0lin treffeillä ihan mukavan ja asiallisen oloisen miehen kanssa. Kaikki meni hyvin, juteltiin ja nauretiin.Yht`äkkiä mies kuitenkin kysyi "Antaistko panna?" Oli karkeaa, eikä mitenkään mielestäni sopinut ensitreffeille eikä varsinkaan näiden treffien tunnelmaan.
En ymmärrä miehiä ollenkaan.
"Antaistko panna?"
15
2281
Vastaukset
- Naisnäkökulma
..hänella alkoi panettamaan?
- Voisiko...
kyseessä olla testi? Eli mies testasi kuinka helppo olet. Mikäli vastasit kyllä, niin kunnollinen mies katoaa, jos taas vastasit ei, niin pelimies katoaa.
Eihän kukaan itseään kunnioittava kunnon mies halua itselleen naista, joka antaa jo ensitreffeillä! Nainen joka olisi valmis petipuuhiin ekoilla, niin antaa itsestään kuvan, että antaa jokaiselle jonka kanssa on treffannut. Eli lutka!
Näin ajattelee tämä mies.- kunnollinen mies
ei myöskään käyttäydy kuin typerys!
- sese ;)
Alkeellisimmatkin käytöstavat pitää olla, testaa sit vaikka pesupulverin aiheuttamaa laajentumaaa aivotoiminnassa;)
Ei kaikki miehet kiihoita, vaikka kuinka kysyttäis ekoilla treffeillä ja toiset kiihoittaa..vaikka ei kysyttäis.
EI NORMAALI MIES TEE TESTIÄ SEKSISTÄ, vaan hänellä on AIKAA tutustua naiseen ja antaa ajan tehdä omat huomionsa kehojen ,tunteiden yhteensopivuudesta, naisen kokonaisvaltaisesta olemuksesta!!!!!
Itse olin ollut KAUAN,siis kauan ilman miestä, ja kun menin treffeille, en antan ekana, mut tokana iltana,minä olin aktiivinen, kun näin et miehel alkaa henki salpaantua..oli hyvä..höpöö teki..ja oli mies minun lanteille sopiva, kaikki ei sytytä..eihei,ehei,ehei..mie vaadin työntövoimaa ja ........
Joka jannu ei pääse ruusutarhaani;)
Molemmat ties pelin hengen, harmi että, jäbä oli ja ON vain näillä linjoilla seksin perässä, ja aina pitää saada uutta pesää, itse myönsi, vaikka hakee mukamas tositarkoituksella..
No hän hakee tositarkoituksella pesän pesää ja hyvä niin, oli,ainaski silloin hyvä peli, mut aika ja viina tekee tekojaan hällekkin.
- MuroPertti
Oli ainakin rehellinen. No, annoitko panna?
- döypädöddä
mut sit se et ei järvikään kulu jos sen yli soutaa.
- jopas....
ja mulle sattunu aika surkeita tapauksia kohdalle nettideittaillessa,viimeisin oli eräs mies joka oli alkuun ihan mukava,mut sit keskellä yötä soitti ja sanoi runkkaavansa samalla,YÖK!!!joten se siitä sit....
- kysyä
Onx tietoo, kun tuli tuost edellisestä kirjoituksesta kertomus mieleen jotta, miehet jotka kovin paljon tykkää runkata omin kätösin, niin se esinahka venyy ja riippua löpsöttää ku villasukan suu..
Ja tää ei o provo, vaan ihan tosissain kysyn.
Jäi ainaskin minulle verkkokalvoille kuva ja joka jannun kalun tsekkaan kun esille sen heivauttaa..hei hei ;) - kasvaisit
kysyä kirjoitti:
Onx tietoo, kun tuli tuost edellisestä kirjoituksesta kertomus mieleen jotta, miehet jotka kovin paljon tykkää runkata omin kätösin, niin se esinahka venyy ja riippua löpsöttää ku villasukan suu..
Ja tää ei o provo, vaan ihan tosissain kysyn.
Jäi ainaskin minulle verkkokalvoille kuva ja joka jannun kalun tsekkaan kun esille sen heivauttaa..hei hei ;)ensin aikuiseksi ja tajuisit,ettei esinahka mihinkään veny käsitöissä.
Oli käyttö kuinka aktiivista päivittäin,niin sellaisena pysyy kuin on ollutkin.
Sun lapselliseen kirjoitukseen ei voi muuta kuin nauraa :D - siellä
kasvaisit kirjoitti:
ensin aikuiseksi ja tajuisit,ettei esinahka mihinkään veny käsitöissä.
Oli käyttö kuinka aktiivista päivittäin,niin sellaisena pysyy kuin on ollutkin.
Sun lapselliseen kirjoitukseen ei voi muuta kuin nauraa :Dviiskyllikin käytäjä ilmaantu heti ;)
Tämä olikin kysymykseni pointti..hhehehehehheeh
toi panemisjuttu on kyllä aika ristiriitainen juttu. Itse olen mies ja en hyväksy mitään panemis juttuja ensi tapaamisella. Mulla kävi kerran tässä taannoin niin kun tapasin tytön ensimmäistä kertaa, käytiin kahvilla ja kun oli aika lähteä niin kiitin häntä illasta ja kättelin. Tämä nainen sitten myöhemmin minulle viestiä tuohtuneena lähetteli että miksen suudellu häntä, ja lisäksi hän ilmoitti että häntä panetti. Aika ruokotonta minusta kirjoittaa tommosta ensitapaamisen jälkeen kun toinen on kuitenkin tosissaan liikkeellä ja toisella taas seksi heti mielessä. Kertoo jo aika paljon tollanen ihmisestä mitä hän oikeasti haluaa.
- naiselle...
On tärkeää että osoittaa selvästi kiinnostuksensa heti eka treffeillä. Tuo kättely on ainakin kovin kylmä tapa päättää treffit, halaus ja pusukin ovat paikallaan jos on kiinnostunut. Valittavan usein tuo seksikin tulee kuvioihin, vaikka itse en nauti siitä ennen kuin olen korvia myöten ihastunut. Jos torjumaan erehtyy, se merkitsee käytännössä hyvästejä.
- Yx neiti vaa
Mikäli olet kiinnostunut deitistäsi, on syytä tosiaan tehdä muutakin, kuin vain
kiittää häntä illasta ja kätellä - emme elä 1800-luvulla.
Minusta selväksi on tultava/selväksi on tehtävä mahdollisesti verbaalisellakin tasolla:
a) pidät naista henkisesti arvossa
b) pidät naista fyysisesti viehättävänä ja mielenkiintoisena
- milloin tapaatte seuraavan kerran
- oliko kivaa/ihanaa, jne.
Olisi hyvä myös lähettää joku kiva viesti - ei mikään yliampuva/yli-imelä kuitenkaan - jo treffejä seuranneena iltana/yönä.
Minulle ainakinn kiitos ja kättely, kuten myös "palaillaan"/"pidetään yhteyttä" tarkoittaa, että faksaillaan joskus ("Bye, bye, baby"). Yx neiti vaa kirjoitti:
Mikäli olet kiinnostunut deitistäsi, on syytä tosiaan tehdä muutakin, kuin vain
kiittää häntä illasta ja kätellä - emme elä 1800-luvulla.
Minusta selväksi on tultava/selväksi on tehtävä mahdollisesti verbaalisellakin tasolla:
a) pidät naista henkisesti arvossa
b) pidät naista fyysisesti viehättävänä ja mielenkiintoisena
- milloin tapaatte seuraavan kerran
- oliko kivaa/ihanaa, jne.
Olisi hyvä myös lähettää joku kiva viesti - ei mikään yliampuva/yli-imelä kuitenkaan - jo treffejä seuranneena iltana/yönä.
Minulle ainakinn kiitos ja kättely, kuten myös "palaillaan"/"pidetään yhteyttä" tarkoittaa, että faksaillaan joskus ("Bye, bye, baby").ihmettelen tässä vaan sitä että miks monet naiset just valittelee tuolla tapasimme s24:ssa palstalla tätä että kun miehet haluavat ensi treffeillä suudella/seksiä, sitten kun joku käyttäytyy kerrankin niinkuin toivotaan niin sitten valitetaan että kun olisipitänyt suudella jne.. Mutta minä en halua ainakaan eka kerralla sellaiseen eikä minusta kyllä olisi sellaiseenkaan. Pysyn vaikka sitten sillä 1800-luvun mallilla.
- tollanen on tökeröä
kaikkihan sen tietää et pitää sanoa asiasta toiseen siihen väliin. Kertoo siitä et kaveri on istunu koulussa takapenkissä ja pelannu laivanupotusta kun on käsitelty miten hienovaraisesti edetään tässäkin asiassa. Aijjoo, mut eihän koulussa tainnu tätä ainetta ollakaan. No, ei sit mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826