tuli 3 vuotinen belgianpaimenkoiran :D
aivan jumalainen otus.kaunis kuin mikä,kiltti,tottelevainen,ei hauku,tulee toimeen kaikkien kanssa ja niin seurallinen kuin olla voi.
yksi asia ihmetyttää..
kuolaa erittyy aivan kohtuuttoman paljon.
olisiko kyse lämmöstä,vaihtuvasta ympäristöstä ja omistajista vai mistä?
eilen meille
3
792
Vastaukset
- belgin kaa
kyllä oma belgi-tyttöni ainakin kuolaa juuri eniten stressaantuessaan. Uusi paikka, paljon outoja ihmisiä ympärillä, jne.. saa kyllä "läähätyskoneen" käyntiin. Muuten ei ole kyllä mikään kuolakone (vrt. jotkut muut rodut).
- !!!!
Kannattaa käyttää lääkärissä, ellet ole jo käyttänyt. Oma narttuni 1,5 vuotta kuolasi mielestäni normaalia enemmän ja syyksi paljastui nielurisatulehdus joka meni lääkkeillä ohi.
- paniikkikuola
Belgianpaimenkoiria minulla on kaksi, kumpikaan ei kuolaa yhtään. Toinen läähättää ainoastaan autossa, koska se pelkää autokyytiä ja toinen läähättää vain hengästyessään paljon ja tippuja putoilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 54746
- 101721
- 33702
- 60699