Mä vedän itteni jojoon

epäonnistumaan tuomittu

Vuosi sitten olin lihava ja minulla oli silmälasit.

Nyt kilot on karistettu ja olen hyväkroppainen.
Silmälasit on vaihtuneet piilareihin ja vaatetus on suoraan h&m:ltä. Näytä paremmalta kuin ennen.

Eipä auta, ei auta mitään. Olen ruma kuin petolinnun perse, enkä saa mitään huomiota naisilta, ketään ei kiinnosta tutustua minuun.

Olen ns. "omillaan toimeentuleva" 25-vuotias mies, harrastukset urheilupainoitteisia ja naispuolisia kavereita on mutta epätoivo on ajamassa minua kohti lopullisia ratkaisuja.

Mitä teen?

18

4228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tajunnut.

miksi olet vetämässä itseäsi jojoon? Niljakkaiden suominaikkosten takia? Ei helevetti!

• niin puutteessa

että vedät itsesi jojoon naisten takia? Aika säälittävä tapaus olet.

• Sireeni

Lex Luthor on kyllä mielestään komea, mutta sen äly on täysin lihaksissa, ei missään muussa. Jos naiset menee siihen retkuun, se on niiden omaa hölmöyttään, mutta ei mua, ei kaikkia muitakaan naisia, ei mun ystäviäni kiinnosta mitkään mies puoliset "Blondit", jotka esittelee itseään.
        Malta mielesi, rauhoitu, älä tee typeriä sen takia, että et saa naista. Kyllä se joku päivä kävelee sun eteen vähiten kun sitä odotat. Älä satsaa liikaa ulkonäköön.

• Älä jojota itseäsi

Mikset vaihtaisi maisemaa toviksi, voi olla että muualla osataan arvostaa ihan toisella tapaa..

Hyvää kesää kaikille

• --->
        Älä jojota itseäsi kirjoitti:

Mikset vaihtaisi maisemaa toviksi, voi olla että muualla osataan arvostaa ihan toisella tapaa..

Hyvää kesää kaikille

Totta, isossakin kaupungissa ympyrät käyvät
        välillä vähän turhan ahtaaksi.

Vaikka nyky-yhteiskunta onkin tällainen
        materialistinen ja ihannoi kauneutta, ei pidä
        kulkea kaikkien mukana. Oma tyyli ratkaisee.

• Accountant

En minäkään helposti naista saa, mutta ei minun tarvitsekaan. Elämälläni on suunta, eikä naisen saaminen ole siinä suunnassa välttämättömyys. Hyvä, jos sopiva osuu kohdalle. Jos ei, sitten ei.

• eipä se olo ole minullakaan erikoinen nyt. Juuri sain tietää ennustajalta näin vuosien jälkeen että en tule koskaan löytämään kumppania. Kyllä nyt repii sydäntä kun on oikeasti odottanut vuosia että joskus löytäis jonkun ja yrittänyt skarpata kaikessa. No näin tämä näköjään menee minun osaltani. Helvetti soikoon.

• sp 86

Sinulla on sentään jopa naispuolisia kavereita. Eikö se ole ihan ok?

• tehdä

on tehdä ympärilläsi olevien naisten olo max wittumaiseksi

• Flikka30

Jos vielä vuosi sitten olit lihava, niin kilojen karistamiseen sekä koko muodonmuutokseen on taatusti mennyt kuukausia - ehkä et ole vielä sinut uuden tyylisi kanssa ja ainakaan et ole vielä uutena itsenäsi ollut kauaa markkinoilla.

Ota aikalisä, jatka itseesi panostamista, liikuntaa ja niiden tyttökavereiden kanssa hengailua. Kyllä se juttu sun muutoksesta alkaa vähitellen levitä ja ihmiset alkaa nähdä sut uusin silmin.

• life goes on

Ehdottomasti typerintä mitä voit tehdä, on tappaa itsesi ! Koitappa seuraavaa: unohdat naiset kokonaan elämästäsi tietyksi ajaksi. Et käy baareissa tms. paikoissa, joissa nyt kävisit vain löytääksesi naisen. Säästyy aikaa ja rahaa, ja mikä tärkeintä, ei tule sitä *itutuksen tunnetta kun palaat baarísta kotiisi yksin. Sillä mitä enemmän asiaa (naisia) mietit, sitä enemmän se vie sinulta ns.mentaalienergiaa. Ole onnellinen muista asioista elämässäsi, niitäkin varmaan löytyy!

• ......

Lemmikki rakastaa sinua aina ehdoitta, kun olet sille hyvä. Esim. kissa voisi olla sinulle juuri sopiva lemmikki. Muitakin olisi sopivia kuten kani, chinchilla, papukaija jne.

Lemmikkiä voit helliä ja se odottaa sinua kun tulet kotiin. Elämään tulee taas iloa, kun voit hoitaa sitä.

• hello.good.bye

lähde ensin maailmalle ja kiertele ympäri maailmaa hetken...katseli millaista elämää ihmiset muualla elää..

palaa sitten taikaisin suomeen ja mieti, haluatko jojoksi? onko elämäsi oikeasti niin kurjaa? vai voisitko esimerkiksi auttaa muita? voisiko elämään löytyä sisältöä sitä kautta?

mä väitän, että ihminen on väärään suuntaan vievillä raiteilla jos elämän tarkoitus on kumppanin löytäminen...pelkkä oman ulkokuoren kiillotus. Pieni pinnallisuus jokaiselle sallitakoon..

tottakai läheisyys ja rakkaus on poikkeuksia lukuunottamatta ihmisillä tärkeää, mutta rakkautta ei löydä pelkällä pinnalla/ulkokuorella.

Kun sun on hyvä olla ja sulla on sisältöä elämässä, olet tasapainossa - se näkyy ulospäin ja silloin, silloin vedät ihmisiä puoleesi

trust me, pandora :)

• ruma on kaunista

"Eipä auta, ei auta mitään. Olen ruma kuin petolinnun perse, enkä saa mitään huomiota naisilta, ketään ei kiinnosta tutustua minuun."

Tuskin olet ruma, hyvin harva ihminen on oikeasti ruma. Kaikissa on jotain kaunista, sinussakin. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet äläkä mieti tuollaisia vaan rohkeasti geimeihin mukaan! Kun opit arvostamaan itsesi muutkin näkevät sen ja varmasti kiinnostuvat sinusta!

• ...

Suomea olet?
      Sä tarvitsisit jonkun joka näyttää sulle tien :)
      Noi edelliset kirjoitti hyvin.
      Sun kehonkuva on muuttunut, mutta minäkuva tulee vielä vähän jäljessä.

• Näin se vaan on.

Näillä ajatuksilla jojoon vetämisillä ei pitäisi leikitellä. Joku voi oikeasti huolestua.

Varma ratkaisu on kuitenkin etsiä elämän tärkein suhde ensin, etsiä ja löytää rakastava, elävä Jumala, suhde elävään Vapahtajaan, Jeesukseen. Sen jälkeen pikku hiljaa tai rytinällä selvenee elämän muutkin asiat. Näin on lukemattomille ihmisille käynyt. Minullekin monia vuosia sitten.

Näin se vaan on. Jesus loves You.

• ulkonäköseikka...

Ei se naisen saaminen ole ulkonäöstä kiinni. Jos noin epätoivoisesti naista etsit kuin mitä tekstistä ymmärtää, en yhtään ihmettele, että naiset juoksevat karkuun.

Nainen viihtyy sellaisen miehen seurassa, joka tuntee itsensä ja pitää itsestään. Kun laitat elämäsi kuntoon ja olet itseesi tyytyväinen, tutustut naisiin ihmisinä etkä potentiaaleina vaimoehdokkaina, niin kyllä niitä kiinnostuneita alkaa löytyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe