Olen tavnnut netin kautta pari Ihanaa miestä...joiden kanssa olen vaihtanut ajatuksia jo jonkin aikaa...kirjeitse, puhelimitse ja toisen kanssa olen käynyt treffeilläkin... En uskonut et sellasia ihmisiä vois olla kuin he ovat... Nyt olen miettinyt...et mitä teen kun toista tapailen jo livenä...ja hän vaikuttaa kivalle...mutta siltikii edelleen kirjoittelen tämän toisen miehen kanssa...hänen kirjeet ovat hillittömiä...ja niitä on ihana lukea...
Teenkö väärin, kun olen kahden kanssa samanaikaisesti yhteyksissä...ja koen saavani molemmista itselleni sitä jotakin...hm...
Mitä
12
1340
Vastaukset
- Nimetön
Ei kait siin mitää pahaa ole,mut sit jos alkaa seurustelee ni pitäs unohtaa se toinen.Kunhan nyt ensin rauhassa tutustut ja katot onko kummassakaan ainesta pidempiaikaseen,mut ei kannata kenenkä tunteil alkaa leikkiä.Mä muutaman viestin vaihoin yhen kundin kans ja sit se jo ehdottikin tapaamista,kun en nin nopee suostunu ni loppu yhteydenpito.Ois ihan kiva kunnol tutustuu toiseen ennen ku tapaa.Toinen taas sano,että miks mul viel profiili vaik oltii laitettu viestejä vast muutama päivä ja aika harvakseltaan kaikenlisäks.
- merkillisen deittikulttuurin
vai mikä siinä on, kun minun mielestäni niille treffeille lähdetään juuri tutustumaan siihen toiseen osapuoleen. Ei millään mene jakeluun, että Suomessa kahvin tai illallisen (hui kamala kuinka uskaliasta) tarjotakseen pitää ilmeisesti käydä läpi monen viikon syväluotaava analyysi, mutta punkkaan pääsemiseksi riittää lyhyt keskustelu baaritiskin nurkilla.
- Deittaillut
merkillisen deittikulttuurin kirjoitti:
vai mikä siinä on, kun minun mielestäni niille treffeille lähdetään juuri tutustumaan siihen toiseen osapuoleen. Ei millään mene jakeluun, että Suomessa kahvin tai illallisen (hui kamala kuinka uskaliasta) tarjotakseen pitää ilmeisesti käydä läpi monen viikon syväluotaava analyysi, mutta punkkaan pääsemiseksi riittää lyhyt keskustelu baaritiskin nurkilla.
Totta puhut! Naulan kantaan! Asiaa!
- niin...
merkillisen deittikulttuurin kirjoitti:
Että suomalaiselta naiselta saa helpommin pillua kuin tarjottua illallisen!
- juuri näin
niin... kirjoitti:
Että suomalaiselta naiselta saa helpommin pillua kuin tarjottua illallisen!
on asia. Kansainvälisissä kuvioissa kannattaa muistaa kohteliaisuus, mutta suomalaisten kanssa pitää kaivaa pikkusika esiin itsestään, jotta tulosta syntyy.
- Ihanat miehet , missä niitä??
Mietin minkä ikäisiä mahdatte olla? Luulisin ettei kovin vanhoja.
Ja on sanottava, että jos juttu tuntuu liian hyvältä ollkseen totta, sieltä tullaan lujaa alas maanpinnalle, ikävä kyllä usein se vaan on niin. Laita itsllesi (esim.viikon päähän) joku aikaraja milloin päätät miesten suhteen , eli valitse se joka tuntuu sinulle sopivammalta.- asiasta
ensin tutustut kaikessa rauhassa miehiin, elikkä tapaat heidät kaikki ensin että sillä tavalla saat selville millaisia ovat livenä ja vasta sitten osaat paremmin valita kuka heistä on se ihanin. Ei tapaaminen vielä ole seurustelu.
- tässäpä
miesten ja naisten välinen moraalin, etiikan ero
SUOMI 24:lla..kanilassa
Nainen mietti, tekeekö väärin jos pitää yhteyttä virtuaaliteitse kahden miehen kanssa?
EI
Mies ei mieti kun nai kolmen-neljän kanssa live elämässä ja koko ajan suunnittelee lisää, pitää yhteyttä uusiin kiinnostaviin pussien tyhjennys mahdollisuuksiin!
KYLLÄ
Hei hulinaa... vai mites se..... ;) kumman kanssa haluat jatkaa, sillä jos pelaat toisen kanssa yhtä aikaa samallakun kirjoittelet toiselle niin se loukkaa toista osapuolta ja siinä ei loppupelissä ole sitten kellään kivaa.
- Mallapalla
1. Luuletko, ettei miehillä ole muita virityksiä sinun lisäksesi? Voihan olla, että olet vasta toiseksi tai kolmanneksi paras vaihtoehto.
2. Et voi tietää näkemättä millainen se toinen mies on. - Trellis
olisi parasta olla avoin ja kertoa miehille mikä tilanne on. Jos miehet tekevät naiselle samaa salassa, ei nainenkaan siitä pitäisi. Riskinä on tietenkin se, että toisen (tai molempien) kiinnostus lopahtaa, koska he eivät ehkä usko sinun olevan tosissasi kiinnostunut heistä. Mutta kaikkea kivaa ei elämässä voi saada. Terveessä suhteessa molemmat sitoutuvat. Haaremi on sitten asia erikseen. Pitää pohtia mitä itse oikeasti haluaa.
Vastaavassa tilanteessa itse kerroin naiselle toisilla treffeillä, että en kykene panostamaan häneen parisuhde mielessä, koska haluan antaa toiselle aidon mahdollisuuden. Minulla on kuitenkin vain yksi sydän, eikä sitä voi jakaa moneen parisuhteeseen. Jäimme kuitenkin hyviksi ystäviksi tästä huolimatta ja hän arvosti "reiluuttani". Jos miehet ovat fiksuja ja eivät ole epätoivoisia, sama voi olla mahdollista myös heidän kanssaan. - huuhaaheikki
"Teenkö väärin, kun olen kahden kanssa samanaikaisesti yhteyksissä...ja koen saavani molemmista itselleni sitä jotakin...hm... "
-Et tee mitään väärin. Sinänsä kahden henkilön keskinäinen "rankkaaminen" on aika hankalaa. Keskittyminen yhteen ihmiseen kerralla on siis helpompaa. Sitä ei ole mitään takeita siitä, että kummastakaan tapauksesta syntyisi mitään.
Aiheellisempi kysymys lienee se, kumpi on tärkempi: seurustella jonkun kanssa, vai seurustella jonkun tietyn ihmisen kanssa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969