleni (mies) kävi sanoin: hän alkoi seurustella itseään pidemmän naisen kanssa. Ensiksi se hämmensi häntä, lopulta hän tottui ajatukseen.
Ihmisillä on ongelmana se, että toiset kategorisoidaan tiettyjen ominaisuuksien perusteella ja kaiken kukkuraksi pohditaan mitä muut ajattelevat. Jos joku kuvittelee että pitkässä miehessä on staturarvoa ja tämän takia ilmoittaa preferenssiksi yli 180 cm, on tämä aika säälittävää.
JOS joku sen sijaan vilpittömästi eri vaihtoehtoja kokeiltuaan tulee siihen tulokseen ettei voi kiinnostua missään nimessä vaaleahiuksisesta tai 179 cm tai 189 cm tai 77 kg tai parrakkaasta miehestä, tämä hänelle sallittakoon. Näin ei kuitenkaan useimmiten ole, eivätkä ihmiset tunnu edes tietävän "oikeita" preferenssejään. Monet pikkuriikkiset naiset haluavat ison miehen, koska he haluavat olla "saman tasoisia" pitkien naisten kanssa omasta lyhyydestään huolimatta. Monet tukevat naiset haluavat pitkän ja ison jotta itse tuntuisivat pienemmiltä. Pitkät naiset pitävät usein miehen pituutta nuorena tärkeämpänä, mutta jos ja kun saavat kokemuksia pienemmistä miehistä, preferenssit voivat muuttua.
Jos miehessä ei ole muuta ulkonäköä, nainen voi ainakin sanoa että ei se sentään mikään tappi ole. Näin suhteellisen ruman ja ison miehen bongannut nainen voi perustella itselleen että kyseessä ei silti ole mikään jämäpala vaikka naamataulu olisikin kirveellä veistetty.
Netissä pituutta tuijotetaan ehkä enemmän koska se on yksi harvoista asioista jotka ilmoitetaan jne. "Pituus näyttää hyvältä, paperilla." Reaalimaailmassa olen huomannut että melko keskimittaisilla ja joillakin hieman keskimitan yli olevilla miehillä on eniten vientiä. Pienet ja hyvin suuret miehet usein katsovat sivusta.että aikuinen ihminen kyllä tietää suurin piirtein, mistä tykkää. oon ite 180 cm ja haen pitempää, koska lyhemmille miehille mun pituus on ollut ongelma (= siitä saa kuulla vähän väliä, eikä korkkareita saa käyttää). silti mun mielestä miehet vois olla vähän rohkeempia ja ottaa vaan yhteyttä vaikka muutama sentti siitä ihannepituudesta puuttuisikin jossain profiilissa. mulla ne sentit siellä on ainakin suuntaa antavia ja luulisin että monella muullakin.
- sinä ajattelit
neuvostopalsta kirjoitti:
Toisaalta kun asiaa tarkemmin miettii niin miksi mä huolisin jonkun jämäpalan, jota joku pitkä mies ei ole kelpuuttanut?Minä taas ymmärsin, että täällä "teloitetaan" niitä naisia, jotka pitävät pitemmistä miehistä. Lisättäköön sitten vielä, että en ole mikään ihan lyhyt naisihminen (174 cm). Muutaman kerran olen tutustunut itseäni lyhyempiin miehiin, mutta homma on kyllä kaatunut näiden miesten itsetunto-ongelmiin. Ei tietenkään tarkoita sitä, että lyhyillä miehellä olisi enemmän itsetunto-ongelmia, mutta tällaiset kokemukset minulla on. Tämä keskustelu kanssasi myös puoltaa tätä käsitystä. ;) Onneksi minusta ei "jämäpalaa" tule, jonka joku (huonosta itsetunnosta kärsivä) lyhyt mies voisi kelpuuttaa. Pitkiä miehiä on onneksi aina riittänyt. Niille lyhyille miehille, jotka ovat sinut pituutensa kanssa, naisia varmasti myös riittää, eikä heidän tarvitse "jämäpaloja" kelpuuttaa. ;)
- mörköpartio
sinä ajattelit kirjoitti:
Minä taas ymmärsin, että täällä "teloitetaan" niitä naisia, jotka pitävät pitemmistä miehistä. Lisättäköön sitten vielä, että en ole mikään ihan lyhyt naisihminen (174 cm). Muutaman kerran olen tutustunut itseäni lyhyempiin miehiin, mutta homma on kyllä kaatunut näiden miesten itsetunto-ongelmiin. Ei tietenkään tarkoita sitä, että lyhyillä miehellä olisi enemmän itsetunto-ongelmia, mutta tällaiset kokemukset minulla on. Tämä keskustelu kanssasi myös puoltaa tätä käsitystä. ;) Onneksi minusta ei "jämäpalaa" tule, jonka joku (huonosta itsetunnosta kärsivä) lyhyt mies voisi kelpuuttaa. Pitkiä miehiä on onneksi aina riittänyt. Niille lyhyille miehille, jotka ovat sinut pituutensa kanssa, naisia varmasti myös riittää, eikä heidän tarvitse "jämäpaloja" kelpuuttaa. ;)
[déjà-vu: Ollaanko me keskusteltu samasta aiheesta aikaisemminkin?]
Noin pitkistä naisista mulla on 66% vain hyvää sanottavaa, tarkan epätieteellisen tutkimuksen jälkeen väitän vastaavasti ettei 33% pitkistä naisista itsetunto riitä mini-minä-miehen kanssa.
(Mä en vain tajua että miksi joillekin lyhyille miehille asia on niin kova paikka, mun mielestäni parempaa ego-boostia ei olekaan.) Lopeta siis mantra itsetunnosta, sillä se on kärpästen surinaa korvissani. - toinen sivusta seurannut
keskustelua seurannut kirjoitti:
Netissä pituutta tuijotetaan ehkä enemmän koska se on yksi harvoista asioista jotka ilmoitetaan jne. "Pituus näyttää hyvältä, paperilla." Reaalimaailmassa olen huomannut että melko keskimittaisilla ja joillakin hieman keskimitan yli olevilla miehillä on eniten vientiä. Pienet ja hyvin suuret miehet usein katsovat sivusta.Mutta arvaappa vain viitsiikö kukaan nainen edes kommentoida? Monopolitilanteessa markkinajohtaja voi vaatia tuotteesta mitä tahansa menekin kärsimättä.
- on evoluutio-opista...
sinä ajattelit kirjoitti:
Minä taas ymmärsin, että täällä "teloitetaan" niitä naisia, jotka pitävät pitemmistä miehistä. Lisättäköön sitten vielä, että en ole mikään ihan lyhyt naisihminen (174 cm). Muutaman kerran olen tutustunut itseäni lyhyempiin miehiin, mutta homma on kyllä kaatunut näiden miesten itsetunto-ongelmiin. Ei tietenkään tarkoita sitä, että lyhyillä miehellä olisi enemmän itsetunto-ongelmia, mutta tällaiset kokemukset minulla on. Tämä keskustelu kanssasi myös puoltaa tätä käsitystä. ;) Onneksi minusta ei "jämäpalaa" tule, jonka joku (huonosta itsetunnosta kärsivä) lyhyt mies voisi kelpuuttaa. Pitkiä miehiä on onneksi aina riittänyt. Niille lyhyille miehille, jotka ovat sinut pituutensa kanssa, naisia varmasti myös riittää, eikä heidän tarvitse "jämäpaloja" kelpuuttaa. ;)
ihmiskunta yrittää kehittää itseään.
- korispelaaja
Teoriassa naiset haluavat ”pitkän miehen”: ”pitkä mies” on kuitenkin yleensä niin ja niin paljon pitempi naista itseään.
Esim 160cm naiselle 170 cm mies voi olla ”pitkä” ja ehdoton maksimipituus. Huom. hyvin monella naisella on ehdoton maksimipituus miehille!
Käytännössä katukuvassa näkee tuon tuosta miehiä jotka ovat lyhkäsempiä kuin heidän naisensa. Naiset ovat vielä poikkeuksellisen kauniita. Elikä käytäntö on aivan toinen kuin se mitä naiset sanovat.
Todiste naisten käyttätymisestä on se, että suomessa on naisia jotka ovat syystä tai toisesta sellaisessa asemassa että voivat valita kumppanikseen kenet tahansa. Nämä naiset valitsevat, kuten myös muut tavalliset naiset, kumppaninsa 100% fysiikan seksin ja ulkonäön perusteella.
Näitten naisten rinnalla ei voi koskaan nähdä yli 2 metrisiä miehiä vaikka minusta 2 metriset ovat normaalipituisia ja vasta 220 cm ovat mielestäni pitkiä.
Sen sijaan näitten naisten rinnalla näkee tuon tuosta lyhkäsempiä miehiä kuin he itse ovat, vaikka he olisivat voinneet vapaasti valita itselleen yli 2 metrisen miehen.
Nämä sentit ja millit ovat tärkeitä lähinnä pienille miehille ja naisille.
Mutta kuten sanoin, teoria, se mitä naiset sanoo, ja kenet he todellisuudessa valitsevat, ovat kaksi täysin eri asiaa….niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Olen niin väsynyt pieniin miehiin jotka tulevat haastamaan riitaa sen vuoksi että olen sen kokoinen kuin olen. Varsinkin, kun näitten pienten miesten kateuteen ja katkeruuteen ei todellakaan ole mitään syytä.- voi ei...
Hei c`moon! Oikeasti, miten voi "pienillä" miehillä ollakin noin hirveät kriisit ulkonäkönsä suhteen???
Ongelma taitaa kuitenkin olla enimmäkseen siellä oman pään sisällä.
Katselkaapa esim. julkkiksia: Leena Harkimo (yleensä aina melko pienen miehen rinnalla), Merikukka Forsius ennen Hjalliksen kanssa, Lenni-Kalle missin kanssa, Maarit Hurmerinta, Jennifer Lopez...lista on loputon. Ja onpa muuten monet noista Tompankin naisista ollut kuuluisia malleja, joilla ihan varmasti rahaa&vientä olisi muutenkin ollut... Kuinkahan nämä "pienet" miehet ovatkin saaneet rinnalleen oikean kaunokaisen??? Niin, onpas kummallista.
Muakin lähinnä säälittää nämä pienten miesten purkaukset. Itsetuntoa kehiin, niin johan alkaa homma rulettaa!
PS. Oma ihannemieheni (HUOM: IHANNE) pituus olisi ehkä 175-180cm, mutta oma rakas onkin 174. Ja silti rakastan =) - korispelaaja
voi ei... kirjoitti:
Hei c`moon! Oikeasti, miten voi "pienillä" miehillä ollakin noin hirveät kriisit ulkonäkönsä suhteen???
Katselkaapa esim. julkkiksia: Leena Harkimo (yleensä aina melko pienen miehen rinnalla), Merikukka Forsius ennen Hjalliksen kanssa, Lenni-Kalle missin kanssa, Maarit Hurmerinta, Jennifer Lopez...lista on loputon. Ja onpa muuten monet noista Tompankin naisista ollut kuuluisia malleja, joilla ihan varmasti rahaa&vientä olisi muutenkin ollut... Kuinkahan nämä "pienet" miehet ovatkin saaneet rinnalleen oikean kaunokaisen??? Niin, onpas kummallista.
Muakin lähinnä säälittää nämä pienten miesten purkaukset. Itsetuntoa kehiin, niin johan alkaa homma rulettaa!
PS. Oma ihannemieheni (HUOM: IHANNE) pituus olisi ehkä 175-180cm, mutta oma rakas onkin 174. Ja silti rakastan =)....samoilla linjoilla ollaan....
- mehevä mennikäinen
"Nämä sentit ja millit ovat tärkeitä lähinnä pienille miehille ja naisille."
Näin kirjoittaa "pitkä" mies, jolle tekstin perusteella näyttävät sentit ja millit ovat erittäin tärkeä ja kenties arkakin asia.
ps. vaikka olen "lyhyt" mies niin en haasta riitaa "pitkille" tai "lyhyille" miehille. - ooh!
mehevä mennikäinen kirjoitti:
"Nämä sentit ja millit ovat tärkeitä lähinnä pienille miehille ja naisille."
Näin kirjoittaa "pitkä" mies, jolle tekstin perusteella näyttävät sentit ja millit ovat erittäin tärkeä ja kenties arkakin asia.
ps. vaikka olen "lyhyt" mies niin en haasta riitaa "pitkille" tai "lyhyille" miehille.Ai et haasta riitaa vai....juurihan haastoit!
Tosin naisilla ja teillä lyhkäsillä miehillä on paljon muutakin yhteistä kun pelkästään tuo pituus.
Naisten mieltymys pieniin miehiin juontuu pitkälle siitä, että kun on pienen miehen kanssa, on kuin olisi tyttöystävän kanssa.
Psyykeeltään pienet miehet ovat usein nimittäin naismaisia kuten myös heidän äänensä joka on ininää ja kimitystä.
Pienestä miehestä harppaus lesbolaisuuteen ei enää ole pitkä.
Kun vällyn alle tsiigaa, niin voihan se tietysti olla että pienen miehen pippeli on vähän suurempi kuin naisen klitoris.
Kuka tykkää mistäkin. - rofl
ooh! kirjoitti:
Ai et haasta riitaa vai....juurihan haastoit!
Tosin naisilla ja teillä lyhkäsillä miehillä on paljon muutakin yhteistä kun pelkästään tuo pituus.
Naisten mieltymys pieniin miehiin juontuu pitkälle siitä, että kun on pienen miehen kanssa, on kuin olisi tyttöystävän kanssa.
Psyykeeltään pienet miehet ovat usein nimittäin naismaisia kuten myös heidän äänensä joka on ininää ja kimitystä.
Kun vällyn alle tsiigaa, niin voihan se tietysti olla että pienen miehen pippeli on vähän suurempi kuin naisen klitoris.
Kuka tykkää mistäkin.Pitkissä miehissä on se hassu puoli ettei ne kovin kauaa kestä kevyttä kenttävittuilua, mutta pitkien miesten mielestä lyhyiden pitäisi kestää vaikka mitä pilkantekoa.
Aika amatöörimäistä provoilua.
Kovin sua tuntuu pienet miehet pippeleineen viehättävän, siitä puhe mistä puute? - se on
ooh! kirjoitti:
Ai et haasta riitaa vai....juurihan haastoit!
Kuka tykkää mistäkin.kun esittää huomion toisen kirjoittamasta tekstistä, no johan on aikoihin eletty?
Ja tuo loppu kirjoittamasi on sen tasoista aivopierua, ettei sitä edes viitsi kommentoida. Kaikkea se leipä elättää!!!!!! - ooh!
rofl kirjoitti:
Pitkissä miehissä on se hassu puoli ettei ne kovin kauaa kestä kevyttä kenttävittuilua, mutta pitkien miesten mielestä lyhyiden pitäisi kestää vaikka mitä pilkantekoa.
Aika amatöörimäistä provoilua.
Kovin sua tuntuu pienet miehet pippeleineen viehättävän, siitä puhe mistä puute?hih...uusi termi....kenttä-vittuilu. Miten olis kenttävittuilu huiluttaminen .....
- samaa ihmetellyt
voi ei... kirjoitti:
PS. Oma ihannemieheni (HUOM: IHANNE) pituus olisi ehkä 175-180cm, mutta oma rakas onkin 174. Ja silti rakastan =)typerää vääntämistä. Kyllä on melkoisen huono itsetunto, jos pitää alkaa kiukuttelemaan, että pitkistä miehistä pitävillä naisilla on huono itsetunto. Kannattaisi katsoa sinne peiliin, ennen kuin alkaa metelöimään. Jos on itsetunto kunnossa ja on itse hyväksynyt itsensä, niin varmasti seuraa löytyy. Ei se pituudesta ole silloin kiinni.
- sulo vilen
samaa ihmetellyt kirjoitti:
typerää vääntämistä. Kyllä on melkoisen huono itsetunto, jos pitää alkaa kiukuttelemaan, että pitkistä miehistä pitävillä naisilla on huono itsetunto. Kannattaisi katsoa sinne peiliin, ennen kuin alkaa metelöimään. Jos on itsetunto kunnossa ja on itse hyväksynyt itsensä, niin varmasti seuraa löytyy. Ei se pituudesta ole silloin kiinni.
Eipä se juuri auta vaikka kuinka pitäisi itseään hyvänä tyyppinä, jos muut (tässä naiset) pitävät vastenmielisenä.
- Reb
Olen pitkä nainen, 175cm ja olin aina luullut, että elämäni miehen täytyy olla siis pitkä hänenkin, eli vähintään 185cm. (jopa vielä 180cm mies oli mun mielestä silloin liian lyhyt mieheksi... auts, anteeksi nyt, lukekaa jatko)
Kuinkas ollakaan nimittäin, elämä tuli ja heitti ja näytti, että ei sitä niin vaan tilata!
Kohdalleni osui Elämän Suuri Rakkaus, 167cm. Ja vielä siro mies, ei mikään punttisalikaappi. Kaikki raajojeni osat ovat pidemmät kuin hänellä (ranteesta kyynärtaipeeseen, kyynerpäästä olkapähän, hartiat, selkä, reidet ym.)
Ja myönnän suoraan, että aluksi kävin pienoisen painin itseni kanssa, kun aloin tajuta, että hitto tuohan on tosi kiva mies!! Mutta kun se on niin lyhyt... Onneksi onneksi sitten annoin kuitenkin tietoisesti elämälle ja meille mahdollisuuden (ja hän myös, mutta ei se hänelle ollut koskaan niin ihmeellinen juttu), meillä oli ihana rakkaus!!! Rakastin tätä miestä enemmän kuin ketään ikinä, ja rakastan edelleen, tosin nyt eri tavalla.
Sängyssä ja seksissä muutenkaan pituuseroa ei huomannut lainkaan ja minä nukuin joka yö hänen kainalossaan (jalkani vaan jatkuivat pidemmälle kuin hänen.) Yhdessä liikkuessamme mies oli ylpeä isosta naisestaan ja minä taas hänestä, ettei hänellä ollut mitään komplekseja. Kävelimme "kainaloittain" mutta niin että mun käsi oli päällä. Meitä kehuttiin todella usein upeaksi pariksi.
Meillä pituusero ei todellakaan ollut haitta, mutta varmasti yksi tärkeä asia oli, että mies on itsensä ja pituutensa kanssa sinut ja kompleksiton. Itsevarmuus komistaa aina, olit kuinka pitkä tahansa :-)
Eikä meidän eromme todellakaan johtunut pituuserosta, vaan ihan muista seikoista.
Sen tästä ainakin opin, että kohdistan katseeni paljon alemmas nykyään, kun ihmisiä tapaan!! :-)
PS. Mä en kyllä menis Tompan kanssa treffeille, vaikka pyytäis; en tapaile ukkomiehiä vaikka kuinka olis hollywood-miehiä! ;-)- Hieno tarina
Hienoa kun kerroit tuon! Olet varmasti fiksu nainen :) Kyllä ne ovat muut kuin ulkoiset seikat tärkeimpiä.
- treffeille
en kestä miehiä jotka on mun pituisia tai vähän lyhyempiä. miehillekin se on ollut noloa.
- minäkään
Tyyppi on aina ärsyttänyt mua nököhampaineen. Pituudesta ei niin väliä, mutta ällö tyyppi. Katie Holmes (vai mikä sen söpön tytön nimi oli) pitäisi ehdottomasti vapauttaa sen kynsistä! Kamala, puritaaninen hihhuli ja piilohomo. Täysin tosikon oloinen ja pimeä! Sainpas vähän purettua itseäni;P
- joo.
Ei se ole miehelle noloa, jos on hyvä itsetunto. Sinulla ei ole.
- sehän...
on ihan hyvä.
luonnonvalinta tekee tehtävänsä ja pysyy geenipooli puhtaana.
- oo kauheesti
väliä mutta miehille on. niinpäin se menee mun kokemuksien mukaan. mies ei tykkää jos nainen on pitempi.
mut tietysti pitempi mies näyttää paremmalta :o) - en treffaisi.
Tuohon pituusjuttuun noin muuten: emmä tiedä, varmaan naisilla on se geeneissä tai jotain? Vaikka onhan se hippasen hassua jos 150 cm nainen haluu tooosi pitkän miehen. Mutta kyllä mun 163 pitkällä frendillä on aina ollu yli 180 pitkiä jätkäkavereita. Se ei vissiin osaa kattoo kuin ylöspäin. :)
- jotain ajatuksia
Itse olen 163cm pitkä nainen ja voin deittailla kaiken pituisia miehiä siitä ylöspäin. Eli 163-200cm :) Ihanaa kun on paljon mahdollisuuksia! Enkä tiedä miltä tuntuisi seukata itseäni lyhyemmän kanssa. Kai sekin onnistuisi jos kolahtais!
Toisilla on vaan upea karisma mikä tekee lopullisen vaikutuksen, eikä sillä oo merkitystä minkä pituinen se ihminen on tai mitkä vaatteet, minkä väriset hiukset/silmät/ ynnä muut toisarvoiset asiat.
Yks mun ihannemies on tehiksen Otto! (Se on kyl parempi rokki-Ottona)
P.S Cruise on ällö, mut ei johdu sen pituudesta vaan naamasta.- hmphmp
Olisi mielenkiintoista tehdä tutkimus tälle palstalle kirjoittelevien ihmisten ikä, koulutus ym. taustoista. Veikkaan, että a) porukka on todella nuorta b)mikäli ikä riittää, niin ammattikoulutaustaista. En tiedä, jotenkin tuli vaan useista teksteistä sellainen fiilis...Ei pahalla ;)
- trrt
Olisi mielenkiintoista tehdä tutkimus tälle palstalle kirjoittelevien ihmisten ikä, koulutus ym. taustoista. Veikkaan, että kirjoittajat ovat keskimäärin todella nuoria...
- kategoriaan
hmphmp kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tehdä tutkimus tälle palstalle kirjoittelevien ihmisten ikä, koulutus ym. taustoista. Veikkaan, että a) porukka on todella nuorta b)mikäli ikä riittää, niin ammattikoulutaustaista. En tiedä, jotenkin tuli vaan useista teksteistä sellainen fiilis...Ei pahalla ;)
sinä kuulut: a vai b? Minä en valitettavasti kuulu kumpaankaan.
- kokemuksia2
Moi! Exsäni ei voinut koskaan kävellä kanssani korkkarit jalassa, koska hän oli silloin pidempi. Hän siis häpesi minua. Sama turhamainen nainen myöskin ilkkui ja häpesi ,kun mulla oli pienemmät tulot.
Nykyään käyn lavoilla tanssimassa. Aluksi oli yllättävää ja hämmentävää, kun naistenhaulla tuli pidempi nainen hakemaan. Nyt osaan jo suhtautua asiaan. Tuntuu mukavalta, kun nainen hakee minua itsenäni ja tykkää tavastani tanssia. Eikä pituus tunnu ratkaisevan. Olen ollut myös treffipalstalla. Silloin kun laitoin pituuteni esiin, ei kakaan ottanut yhteyttä. Mutta kun muutin profiiliani,poistin muutkin mitat, niin yhteydenottoja on ollut jonkin verran. Aluksi kuitenkin kerron, etten yllä toivomus pituuteen. Vain kerran olen saanut vastauksen, jossa nainen ei voinut jatkaa pituuden perusteella. Mutta muut ovat sanoneet, että s on vain ohjeellinen toivomus, ei siis vatimus. - näitä mietintöjä..
Minä olen kokonaiset 154 cm pitkä, pieni akanrääpäle. KOSKAAN en ole laittanut miehelle vaatimustasoksi että pitää olla pitkä, enkä KOSKAAN ole valinnut ketään pituuden takia. Silti kaikki seurustelukumppaneistani aviopuolisooni asti ovat olleet 175-189cm pitkiä. Pituutta tärkeämpää minulle on ollut kuitenkin luonne, ja nykyinen puolisoni on minun täydellinen sielunkumppanini, olkoonkin vain 24cm minua pitempi ja 60kg painavampi.
Olen siis valinnut kumppanini lähinnä luonteen perusteella pituuteen tuijottamatta. Voisin siis kuvitella seurustelevani 160cm pitkä miehen kanssa, tosin heitä tuskin on olemassakaan :)- raakisnaaksi
Omat kriteerini ovat miesten pituuden suhteen vain ja ainoastaan, että kunhan on minua pidempi tai samanpituinen(eli yli 165), mutta ei sekään ole mikään välttämättömyys. Kaikissa aikaisemmissa seurustelusuhteissani olen seurustellut suhteellisen lyhyiden miesten kanssa(165-175), mutta heidän pituuteen olen vasta myöhemmin kiinnittänyt huomiota.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899