Koirantappobisnes on eläinlääkäreiden paras bisnes. Kallista on koiran tuhkaaminen nykyisin. Aika paska juttu kun saaneet lainsäätäjänkin selvästi lahjomalla kelkkaansa. Omistaja ei saa lain mukaan enää itse ampua koiraansa. Tämä näkyy alan ryöstöhinnoittelussa. Tosin maalla on asiat hoidetaan kuten ennen. Sinne nuo ämmät eivät edes uskalla mennä asioita katsomaan. Voisivat joutua katsomaan rihloja. Metsästäjälle on kunnia asia toimittaa raihnainen sesse itse hautaan. Se on melkein pyhä toimitus.
koirantappobisnes
7
1494
Vastaukset
- isäntä
tehdään asiat yleensä omin päin.
- Just joo
Eläinlääkärit eivät tee tuhkaamisella tai hautaamisella bisnestä, tätä varten on omat palvelut joita ei voi kalliiksi väittää. Eläinlääkärissä lopettaminenkaan ei ole kallista.
Omistaja saa ampua tai ammututtaa koiransa kun vain ase täyttää teholtaan lain vaatimukset ja ampuminen suoritetaan laillisesti laillisella aseella.
Itse pidän ampumista paljon parempana lopetusmenetelmänä kuin eläinlääkärissä lopettamista koska eläinlääkärissä lopettamiseen liittyy erittäin paljon ongelmia.- ongelmat
Minkälaisia ongelmia sinun kohdallasi on esiintynyt?
Meillä on kolme koiraa lopetettu ell. ja kaikki on sujunut hyvin. Koirat eivät pelkää ell. menoa, nukahtavat ja sitten annetaan viimeinen piikki.
Koirat joko hautaan tai tuhkautan, riippuen vuodenajasta.
Ampuminenkin on oikea tapa jos ampuja osaa asiansa ja ase on oikea. Monet metsästäjät kyllä kaihtavat koiransa ampumista. Yleensä joku hyvä kaveri tekee sen.
- hakemaan
eikös maalaisilla ole rahaa, vai mikä mättää?
- Temendi
Aha?
Tarkoittiko tää sitten sitä, että kaikkien pitäis tahtoa saada koiralle reikä päähän? Jäi kyllä vähän epäselväksi mitä aloittaja viestillään haki...- Temendi
Itse ainakin olen ainakin päättänyt, että sen verran olen omalle koiralle velkaa, että sen eläinlääkärissä lopetan. Eläinlääkäri osaa asiansa ja harvemmin siellä varmaan eläin joutuu kärsimään kuin silloin kun ammutaan.
- aivotoimintaasi
Olet tyypillinen tyhmä lähiökakara. Sun ois aika terävöittää aivotoimintaasi. Ei ole oikein, että tietyt ammattikunnat vaikuttavat lainsäätäjään edistääkseen omaan bisnestään ja tuhotakseen kilpailuasetelmat. Lopputuloksenahan on hintakartelli ja lopulta koko markkinatalouden romahtaminen. Hintakartelli on jo johtanut siihen, että koiria lopetetaan nuijjimalla hengiltä. Se on eläinrääkkäystä ja johtuu pelkästään lopetusbisneksen ajatumisesta ahneiden paskiaisten eli yhden ammattimafian käsiin. Taloushistoriassa on paljon esimerkkejä asiasta. Nyt eläinten hyvinvoinnin nimissä luodaan kartelli. Se on vaarallinen suunta ja kertoo, että yhteiskunnassamme jo nyt voidaan ostaa lakeja ja asetuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709