Onko kukaan ajatellu mennä liikunnanohjauksen peruskurssille johonki urheiluopistoon? itse mietin sitä kovasti yhtenä vaihtoehtona. ja onko joku ollut ; tarviiko superkuntoa että pärjää siellä?
Liikunnanohjauksen peruskurssi syksyllä 2007
3
990
Vastaukset
- maik-ki
Itse hain sellaiselle. Eihän siinä mitään "kuntotestiä" ollut. Todistuksia vain lähetin pinon ja pääsin. Tavallisia ihmisiä siellä on. Uskoisin kuitenkin urheilun liittyvän jollain tavalla jokaisen sinne hakeneen ihmisen elämään ja kyllä se kunto viimeistään siellä kasvaa...
- kala
siitä että mihin nyt sitten hait? Sillä itse olen koittanut tälläistä paikkaa etsiä ja olenkin löytänyt useita ympäri suomea, mutta haluaisin opiskella uudellamaalla, tietoa?
- minä-
Riippuu oletko mies vai nainen. Naisia oli ainakin ihan kaikentasoisia. Miehet oli oikeastaan kaikki semmosia että ovat ainakin joskus harrastaneet jotain lajia ns. vakavasti.
No ei sitä superkuntoa tarvii.. Kuhan luotat ihtees ja enemmän siellä henkistä kanttia pitää olla ku joutuu esiintymään ja ohjaamaan muita. Tosin varmasti kehittyy seki puoli, mutta ite kyllä lopetin kyseisen kurssin aika nopeesti kesken:P Ehkä se ei vaan ollu oikein minulle tarkotettu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725