En niinkään harrasta itse tanssimista, mutta käyn tanssipaikoilla kuuntelemassa musiikkia ja katselemassa, kun osaavat menevät hienosti tangoa, jiveä yms.
Ilon voi saada niin monesta asiasta. :)
Hyviä tanssijoita on kiva katsella
44
6783
Vastaukset
- iloita
ookkos nähyy humppiksen???
- Katselija-
Onko hän hyvä tanssimaan?
- suosittuna on varmaan mukav...
Kyseisen poninhäntäpään voi tavata melko suurella todennäköisyydellä Järvenpäästä, joskin hän pitää nuorten naisten tanssittamisesta myös muilla Lahtea lähellä olevilla tanssipaikoilla...
- Humppailija
suosittuna on varmaan mukav... kirjoitti:
Kyseisen poninhäntäpään voi tavata melko suurella todennäköisyydellä Järvenpäästä, joskin hän pitää nuorten naisten tanssittamisesta myös muilla Lahtea lähellä olevilla tanssipaikoilla...
Valitettavan monessa paikassa ponnarinsa kanssa heiluu ja raportoi kaikesta näkemästään netissä. Suorastaan suoltaa seuraavana päivänä katkeraa tilitystä monellakin keskustelupalstalla.
Käy varmasti jokaisissa finkkutansseissa jotka hämeessä järjestetään siinä toivossa että pääsisi kopeloimaan nuoria faneja.
Löydät miehen myös tankkaamassa mietoja alkoholijuomia tanssipaikkojen parkkipaikalta puolta tuntia ennen tansseja. - Tanssika
Humppailija kirjoitti:
Valitettavan monessa paikassa ponnarinsa kanssa heiluu ja raportoi kaikesta näkemästään netissä. Suorastaan suoltaa seuraavana päivänä katkeraa tilitystä monellakin keskustelupalstalla.
Käy varmasti jokaisissa finkkutansseissa jotka hämeessä järjestetään siinä toivossa että pääsisi kopeloimaan nuoria faneja.
Löydät miehen myös tankkaamassa mietoja alkoholijuomia tanssipaikkojen parkkipaikalta puolta tuntia ennen tansseja.Nimimerkki Humppailija on homo!
- Hete Roo
Tanssika kirjoitti:
Nimimerkki Humppailija on homo!
Eioo :) Sillä vaan on muuten isompi ku muilla. Ei aina kaikkein isomunaisin oo välttämäti homo.
"En niinkään harrasta itse tanssimista, mutta käyn tanssipaikoilla kuuntelemassa musiikkia ja katselemassa, kun osaavat menevät hienosti tangoa, jiveä yms.
Ilon voi saada niin monesta asiasta. :)"
Edellinen lainaus pätenee monen muunkin kohdalla. Sujuva tanssi on mitä nautittavinta katseltavaa, jos daami (miehen näkökulmasta) on näyttävä ja tyylikkäästi pukeutunut.
Katsellessa samalla kytee ajatus, että kunpa minäkin osaisin viehdä yhtä hienosti. Niinpä viime talvena osallistuin ahkerasti erilaisille tanssikurrseille. Ilmeisesti kursseilla käynti on tuottanut tuloksiakin. Äskettäin eräs daami fuskun tanssimisen jälkeen kiitteli viemistäni. Olin niin yllättänyt myönteisestä (ja odottamattomasta) palautteesta, että menin suorastaan sanattomaksi.On ollut ilo aina katsoa ja samalla sitä toivoisi joskus itsekkin pääsevän samaan taitotasoon.
- Tuomari the Judge
Joo, kannattaa aloittaa lavatanssiharrastus sillä että arvioittaa itsensä jollain raadilla. Sitten on mukavaa kun tietää missä saa seisoa ja kenen kanssa jutella kun on sopiva leima otsassa.
Taitotaso? Voi perkele... Tuomari the Judge kirjoitti:
Joo, kannattaa aloittaa lavatanssiharrastus sillä että arvioittaa itsensä jollain raadilla. Sitten on mukavaa kun tietää missä saa seisoa ja kenen kanssa jutella kun on sopiva leima otsassa.
Taitotaso? Voi perkele...Puristaako päästä?
Kokeile isompaa pipoa!
Tanssimaan opettelu voisi myös auttaa.- Taas taitaa olla paha olo?
Truehum kirjoitti:
Puristaako päästä?
Kokeile isompaa pipoa!
Tanssimaan opettelu voisi myös auttaa.Humppiksella taitaa taas puristaa liian tiukat tanssipöksyt?
Aina kun joku on humppiksen kanssa eri mieltä hän kehoittaa toista tanssinopetteluun. Outo pinttymä miehen mielessä.
Ensinnäkään en voi ymmärtää miksi täysin tanssitaidoton mies kehoittaa aina muita opetteluun ja kursseille.
Toieksi ihmettelen miksi humppis uvittelee jokaisen nettiviestin koskevan juuri häntä.
Oliskohan niin että liian suuri ego on puristettu liian vanhan miehen housuihin? Taas taitaa olla paha olo? kirjoitti:
Humppiksella taitaa taas puristaa liian tiukat tanssipöksyt?
Aina kun joku on humppiksen kanssa eri mieltä hän kehoittaa toista tanssinopetteluun. Outo pinttymä miehen mielessä.
Ensinnäkään en voi ymmärtää miksi täysin tanssitaidoton mies kehoittaa aina muita opetteluun ja kursseille.
Toieksi ihmettelen miksi humppis uvittelee jokaisen nettiviestin koskevan juuri häntä.
Oliskohan niin että liian suuri ego on puristettu liian vanhan miehen housuihin?...sekä henkilöstä että palstasta, jolle kirjoitat.
Jos et asioista mitään tiedä, hakeudu sellaiselle sivustolle, joka sopii rajallisille taipumuksillesi paremmin.
Missähän kohdin kommentissani väitin edellisen, kompleksiensa kanssa painiskelevan tyypin, minulle kirjoituksensa osoittaneen?
Muulloinko ei saisi ollenkaan kirjoittaa kuin vain silloin, kun jokin kirjoitus on suoraan ko. henkilöön kohdistettu? Näinkö muutkin tekevät? Sinäkin?
Missähän kohdin sinun mielestäsi se tanssitaidottomuuden raja mahtaa kulkea?
Mikä olikaan oma tasosi?
Kaikille on täysin selvää, että te nimenomaan heikon tanssitaitonne aiheuttaman kateuden vuoksi tänne noita asiattomuuksianne kirjoittelette.
Kyllä silloin nimenomaan kehotus tanssin opetteluun on paikallaan.- On H:lle ongelma?
Truehum kirjoitti:
...sekä henkilöstä että palstasta, jolle kirjoitat.
Jos et asioista mitään tiedä, hakeudu sellaiselle sivustolle, joka sopii rajallisille taipumuksillesi paremmin.
Missähän kohdin kommentissani väitin edellisen, kompleksiensa kanssa painiskelevan tyypin, minulle kirjoituksensa osoittaneen?
Muulloinko ei saisi ollenkaan kirjoittaa kuin vain silloin, kun jokin kirjoitus on suoraan ko. henkilöön kohdistettu? Näinkö muutkin tekevät? Sinäkin?
Mikä olikaan oma tasosi?
Kaikille on täysin selvää, että te nimenomaan heikon tanssitaitonne aiheuttaman kateuden vuoksi tänne noita asiattomuuksianne kirjoittelette.
Kyllä silloin nimenomaan kehotus tanssin opetteluun on paikallaan.Eiköhän olis Humppiksen aika lähteä Mäntsälään nuorten tyttöjen perään kuolaamaan? :)
Katselet vaikka miten sua paremmat tanssii.
Tiedäthän, että niille oikeesti hyville ei mikään taso ole tärkeää.
Sinulle ilmeisesti ei kerry itsetuntoa muusta kuin siitä, että vertaa muiden ihmisten tanssitaitoa omaasi. Ilmeisesti saat miljoonia pieniä jos huomaat jonkun olevan sinua huonompi? Toimiiko toi sulla myös muilla elämänalueilla? On H:lle ongelma? kirjoitti:
Eiköhän olis Humppiksen aika lähteä Mäntsälään nuorten tyttöjen perään kuolaamaan? :)
Katselet vaikka miten sua paremmat tanssii.
Tiedäthän, että niille oikeesti hyville ei mikään taso ole tärkeää.
Sinulle ilmeisesti ei kerry itsetuntoa muusta kuin siitä, että vertaa muiden ihmisten tanssitaitoa omaasi. Ilmeisesti saat miljoonia pieniä jos huomaat jonkun olevan sinua huonompi? Toimiiko toi sulla myös muilla elämänalueilla?...menen vain kutsuttuna, kuten olen monasti eri yhteyksissä kertonutkin.
Paikka ei todellakaan ole rakenteellisesti tanssimiseen sopiva.
Sensijaan ne kutsujat ovat aina olleet sitä mitä suurimmassa määrin.
Nuoria tyttöjä sitäpaitsi joukossa myös -ja niin taitavia ja kauniita, ettet ikinä voisi sellaisten kanssa päästä itse tanssimaan saati tulla minnekään kutsutuksi.
Tuosta vertailusta sinulle on tullut pakkomielle. Ymmärtäähän sen, kun et itse kenellekään pärjää.
Meillä oikeilla tanssijoilla on paljon mukavampaa tekemistä siellä tanssipaikoilla kuin tuollaisten asioiden jauhaminen ja murehtiminen.
Opettelisit siis sinäkin vain tanssimaan.- kateutta..
Truehum kirjoitti:
...sekä henkilöstä että palstasta, jolle kirjoitat.
Mikä olikaan oma tasosi?
Kyllä silloin nimenomaan kehotus tanssin opetteluun on paikallaan....sun tanssitaidosta. Olet toki alkeistasosta hieman edistynyt, mutta toisinpaikoin tosin on taitanut unohtua perusteet.
Onkohan nyt todellakaan kompetenssia ruveta muita kehoittelemaan? kateutta.. kirjoitti:
...sun tanssitaidosta. Olet toki alkeistasosta hieman edistynyt, mutta toisinpaikoin tosin on taitanut unohtua perusteet.
Onkohan nyt todellakaan kompetenssia ruveta muita kehoittelemaan?...ainakin tuon tasoisia kirjoittajia kehotella oman etunsa vuoksi opettelemaan.
Sensijaan kehonrakennukseen en rupea puuttumaan. (Keho - kehoittaa = varustaa keholla)- Atleettitanssija
Truehum kirjoitti:
...ainakin tuon tasoisia kirjoittajia kehotella oman etunsa vuoksi opettelemaan.
Sensijaan kehonrakennukseen en rupea puuttumaan. (Keho - kehoittaa = varustaa keholla)"Sensijaan kehonrakennukseen en rupea puuttumaan. (Keho - kehoittaa = varustaa keholla)"
- Siis aivan totta!! Olen itsearviostasi täysin samaa mieltä. Atleettitanssija kirjoitti:
"Sensijaan kehonrakennukseen en rupea puuttumaan. (Keho - kehoittaa = varustaa keholla)"
- Siis aivan totta!! Olen itsearviostasi täysin samaa mieltä....omaan kehooni varsin tyytyväinen -ei kehittämistarvetta. Korvienväli kuitenkin on se tärkeämpi -oivassa kunnossa sekin.
Sinulla taitaa olla asiat vähän heikommin?- Atleettitanssija
Truehum kirjoitti:
...omaan kehooni varsin tyytyväinen -ei kehittämistarvetta. Korvienväli kuitenkin on se tärkeämpi -oivassa kunnossa sekin.
Sinulla taitaa olla asiat vähän heikommin?Minä olen realisti itsearvioinnissani ja täysin vailla kuviteltuja tai luulemia ominaisuuksia.
Eli olen vajavainen, en läheskään täydellinen ihmisenä. Joten ihmettelen tuota Rakastani joka siitä huolimatta tahtoo kulkea rinnallani ja jopa tuhnutella saman peiton alla... Atleettitanssija kirjoitti:
Minä olen realisti itsearvioinnissani ja täysin vailla kuviteltuja tai luulemia ominaisuuksia.
Eli olen vajavainen, en läheskään täydellinen ihmisenä. Joten ihmettelen tuota Rakastani joka siitä huolimatta tahtoo kulkea rinnallani ja jopa tuhnutella saman peiton alla......on niin kovin monenlaisia.
"...Rakastani joka siitä huolimatta tahtoo kulkea rinnallani ja jopa tuhnutella saman peiton alla..."
Itse en ole koskaan osannut asettaa etusijalle parisuhteessa nimenomaan tuota fysikaalista tapahtumaa.
Olen pitänyt muita arvoja tärkeämpinä.
En ole kuitenkaan valmis tuomitsemaan kenenkään arvojärjestyksiä esimerkiksi perversioihin viittaaviksi. Pois se minusta.- Atleettitanssija
Truehum kirjoitti:
...on niin kovin monenlaisia.
"...Rakastani joka siitä huolimatta tahtoo kulkea rinnallani ja jopa tuhnutella saman peiton alla..."
Itse en ole koskaan osannut asettaa etusijalle parisuhteessa nimenomaan tuota fysikaalista tapahtumaa.
Olen pitänyt muita arvoja tärkeämpinä.
En ole kuitenkaan valmis tuomitsemaan kenenkään arvojärjestyksiä esimerkiksi perversioihin viittaaviksi. Pois se minusta.Kysäisin Rakkaaltani, että mitä ihmettä hän oikein näkee meikäläisessä tavantallaajassa...
Vastasi että: "huumorintajuisen rennon mukavan kaverin, toisenlaisen kuin monet pilkun-nussija jäykkikset joiden itserakkautta ja loputonta viisautta joutuu joskus mm. tanssipaikoilla hän sietämään." Atleettitanssija kirjoitti:
Kysäisin Rakkaaltani, että mitä ihmettä hän oikein näkee meikäläisessä tavantallaajassa...
Vastasi että: "huumorintajuisen rennon mukavan kaverin, toisenlaisen kuin monet pilkun-nussija jäykkikset joiden itserakkautta ja loputonta viisautta joutuu joskus mm. tanssipaikoilla hän sietämään."...on ilmeisesti käynyt väärillä tanssipaikoilla.
Itse en tuollaisiin juurikaan ole törmännyt.
Jotkut tavan tallaajat tosin ovat purkaneet aggressioitaan (ja alemmuudentunteitaan) tanssitaitoisiin. Lyömiselläkin on uhattu muutaman kerran.
Taitavat tanssijat eivän sellaiseen sorru.
Meillä riittää joustavuutta myös huonompien ymmärtämiseen. Hauskuus pitää olla päällimmäisenä, kun huvittelemassa ollaan.- Sivusta seurannut
Truehum kirjoitti:
...on ilmeisesti käynyt väärillä tanssipaikoilla.
Itse en tuollaisiin juurikaan ole törmännyt.
Jotkut tavan tallaajat tosin ovat purkaneet aggressioitaan (ja alemmuudentunteitaan) tanssitaitoisiin. Lyömiselläkin on uhattu muutaman kerran.
Taitavat tanssijat eivän sellaiseen sorru.
Meillä riittää joustavuutta myös huonompien ymmärtämiseen. Hauskuus pitää olla päällimmäisenä, kun huvittelemassa ollaan.Valitettavasti en puolusta Humppista, mutta Atleettitanssija häviät selvästi Humppikselle väittelyssä.
En tarkoita sitä, että olisin Humppiksen kanssa samaa mieltä asioista, mutta argumentit ovat hänellä paremmat. Jokainen ihminen saa olla mitä tahansa mieltä, ja kehoittaa toisia harjoittelmaan tms. Suomessa on sananvapaus.
Eri asia on, kannattaako kaikkea ottaa vakavasti. Jos pitää itseä älykkäänä, tuskin haluaa edes väitellä joutavista asioista. Merkkinä siitä, että häviät väittelyssä oli se, että aloit tuoda rakkaasi mielipiteitä kommentointiin. Ihminen yrittää vedota inhimmillisyyteen ja tunteisiin, kun äly ei riitä.
Jokatapauksessa olisi varmasti hyvä vähentää turhanpäivästä väittelyä. Se ei johda mihinkään. Jos Humppis hakee tanssimaan monia eri naisia, nuoria tai vanhoja, hänellä on siihen oikeus. Ei muiden tarvitse olla samaa mieltä asiasta. Käsittääkseni nämä naiset kuitenkin tekevät itse ratkaisunsa, lähtevätkö tanssimaan tms. Myös kaikilla muillakin on oikeus hakea tanssimaan haluamiaan naisia.
Elämää voi elää niin monella tavalla. Jos joku elämäntapa ei miellytä sinua, ei sinun tarvitse siihen puuttua, mikäli se ei loukkaa sinun elämääsi.
Olen huomannut, että Humppis varsin voimakkaasti tuo omia näkemyksiään esille ja harvemmin myöntää virheitä. Voi olla, että ns. inhmillisyyttä ja ymmärrystä olisi hyvä olla enemmän. Emme voi kuitenkaan vaatia ihmiseltä sellaista, johon meillä ei ole oikeuksia.
On hyvä ajatella asioita, myös tunteen ja älyn sopusoinnussa. Faktatietojen esilletuominen on paikkaa usein puuttuvat aukot. On kuitenkin huomioitava, että ihmisellä on myös tunteita älyn lisäksi. Puhutaan myös tunneälystä, eli älykkäästä tavasta kohdata ihmisen tunteita. Äly ilman tunteita on kylmin älykkyyden laji.
Yhteenvetona voisi sanoa, että toisia ihmisiä on vaikea muuttaa. Ainoastaan muuttamalla omaa toimintaasi, voit mahdollisesti saada muutoksia aikaan myös toisessa henkilössä. - Atleettitanssija
Sivusta seurannut kirjoitti:
Valitettavasti en puolusta Humppista, mutta Atleettitanssija häviät selvästi Humppikselle väittelyssä.
En tarkoita sitä, että olisin Humppiksen kanssa samaa mieltä asioista, mutta argumentit ovat hänellä paremmat. Jokainen ihminen saa olla mitä tahansa mieltä, ja kehoittaa toisia harjoittelmaan tms. Suomessa on sananvapaus.
Eri asia on, kannattaako kaikkea ottaa vakavasti. Jos pitää itseä älykkäänä, tuskin haluaa edes väitellä joutavista asioista. Merkkinä siitä, että häviät väittelyssä oli se, että aloit tuoda rakkaasi mielipiteitä kommentointiin. Ihminen yrittää vedota inhimmillisyyteen ja tunteisiin, kun äly ei riitä.
Jokatapauksessa olisi varmasti hyvä vähentää turhanpäivästä väittelyä. Se ei johda mihinkään. Jos Humppis hakee tanssimaan monia eri naisia, nuoria tai vanhoja, hänellä on siihen oikeus. Ei muiden tarvitse olla samaa mieltä asiasta. Käsittääkseni nämä naiset kuitenkin tekevät itse ratkaisunsa, lähtevätkö tanssimaan tms. Myös kaikilla muillakin on oikeus hakea tanssimaan haluamiaan naisia.
Elämää voi elää niin monella tavalla. Jos joku elämäntapa ei miellytä sinua, ei sinun tarvitse siihen puuttua, mikäli se ei loukkaa sinun elämääsi.
Olen huomannut, että Humppis varsin voimakkaasti tuo omia näkemyksiään esille ja harvemmin myöntää virheitä. Voi olla, että ns. inhmillisyyttä ja ymmärrystä olisi hyvä olla enemmän. Emme voi kuitenkaan vaatia ihmiseltä sellaista, johon meillä ei ole oikeuksia.
On hyvä ajatella asioita, myös tunteen ja älyn sopusoinnussa. Faktatietojen esilletuominen on paikkaa usein puuttuvat aukot. On kuitenkin huomioitava, että ihmisellä on myös tunteita älyn lisäksi. Puhutaan myös tunneälystä, eli älykkäästä tavasta kohdata ihmisen tunteita. Äly ilman tunteita on kylmin älykkyyden laji.
Yhteenvetona voisi sanoa, että toisia ihmisiä on vaikea muuttaa. Ainoastaan muuttamalla omaa toimintaasi, voit mahdollisesti saada muutoksia aikaan myös toisessa henkilössä.Tjaa... molemmilta jäi näköjään jutun pointti huomaamatta.
Eikä se suinkaan ollut se että "kisaisin" humppiksen kanssa. Atleettitanssija kirjoitti:
Tjaa... molemmilta jäi näköjään jutun pointti huomaamatta.
Eikä se suinkaan ollut se että "kisaisin" humppiksen kanssa....ilmenee hyvin selvästi tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=611&posting=22000000027914803
Sitten piti vaihtaa nimimerkkiä.
Kateus ja alemmuudentunne siinä kuitenkin ovat ajamassa kirjoittajaa asialle, kuten täällä niin tuskallisen usein aina.- Atleettitanssija
Truehum kirjoitti:
...ilmenee hyvin selvästi tässä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=98&conference=611&posting=22000000027914803
Sitten piti vaihtaa nimimerkkiä.
Kateus ja alemmuudentunne siinä kuitenkin ovat ajamassa kirjoittajaa asialle, kuten täällä niin tuskallisen usein aina.Mistä ihmeestä muitten pitäisi olla sinulle kateellinen? En minä ainakaan keksi syytä!
Kerro toki mistä ominaisuuksistasi arvelet kateutta syntyvän!
Mutta tottakai tuolla syyllä on hyvä yrittää vetää huomiota pois tosiasioista.
Hyökkäys on paras puolustus... vai miten se meni? :)
Itseasiassa toivon, että sinullakin kävisi joskus flaksi, voisi siinä mielesikin hieman rauhoittua. Atleettitanssija kirjoitti:
Mistä ihmeestä muitten pitäisi olla sinulle kateellinen? En minä ainakaan keksi syytä!
Kerro toki mistä ominaisuuksistasi arvelet kateutta syntyvän!
Mutta tottakai tuolla syyllä on hyvä yrittää vetää huomiota pois tosiasioista.
Hyökkäys on paras puolustus... vai miten se meni? :)
Itseasiassa toivon, että sinullakin kävisi joskus flaksi, voisi siinä mielesikin hieman rauhoittua....pointti sinulle näköjään.
Kenellä tahansa käy flaksi, jos laadulla ei ole väliä.
Joillekin taas laatu on määrää tärkeämpi.
Mieluummin siis yksin kuin sellaisen kanssa, josta ei voisi kiinnostua ja jota kohtaan ei voisi tuntea oikeanlaisia tunteita.
Parisuhteeseen pitää sisältyä molemminpuolinen kiintymys ja arvostus.
Ilman niitä on kyseessä toisen osapuolen hyväksikäyttö ja tämän alentaminen välineeksi.
Huomautan jälleen usein toistamistani kriteereistä: Fiksu, hoikka ja tanssitaitoinen.
Riittää, että täyttää samat raamit kuin minäkin.
Sellaiset vain ovat kaikki jo menneet kaupaksi -luonnollisesti.
P.S. Kateellinen voi olla niin monella tavoin ja niin monelle eri taholle -tietämättäänkin.
Tietämättäsi sinäkin itsesi paljastit. Riittämättömyyden tunne tekee ja teettää kaikenlaisia temppuja ihmisen psyykelle.- Sivusta seurannut
Atleettitanssija kirjoitti:
Tjaa... molemmilta jäi näköjään jutun pointti huomaamatta.
Eikä se suinkaan ollut se että "kisaisin" humppiksen kanssa."Tjaa... molemmilta jäi näköjään jutun pointti huomaamatta. Eikä se suinkaan ollut se että "kisaisin" humppiksen kanssa."
Jutun pointtihan oli nimenomaan: Hyviä tanssijoita on kiva katsella. Näin viestin aloittaja sen määritteli.
Kysehän ei ole siitä, että kaikkien tarvitsi niitä olla.
Kerrotko, mikä oli sinun pointtisi? - Atleettitanssija
Sivusta seurannut kirjoitti:
"Tjaa... molemmilta jäi näköjään jutun pointti huomaamatta. Eikä se suinkaan ollut se että "kisaisin" humppiksen kanssa."
Jutun pointtihan oli nimenomaan: Hyviä tanssijoita on kiva katsella. Näin viestin aloittaja sen määritteli.
Kysehän ei ole siitä, että kaikkien tarvitsi niitä olla.
Kerrotko, mikä oli sinun pointtisi?Humppis vissiin ottanut toisenkin nimimerkin käyttöön. Niin samanlaista stooria...
Niin, mietippä sitä pointtia tosiaan...
vaikka pienenä pähkinätehtävänä. Atleettitanssija kirjoitti:
Humppis vissiin ottanut toisenkin nimimerkin käyttöön. Niin samanlaista stooria...
Niin, mietippä sitä pointtia tosiaan...
vaikka pienenä pähkinätehtävänä....aiemminkin täällä sanonut, sellainen jolla ei itsellään ole puhtaita jauhoja pussissaan, kuvittelee muidenkin olevan samanlaisia.
Kaikki kuitenkaan eivät ole yhtä epärehellisiä ja raukkamaisia kuin sinä.
Siitä voit olla absoluuttisen varma, että minä en hämäysnimimerkkejä käytä.
Toisin kuin sinä, seison sanojeni takana.
By the way: Tämä palsta on tarkoitettu tanssiharrastukseen liittyvistä aiheista keskusteluun. Jos sinun välttämättä pitää saada kertoilla, mitä kaikkea mieluusti puuhailet sen kultasi kanssa saman peiton alla, löytyy Suomi24:ltä varmaan siihen sopivampiakin sivustoja. Mitäpä jos menisit hehkuttelemaan jollekin sellaiselle.- nöyrä ihminen 30v
Truehum kirjoitti:
...ainakin tuon tasoisia kirjoittajia kehotella oman etunsa vuoksi opettelemaan.
Sensijaan kehonrakennukseen en rupea puuttumaan. (Keho - kehoittaa = varustaa keholla)oletkohan koskaan videoinut tanssiasi? suosittelen. huomaisit ihan itsekin miten huonosti ja rumasti liikut ja tanssit. karisisi tuo sairaalloinen omakehu ja oppisit hiukka nöyryyttä.
nöyrä ihminen 30v kirjoitti:
oletkohan koskaan videoinut tanssiasi? suosittelen. huomaisit ihan itsekin miten huonosti ja rumasti liikut ja tanssit. karisisi tuo sairaalloinen omakehu ja oppisit hiukka nöyryyttä.
...nöyränä vain!
Minulle riittää oikein hyvin se, että parhaatkin tanssijattaret tanssivat mielellään kanssani ja hakevat ahkerasti illasta toiseen.
(Eilenkin taas Jenkalla hakusaldo 13/15. Enemmän siis haettiin kuin itse hain. Huonoja ei ainoatakaan asialla. Mieti sitä!)
Näytökset ovat erikseen. Keskity sinä niihin, jos kerran tuo näyttävyys on sinulle niin tärkeä asia!
Kun kerran vasta kolmekymppinen olet, saatat ehkä ehtiä jotakin oppimaankin ennen kuin tähän ikään pääset (jos koskaan pääset).
Tässä muuten alkaa uusi virke, joten iso alkukirjain olisi ollut paikallaan: "karisisi tuo sairaalloinen omakehu ja oppisit hiukka nöyryyttä."
Siten taas kerran: Mitähän jos laittaisit edes yhden esimerkin tuosta väittämästäsi sairaalloisesta omakehusta.
Pelkään pahaa, että jälleen jylläävät kompleksit aiheuttaen sen, että meille muille ihan normaalit toimet ja suoriutuminen vaikuttavat sinun silmiisi kehuskelulta.
Yritä ryhdistäytyä ja ruveta katselemaan maailmaa objektiivisemmin. Saatat saada sille nöyryydellesi polttoainetta ja todellista käyttöä, kun huomaat oman asemasi muihin verrattuna. Siitä pitäisi kehittymisenkin lähteä.
- katselemalla ennenkin opittu
Aikojen alussa, kun ei vielä ollut tanssikursseja samassa suhteessa kuin nykyään, tuli muutamat tanssit opeteltua toisia apinoimalla.
Vaikka monet kurssit on käyty, ei jotkut tanssit tunnu luontuvan sitten millään!
Esimerkiksi osaavia buggan tanssijoita katselee ilokseen.
Nyt tänne sitten kirjoitellaan, mikä siinä buggassa sitten niin vaikeaa voi olla, helpoimpia tansseja...?
En vain ole nähnyt kovinkaan monen miehen tanssivan kyseistä tanssia niin hyvin, että miehenä sitä viitsisin katsoa!...asia ihan syntymässä opitaan.
Ne tanssijat, sekä miehet että naiset, jotka esimerkiksi buggia tanssivat kauniisti, ovat sitä opetelleet hyvien opettajien, ohjaajien ja valmentajien johdolla -yleensä melko kauan sitäpaitsi.
Tuossa en tarkoita oikeastaan lainkaan tanssivuosia, sillä paljonkin on sellaisia, jotka kahlaavat valtavan määrän kursseja vuosikaudet ja mielestään ovat asian oppineet, kun kuvioita kertyy.
Perusta kuitenkin horjuu varsin suurella osalla. Ja sen perustan oikea hallitseminen kuitenkin vasta tekee tanssista sen näköistä kuin sen kuuluisikin olla.
Bugg todellakin on aika hirveän näköistä, jos sitä loikitaan aivan holtittomasti ja oikeata baunssia ja/tai vartalonköäyttöä hallitsematta.
Niin kyllä asia on useimpien muidenkin tanssilajien suhteen. Tuon buggin näennäisen yksinkertaisuuden ja helppouden vuoksi siihen harhakuvaan vain sortuu niin moni.
Eräs varmimmista keinoista naisen taitojen testaamiseen on viedä tätä etenevässä buggissa twistaten. Harvemmalta kuin joka toiselta onnistuu edes joten kuten.
Sitä en osaa sanoa, miten miestä tuossa testattaisiin. Miehelle buggin askeltamnisessa tosin sallitaankin paljon vapauksia naisiin verrattuna.
Vartaloaan oikein käyttäviä miehiä sitten onkin valtavan paljon vähemmän kuin sen hallitsevia naisia.- yleensä
Truehum kirjoitti:
...asia ihan syntymässä opitaan.
Ne tanssijat, sekä miehet että naiset, jotka esimerkiksi buggia tanssivat kauniisti, ovat sitä opetelleet hyvien opettajien, ohjaajien ja valmentajien johdolla -yleensä melko kauan sitäpaitsi.
Tuossa en tarkoita oikeastaan lainkaan tanssivuosia, sillä paljonkin on sellaisia, jotka kahlaavat valtavan määrän kursseja vuosikaudet ja mielestään ovat asian oppineet, kun kuvioita kertyy.
Perusta kuitenkin horjuu varsin suurella osalla. Ja sen perustan oikea hallitseminen kuitenkin vasta tekee tanssista sen näköistä kuin sen kuuluisikin olla.
Bugg todellakin on aika hirveän näköistä, jos sitä loikitaan aivan holtittomasti ja oikeata baunssia ja/tai vartalonköäyttöä hallitsematta.
Niin kyllä asia on useimpien muidenkin tanssilajien suhteen. Tuon buggin näennäisen yksinkertaisuuden ja helppouden vuoksi siihen harhakuvaan vain sortuu niin moni.
Eräs varmimmista keinoista naisen taitojen testaamiseen on viedä tätä etenevässä buggissa twistaten. Harvemmalta kuin joka toiselta onnistuu edes joten kuten.
Sitä en osaa sanoa, miten miestä tuossa testattaisiin. Miehelle buggin askeltamnisessa tosin sallitaankin paljon vapauksia naisiin verrattuna.
Vartaloaan oikein käyttäviä miehiä sitten onkin valtavan paljon vähemmän kuin sen hallitsevia naisia.muutenkaan menee tuolla lavoilla kovin vaihtelevasti. Liian moni seuraa orjallisesti sitä mitä kursseilta on opittu ja tanssin riemu / ilo siinä menee kun samala tavalla kaikki mennään illasta toiseen.
Tietysti perustat pitää hallita että pääsee sitten niitä rikkomaan.
Mitä muuten tarkoitit tuolla etenevässä buggissa twistaten. Onko esimerkkiä / rautalankamallia ?
Miehen taito varmaan näkyy siinä jos ensinnäkin osaa viedä repimättä ja rauhallisesti. Käyttäen erilaisia askelvariaatioita sekä tempoa ja myös vartalon käyttöä. Myös jos linjabugissa muistaa väistää / viedä siten että linjamaisuus säilyy kuitenkin törmäilemättä toisiin tanssijoihin. yleensä kirjoitti:
muutenkaan menee tuolla lavoilla kovin vaihtelevasti. Liian moni seuraa orjallisesti sitä mitä kursseilta on opittu ja tanssin riemu / ilo siinä menee kun samala tavalla kaikki mennään illasta toiseen.
Tietysti perustat pitää hallita että pääsee sitten niitä rikkomaan.
Mitä muuten tarkoitit tuolla etenevässä buggissa twistaten. Onko esimerkkiä / rautalankamallia ?
Miehen taito varmaan näkyy siinä jos ensinnäkin osaa viedä repimättä ja rauhallisesti. Käyttäen erilaisia askelvariaatioita sekä tempoa ja myös vartalon käyttöä. Myös jos linjabugissa muistaa väistää / viedä siten että linjamaisuus säilyy kuitenkin törmäilemättä toisiin tanssijoihin."Mitä muuten tarkoitit tuolla etenevässä buggissa twistaten. Onko esimerkkiä / rautalankamallia ?"
Eipä ole nyt rautalankaa käsillä, mutta jokseenkin näin:
Jonkin vaihdon jälkeen, kun mies on siirynyt etenemisvuoroon, hän liikkuu selkä menosuuntaan vieden molemmilla käsillä naista eteenpäin siten, että saa tämän ottamaan eteneviä twist-askeleita.
Tuossa tarkka rytmitys ja viennin oikea suoritus on avainasemassa tai muuten hommasta tulee pelkkää harppomista, missä nainen kääntääkin kroppaansa kulloisenkin askeleen suuntaan.
Siis pitäisi oikeastaan samaan aikaan sekä vetää että työntää (vaikea selitettäväksi).- Twistbugg
Truehum kirjoitti:
"Mitä muuten tarkoitit tuolla etenevässä buggissa twistaten. Onko esimerkkiä / rautalankamallia ?"
Jonkin vaihdon jälkeen, kun mies on siirynyt etenemisvuoroon, hän liikkuu selkä menosuuntaan vieden molemmilla käsillä naista eteenpäin siten, että saa tämän ottamaan eteneviä twist-askeleita.
Tuossa tarkka rytmitys ja viennin oikea suoritus on avainasemassa tai muuten hommasta tulee pelkkää harppomista, missä nainen kääntääkin kroppaansa kulloisenkin askeleen suuntaan.
Siis pitäisi oikeastaan samaan aikaan sekä vetää että työntää (vaikea selitettäväksi).Enpä tiedä onko tuo nyt mikään "naisen taitotason mittari" osaako hän kysistä tekniikkaa... minusta tuo paremminkin kertoo että hän ei osaa tätä nimenomaista liikkumistapaa!
Olemme tanssineet jo parina melko paljon buggia ja alkeistasot on jätetty jo kauan sitten taakse mutta tuota twistausta en yhtäkkiä muistanut että olisi koskaan opeteltu vaikka meillä on jos jonkunlaista tyyliä/tekniikkaa ja tapaa. Kuitenkin muistan että joskus fuskussa olemme käyttäneet kys. tapaa twistata eteenpäin ja siinähän se tapahtui juuri samalla tekniikalla. Yhtäkkiä tuossa kokeilimme ja se onnistui oikein hyvin myös buggiin.
Yhtä asiaa kuitenkin kysyisin tähän liittyen kun en ole tätä juurikaan harrastanut; nimittäin miten miehenä viet tähän liikkeeseen? Ensimmäinen vientiliike on ratkaiseva! Itse järkeilin asian siten että miehen on vietävä sitäpaljon voimakkaasti ja selkeästi että daami kykenee erottamaan sen normaalista vastaliikkeestä jolla aloitetaan esim. käännökset joten ensimmäinen vientiliike on ikäänkuin nainen vietäisiinkin astumaan samaan suuntaan kuin etenevä askel (mikä tietenkin on väärin!) . Täsäpä kokemattomat naiset erehtyvät!
Liike kuuluu niihin joiden suhteen naisenkin tulee olla aktiivinen ja TIETÄÄ että nyt käytetään twistausta! Sen tähden tämä on niitä liikkeitä joita on vaikeampaa viedä varsinkin kokemattomille naisille!
Itse teen oman parini kanssa siten että ensimmäisen vientiliikkeen teen ikäänkuin "nykäisemällä" normaalia selkeämmin naisen twistaus-liikkeeseen mutta jos saman askeleen aikana vaihdankin käsieni vientiliikkeen vastaliikkeeksi ja korostan itse omalla vartalollani ja raamillani ensimmäisen iskujen ajan tuota "oikeaa" vartalonkiertosuuntaa! Tämä kyllä edellyttää naiselta hereilläoloa ja aktiivisuuttakin.
Vaikea vietävä varsinkin tuntemattomille!
Mitenkäs sinä TH tämän liikkeen viet? - mieleen
Truehum kirjoitti:
"Mitä muuten tarkoitit tuolla etenevässä buggissa twistaten. Onko esimerkkiä / rautalankamallia ?"
Siis pitäisi oikeastaan samaan aikaan sekä vetää että työntää (vaikea selitettäväksi).että onko naisella oikeastaan samanlainen askellus kuin esim . jiven / fuskun kävelyssä voidaan ohjata vartalo voimakkaaseen kiertoon "swiveltäen" askelluksessa.
Jos siitä kyse, niin olen suurinpiirtein viennissä mukana. Se on aika vaikeaa äkkinäiselle daamille näissä ko. tansseissa.
Täytyypä kokeilla seuraavan kerran kun tansseihin menen. Ehkä jopa tänään :) Twistbugg kirjoitti:
Enpä tiedä onko tuo nyt mikään "naisen taitotason mittari" osaako hän kysistä tekniikkaa... minusta tuo paremminkin kertoo että hän ei osaa tätä nimenomaista liikkumistapaa!
Olemme tanssineet jo parina melko paljon buggia ja alkeistasot on jätetty jo kauan sitten taakse mutta tuota twistausta en yhtäkkiä muistanut että olisi koskaan opeteltu vaikka meillä on jos jonkunlaista tyyliä/tekniikkaa ja tapaa. Kuitenkin muistan että joskus fuskussa olemme käyttäneet kys. tapaa twistata eteenpäin ja siinähän se tapahtui juuri samalla tekniikalla. Yhtäkkiä tuossa kokeilimme ja se onnistui oikein hyvin myös buggiin.
Yhtä asiaa kuitenkin kysyisin tähän liittyen kun en ole tätä juurikaan harrastanut; nimittäin miten miehenä viet tähän liikkeeseen? Ensimmäinen vientiliike on ratkaiseva! Itse järkeilin asian siten että miehen on vietävä sitäpaljon voimakkaasti ja selkeästi että daami kykenee erottamaan sen normaalista vastaliikkeestä jolla aloitetaan esim. käännökset joten ensimmäinen vientiliike on ikäänkuin nainen vietäisiinkin astumaan samaan suuntaan kuin etenevä askel (mikä tietenkin on väärin!) . Täsäpä kokemattomat naiset erehtyvät!
Liike kuuluu niihin joiden suhteen naisenkin tulee olla aktiivinen ja TIETÄÄ että nyt käytetään twistausta! Sen tähden tämä on niitä liikkeitä joita on vaikeampaa viedä varsinkin kokemattomille naisille!
Itse teen oman parini kanssa siten että ensimmäisen vientiliikkeen teen ikäänkuin "nykäisemällä" normaalia selkeämmin naisen twistaus-liikkeeseen mutta jos saman askeleen aikana vaihdankin käsieni vientiliikkeen vastaliikkeeksi ja korostan itse omalla vartalollani ja raamillani ensimmäisen iskujen ajan tuota "oikeaa" vartalonkiertosuuntaa! Tämä kyllä edellyttää naiselta hereilläoloa ja aktiivisuuttakin.
Vaikea vietävä varsinkin tuntemattomille!
Mitenkäs sinä TH tämän liikkeen viet?Siihenhän tuo pohjimmiltaan perustuu, että kummallakin on ote buggille luonteenomainen: oikeastaan siis irtonainen. "Käskyt" välittyvät koukistuneiden sormenpäiden ja kämmenpohjan välillä.
Tuossa liike ikäänkuin pysäytetään kesken -ennen kuin se virheellinen suoritus pääsee alkamaan.
Annetaan siis uusi, vastakkaiseen liikkeeseen ohjaava merkki heti edellisen jälkeen.
Jonkin verran asiaa voi auttaa keskittämällä painetta naisen kämmenien ulkosivuihin, mutta vain aavistuksenomaisesti. Ei kuitenkaan peukaloilla puristaen koskaan.
Aivan oikein -ei tuo ainoa tapa testata ole. Minulle se vain on näyttäytynyt melko onnistuuneeksi sellaiseksi useimmiten.
Kiinteän otteen tansseissa taas toimii koekappaleena sivuaskelten ottaminen vaihdellen eri suuntiin.
Miehen vasemmalle se onnistuukin helposti useimmilta. Sensijaan oikealle korkeintaan joka kolmannelta ensiyrittämällä, ja monille ei vielä toisella tai kolmannellakaan. (Humpan vauhdikkaat sivusakeleet koko vapaan reunan mitalla ne ovat varsinkin perustaan takaisin siitymisen kohdalla varsinainen seuraamistaidon mittari.)
Nopeat suunnanvaihdot ainakin kertovat onnistuessaan, että homma on naisella hanskassa.
Pivot vastapäivään on myös hyvä koetinkivi.
Avoimen otteen liikkeissähän taas harjaantumattoman havaitsee helposti siitä, että tämä lähtee tekemään spiniä jo silloin, kun vasta annetaan valmistautumismerkki siihen.
Samoin ne, joiden vasen käsi toistuvasti jää jumiin miehen oikean käsivarren taakse, kun pitäisi lähteä throw away:ssa menemään, ovat yleensä muutenkin opetuksen tarpeessa.
Paljonhan noita selviä merkkejä on olemassa siitä, kannattaako hakea (udestaan) vai ei.
Opettaminen lavatilanteissa ei ole paras tapa viettää tanssi-iltaa, joten jätän sen mieluummin siihen erikoistuneiden tehtäväksi ja keskityn itse huvitteluun osaavien kanssa.- tuli mieleen
mieleen kirjoitti:
että onko naisella oikeastaan samanlainen askellus kuin esim . jiven / fuskun kävelyssä voidaan ohjata vartalo voimakkaaseen kiertoon "swiveltäen" askelluksessa.
Jos siitä kyse, niin olen suurinpiirtein viennissä mukana. Se on aika vaikeaa äkkinäiselle daamille näissä ko. tansseissa.
Täytyypä kokeilla seuraavan kerran kun tansseihin menen. Ehkä jopa tänään :)eräs tanssikerta. Tanssin yhden keski-ikäisen ilmeisesti kilpatanssitaustaisen (harrastaja kai kuitenkin vain) naisen kanssa fuskua ja lähdin viemään vierelle oton jälkeen promenade-kävelyä. Neljän hitaan askeleen jälkeen oli tarkoitus pysäyttää ja viedä käden ali jatkaen muita kuvioita, mutta nainenpa jatkoi viennistä huolimatta kävelyä tehden hitaiden perään sarjan nopeita askelia. Onko tämä joku standardi kävelyissä kilpatanssipuolella?
- Vapaa viejä
tuli mieleen kirjoitti:
eräs tanssikerta. Tanssin yhden keski-ikäisen ilmeisesti kilpatanssitaustaisen (harrastaja kai kuitenkin vain) naisen kanssa fuskua ja lähdin viemään vierelle oton jälkeen promenade-kävelyä. Neljän hitaan askeleen jälkeen oli tarkoitus pysäyttää ja viedä käden ali jatkaen muita kuvioita, mutta nainenpa jatkoi viennistä huolimatta kävelyä tehden hitaiden perään sarjan nopeita askelia. Onko tämä joku standardi kävelyissä kilpatanssipuolella?
Se on eräänlainen standardi myös lavatanssipuolella. Useissa tapauksissa hitaiden jälkeen opetetaan tanssimaan nopeat ja siitä on muodostunut eräänlainen standardi lavatanssiinkin. Aika moni daami tanssii ne nopeat hitaiden jälkeen varsinkin jos vienti on tavanomainen.
Nykyisin useissa tapauksissa opetetaan viemään ja seuraamaan niin, että daami tekee vain sitä mitä viejä haluaa. Tämä on yksi esimerkki siitä missä kohdassa miehen olisi käytettävä ns. tehostetun viennin tekniikkaa. Mainittua kävelyä opetaan myös vaihtelevilla askelsarjoilla ja myös pelkkänä hitaana kävelynä ja pelkkänä nopeana kävelynä. Päätteeksi opetetaan usein ns. "stop" perinteisemmän poisheiton tilalle - ja myös muita päätteitä. - Kuinka alkeellista!
Vapaa viejä kirjoitti:
Se on eräänlainen standardi myös lavatanssipuolella. Useissa tapauksissa hitaiden jälkeen opetetaan tanssimaan nopeat ja siitä on muodostunut eräänlainen standardi lavatanssiinkin. Aika moni daami tanssii ne nopeat hitaiden jälkeen varsinkin jos vienti on tavanomainen.
Nykyisin useissa tapauksissa opetetaan viemään ja seuraamaan niin, että daami tekee vain sitä mitä viejä haluaa. Tämä on yksi esimerkki siitä missä kohdassa miehen olisi käytettävä ns. tehostetun viennin tekniikkaa. Mainittua kävelyä opetaan myös vaihtelevilla askelsarjoilla ja myös pelkkänä hitaana kävelynä ja pelkkänä nopeana kävelynä. Päätteeksi opetetaan usein ns. "stop" perinteisemmän poisheiton tilalle - ja myös muita päätteitä.Tuollainen osoittaa jo tosiaankin uskomatonta alkeellisuutta seuraajan taholta! Lavalla on minun mielestäni sellainen "standardi" että naisen tulee seurata miehen vientiä!
- se jolle tuli mieleen
Kuinka alkeellista! kirjoitti:
Tuollainen osoittaa jo tosiaankin uskomatonta alkeellisuutta seuraajan taholta! Lavalla on minun mielestäni sellainen "standardi" että naisen tulee seurata miehen vientiä!
Sehän siinä ihmetytti erityisesti, kun kyseinen nainen tanssii oman parinsa kanssa ainakin näennäisen taitavasti. Sitten muiden kanssa tulee noita kämmejä jatkuvasti. Täytynee tehostaa vientiä, jos sattuu kohdalle samanlaisia tapauksia.
- Vapaa viejä
se jolle tuli mieleen kirjoitti:
Sehän siinä ihmetytti erityisesti, kun kyseinen nainen tanssii oman parinsa kanssa ainakin näennäisen taitavasti. Sitten muiden kanssa tulee noita kämmejä jatkuvasti. Täytynee tehostaa vientiä, jos sattuu kohdalle samanlaisia tapauksia.
Ottakaa huomioon, että kysymyksessä on vain näennäisesti helposta kuviosta kysymys. Helpoimmassakin muodossa kuvion opetteleminen vaatii suurelta osalta tanssijoita melkoista harjoitusta. Kulkeehan kuvio perusaskelluksesta poikkeavalla tavalla ja sen päättäminenkään ei ole niitä helpoimpia. Monet paljonkin tanssineet ovat tämän kuvion kanssa vaikeuksissa. Ei siis mikään ihme että ongelmia on niin miehillä kuin naisillakin. Seuratkaahan näitä kävelyjä päätteineen, niin huomaatte monen kokeneekin tanssijan soheltavan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826