Heippis!
onko kellellään tipahtanut stadista tänään vielä kirjettä vai huomiseenko odotellaan=)itselleni ei oo tullu ja aattelin vaan että onko toivoa vielä huomiseen.....=(
Helsingin tulokset
9
2420
Vastaukset
- sisso
Tuolla ainakin kertovat saaneensa jo hyväksymisiä.
Ehkä niitä huomennakin vielä ropisee:)- keskustelun aloittaja
sisso kirjoitti:
Niin siis täällä
http://www.yle.fi/opinportti/keskustelu/viewtopic.php?t=8161&start=75en siis tainnut päästä=(no voihan....
- tuli
mul tuli hyväksymiskirje eilen
- katsomaan
www.helsinki.fi/teol , löytyisikö nimenne sieltä.
- löytän
katsomaan kirjoitti:
www.helsinki.fi/teol , löytyisikö nimenne sieltä.
en löytän mitää hyväksyttyjen luetteloa :S
- ne tulokset
löytän kirjoitti:
en löytän mitää hyväksyttyjen luetteloa :S
näkyy
- päässyt
ne tulokset kirjoitti:
näkyy
Miks mä en löydä sieltä mitään listaa? Missä se on siellä sivuilla?
- sekoilee
päässyt kirjoitti:
Miks mä en löydä sieltä mitään listaa? Missä se on siellä sivuilla?
mullakaa ei eka näkyn mut sit päivitin ja alkoi näkyä... mut sen pitäis olla siinä teologisen tiedekunnan etusivulla ajankohtaisissa... ennen siinä kohtas oli pelkästää et miesten osuus hakijoista noussut, mut nyt pitäis siinä lukea hyväksytyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906