Mesestä vielä

yks kysymys...

Eli jos torjun jonkun henkilön, eli en halua sen ottavan yhteyttä... Näkeekö tää henkilö jotenkin että hänet on torjuttu? Minkälaisena se näkee mun tilan? Offline? Entä jos hän yrittää laittaa mulle viestiä?

7

1654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, hän näkee sinun olevan offlinetilassa ja jos yrittää laittaa viestiä niin mese sanoo että henkilö on offlinetilassa ja viestisi toimitetaan perille seuraavan kerran kun hän kirjautuu sisään. Sellaisia ohjelmia on joilla näkee onko sinut torjuttu mutta aika harvalla kuitenkaan..

• ei ole

mitään merkitystä siihen etteikö estetty voisi lähettää sinulle sähköpostiviestiä mikäli sähköpostiosoite on sama kuin meseosite,eikä ilmoittele mitään että posti toimitetaan perille kun estetty kirjautuu seuraavankerran meseen.

• ei ole kirjoitti:

mitään merkitystä siihen etteikö estetty voisi lähettää sinulle sähköpostiviestiä mikäli sähköpostiosoite on sama kuin meseosite,eikä ilmoittele mitään että posti toimitetaan perille kun estetty kirjautuu seuraavankerran meseen.

Otaksun kyllä että hän tarkoitti mesetystä, sähköpostia tuskin tarkoitti..sitähän ei tietenkään voi estää tuolla toimenpiteellä.

• nimeomaan...
        Suvisusanna1 kirjoitti:

Otaksun kyllä että hän tarkoitti mesetystä, sähköpostia tuskin tarkoitti..sitähän ei tietenkään voi estää tuolla toimenpiteellä.

oli kysymys. Sähköpostihan on ihan selvä!
        Kiitos Suvisusanna!!

• nimeomaan... kirjoitti:

oli kysymys. Sähköpostihan on ihan selvä!
        Kiitos Suvisusanna!!

kiva saada kiitoksia :)

• utandig

Kun olet hylännyt meseyhteyshenkilön, hän ei pääse koneellesi, mikäli olet lisännyt hänet pois suljettujen listaan, mikäli olet luovuttanut mesenimesi ja yhteystietosi, hän näkee ne, mutta ei voi milläänlailla käyttää niitä. Jos asia häiritsee sinua, mene mesen asennusivuille ja muokkaa profiilitietojasi, esim kuvaa tai nimeä; nimenmuutto varmenpi tapa, silloin asia on kunnossa pysyvästi. Olisi hyvä valita mesessä vaihtoehto, jossa vain henkilöt , jotka ovat saaneet sinulta yhteydenottopyyntöönsä luvan, voivat mesettää sinulle, asetuksista löytyy sillekin erillinen kohta.Onnea hommiin!

• kizu____123456

jos torjut,mutta jos poistat kokonaan,näkee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe