Mistä löytyis lisää pikakuvake kuvia "netin pikakuvakkeeseen? Ettei joka pikakuvakkeessa möllötä sama FF kuvake... Erottais paremmin jos olis muitakin kuvia..
Internet pikakuvake
12
440
Vastaukset
Hiiren kakkosella pikakuvakkeen päällä, ominaisuudet, vaihda kuvake.
- muita kuvia?
Niitä kuvia sinne FF kansioon tai muualle mitä voisin käyttää pikakuvakkeena..
muita kuvia? kirjoitti:
Jos kuvakkeita tarkoitat niin pistä googleen icons.. Voisit vähän selkeämmin muutenkin kuvailla esim. että mikä on ff..tarkoitatko Mozilla Firefoxia vai mitä..?
- pähkäilä
muita kuvia? kirjoitti:
Ylärivissä on kohta ohje. Lueppas niitä.
- pöhköilijällä
pähkäilä kirjoitti:
käsitystä taas vaihteeksi mistä puhuu? Ei ohjeissa ole kuvakkeita/hakuohjeita, kyllä ne joutuu ihan itse hakemaan. Lukee nyt vaan itse ne ohjeet että tietää mitä neuvoo.
- lukee
pähkäilä kirjoitti:
nyt vaan itse niitä ohjeita. ei siellä sentään pikakuvakkeen vaihto-ohjeita ole. pliis perehdy joskus ja vastaa vain asioihin jotka varmasti tiiät.
- pähkäilä
pöhköilijällä kirjoitti:
käsitystä taas vaihteeksi mistä puhuu? Ei ohjeissa ole kuvakkeita/hakuohjeita, kyllä ne joutuu ihan itse hakemaan. Lukee nyt vaan itse ne ohjeet että tietää mitä neuvoo.
Et sit taaskaan, ole lääkeitä ottannut. Kun et osaa lukea ohje> ohjeen aiheet. Sieltä pääsee vaikka tommoisille sivuille http://www.mozilla.fi/
Mozilla.fi - pähkäilä
lukee kirjoitti:
nyt vaan itse niitä ohjeita. ei siellä sentään pikakuvakkeen vaihto-ohjeita ole. pliis perehdy joskus ja vastaa vain asioihin jotka varmasti tiiät.
Aina linkittää jos ei satu linkit löytyy suoraan kirjanmerkeistä sivuille. Aloittaja saa parhaiten vastauksia menemällä linkki sivuille. http://www.mozilla.fi/keskustelu/
Mozilla.fi keskustelu • Etusivu - ohjeen aiheesta
lukee kirjoitti:
Ei löydy vastauksia tai firefoxin keskustelu palstalta.? Saa aika kädetön , olla , jos ei ohjeita
osaa lukea. - aina...
pähkäilä kirjoitti:
Et sit taaskaan, ole lääkeitä ottannut. Kun et osaa lukea ohje> ohjeen aiheet. Sieltä pääsee vaikka tommoisille sivuille http://www.mozilla.fi/
Mozilla.fitulet sotkemaan tietämättömänä näitä keskusteluja? Näissä on tarkoitus neuvoa, ei soheltaa. Porttarin ansaisisit, mokomakin.
- pähkäilä
aina... kirjoitti:
tulet sotkemaan tietämättömänä näitä keskusteluja? Näissä on tarkoitus neuvoa, ei soheltaa. Porttarin ansaisisit, mokomakin.
Mitäs hyviä nevoja tänääkin olet antannut vai odotatko lääkeesi vaikutusta.
- aina...
pähkäilä kirjoitti:
Mitäs hyviä nevoja tänääkin olet antannut vai odotatko lääkeesi vaikutusta.
Ja kärsin kankkusesta viikon olen ryypännyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816