"Normaali" mies on hyödytön

-realisti_m-

Kun katselee naisten seuranhakuilmoituksia, erityisesti joissa etsitään seksiseuraa, niin väkisinkin tuntee itsensä täysin hyödyttömäksi olioksi. Tuntuu, että nykyään on väliä vain ja ainoastaan sillä, kuinka iso kalu löytyy housusta. Naisten puheiden perusteella on vain pieniä ja isoja, keskikokoiset kun ovat myös armotta liian pieniä.

Tunnen itseni miehenä seksuaalisesti hyödyttömäksi, jonkinlaiseksi evoluution perverssiksi vitsiksi, koska sain huonojen geenien takia vain normaalikokoisen peniksen. "Normaali" on jonkinlainen miehen irvikuva nykymaailmassa, jossa tavallisuus ei riitä muutenkaan millään elämän osa-alueella.

Elämä tuntuu tietyllä tapaa varsin tyhjältä, kun kokee olevansa seksuaalisesti hyödytön. On aika älytöntä elää yksin 70 vuotta ja keskittyä joka päivä vain työhön, omiin harrastuksiin yms. yksinäiseen tekemiseen. Sivusta joutuu sitten seuraamaan, kun osa väestöstä paneskelee ja pariutuu.

Nykyään alkaa vaikuttamaan siltä, että ihan oikeasti yksikään ok-näköinen nainen ei kelpuuta miestä, ellei muiden ominaisuuksien lisäksi myös varustus ole riittävän iso. En ole 100% varma, mutta mulla on vahva epäilys, että omassa tuttavapiirissäkin kaikilla pariutuneilla miehillä on keskimääräistä isommat kalut. Vastaavasti tiedän faktana, että kaikki kokemattomat tuttuni on normaali- tai jopa pienikaluisia.

En oikeen tiedä mitä tehdä, ikäkin alkaa olla lähempänä 30v kuin 20v. Kun mietin elämääni taaksepäin, niin en ole tainnut olla onnellinen koskaan, en edes tiedä mitä se oikeastaan tarkoittaa. Ihmistä ei siis ilmeisesti ole tarkoitettu elämään yksin, mutta eipä ole minun vikani, että huonojen geenien takia en olekaan naisten unelmapano. Mielummmin elän kuitenkin yksin kuin yritän väkisin tyydyttää naisen parisuhteessa, koska lopputulos on kuitenkin se, että nainen hakee seksuaalisen tyydytyksen muualta. Tavismiesten naisethan tuntuu pettävän varsin usein, koska vaikka elämä muuten on ok, niin mies ei kykene tyydyttämään naista seksuaalisesti.

Pahoittelen jos teksti on vähän sekavaa, kirjoitin aika suoraan ajatusvirtaa, enkä jaksa sitä sen tarkemmin muokata.

Selvennykseksi vielä, että olen siis 100% kokematon, eli tämä ei ole mikään petetyn miehen kirjoitus.

14

2019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa etsiä

apua. Pariutuminen ei todellakaan ole kalun koosta kiinni. Suurimmalla osalla miehistä on normaalikokoinen kalu ha se ei todellakaan ole toimivan parisuhteen este. Parisuhdekin on 99% muuta kuin seksiä.

Ehkä sinun kannattaisi käydä ammattiauttajan (psykologi) juttusilla.

• Rane1967

Tähän lisäisin vielä, että rakastelemiseen naisen kanssa tarvitaan kyllä koko äijää, eikä vain sitä jalkojen välissä roikkuvaa vehjettä.

• mies...

on nykyään siirretty sivuraiteelle näissä pariutumiskuvioissa

• KyynikkoMies

Kyllä ainakin exille on kelvannut muna vaikka onkin "keskikokoinen".

• IsoJormainen

Mutta ei. Isosta kullista ei ole apua jos sosiaaliset taidot puuttuvat

• MallaPalla

Naiset, jotka hakevat seksiseuraa netissä, tarvitsevat isoa munaa. Sattuneesta syystä.

Normaalit naiset, joilla on normaali seksielämä, pitävät normaalista munasta. Ei isosta. Tämä on fakta.

Olen ollut kaksikymmentä vuotta avioissa ihan normaalimunaisen miehen kanssa, eikä ole tarvinnut vieraissa käydä.

• minäkin olen miettinyt. Välillä tosiaan tulee mieleen että tääkö tämä elämän tarkoitus on sitten, eli yksin ilman kumppania päivästä toiseen, työtä ja kotona ja työtä. Ja sitten nämä joilla on kumppani niin tolkuttaa että kun se kumppanin löytyminen on niin helppoa, ehkä heille mutta ei mulle. Ei normaalilla työtä tekevällä raittiilla miehellä ole kysyntää.

• epätoivoiselle

Sulla on nyt vain jumiutunut ajatukset tän yhden asian ympärille, etkä muuta suostu kai noteeraamaankaan. Aika epätoivoiselta nyt tilanteesi vaikuttaa, siis omasta näkövinkkelistäsi. Mutta kuule, tiedän miehiä, jotka kehuskelevat, että heillä on "iso", ja he käyttävät sitten sitä vehjettään aivan väärin. Eivätkä tiedä, mitä rakkaus tai onnellisuus on. Heitä vaan kuule tuollaiset joutavuudet romukoppaan, ja katsele vaan tyttöjä silmiin, ja kerro heille, millainen oikeasti olet -välittämättä siitä, mitä luulet tyttöjen sinusta ajattelevan. Ennakkoluulot ja asenteet merkkaa joskus aika paljon siinä, onnistuuko luomaan parisuhteen vai ei. Mutta 42:n vuoden kokemuksen syvällä rintaäänellä:): ei oo väliä, mitä sulla siellä jalkojen välissä on tai ei ole!!!! :) Ole vaan oma ittes, niin voit löytää jotain arvokasta.
      t. Nainen

• selvähän se

seksiseuraa hakevat naiset hakevat tietysti isoa kalua. mutta jos haluat aidon suhteen, niin miksi katselet seksi-ilmoituksia? seksiä hakevat naiset eivät hae ihmistä, vaan nautintoa. keskity sellaisiin naisiin, jotka ovat kiinnostuneita parisuhteesta. jos mieheen rakastuu, niin ei se kalun koko useimmille naisille ole silloin enää tärkeä.

• ja kärpänenkin

Nyt oot hakoteillä. Kelpaat toki!

• TaasSelibaatissa

Vitun idiootit käyttäisitte sitä kaluanne niin ei tarvis olla kylillä vonkaamassa. saatanan idiootit kun ette tajua että koko ei ole se olennaisin asia tässä maailmassa.

• Isomuna ATM

Isokaan muna ei auta, jos ei ole etninen tai muuten vaan jännä panopelle. Minä en koskaan ole 19 cm munani avulla onnistunut saamaan naisia levittämään reisiään. Koko shlerba menee aivan hukkaan, sitä olen käyttänyt ainoastaan kusemiseen ja runkkaamiseen.

Onhan se tietysti helppo runkata, kun saa kunnon otteen, mutta ei se paljon lohduta, kun kuitenkin haluaisin työntää munani pillureikään oikein kahvaa myöten ja ruutata pilluputken spermaa täyteen, niin että siitä sikiäisi minulle miespuolinen perillinen ja suvulleni jatkaja. Nyt alkaa jo olla selvää, että olen munastani huolimatta sukuni viimeinen.

• asdgasgd

Homo tuijottelee lähipiirin miesten kul'lit läpi. Ihmekös et kelpaa naisille.

• 8+15

Muuten sinun viestissä oli asiaa, mutta ei se vehkeen koko lopulta ratkaise. Olisit seksuaalisesti yhtä hyödytön myös isolla vehkeellä. Se vain on tavanomainen miehen osa ja asema. Miehen on oltava monessa suhteessa kirkkainta kärkeä, että hänellä on seksuaalista itseisarvoa ja sittenkään arvo ei ole kovin korkea.

Tämä johtuu siitä, että nuoren miehen seksuaalisuudesta on ylitarjontaa verrattuna nuoren naisten seksuaalisuuteen. Mies pääsee lähinnä toteuttamaan seksuaalisuuttaan parisuhteessa, siinä missä nuoret naiset ovat aina vapaita valitsemaan mitä vain yhden yön suhteista seurusteluun.

Nuoren miehen ei ole edes helpompaa päästä parisuhteeseen, koska naisilla on miehelle valtavasti odotuksia ja naisilla ei ole tarvetta joustaa. Sinkkuna on kivempaa.

Asiaa ei enää kompensoida millään, kun feminismi on muuten tasoittanut pelikentän. Sukupuolten väliset erot ja biologia sanelevat miehelle huonon aseman tässä feministisessä "tasa-arvossa". Keskimäärin miehellä ei ole samaa vapautta ja mahdollisuutta elää elämäänsä kuin naisilla.

Asian kanssa on vain elettävä. Minulla seksuaalisen arvottomuuden tunne on tehnyt sen, että en näe myöskään naisen "rakkaudella" mitään arvoa. Parikymppisenä vielä haaveilin parisuhteesta. Nykyään se on irtosuhteet ja kevyt tapailu tai ei mitään. Nyt on mennyt parin vuoden kuiva kausi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe