Olisi hauska tietää, miten sinua on huijattu netin sinkkumarkkinoilla. Itselleni ei ole vielä pahempaa sattunut.. Pettymyksiä toki tuottanut lähinnä nettietiketin puute eli se, ettei ole sähköpostitse lainkaan ilmoitettu, jos ei enää kiinnostakaan/löytynyt toinen kiinnostavampi kohde, on peruttu treffejä 45 minuuttia ennen tapaamista, ei ole tultu tapaamiseen lainkaan paikalle (ainakaan omana itsenään), jätetty liian pitkään kertomatta se, että käyttää pyörätuolia.
Tämä kaikki parissa kuukaudessa.
Miten sinua on huijattu?
75
20888
Vastaukset
- manne
Omalle kohdalleni ensimmäinen ja viimeinen huijaus tapahtui heti ensimmäisellä treffillä kun henkilö kenet piti tavata tulikin paikalle kaverinsa kanssa vaikka oltiin kyllä sovittu kahdenkeskisestä tapaamisesta. Saivat sillä tavalla jotenkin yliotteen ja en todellakaan osannut olla oma itseni koska henkilöt naureskelivat ja supattivat keskenään. Tietystihän he minulle nauroivat mutta olisivat voineet sanoa suoraan, että oot ruma, ei kiinnosta etc. Tuollaisesta nauramisesta ja supattamisesta loukkaannun vielä enemmän kun ollaan julkisella paikalla. Tapaaminen myös päättyi kohdallani huonosti kun kaverukset lähtivät käymään vessassa ja sanoivat, että tuleevat kohta takas ja eivät koskaan palanneet. Noiden treffien jälkeen en ole enää harrastanut tapaamisia peläten, että sama toistuisi jälleen.
- huhhuh, hui
No olipa törkeetä!
- Milligirl
Mies on esiintynyt vapaana ja ollut kovin viettelevä. Myöhemmin paljastunut, että miehellä on vaimo ja lapset.
Olen törmännyt useaan tällaiseen tapaukseen, mutta onneksi eivät ole saaneet minulta sitä mitä ovat hakemassa.- ukkos on deitillä
Minulle kun valehtelee olevansa vapaa mutta on muija ja lapset kotona olen yleensä soittanut kotiin ja kertonut että miehes se vaan iskee vapaita naisia netistä ja uskottelee olevansa sinkku...
On emäntä sen jälkeen hoitanut osuutensa kun ei ole enää listoilla pyörinyt
Suosittelen, jos valehdellaan, itse kerron sitten totuuden !
- ohikulkenut mies
Muutaman olen tavannut, ovat olleet rehellisesti ihan sitä mitä ovat. Joku on ollut "seksuaalisesti aktiivinen" mikä tarkoittanee melkein varmaa sukupuolitautia. Joku toinen oli kaameassa krapulassa vielä iltapäivällä.
Jopa pyörätuolia ja ympärivuorokautista hoitajaa tarvitseva nainen on tullut vastaan, en uskaltanut lähteä treffeille.
Normaali kohteliaisuus puuttuu useilta, mutta eipä ole minun ongelmani. - an _ adultF
Monissa liemissä liotettu Lapinmatkaaja, asumuserossa, matkailuvaunulla kiertelevä heppu. Kenenkään tunteet eivät mitään merkitse, monia vakiseksiseuralaisa ja aina kitisee yksinäisyyttään. Varokaa naiset, satakuntalainen, keski-ikäinen. Häntäheikki, ei muuta hepusta voi sanoa.
- salli84
eniten huijattu ikää. 3-kymppiset miehet esittää usein nuorempaa kuin ovatkaan, kun niillä on paha ikäkriisi ja pakko löytää nuorempi nainen. Kyllä sen jo naamasta näkee, että ikää on enemmän, vaikka miten nuorekkaita väittävät olevansa. Ovat jotkut sen sitten myöntäneetkin, kun oon sanonut asiasta. Sitten lisäksi on valehdeltu pituutta ja ruumiinrakennetta. Urheilullisella miehellä olikin karsee kaljamaha ja 180 cm pitkä mies oli oikeasti jotain max. 175 cm. Sen oon huomannut, että ne jotka valehtelee yhdessä asiassa, valehtelee helposti myös muissa asioissa. Homma loppuu mun puolelta heti siihen, jos on jossain asiassa valehdeltu.
- tilamies
Vuoden verran olin koukussa häneen. Lupasi tulla tapaamaan, mutta aina jotakin muutoksia. Monet itkut tuli itkettyä ja aivan turhaan.
Muutama on jättänyt tulematta treffeille tai sitten mennyt ohi katsellen eikä koskaan palannut.
Soitellaan, mutta minä vuonna jäi kertomatta. Moni on luvannut jatkaa yhteydenpitoa, mutta aika vähiin sitten on jäänyt.
Lirkuttelua ja lirkuttelua, kunnes yhtä äkkiä katoaa linjoilta profiilinsa kanssa. Sitten palaa taas takaisin. Missä olet, meidän mitäisi tavata jne. On tainnut saada pakit joltakulta muulta.- komee mies silti
Löysin mukavan naisen ilmoituksen,samana iltana sovittiin jo treffit.
Nainen oli kivan näköinen yh äiti,hyvä käytöksinen ja vieläpä kiltin oloinen.
Treffailtiin kuukausi aika tiivisti muutama yö toistemme luona yökylässä viikossa.
Kaikki tuntui natsaavan,olin rakastumassa pahan päiväisesti häneen ja hän sanojensa mukaan minuun.
Voisipa sanoa että suhteemme oli seurustelu suhde asteella hyvin pitkällä.
Aloin pikkuhiljaa kumminkin epäilemään hyvin nopeasti alkanutta suhdettamme koska tuntui että jotain mätää tässä täytyy olla,ei kaikki voi mennä ns.putkeen.
Ensimmäinen merkki oli useasti piippava puhelin,tekstarit oli kuulema aina veljeltä tai keverilta,mutta miksi ne piti käydä salassa lukemassa.
lopulta yh katosi,oli viikon poissa ja syy selvisi myöhemmin,oli löytynyt kiinnostavampi äijä joka oli vienyt jalat alta.
No,siihen päättyi se suhde.
Kuukauden päästä rupesin saamaan outoja yöllisiä soittoja,vihdoin siellä olikin joku joka paljastui tuoksi yh:ksi.
Itken anteeksi pyyteli ja tahtoi jatkaa mihin jäätiin,hullu kun olin suostuin.
Kaikki alkoi taas hyvin,sitten tuo yh alkoi lainailemaan rahaa minulta aika härskisti vedoten lasten menoihin.
Huomasin pikkuhiljaa olevani hänelle juoppokuski joka viikonloppu,ajelua kaverilta kaverille ym.
Pistin sitten suhteen poikki,koska huomasin hänellä olevan useita rautoja tulessa vanhan deitti ilmon johdosta ja miksikään aisankannattajaksi en rupea.
Siitä se painajainen sitten alkoi,sain puhelun jossa hän väitti olevansa raskaana,tapailtiin siitä syystä kunnes selvisi että tieto oli perätön.
Taas homma poikki.
Sitten tuo yh rupesi tunkeilemaan kännissä luokseni harva se yö pitäen niin kovaa meteliä että oli pakko laskea sisälle naapureiden takia.
Pari kuukautta taistelin jotta saisin homman siististi poikki,tunnelma oli kuin vaarallisesta suhteesta.
Hänelle homma oli jotain peliä koska kuvitteli minun olevan silti kiinnostunut hänestä..
Hän ei uskonut tavallista puhetta,kunnes minun oli pakko sanoa hänelle rumasti vedoten hänen juopahtavaan olemukseensa,sitten loppui se peli.
Onneksi muutin kyseisestä talosta pois muutenkin vähän tämän jälkeen koska tuo yh oli pilannut häiriköinnillään minun maineeni.
Varokaa siis hulluja siellä treffeillä,tämäkin nainen oli kaunis kuin vaalea missi mutta häiriintynyt mieleltään ja juoppo,sääli hänen lapsiaan.
Jälkeen päin kuulin että olin varmaan yli kymmenes mies ystävä hänellä viimeisen vuoden sisällä. - eräs yh
komee mies silti kirjoitti:
Treffailtiin kuukausi aika tiivisti muutama yö toistemme luona yökylässä viikossa.
Kaikki tuntui natsaavan,olin rakastumassa pahan päiväisesti häneen ja hän sanojensa mukaan minuun.
Aloin pikkuhiljaa kumminkin epäilemään hyvin nopeasti alkanutta suhdettamme koska tuntui että jotain mätää tässä täytyy olla,ei kaikki voi mennä ns.putkeen.
Ensimmäinen merkki oli useasti piippava puhelin,tekstarit oli kuulema aina veljeltä tai keverilta,mutta miksi ne piti käydä salassa lukemassa.
lopulta yh katosi,oli viikon poissa ja syy selvisi myöhemmin,oli löytynyt kiinnostavampi äijä joka oli vienyt jalat alta.
Kuukauden päästä rupesin saamaan outoja yöllisiä soittoja,vihdoin siellä olikin joku joka paljastui tuoksi yh:ksi.
Kaikki alkoi taas hyvin,sitten tuo yh alkoi lainailemaan rahaa minulta aika härskisti vedoten lasten menoihin.
Huomasin pikkuhiljaa olevani hänelle juoppokuski joka viikonloppu,ajelua kaverilta kaverille ym.
Pistin sitten suhteen poikki,koska huomasin hänellä olevan useita rautoja tulessa vanhan deitti ilmon johdosta ja miksikään aisankannattajaksi en rupea.
Siitä se painajainen sitten alkoi,sain puhelun jossa hän väitti olevansa raskaana,tapailtiin siitä syystä kunnes selvisi että tieto oli perätön.
Taas homma poikki.
Sitten tuo yh rupesi tunkeilemaan kännissä luokseni harva se yö pitäen niin kovaa meteliä että oli pakko laskea sisälle naapureiden takia.
Pari kuukautta taistelin jotta saisin homman siististi poikki,tunnelma oli kuin vaarallisesta suhteesta.
Hänelle homma oli jotain peliä koska kuvitteli minun olevan silti kiinnostunut hänestä..
Hän ei uskonut tavallista puhetta,kunnes minun oli pakko sanoa hänelle rumasti vedoten hänen juopahtavaan olemukseensa,sitten loppui se peli.
Onneksi muutin kyseisestä talosta pois muutenkin vähän tämän jälkeen koska tuo yh oli pilannut häiriköinnillään minun maineeni.
Varokaa siis hulluja siellä treffeillä,tämäkin nainen oli kaunis kuin vaalea missi mutta häiriintynyt mieleltään ja juoppo,sääli hänen lapsiaan.
Jälkeen päin kuulin että olin varmaan yli kymmenes mies ystävä hänellä viimeisen vuoden sisällä.uskon kyllä että ei ollut kiva kokemus sinulla... mutta miksi kutsut kertomuksesi pääosanesittäjää yh:ksi? on tosi ikävää että näin tehdessäsi leimaat myös monia muita jotka ovat yksinhuoltajia mutta eivät käyttäydy tapaamasi henkilön tavoin. Myönnän että se oli oleellinen tieto, mutta sen olisi voinut sanoa kertaalleen ja puhua sitten henkilöstä vaikka tekaistulla etunimellä. Yksinhuoltajuus on elämäntapa (monilla pakosta) ja jokainen yksin lapsiaan hoitava nainen on individualisti aivan kuten jokainen sinkkukin.
- .........
Taas homma poikki.
Jälkeen päin kuulin että olin varmaan yli kymmenes mies ystävä hänellä viimeisen vuoden sisällä.on todella surullinen, pahoinvoiva ihminen!!!!!
- b.t.
Taas homma poikki.
Jälkeen päin kuulin että olin varmaan yli kymmenes mies ystävä hänellä viimeisen vuoden sisällä.toivottavasti tämä kunnon mies ei _koskaan_ törmää mihinkään vastaavaan
- Se laittoi pohtimaan
Taas homma poikki.
Jälkeen päin kuulin että olin varmaan yli kymmenes mies ystävä hänellä viimeisen vuoden sisällä.mitä "yyhous" tarkoittaa, se tarkoittaa... että, ko henkilölle on jo kerran löytynyt yksi se oikea mutta jostain syystä tuli bänksit. Hän on useimiten nainen jolla on toisen miehen lapsi/lapset. Jos ajatellaan näin että, jokaiselle on se joku jossain niin miten yh voisi olla jollekin sinkkumiehelle se oikea koska tällä naisella oli jo mahdollisuutensa ja oli jo kerran se oikea jonka kanssa oli yhdessä mutta se tarina päättyi. Syy on aina molemminpuolinen että, menee poikki. Se yh tarkoittaa yhtä epäonnistunutta rakkaussuhdetta. En suosittele ensimmäiseksi kumppaniksi yh:ta vaan kannattaa aloitta puhtaalta pöydältä ja hankkia sitten omat lapset kun on sen aika.
- anteeksi vaan
Se laittoi pohtimaan kirjoitti:
mitä "yyhous" tarkoittaa, se tarkoittaa... että, ko henkilölle on jo kerran löytynyt yksi se oikea mutta jostain syystä tuli bänksit. Hän on useimiten nainen jolla on toisen miehen lapsi/lapset. Jos ajatellaan näin että, jokaiselle on se joku jossain niin miten yh voisi olla jollekin sinkkumiehelle se oikea koska tällä naisella oli jo mahdollisuutensa ja oli jo kerran se oikea jonka kanssa oli yhdessä mutta se tarina päättyi. Syy on aina molemminpuolinen että, menee poikki. Se yh tarkoittaa yhtä epäonnistunutta rakkaussuhdetta. En suosittele ensimmäiseksi kumppaniksi yh:ta vaan kannattaa aloitta puhtaalta pöydältä ja hankkia sitten omat lapset kun on sen aika.
aika monelle nyky sinkullekin jolla on jo ikää enemmän kuin 30, on löytynyt jo monta oikeaa...heillä nyt tosin ei löydy lapsia muistuttamaan edellisestä suhteesta. Ja päinvastoin yksinhuoltajissa on hyvätkin puolensa ovast usein rutinoituneita hoitamaan kotia ja lapsia. Miten saat tälläisen piirteen esiin ihmisestä jolla lapsia ei vielä ole, silloin kaikki voi tulla yllätyksenä. Moni yksinhuoltaja on nykyisin myös mies.
- yyhooäiti
anteeksi vaan kirjoitti:
aika monelle nyky sinkullekin jolla on jo ikää enemmän kuin 30, on löytynyt jo monta oikeaa...heillä nyt tosin ei löydy lapsia muistuttamaan edellisestä suhteesta. Ja päinvastoin yksinhuoltajissa on hyvätkin puolensa ovast usein rutinoituneita hoitamaan kotia ja lapsia. Miten saat tälläisen piirteen esiin ihmisestä jolla lapsia ei vielä ole, silloin kaikki voi tulla yllätyksenä. Moni yksinhuoltaja on nykyisin myös mies.
voi myös olla niinkin, että sitä toista osapuolta ei enää ole.
- sasasdasd
Ja miten pyörätuolin kertomatta jättäminen on huijausta? Jos sitä ei kysy, miksi pitäisi kertoa? En ole töitäkään saanut kun olen pyörätuolin maininnut, mutta kun en ole, olen töihin päässyt. Ei vammaisuutta tarvitse erikseen korostaa.
- tiedon panttaaja
Jos ei älyä kysyä oikeita kysymyksiä, voi treffeillä tulla vastaan 300-kiloinen eskimo, joka on pukeutunut mustaan nahkaan ja etsii kumppania sadomasokistisiin roolileikkeihin.
Sillä eihän painoa, rotua, pukeutumistyyliä ja sukupuolisia suuntautumisia tarvitse erikseen korostaa? - Tää_
tiedon panttaaja kirjoitti:
Jos ei älyä kysyä oikeita kysymyksiä, voi treffeillä tulla vastaan 300-kiloinen eskimo, joka on pukeutunut mustaan nahkaan ja etsii kumppania sadomasokistisiin roolileikkeihin.
Sillä eihän painoa, rotua, pukeutumistyyliä ja sukupuolisia suuntautumisia tarvitse erikseen korostaa?oli hyvä :D
- tää joka mainitsi
ettei ollut mainittu että käyttää pyörätuolia varmaan ajoi takaa sitä, että parempi kertoa suoraan kuin tulla hyvässä uskossa tapaamisen ja pettymys tulee sitten siellä. Jos toinen ei ole valmis seurustelemaan pyörätuolia käyttävän kanssa. Ja yleensäkin parempi kirjoittaa totta kaikki mainitsematta jätetyt tai sitten valehdellut tiedot selviää toiselle osapuolelle ajan kanssa ihan varmasti...jos siitä jotain syvempää kehkeytyy.
- vammaismies
tää joka mainitsi kirjoitti:
ettei ollut mainittu että käyttää pyörätuolia varmaan ajoi takaa sitä, että parempi kertoa suoraan kuin tulla hyvässä uskossa tapaamisen ja pettymys tulee sitten siellä. Jos toinen ei ole valmis seurustelemaan pyörätuolia käyttävän kanssa. Ja yleensäkin parempi kirjoittaa totta kaikki mainitsematta jätetyt tai sitten valehdellut tiedot selviää toiselle osapuolelle ajan kanssa ihan varmasti...jos siitä jotain syvempää kehkeytyy.
Onhan se parempi kertoa suoraan. Tiedän, että ei se vammaisella ole helppoa löytää seuraa. Mulla on ollut ilmoituksia netissä, jossa kerron avoimesti vammasta. Ei vastauksia.
Joskus olen jättänyt vammastani kertomatta. Sain kaksi kivaa kaveria. Kun sitten kerroin parin viikon päästä vammastani, he jättivät samantien. Nuo pari viikkoa oli kyllä elämäni parhaita hetkiä, kun sain vaihtaa ajatuksia rakkaudesta naisen kanssa.
Kokemuksesta voin sanoa, että vammaisen on todella vaikea ystävystyä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ehkä jollain on ollut parempaa onnea, mutta musta ei kyllä naiset tykkää. Turha sitä on haaveilla mahdottomasta. - Nimetön
vammaismies kirjoitti:
Onhan se parempi kertoa suoraan. Tiedän, että ei se vammaisella ole helppoa löytää seuraa. Mulla on ollut ilmoituksia netissä, jossa kerron avoimesti vammasta. Ei vastauksia.
Joskus olen jättänyt vammastani kertomatta. Sain kaksi kivaa kaveria. Kun sitten kerroin parin viikon päästä vammastani, he jättivät samantien. Nuo pari viikkoa oli kyllä elämäni parhaita hetkiä, kun sain vaihtaa ajatuksia rakkaudesta naisen kanssa.
Kokemuksesta voin sanoa, että vammaisen on todella vaikea ystävystyä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ehkä jollain on ollut parempaa onnea, mutta musta ei kyllä naiset tykkää. Turha sitä on haaveilla mahdottomasta.oisko jotain paikkaa josta voisi löytyä pyörätuolia käyttäviä naisia?
- Ne haisee
vammaismies kirjoitti:
Kokemuksesta voin sanoa, että vammaisen on todella vaikea ystävystyä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ehkä jollain on ollut parempaa onnea, mutta musta ei kyllä naiset tykkää. Turha sitä on haaveilla mahdottomasta.Mä en huolis tupakoitsijaa - ne haisee! Haluan ehdottomasti tietää jos polttaa
- ottavat päähän
Hmmm .... tietääkseni minua ei ole suoranaisesti huijattu, mutta yksi asia harmittaa yli muiden. Netissä seuraa etsii luvattoman moni, joka ei ole vielä toipunut edellisestä suhteestaan. Mm. lasten riitaisiin tapaamisoikeuksiin ja muihin ex-vaimon kikkailuihin liittyvät jutut eivät kerta kaikkiaan sytytä! Olisi kohtuullista odottaa, että keskeneräiset ihmissuhdeasiat ja käytännön ratkaisut hoidetaan kohtuulliselle tolalle ennen kuin otetaan kolmas aikuinen mukaan kuvioihin ... tai neljäs jos exälläkin on jo uusi ;-)
Joo, joskus miehet valehtelevat pituudesta. Ei sillä muuten olis väliä, mutta pitkänä naisena en sitten viitsisi ensikommenttina kuulla: "mutta sähän oot tooooosi pitkä!". Välttäkää, rakkaat ystävät, muutenkin kommentoimasta toisen pituutta ääneen. En minäkään sano kenellekään "miten sä oot noin lyhyeksi jäänyt!" tai "kylläpä sä vaikutat vähälahjaiselta!" tai "onpa sulla ohut tukka ja vähän kaljuakin!" Noihin asioihin kun ei voi kukaan itse vaikuttaa ;-))- törmännyt.
Aikaisemmissa suhteissaan vellova ihminen on ikävä seuralainen etenkin, jos hän kokee tulleensa kohdelluksi väärin. Jonkin aikaa voi peitellä kaihoaan ja harmiaan, mutta kyllä se sieltä pulpahtaa ennen pitkää esiin, eikä jälki ole kaunista.
Olen tutustunut kahteen tuollaiseen mieheen. Parin tuopin jälkeen toinen alkoi väistämättä kaivella vanhoja ja syytellä ensin muita ja sitten itkusilmin itseään, ja toinen lateli minulle käyttäytymissääntöjä (älä ikinä tee noin, älä ikinä sano näin jne.), joiden alkuperä oli ihan selvästi siinä, mitä exät olivat tehneet väärin. Kiltti olen, mutta en niin kiltti, että haluaisin terapeutti-sylkykupiksi.
Miesten pituus on muuten jännä asia: jotkut valehtelevat siitä kirkkain silmin seisoessaan puolen metrin päässä. Minä olen melkein 180-senttinen, joten jos katson miestä selvästi alaspäin, hän ei taatusti ole 185! :) - , että
"entinen elämä" ja sen loppuminen saattaa hyvinkin olla lähtökohtana deittailun aloittamiselle.
Eivät kaikki vasta eronneet ole kuitenkaan jääneet kaipaamaan ja roikkumaan siihen vanhaan. Ehkä enemmän epäilyttävää ja häiritsevää on se, miten epätoivoisessa tilanteessa eronnut on. Ei hän ole jäänyt kaipaamaan välttämättä tuota exäänsä, vaan ylipäänsä rakastettuna olemista. - Pitkä nainen
Ollaankohan tavattu samoja kutistuneita miehiä? Minäkin, 177 cm pituinen hoikka nainen, olen saanut samantapaisia ensikommentteja "ai mä en tiennytkään että sä olet noin pitkä" itseäni lyhyemmiltä 185 cm pituisilta miehiltä. Tällainen kommentti yhdistettynä kutistuneeseen mieheen ei kyllä sytytä sitten lainkaan. Lukutaitokin näiltä samaisilta miehiltä ilmeisesti puuttuu - profiilistani kun on pituuteni selvin senttimetrein luettavissa.
- pelottaa?
Pitkä nainen kirjoitti:
Ollaankohan tavattu samoja kutistuneita miehiä? Minäkin, 177 cm pituinen hoikka nainen, olen saanut samantapaisia ensikommentteja "ai mä en tiennytkään että sä olet noin pitkä" itseäni lyhyemmiltä 185 cm pituisilta miehiltä. Tällainen kommentti yhdistettynä kutistuneeseen mieheen ei kyllä sytytä sitten lainkaan. Lukutaitokin näiltä samaisilta miehiltä ilmeisesti puuttuu - profiilistani kun on pituuteni selvin senttimetrein luettavissa.
Jos itsetunto ei kestä rehellisesti ilmoittaa omaa lyhyyttä ja sietää toisen pituutta, on parasta painua hankkia kotiin sellainen keskiaikainen venytyslaite, heh heh.
Pitkiä naisiahan yleisesti "ihaillaan", mutta jotain pelottavaa meissä kai sitten kuitenkin on. Mallinmitoista huolimatta tai juuri niiden takia. Typerimmät kommentit olen kuullut yli 190-senttisiltä miehiltä, joille näköjään usein kelpaa partneriksi vain n. puoli metriä lyhyempi keijukainen. On kurjaa olla naisena koko ikänsä pituuteen liittyvien ennakkoluulojen ja/tai pelkojen vanki, mitä ne sitten ovatkin.
Nimimerkki "voi kun olisinkin 166 cm, niin ei tarvitsisi sietää yhtään pituuttani koskevia typeriä ja epähienotunteisia kommentteja!" - -aktiivinen nainen-
Pitkä nainen kirjoitti:
Jos mies on väittänyt omistavansa yli 20 cm etuveitikan voi tuo vehje palajastua lähemässä tarkastelussa 13-14 senttiseksi ihan tavalliseksi mulkuksi.
Tasokkaan seksiseuran löytäminen netistä on todella vaikeaa. - näin..
-aktiivinen nainen- kirjoitti:
Jos mies on väittänyt omistavansa yli 20 cm etuveitikan voi tuo vehje palajastua lähemässä tarkastelussa 13-14 senttiseksi ihan tavalliseksi mulkuksi.
Tasokkaan seksiseuran löytäminen netistä on todella vaikeaa.Mittanauha mukaan ensitreffeille. Ja vaaka!
- mikäliemuija
Pitkä nainen kirjoitti:
Minulle on myös käynyt samoin! Mies kertoi profiilissa olevansa 186 cm. Minä lähes 180 cm pitkänä tietenkin heti tavattuamme huomasin, että mies oli lähes 10 cm ilmoittamaansa lyhempi. Ajattelin kuitenkin olla tahdikas, enkä maininnut asiasta. Kuinkas ollakaan mies kävi väittämään, että minä olen pitempi kuin olin kertonut. Oli siinä naurussa pitelemistä... Ehkä miehellä oli joku sekundamitta, en keksi muuta selitystä. Näköjään näitä sekundamittoja on sitten liikkeellä useampi kipale, kun ei tää niin harvinainen ilmiö ollutkaan loppujen lopuksi....
- callofthewild
Pitkä nainen kirjoitti:
joskus minullakin valehdella pituuteni, laittaa profiiliin edes 170, vaikka olenkin 168. Siinä voisi olla ratkaisevat sentit, luulenpa. Mutta enpä sitä tee, vaikkei tuolla käytännössä varmaan olisi sitä negatiivista vaikutusta.
- kesähemuli
Tapasin treffien kautta miehen. Alussa vaikutti fiksulta, mutta pikkuhiljaa kaikki alkoi osoittautua valheeksi. Harrasti mökkeilyä, tosiasiassa ei autoakaan, vaan odotti, että hänet kyyditään jopa treffeille. Omaa mökkiä ei ole, vaan vanhempien oma. Rahaa ei ollut lainkaan, vaan jopa kahvit treffeillä piti tarjota hänellekin.
Lisäksi tässä parisen viikkoa sitten huomasin, että hän oli laittanut ilmoituksensa takaisin, jossa ilmoitti olevansa vapaa ja hakevansa sitä rakkautta, samalla kertoi kuinka minulle kuinka tärkeä ja rakas olen ja kantoi tavaroitaan meille.
Kun mainitsin kuulleeni ilmoituksesta, poisti sen puolen tunnin sisällä ja kiisti mitään ilmoitusta olleenkaan ja syyllisti mua, että kuinka kehtaan epäilläkään moista.
Eli pysykää kaukana mökkeilyä,pyöräilyä harrastavasta eläkeläismiehestä, ellette halua joutua todella raakaan valheverkkoon mukaan.- narutettu
Nii, en sitten tiedä, liekö sinänsä mökkeilyssä jotain arveluttavaa, mutta mä tapasin miehen, joka ei halunnut kirjoittaa, ei puhua puhelimessa, vaan ainoastaan kasvotusten. Välimatkaa meillä oli satoja kilometrejä! Kysyikin kuin ohimennen, että olenkohan sellainen, joka jatkuvasti kaipaa huomiota, viikon varrella siis...
Mies ei käsittänyt, että lapsellisena ihmisenä on otettava huomioon myös muuta, kuin hänen tarpeensa. Hän halusi mennä itsenäisesti, sen kummemmin kyselemättä mielipiteitäni oikein mistään. Kertoi esim. eräänä aamuna menevänsä isänsä luokse kymmenen kilometrin päähän (mökille), mutta laittoi sitten tekstarin perään, että onkin matkalla Pohjois-Suomeeen, ja että tulisi silloin ja silloin...Oli yhtääkkiä serkkuja ja kummilapsia ties missä...
Tuli sellainen olo, että hänellä lienee suhteita vähän siellä sun täällä, ja sellaisella "katseenkestävällä naamalla" naiset varmaan lankeekin. Hän on yli-imelä pakkaus, Suomi-treffeillä yhä on ilmoituksensa. Joku saa pitää!
- ja petyin
enkä enää uskalla kokeille treffejä, koska se sattuu liikaa. En tiedä miksi yksi toisensa jälkeen jokainen on "jättänyt" minut jo ennen ensi tapaamista.
Tuntuu että olen ruma ja vastenmielinen, sillä edes treffeille ei kanssani kukaan ole lähtenyt, pois lukien kaksi tapausta. Toinen oli vilpittömästi huolissaan kuinka jaksan ja voin, toinen halusi vain saada omien sanojensa mukaan selville, kuka olen, kun hänelle selvisi että olen ns. julkkis. En ole mikään ministeri enkä julkkis siten kuin julkkikset käsitetään.
Minut on reputtanut sekä suomalaiset, venäläiset ja viimeksi kaksi afrikkalaista, heistä ainoakaan ei ole nähnytkään minua.
Olen masentunut tästä, tunnen itseni todella rumaksi ja huonoksi ihmiseksi, olen todella surullinen. Ehkä sitten olen vastenmielisen näköinen. Joka tapauksessa tämä on kolmas viikko, kun joka päivä ajattelen itsemurhan tekoa, sillä kukaan ei kaipaa minua, kukaan ei kaipaa seuraansa, eikä minulla ole lapsiakaan, kukaan ei tarvitse minua.
En varmasti aio paljastaa kuka olen tai antaa kuvaani näytille, turha edes pyytää sitä. Kukaan ei ole yksin onnellinen, mutta minä olen yksinäisenä rimpuillut jo viisi vuotta ja jokainen tutustuminenkin on kariutunut kun olen lähettänyt vastapuolelle valokuvani, vaikka en usko olevani niin ruman että minua kartetaan.
Helpotti kun sain kertoa anonyyminä, mille tuntuu kun ihminen reputetaan kerta toisensa jälkeen, ilman että kukaan mitenkään syytä moiseen kertoisi.
En vain usko enää rakkauteen,en naisiin enkä enää uskalla edes yrittää suhteiden luomista netin kautta sen enempää kuin oikeastikaan, koska toistuvat pakit ovat vieneet itsetunnon nollaan.
En aio enää nähdä uutta kevättä. Ketään en siitä syytä, mutta kerroin vain, kuinka pahasti satuttaa ettei aikuiset naiset viitsi kertoa aikuiselle miehelle, ettei sytytä, vaan vaietaan, vältellään ja kun samaa on nyt toistunut liian usein.
Kiitos jos joku vaivautui lukemaan. JH- toinen jh
Ymmärrän ehkä jotenkin suruasi. Olen kokenut jotain samanlaista ja kun elämä on vienyt sekä kaverit että rakkaan, jäljelle jäänyt yksinäisyys ja särkyneet toiveet parin löytämisestä ovat vieneet hymyn kasvoiltani ja tuoneet yksinäisyyden jollaista ei saata kuvata.
Itsemurha on ehkä ylimitoitettua edes ajatuksissa. On tuo vaihtoehto käynyt joskus omassakin mielessä, mutta hankin aikanaan kaksi koiraa. Niistä on seuraa minulle ja myös toisilleen silloin kun olen työssä. Eikös Tove Jansson runoillut: Kukaan ei nauti näkinkengästäänsäkään yksinään tms. Pitää paikkaansa, kivuliaasti pitää paikkaansa, olen myös kokenut asian. En tiedä ikääsi, mutta omalta kohdaltani voin kertoa, päälle nelikymppisen osa on joskus kova ja katkera, nuoret neidot eivät kelpuuta, omaikäiset haluavat vain jonkun unelma ukkelin, tavallinen nelikymppinen ei kelpaa edes miesystäväksi, ellei ole silmää tekevä tai todella rikas tms. Ikävää.
Itsemurhaa en ajattele tekeväni, mieluummin hakeudun moottoripyörä jengiin jäseneksi kuin tekisin itsarin. Yksinäisyys on kova paikka ja varsinkin keväisin se syö miestä.
Toivon että jaksat olla rohkea ja vahva, masennuksesta huolimatta. Tovottaapi toinen jh - cicatriz
On tosi surullista että tunnet näin, mutta oletko ajatellut että saata olla oikeasti masentunut ja tarvitset lääkärin apua? Ennen kuin tapat itsesi kannatta tarkistaa varmasti mitsä kaikki tämä kipu tulee. Muista myös että ihmisen tappaminen ei ole helppoa, ja voit saada lopputulokseksi vain sen, että vammaudut loppuelämäksesi!
Myös sitä kannattaisi ajatella että onko yksin oleminen niin kamalaa loppujen lopuksi? Minä olen ollut nyt sinkkuna 2 vuotta 8 vuoden suhteen jälkeen ja alan ymmärtää sen, että mitä enemmän etsit seuraa sen vaikeampaa se on. Jos hakemalla hakee jotain, et ainakaan tapaa ketään varteenotettavaa!
Elämä ei ole vaan sitä kumppanin etsintää, se voi olla niin paljon muutakin!! Usko pois!
Lopuksi sanoisin että lopeta se ulkonäkösi kanssa stressailu!! Ajattele Bill Murrayta, tosi ruma, mut ai niin ihana koska sillä on charmia ja huumoria!! Opi pitämään itsestäsi niin muutkin huomaavat sinut (Klichee, mutta totta!!) - Nimetön
cicatriz kirjoitti:
On tosi surullista että tunnet näin, mutta oletko ajatellut että saata olla oikeasti masentunut ja tarvitset lääkärin apua? Ennen kuin tapat itsesi kannatta tarkistaa varmasti mitsä kaikki tämä kipu tulee. Muista myös että ihmisen tappaminen ei ole helppoa, ja voit saada lopputulokseksi vain sen, että vammaudut loppuelämäksesi!
Myös sitä kannattaisi ajatella että onko yksin oleminen niin kamalaa loppujen lopuksi? Minä olen ollut nyt sinkkuna 2 vuotta 8 vuoden suhteen jälkeen ja alan ymmärtää sen, että mitä enemmän etsit seuraa sen vaikeampaa se on. Jos hakemalla hakee jotain, et ainakaan tapaa ketään varteenotettavaa!
Elämä ei ole vaan sitä kumppanin etsintää, se voi olla niin paljon muutakin!! Usko pois!
Lopuksi sanoisin että lopeta se ulkonäkösi kanssa stressailu!! Ajattele Bill Murrayta, tosi ruma, mut ai niin ihana koska sillä on charmia ja huumoria!! Opi pitämään itsestäsi niin muutkin huomaavat sinut (Klichee, mutta totta!!)koska yllytit sellaiseen. Ehkä nyt meni kaikki maine ja lopullisesti, mutta annan palaa.En siksi että sinä sanoit niin tai olisit mitenkään syyllinen mihinkään, mietin vain sanojasi ja päätin olla pää pystyssä, kävi mitä kävi, minulla on siihen varaa.
http://treffit.suomi24.fi/index.jsp?layout=default&object=userProfile&method=showOwnProfile - samassa veneessä
Olin liikaa ladannut nettideittailuun, odotin todellista onnea! Rakastuin heti ensimmäiseen. Mies olikin mukava, tavallinen suomalainen. Liian moni asia natsasi. Mutta...Mies olikin suunnattoman ihastunut 20-30 vuotta nuorempiin naisiin. Naapurimaa oli kova juttu!
Masennuin, tarvitsin apua. Mutta tässä nyt olen uudesti syntyneenä. Ja entistä vahvempana! - pikkujiiii
toinen jh kirjoitti:
Ymmärrän ehkä jotenkin suruasi. Olen kokenut jotain samanlaista ja kun elämä on vienyt sekä kaverit että rakkaan, jäljelle jäänyt yksinäisyys ja särkyneet toiveet parin löytämisestä ovat vieneet hymyn kasvoiltani ja tuoneet yksinäisyyden jollaista ei saata kuvata.
Itsemurha on ehkä ylimitoitettua edes ajatuksissa. On tuo vaihtoehto käynyt joskus omassakin mielessä, mutta hankin aikanaan kaksi koiraa. Niistä on seuraa minulle ja myös toisilleen silloin kun olen työssä. Eikös Tove Jansson runoillut: Kukaan ei nauti näkinkengästäänsäkään yksinään tms. Pitää paikkaansa, kivuliaasti pitää paikkaansa, olen myös kokenut asian. En tiedä ikääsi, mutta omalta kohdaltani voin kertoa, päälle nelikymppisen osa on joskus kova ja katkera, nuoret neidot eivät kelpuuta, omaikäiset haluavat vain jonkun unelma ukkelin, tavallinen nelikymppinen ei kelpaa edes miesystäväksi, ellei ole silmää tekevä tai todella rikas tms. Ikävää.
Itsemurhaa en ajattele tekeväni, mieluummin hakeudun moottoripyörä jengiin jäseneksi kuin tekisin itsarin. Yksinäisyys on kova paikka ja varsinkin keväisin se syö miestä.
Toivon että jaksat olla rohkea ja vahva, masennuksesta huolimatta. Tovottaapi toinen jh"Tulee mieleen monta rumaa sanaa..."
Selailin hakuammuntana ihmisten viestejä ja tuo "onko netissä kusetettu " särähti, kyllä on monenlaista selittäjää ja selitystä sattunut kohdalle. Niistä ei viitsi mainita tarkemmin, mutta tuskin nyt itsemurhaa tai edes murhetta kannattaa noista ottaa. Elämä on elämistä varten ja siis ihmisen elämä on ihmistä varten, elämässä sattuu kaikenlaista eikä se kaikki ole aina mukavaa, mutta elämä ja elämöiminen jatkuu.
Hymyä huuleen. Haavoja meistä jokainen saa sieluunsa, ei veiviä kannata kaivoon heittää mokoman takia.
- huijareita kaikki!
Sen lisäksi että miehet ovat lmoittamaansa pienempiä he usein sanovat harrastavansa liikuntaa. hahhah, se liikuntaharrastus on sitten sohvan ja jääkaapin välillä juoksemista tai jotain mielikuvitusmatkailua.niin heikkokuntoisia, kaljamahaisia örvelöitä on kohdalle sattunut! Ja se että minä vietän pari tuntia päivässä viitenä päivänä viikossa liikunnan parissa on joillekin iso ongelma, aika on heiltä pois. Vielä pahempi on että harrastan itsepuolustuslajeja, Jestas, ukot tuntevat itsensä uhatuiksi. Kaikista pahin on tietenkin lapset että minulla on kolme lasta, olen korkeasti koulutettu ja työssäkäyvä. Ei miehet ole tällaisista itsenäisistä naisista kiinnostuneita. He haluavat tyhmiä 'blondeja' jota katsovat heihin ylöspäin ja kysyvät lupaa olemassaololleen. prkl
Olen mieluummin ilman miehiä kuin että alentuisin tuollaisille rääpäleille. Jos ei kunnon miestä joka elättää itsensä, hoitaa terveytensä ja ajattelee omilla aivoillaan tule vastaan niin olen sitten ilolla ilman!- Nimetön
paskan jauhajia on paljon, sellaisia joilla ei ole mitään muuta kuin kuvitelmansa ja juttunsa väitteidensä tueksi. Jos raiskaajien kuvat ja nimet tulisi julkaista lehdissä, tulisi pelimiesten ja pelinaisten kohdalla toimia samoin, heti löytyy kuusi kyseistä nais puolista kusettajaa tältäkin sivustolta, eli treffeistä... laitammeko profiilit jakoon?
- Itsenäinen 35
Saman ilmiön olen huomannut. 35-vuotias, lapseton, akateeminen, eronnut, paljon töitä tekevä, itsestään huolehtiva ja sanavalmis nainen tuntuu olevan monelle miehelle liian hankala kokonaispaketti. Tarvitsisi ilmeisesti olla kanamainen kikattaja. Ilahduttavia poikkeuksiakin miehissä toki on, joten mukavan kumppanin löytämisen toivossa voinee elää. Itse olisin valmis perustamaan vielä perheen, mutta sillä edellytyksellä, ettei siippa edellytä minun jäävän kokopäivätoimiseksi kodin- tai lastenhoitajaksi.
- Itsenäinen mies
Itsenäinen 35 kirjoitti:
Saman ilmiön olen huomannut. 35-vuotias, lapseton, akateeminen, eronnut, paljon töitä tekevä, itsestään huolehtiva ja sanavalmis nainen tuntuu olevan monelle miehelle liian hankala kokonaispaketti. Tarvitsisi ilmeisesti olla kanamainen kikattaja. Ilahduttavia poikkeuksiakin miehissä toki on, joten mukavan kumppanin löytämisen toivossa voinee elää. Itse olisin valmis perustamaan vielä perheen, mutta sillä edellytyksellä, ettei siippa edellytä minun jäävän kokopäivätoimiseksi kodin- tai lastenhoitajaksi.
Sukupuolesta riippumatta monelle voi olla vaikeaa sietää ihmistä, joka etsii kumppania ei TÄYDELLISTÄ symbioosia. Itse arvostan itsenäisiä naisia ilman rooliodotuksia, mutta tietysti vastaavasti oletan ettei myöskään minulle ole "kirjoitettu valmiiksi" roolia.
Miehet ovat tässä suhteessa ilmeisesti usein naisiakin pahempia "roolittajia". Ikävää.... - mulle
niin huomaat että sanomasi AINA on valhe. Kivaa olisi jos olisi nainen jota ei tarvitse perässä vetää ja joka ajattelisi aivoillaan ihan itse, vaan ei sellaisia ole edes elokuvissa.
- Mit
Itsenäinen 35 kirjoitti:
"Saman ilmiön olen huomannut. 35-vuotias, lapseton, akateeminen, eronnut, paljon töitä tekevä, itsestään huolehtiva ja sanavalmis nainen tuntuu olevan monelle miehelle liian hankala kokonaispaketti."
Oke, ehkä osa miessukukunnasta elää epämääräisessä oletuksessa siitä, että pitäis olla perheenpää ja alfauros parasta lajia, oli todellinen status ja kapasiteetti sitten mitä on. Onhan se hirvittävää varmaan, jos tätä mielikuvaa sortamaan saapuu kyvykäs naisihminen.
Henk koht mielipiteenäni kuitenkin totean, että paskan marjat. Jos maailmasta on jotain oppinut, se on se, että se kamala r-kirjaimella alkava sana, jolla jotain tunnetilaa kuvataan, vaatii sen että sitä toista pitäis voida kunnioittaa. Jos vierelleen ronttaa jonkun aivottoman tiskirätin, lopputulos ei koskaan ole kovin hyvä - saat elää kahden ihmisen elämää ja huolehtia kahden ihmisen asioista. Ei ole kivaa kellään.
Olen elämässäni tavannut noin kaksi naisihmistä joita katson ylöspäin ja paljon. Tämä ei tarkoita että ne muut nyt olisivat jotenkin arvottomia, mutta näiden esimerkkien suhteen olen täysin ns. outclassed. Älykkäitä, kohteliaita, sivistyneitä, sosiaalisesti taitavia, kuolettavan hauskoja, elämässään menestyneitä, akateemisia, rehellisesti superkilttejä ihmisiä - ja umpivarattuja. Enkä ihmettele yhtään. Ai kelpaisko? No millisekunnissa, sikäli kun mulla muka ikinä olis mitään mahdollisuuksia, ynnä kun olisivat vapaita. :)
Että olet oikeassa, monelle miehelle yhtälö voi olla mahdoton. Sitten on meitä jotka silmät ymmyrkäisinä ovat että ooh, onpas hieno ihminen, mistä mää löytäisin samanlaisen?
Kosk mää olen mää, ja katson tietenkin maailmaa omasta empatiavammaisesta (lue: miehisestä) näkökulmastani, mun on ihan mahdoton ymmärtää miten ne toiset miehet tulee toimeen jonkun aivottoman ja osaamattoman vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Siis mitvidduu. Että ei olis oikein mitään mistä keskustella, ei ketään joka kykenis haastamaan ajatuksien, ideoiden tai mielipiteiden suhteen, ja päälle päätteeks pitäis vielä melkein huolehtia kaikista asioistakin jos toinen ei nyt vaan osaa mitään. Like, häh.
Luulis nyt asian olevan niin, että kaikki haluaa ihmissuhteen (oon tietty vääräs), missä toista ihmistä vois ihailla ja kunnioittaa. Mikään ole niin siistiä kuin tilanne, jossa apua saa jos tarvitsee, ja voi itse kokea välillä olevansa hyvä ja taitava - ihmissuhde jossa se osaaminen ja vahvuudet jakautuvat hienovaraisesti eri osa-alueille. Molemmat osapuolet voivat toljotella ihastuksesta ymmyrkäisinä kun se toinen on niin hieno, joteski. - enkä kovin
mulle kirjoitti:
niin huomaat että sanomasi AINA on valhe. Kivaa olisi jos olisi nainen jota ei tarvitse perässä vetää ja joka ajattelisi aivoillaan ihan itse, vaan ei sellaisia ole edes elokuvissa.
rumakaan. Ja hoikka. Ja älykäs. Mutta olen 44. Olen asunut yksin suurimman osan elämääni, ja tulen omalla työlläni toimeen. Kaipaan kumppania ennenkaikkea keskusteluseuraksi. Yhteen muuttamista harkitsisin moneen kertaan, ja ajan kanssa.
- Itsenäinen 35
Mit kirjoitti:
"Saman ilmiön olen huomannut. 35-vuotias, lapseton, akateeminen, eronnut, paljon töitä tekevä, itsestään huolehtiva ja sanavalmis nainen tuntuu olevan monelle miehelle liian hankala kokonaispaketti."
Oke, ehkä osa miessukukunnasta elää epämääräisessä oletuksessa siitä, että pitäis olla perheenpää ja alfauros parasta lajia, oli todellinen status ja kapasiteetti sitten mitä on. Onhan se hirvittävää varmaan, jos tätä mielikuvaa sortamaan saapuu kyvykäs naisihminen.
Henk koht mielipiteenäni kuitenkin totean, että paskan marjat. Jos maailmasta on jotain oppinut, se on se, että se kamala r-kirjaimella alkava sana, jolla jotain tunnetilaa kuvataan, vaatii sen että sitä toista pitäis voida kunnioittaa. Jos vierelleen ronttaa jonkun aivottoman tiskirätin, lopputulos ei koskaan ole kovin hyvä - saat elää kahden ihmisen elämää ja huolehtia kahden ihmisen asioista. Ei ole kivaa kellään.
Olen elämässäni tavannut noin kaksi naisihmistä joita katson ylöspäin ja paljon. Tämä ei tarkoita että ne muut nyt olisivat jotenkin arvottomia, mutta näiden esimerkkien suhteen olen täysin ns. outclassed. Älykkäitä, kohteliaita, sivistyneitä, sosiaalisesti taitavia, kuolettavan hauskoja, elämässään menestyneitä, akateemisia, rehellisesti superkilttejä ihmisiä - ja umpivarattuja. Enkä ihmettele yhtään. Ai kelpaisko? No millisekunnissa, sikäli kun mulla muka ikinä olis mitään mahdollisuuksia, ynnä kun olisivat vapaita. :)
Että olet oikeassa, monelle miehelle yhtälö voi olla mahdoton. Sitten on meitä jotka silmät ymmyrkäisinä ovat että ooh, onpas hieno ihminen, mistä mää löytäisin samanlaisen?
Kosk mää olen mää, ja katson tietenkin maailmaa omasta empatiavammaisesta (lue: miehisestä) näkökulmastani, mun on ihan mahdoton ymmärtää miten ne toiset miehet tulee toimeen jonkun aivottoman ja osaamattoman vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Siis mitvidduu. Että ei olis oikein mitään mistä keskustella, ei ketään joka kykenis haastamaan ajatuksien, ideoiden tai mielipiteiden suhteen, ja päälle päätteeks pitäis vielä melkein huolehtia kaikista asioistakin jos toinen ei nyt vaan osaa mitään. Like, häh.
Luulis nyt asian olevan niin, että kaikki haluaa ihmissuhteen (oon tietty vääräs), missä toista ihmistä vois ihailla ja kunnioittaa. Mikään ole niin siistiä kuin tilanne, jossa apua saa jos tarvitsee, ja voi itse kokea välillä olevansa hyvä ja taitava - ihmissuhde jossa se osaaminen ja vahvuudet jakautuvat hienovaraisesti eri osa-alueille. Molemmat osapuolet voivat toljotella ihastuksesta ymmyrkäisinä kun se toinen on niin hieno, joteski.Jep. Nanosekunnissa kelpaisi myös minulle älykäs, kohtelias, sivistynyt, sosiaalisesti taitava, kuolettavan hauska, elämässään menestynyt, akateeminen, rehellisesti superkiltti ihminen - siis miesihminen. Vaan nämä vastaankävelleet yksilöt ovat todellakin varattuja. Eikä niin kummallista kyllä.
Kunnioitusaspekti on tärkeä molemminpuolin. Siis ei se, että jos kyseessä on metsuri, leipuri vai pörssihai - mutta jotain siinä miehessä kuitenkin tarvis olla, siinä luonteessa, nokkeluudessa ja tyylissä, että voisi ajatella, että vau... Ja että sitten kuitenkin oltaisiin reilusti tasa-arvoisia kakkavaippojen ja autonrenkaiden vaihdossa (no joo, mä en kyllä jaksa niitä renkaita nostaa, mutta noin niinkuin kuvitteellisesti)
- yksopiskelija
Kirjoittelin pari viikkoa yhdelle kivalle tytölle. Kun ilmeni, että asun aika lähellä hänen opiskelupaikkaa, hän sanoi, että voitaisiin aina välillä käydä yhdessä lounaalla.
Koska tyttö vaikutti ihan kivalta, pyysin häntä ulos. Meni ihan hyvin tai ainakin minä tykkäsin. Kuitenkin kun kysyin, että milloin haluaisin, että tulisin kampukselle syömään, niin jo rupesikin tytölle tulemaan opiskelukiireitä. - kans
h
Olen nyt maaliskuusta lukien käynyt 6 treffeillä. Kaikki miehet ovat kehuneet itseään maasta taivaaseen. Todellisuudessa yksikään mies ei ollut minusta yhtään kiinnostunut vaan jokainen halusi vain tyydyttää omat seksuaaliset tarpeensa ja kaksi halusi asunnon ja ruuanlaittajan lisäksi.- miehiin kyllästynyt
Ei kukaan mies mitään muuta halua. tapaamasi eivät vaan osanneet esittää muuta tarpeeksi hyvin
- arvaa
miehiin kyllästynyt kirjoitti:
Ei kukaan mies mitään muuta halua. tapaamasi eivät vaan osanneet esittää muuta tarpeeksi hyvin
Juu, miehistä oon saanu aika yksipuolisen kuvan minäkin täällä. Naista osataan miellyttää tietyn aikaa, mutta jos ei seksiä ala herua suurinpiirtein heti, niin joko yllätän hänet itse teossa toisten naisten kanssa, tai sitten suhteella ei vaan ole hänelle mitään "annettavaa", eikä mies jaksa enää näytellä...ja suhde hiipuu...en oo törmännyt vielä yhteenkään poikkeukseen. En tiedä, onko tääkään oikee paikka etsinnöille. Ehkä mä en sitten vaan tartte miestä!! :)
- kräkskräks
Ne ovat fiksuja miehiin verrattuna. Ihmiskoiras on jatkuvassa kiimassa, sille ei mikään riitä.
- Rane1967
arvaa kirjoitti:
Juu, miehistä oon saanu aika yksipuolisen kuvan minäkin täällä. Naista osataan miellyttää tietyn aikaa, mutta jos ei seksiä ala herua suurinpiirtein heti, niin joko yllätän hänet itse teossa toisten naisten kanssa, tai sitten suhteella ei vaan ole hänelle mitään "annettavaa", eikä mies jaksa enää näytellä...ja suhde hiipuu...en oo törmännyt vielä yhteenkään poikkeukseen. En tiedä, onko tääkään oikee paikka etsinnöille. Ehkä mä en sitten vaan tartte miestä!! :)
Mikäli suhteesi ovat loppuneet, kun miehet ovat saaneet seksiä, homma on aika selvä. Olet onnistunut luomaan kontakteja syystä tai toisesta vain seksin perässä kulkeviin.
Jos taas suhteesi ovat loppuneet vähän pitemmän ajan päästä vastapuolen toteamiseen, ettei suhteella ole mitään annettavaa, onkin tilanne jo aivan eri.
Jotta suhde toimisi, molempien pitäisi aktiivisesti viedä sitä eteenpäin. Sanon tämän siksi, ettei se valitettavasti ole kaikille naisillekaan ihan selvä asia. On naisia, jotka odottavat miehen tekevän kaiken suhteen eteen, oli kyse sitten seksistä, halailusta tai vaikka siitä saadaanko ruokaa suuhun.
Mikäli vastapuoli, oli se sitten mies tai nainen, istuu kuvainnollisesti vain "perse homeessa", ei se lupaa millekään alkavalle suhteelle hyvää.
Jotenkin tuntuu vielä siltä, että monet ovat katkeroituneet täällä niin kovasti, että sitten tilanteen tullen kostetaan aikaisempi vääryys aivan syyttömille ihmisille. Lieneekö totta, mutta sellainen käsitys minulle on tullut.
Huominen voi olla joka tapauksessa parempi kuin eilinen. - arvaa
Rane1967 kirjoitti:
Mikäli suhteesi ovat loppuneet, kun miehet ovat saaneet seksiä, homma on aika selvä. Olet onnistunut luomaan kontakteja syystä tai toisesta vain seksin perässä kulkeviin.
Jos taas suhteesi ovat loppuneet vähän pitemmän ajan päästä vastapuolen toteamiseen, ettei suhteella ole mitään annettavaa, onkin tilanne jo aivan eri.
Jotta suhde toimisi, molempien pitäisi aktiivisesti viedä sitä eteenpäin. Sanon tämän siksi, ettei se valitettavasti ole kaikille naisillekaan ihan selvä asia. On naisia, jotka odottavat miehen tekevän kaiken suhteen eteen, oli kyse sitten seksistä, halailusta tai vaikka siitä saadaanko ruokaa suuhun.
Mikäli vastapuoli, oli se sitten mies tai nainen, istuu kuvainnollisesti vain "perse homeessa", ei se lupaa millekään alkavalle suhteelle hyvää.
Jotenkin tuntuu vielä siltä, että monet ovat katkeroituneet täällä niin kovasti, että sitten tilanteen tullen kostetaan aikaisempi vääryys aivan syyttömille ihmisille. Lieneekö totta, mutta sellainen käsitys minulle on tullut.
Huominen voi olla joka tapauksessa parempi kuin eilinen.Onko siis toisenlaisiakin miehiä, kuin vain seksin perässä kulkevia? Hyvin innokkaita ovat olleet nämä tapaamani; eräs sitten jo oli muuttamassa multa mitään kysymättä seuraavalla viikolla luokseni -osteli hammasharjaa kylppäriin, yms. Kotiutui oikein käydessään. Mä en ole pyrkinyt mielestäni luomaan seksin varaan mitään, mutta miehistä sitten millään saa irti mitään muuta, heh. Mitä siellä korvien välissä muuta pyörii. Olisin innokas tietämään!!
Ne suhteet, jotka ovat loppuneet pidemmän ajan kuluessa, ovat kariutuneet pitkiin välimatkoihin. Ja tällöinkin siis seksin puutteeseen :)... Eihän mies kestä...
Ja välimatkasuhteet ovat kalliita; puhelinsoitot ja matkustamiset...
En voisi ajatella kostavani syyttömille yhtään mitään. Kuinka voisin verrata eri persoonia, ja olla sitten jotain muuta, kuin olen. Jos kiintymyssuhde syntyy, elän tietysti juuri siinä suhteessa täysillä. Mutta odotan miehenkin osallistuvan muutoinkin yhteiseen "projektiin", kuin tyydyttämällä itsensä. Sitähän seksi on. Rakasteleminen taas ihan eri juttu, eikös niin? - Rane1967
arvaa kirjoitti:
Onko siis toisenlaisiakin miehiä, kuin vain seksin perässä kulkevia? Hyvin innokkaita ovat olleet nämä tapaamani; eräs sitten jo oli muuttamassa multa mitään kysymättä seuraavalla viikolla luokseni -osteli hammasharjaa kylppäriin, yms. Kotiutui oikein käydessään. Mä en ole pyrkinyt mielestäni luomaan seksin varaan mitään, mutta miehistä sitten millään saa irti mitään muuta, heh. Mitä siellä korvien välissä muuta pyörii. Olisin innokas tietämään!!
Ne suhteet, jotka ovat loppuneet pidemmän ajan kuluessa, ovat kariutuneet pitkiin välimatkoihin. Ja tällöinkin siis seksin puutteeseen :)... Eihän mies kestä...
Ja välimatkasuhteet ovat kalliita; puhelinsoitot ja matkustamiset...
En voisi ajatella kostavani syyttömille yhtään mitään. Kuinka voisin verrata eri persoonia, ja olla sitten jotain muuta, kuin olen. Jos kiintymyssuhde syntyy, elän tietysti juuri siinä suhteessa täysillä. Mutta odotan miehenkin osallistuvan muutoinkin yhteiseen "projektiin", kuin tyydyttämällä itsensä. Sitähän seksi on. Rakasteleminen taas ihan eri juttu, eikös niin?On niitä olemassa miehiä, jotka eivät ole ensimmäisenä siellä piparipurkilla, vaan nimenomaan hakemassa vakavaa suhdetta. Seksin aika tulee sitten, kun se sopii molemmille.
Nämä jotka hakevat vain seksiä, ovat niitä panomiehiä, joilla on oma tarve se jota vain ja ainostaan tyydytetään. Kuten mainitsit, rakasteleminen on jo aivan toista kuin itsensä tyydyttäminen.
Mikäli toisen kanssa on tosissaan, niin kyllä silloin pidetään huoli siitä, että kumppani saa myös tyydytyksen.
Olet tosiaan onnistunut tapaamaan tosi pikaisen veikon, jos jo seuraavalla viikolla on meinannut asettua taloksi. Voi luoja, ei voi muuta sanoa tuollaiseen käyttäytymiseen. - arvaa
Rane1967 kirjoitti:
On niitä olemassa miehiä, jotka eivät ole ensimmäisenä siellä piparipurkilla, vaan nimenomaan hakemassa vakavaa suhdetta. Seksin aika tulee sitten, kun se sopii molemmille.
Nämä jotka hakevat vain seksiä, ovat niitä panomiehiä, joilla on oma tarve se jota vain ja ainostaan tyydytetään. Kuten mainitsit, rakasteleminen on jo aivan toista kuin itsensä tyydyttäminen.
Mikäli toisen kanssa on tosissaan, niin kyllä silloin pidetään huoli siitä, että kumppani saa myös tyydytyksen.
Olet tosiaan onnistunut tapaamaan tosi pikaisen veikon, jos jo seuraavalla viikolla on meinannut asettua taloksi. Voi luoja, ei voi muuta sanoa tuollaiseen käyttäytymiseen....Juu, samaa mieltä kaikesta. Ja hyvä kuulla, että miehillä voi olla ajatuksia...sori.
Joo, no tiedänhän mä, että fiksujakin on, mut harmittaa, etteivät osu kohdalle. Siitä tämä kiukuttelu... :)
Joo, jotenkin koomisen traagista oli tämän yhden urheilijahepun käyttäytyminen. Kehui mulle muutaman päivän "seurustelumme" jälkeen, että oli kavereilleen kertonut, kuinka VAKAVA tämä meidän suhde on, vaikka emme kahdestaan olleet päässeet edes kunnolla tutustumisasteelle! Ja sitten jo suunnitteli, että kumpi muuttaisi kumman luo. No tähän kaikkeen mä sitten sen kaverin osalta ahdistuinkin, ja piti antaa pakit. Taisi olla aika epätoivoinen yksilö. Tuli nimittäin sellainen olo, että hänhän voisi tehdä saman kenen tahansa kanssa, tuntematta naista... - Rane1967
arvaa kirjoitti:
...Juu, samaa mieltä kaikesta. Ja hyvä kuulla, että miehillä voi olla ajatuksia...sori.
Joo, no tiedänhän mä, että fiksujakin on, mut harmittaa, etteivät osu kohdalle. Siitä tämä kiukuttelu... :)
Joo, jotenkin koomisen traagista oli tämän yhden urheilijahepun käyttäytyminen. Kehui mulle muutaman päivän "seurustelumme" jälkeen, että oli kavereilleen kertonut, kuinka VAKAVA tämä meidän suhde on, vaikka emme kahdestaan olleet päässeet edes kunnolla tutustumisasteelle! Ja sitten jo suunnitteli, että kumpi muuttaisi kumman luo. No tähän kaikkeen mä sitten sen kaverin osalta ahdistuinkin, ja piti antaa pakit. Taisi olla aika epätoivoinen yksilö. Tuli nimittäin sellainen olo, että hänhän voisi tehdä saman kenen tahansa kanssa, tuntematta naista...En minä tuota kirjoittamaasi ottanut ollenkaan kiukutteluna, tunteiden purkauksena ehkä ennemminkin. Ihan hyvä vaan, että pääsee kertomaan tapahtuneista ja vaihtamaan ajatuksia myös vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Olisin varmaan itsekin ahdistunut, jos joku nainen suunnittelisi muuttoa luokseni vaikka kuukauden tuntemisen jälkeen. Toisen tuntemiseen ja joka suhteessa täyden luottamuksen saavuttamiseen vaaditaan paljon aikaa. Kuukausikin on niin lyhyt aika, että täydellinen pelimies tai -nainen voi näytellä sen aivan kevyesti miten haluaa.
Muutamassa päivässä ei toisesta ihmisestä saa irti juuri muuta kuin mitä ulkokuori näyttää ja toinen kertoo. Jos toinen valehtelee osan tai kaiken, saat sen valheellisen kuvan.
Muistaakseni aikoinaan exän kanssa tunsimme noin puolitoista vuotta ja seurustelimme vuoden ennen yhteen muuttamista. - arvaa
Rane1967 kirjoitti:
En minä tuota kirjoittamaasi ottanut ollenkaan kiukutteluna, tunteiden purkauksena ehkä ennemminkin. Ihan hyvä vaan, että pääsee kertomaan tapahtuneista ja vaihtamaan ajatuksia myös vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Olisin varmaan itsekin ahdistunut, jos joku nainen suunnittelisi muuttoa luokseni vaikka kuukauden tuntemisen jälkeen. Toisen tuntemiseen ja joka suhteessa täyden luottamuksen saavuttamiseen vaaditaan paljon aikaa. Kuukausikin on niin lyhyt aika, että täydellinen pelimies tai -nainen voi näytellä sen aivan kevyesti miten haluaa.
Muutamassa päivässä ei toisesta ihmisestä saa irti juuri muuta kuin mitä ulkokuori näyttää ja toinen kertoo. Jos toinen valehtelee osan tai kaiken, saat sen valheellisen kuvan.
Muistaakseni aikoinaan exän kanssa tunsimme noin puolitoista vuotta ja seurustelimme vuoden ennen yhteen muuttamista.Ok., sä oot hyvä kuuntelija :) Ja järkevä puheissasi.
Juu, toi näytteleminen on tuttua -lankesin aikoinaan mieheen (avioliitto siis), joka osasi kevyesti näytellä siihen saakka, kunnes menimme kihloihin ja naimisiin. Sitten mukaan tuli kiristäminen, uhkailut..
-kunnes sain rohkeutta erota. Mut siis meitä on niin moneen lähtöön, että varovaisuus ei ole pahasta koskaan. Valitettavasti. - Rane1967
arvaa kirjoitti:
Ok., sä oot hyvä kuuntelija :) Ja järkevä puheissasi.
Juu, toi näytteleminen on tuttua -lankesin aikoinaan mieheen (avioliitto siis), joka osasi kevyesti näytellä siihen saakka, kunnes menimme kihloihin ja naimisiin. Sitten mukaan tuli kiristäminen, uhkailut..
-kunnes sain rohkeutta erota. Mut siis meitä on niin moneen lähtöön, että varovaisuus ei ole pahasta koskaan. Valitettavasti.Siis olet oikeassa siinä, että varovaisuus ei ole pahasta. Olen seurannut onneksi vain sivusta kaikenlaista "ei niin mukavaa", mitä kahden ihmisen suhde voi tuoda pahimmillaan tullessaan.
Itse olen aika varovainen luonteeltani, enkä varsinkaan elä missään pilvissä. Se mikä on heti liian hyvää, on todellakin juuri sitä. Olen ehkä monesti turhankin realisti.
Kuunnellut olen paljon ja myös keskustellut monista vastakkaisen sukupuolen ongelmista. Oma luonne kun ei ole sellainen, että olisin heti tökkimässä muita, kun heillä menee heikosti.
Toisten ihmisten hyväksikäyttäminen on todella sairasta ja alhaista. Rehellinen suhde perustuu molemminpuoleiseen luottamukseen ja molempien tasavertaiseen panokseen.
Onneksi meitä on monenlaisia eläjiä. Pitää vain löytää jostain se oma tasavertainen kumppani. - varmaan lehmä
siis myös eläin, joten kun eläimiin en sekaannu, minulta saat vain rukkaset, nekin käytetyt, pidä hyvänäs.
- amore amore
Rane1967 kirjoitti:
Huominen voi olla joka tapauksessa parempi kuin eilinen.Niin se on. Vaikka kuinka monta kertaa pettyisi, pitää vaan jaksaa yrittää ja toivoa! Ja miettiä, mikä meni pieleen ja miksi. Kukaan ei halua elämänkumppanikseen paatunutta pessimistiä tai itsekeskeistä passivistia ;-)
joo muutama vuosi sitten tapasin chatissa mukavalta vaikuttavan tytön, hän kertoi että pitää kovasti sellaisesta miehestä joka ei käy baareissa koska hän ei itsekkään niistä pidä, ja lisäksi ilmoitti olevansa sinkku. Tavattiin joitakin kertoja ja molemmat tuntuivat viihtyvän yhdessä ja tämä nainen jopa tunnusti rakastavansa minua ja minä tietysti häntä mutta sitten hän yhtäkkiä ilmoitti että hänellä on "ongelma" kun hän on kahden tulen välissä kun hänellä on se entinen jonka kanssa aikanaan jäi jutut niin kesken. No vähän sitten myöhemmin kun pääsin asiasta jyvälle niin hän sitten vain jätti minut tyystin ilman mitään kunnon selitystä. Tiuski minulle loppuvaiheessa kaikesta ja kaikki oli minun syytä en kyllä tiedä mikä mutta tuntui että hänen entisessä elämässä oli jotain pielessä ja että minun olisi pitänyt kantaa vastuu niistä tietämättä mitään hänen menneisyydestä. Hän myös oli suhteen aikana turhautunut jos ei päässyt bailaamaan. Toisin hän alussa väitti, piti olla koti-ihminen ja inhota baareja mukamas. Jälkeenpäin ajattelin että olisi pitänyt hypätä tosta junasta jo silloin kun kaikki alkoi mättää mutta minä olin sinisilmäinen ja katsoin tuon jutun katkeraan loppuun asti ja sain kärsiä sen jälkeen helvetillisen masennuksen hänen takiaan ja kaikki muu jäi tekemättä. En ole vieläkään toipunut tästä lyhyestä mutta sitäkin paskemmasta suhteesta.
- äääääää
34-vuotiaalla helsinkiläismiehellä olikin avovaimo, jonka kanssa asui. Netissä esiintyi sinkkuna ja esiintyy edelleenkin suomi24:ssä.
Huijasi kertoneensa kavereilleen ja naisihailijoilleen minusta. Tuskin kuitenkaan oli koskaan kertonut. Koko suhde oli pelkkää valehtelua. Tapaamisia perui jatkuvasti, ilmeisesti avovaimonsa takia. Selitti koko ajan, että ostaa kaikenlaisia lahjoja minulle, josta kieltäydyin, koska en ole materian perään. Valehteli esim. että oli etsinyt päiväkausia lahjaa minulle. Kerjäsi joka viikko yhteenmuuttamista. Ehdotti yhteisen asunnon ostamista puoliksi. Minulle selitti, että ei halua lapsia, mutta profiilissa on kuitenkin, että haluaa lapsia. Itse en myöskään halua lapsia, joten muutti mielipiteitään sen mukaan. Todella häiriintynyt ihminen. Käräytin hänet avovaimolle, joka ei vaikuttanut yllättyneeltä. Toiset naiset vaan hyväksyy, että mies pettää, kun mies valehtee olevansa hyvä ja romanttinen.- netissä pyörivästä....
..siedettävännäköisestä miehetä.
Valitettavasti ..... - Ope_M
netissä pyörivästä.... kirjoitti:
..siedettävännäköisestä miehetä.
Valitettavasti .....Miksi ei saisi olla varattu tapaamisvaiheessa? Jos olet tarpeeksi kiinnostava, niin kyllä mies sinuun vaihtaa, jos kuitenkin on uutta kumppania hakemassa. Itse en ainakaan halua olla sinkkuna päivääkään, joten siksi haen "varattuna" seuraa.
- voi elämä
Ope_M kirjoitti:
Miksi ei saisi olla varattu tapaamisvaiheessa? Jos olet tarpeeksi kiinnostava, niin kyllä mies sinuun vaihtaa, jos kuitenkin on uutta kumppania hakemassa. Itse en ainakaan halua olla sinkkuna päivääkään, joten siksi haen "varattuna" seuraa.
säälittävä ressukka sitten, jos et yksin pärjää. Kuka nainen sellaisen huolii?
- .......
Ope_M kirjoitti:
Miksi ei saisi olla varattu tapaamisvaiheessa? Jos olet tarpeeksi kiinnostava, niin kyllä mies sinuun vaihtaa, jos kuitenkin on uutta kumppania hakemassa. Itse en ainakaan halua olla sinkkuna päivääkään, joten siksi haen "varattuna" seuraa.
Jos ei kerro etukäteen, että on jo parisuhde ja seurustelee, vaikka suuhde olisikin loppu ttai seksitön yms. tekosyyt, niin se on valehtelua ja vedättämistä. Eihän pettäjät välttämättä edes vaihda paria, kunhan vaan seikkailevat toisen kustannuksella. Viiraakohan sulla jotenkin pahasti päässä?
- kaikkien kannalta
....... kirjoitti:
Jos ei kerro etukäteen, että on jo parisuhde ja seurustelee, vaikka suuhde olisikin loppu ttai seksitön yms. tekosyyt, niin se on valehtelua ja vedättämistä. Eihän pettäjät välttämättä edes vaihda paria, kunhan vaan seikkailevat toisen kustannuksella. Viiraakohan sulla jotenkin pahasti päässä?
Nii, ja parisuhteeseen kuuluu tavallisesti vain 2 henkilöö. Onko tää nykymaailma jotenkin muuttunu raadollisemmaksi vielä, vai mikä ihmisiä vaivaa, kun eivät osaa seurustella kerrallaan enää vain yhden kanssa, ja lopettaa sitä suhdetta ennen toisen alkamista; käsitellä asioita, ja "ihmetellä", että mikä menikään mönkään? Ei kai ihminen sitten opi... :(
- esiin
jos on huijareita. Lässytys, voivottelu tai marina ei lopeta kusettajien hommia, mutta kun julkinen mustalista on kaikkien nähtävillä, osataan varoa pukkeja ja vamppeja.
- ärsyttää
Ajattelin samaa juttua tätä viestiketjua lukiessani, että miksi ihmeessä ei saisi olla ilmianto-palstaa jossa kaikenlaiset kusettajat ja huijarit paljastuisivat, tieto olisi varsin varmaa, jos ilmianto tulisi useammalta henkilöltä vielä.
Henkilökohtaisuuksiin omasta mielestä rumat tms. ja ehkä joku pituuden huijaaminenkaan ei olisi niin paha juttu, mutta esim. persoonallisuushäiriöiset jotka ovat hyviä huijaamaan ja uhrilta saattaa mennä kauankin aikaa vuosi tai puoli ennen kuin alkaa tajuamaan, että jotain on vialla. Täällä on paljon rehellistäkin porukkaa näköjään liikenteessä ja meillä on oikeus etsiä toisiamme....
Varatut tyypit on yksi ryhmä myös...Ja eikös nykyään ole paljon naisiakin jotka haluavat vain satunnaista seksiä joten miksi sitä ei voisi sitten reilusti etsiä huijaamatta ketään.
Se on muuten tosi ällöttävä tunne, kun huomaa toisen vain pyrkivän nopeasti tapaamiseen jonkun ilmeisesti sitten seksin toivossa...Tuntee itsensä tosi esineeksi.... - periaatteessa voi
ärsyttää kirjoitti:
Ajattelin samaa juttua tätä viestiketjua lukiessani, että miksi ihmeessä ei saisi olla ilmianto-palstaa jossa kaikenlaiset kusettajat ja huijarit paljastuisivat, tieto olisi varsin varmaa, jos ilmianto tulisi useammalta henkilöltä vielä.
Henkilökohtaisuuksiin omasta mielestä rumat tms. ja ehkä joku pituuden huijaaminenkaan ei olisi niin paha juttu, mutta esim. persoonallisuushäiriöiset jotka ovat hyviä huijaamaan ja uhrilta saattaa mennä kauankin aikaa vuosi tai puoli ennen kuin alkaa tajuamaan, että jotain on vialla. Täällä on paljon rehellistäkin porukkaa näköjään liikenteessä ja meillä on oikeus etsiä toisiamme....
Varatut tyypit on yksi ryhmä myös...Ja eikös nykyään ole paljon naisiakin jotka haluavat vain satunnaista seksiä joten miksi sitä ei voisi sitten reilusti etsiä huijaamatta ketään.
Se on muuten tosi ällöttävä tunne, kun huomaa toisen vain pyrkivän nopeasti tapaamiseen jonkun ilmeisesti sitten seksin toivossa...Tuntee itsensä tosi esineeksi....tehdä. Lain mukaan syrjiminen sairauden vuoksi kiellettyä (ja sairaushan persoonallisuushäiriö on). Ja tämmöinen lista täyttää syrjinnän kriteerit.
- pikkujiiii
Mutta se lista olisi yhtä pitkä kuin nälkävuosi ja mitä se sitten hyödyttäisi? Casanovia ja kevytkenkäisiä on ollut aina, ja tulee olemaan, oli nettiä tai ei.
- osui mulle
Tutustuin nimeltä mainitsemattoman treffipalstan kautta erääseen mieheen. Kaikki piti olla ok, mies oli ihan mukava jne, ihmeen paljon siinä alussa oli hällä kaikkea, angiinaa ja matkoja. No ei siinä mitään, herätyskelot eivät vielä soineet.
Sitten miehestä alkoi pikkuhiljaa putkahdella asioita esille, esim. työ jota hän väitti tekevänsä olikin kaikkea muuta. Ihmettelin kun alkoholi maistui liiankin hyvin, selvisi että oli ollut hoidossa sen takia.
Hän on myös ex-narkkari ja mitä vielä, piti itseään seuraavana Jumalasta. Pommi oli se kun paljastui että oli pettänyt mua "vain" neljän kanssa. Ei oltu kuulemma sovittu suhteen pelisääntöjä, no ilman muutahan sitä saa paneskella muita minkä kerkeää.
Lainasi rahaa ja jätti maksamatta. Sitten kun päätin kerran puhdistaa ilmaa, otti tää jalat alleen eikä sen koommin ole näkynyt. Et semmonen tapaus.
Tuosta viisastuneena en enää ikinä käytä yhtä ainoata treffipalstaa.- erottua?
Sepä se, että toiset jaksaa näytellä kauemmin, kuin toiset, mut muuta eroohan miehissä ei sit ookaan :)
Otan osaa. Vaikeeta on treffien kautta törmätä kehenkään selvään ja fiksuun. Kokemusta myös...mut jätänpä kertomatta. Ei viitti edes muistella!
- Kuppelii
Kautta aikojen nettideittaajat ovat kusettaneet. Tästä minun muutamia esimerkkejä. Eivät välttämättä ole järjestyksessä.
Ensimmäinen nainen johon törmäsin, piti olla mestaruustason urheilija, mutta muistutti lähinnä 300-kiloista eskimoa.
Eräs oli ilmeisesti jokin hullujenhuoneelta lomille päässyt. Hullunkiilto silmissä ja tuli paikalle rikkinäiset olohousut ja korkokengät jalassa.
Sitten oli "normaalivartaloinen" nainen joka olisi halunnut silloin tällöin seksiseuraa. Jos yhtä leveä, kuin pitkäkin on normaalia, niin ei siinä sitten mitään.
Sitten muistuu mieleen eräs, joka olikin alaikäinen todella ujo tyttö, joka ei saanut sanaa suustaan.
Seuraavana tuli mieleen todella huvittava tapaus, joka oli sanonut myös kaverille olevansa hoikka ja ties mitä. Kaverini oli ehtinyt mennä kurkkaamaan ensin ja sanoi minulle, että äl suotta mene, SE ON TODELLA PAHA!! No, näin sitten joskus ko tapauksen baarissa ja olihan se järkyttävä.
Sit oli eräs entinen narkki, joka onneksi kertoi ennenkuin ehdin panna. Siis piti olla ihan kiltti tyttö.
On vielä varmaan paljonkin vielä, mutta kaikkia enää edes muista.
Oma lukunsa on sitten ne patologiset valehtelijat, jotka keksivät mitä uskomattomimpia tarinoita kerätäkseen myötätuntoa.
Myös paljon on ihmisiä, jotka eivät tosiaan ilmoita mitään, vaan katoavat kuin tuhka tuuleen, mutta ilmeisesti muutaman pettymyksen koettuaan palaavat ja yrittävät päästä treffeille, mutta eihän se enää onnistu.
Varmaan on myös sellaisia että esiinnytään vastakkaisena sukupuolena ja mennään treffipaikalle nauramaan, että millainen urpo tällä kertaa saapuu paikalle.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826