Täälläkin varmaan on joku joka on tenttinyt ison A:n ajokorttiinsa tänä kesänä. Itsellä siis vain henkilöautokortti ja ajattelin, jos hommais tuon A oikeudenkin siihen. Mitä maksoi kokonaisuudessaan?
iso A ajokorttiin...
10
1397
Vastaukset
- Ihmeen???
A-kortti?
Saako sitten juoda a-olutta ajaessa?
Vai mikä ihmeen a-kortti?- Autoilija aaltonen
, että mistä tuollasia apinoita sikiää? Sama mistä keskustellaan niin aina jonkun keskenkasvusen pitää päästä avaamaan suunsa.
- Svante
On parempi, saa ottaa poikakaverin kyytiin
- GSX600R
Moottoripyörä Kortti (A), maksaa nykyään n.500-700e, kannattaa kilpailuttaa autokouluja
- Autoilija aaltonen
tuoko on siis hinta, vaikka taskussa on jo B-kortti eli pitäis päästä aika vähillä teoriatunneilla ym. Eihän tuo 500e nyt kovin paha ole, jos sillä selviää.
- Hinta...
Autoilija aaltonen kirjoitti:
tuoko on siis hinta, vaikka taskussa on jo B-kortti eli pitäis päästä aika vähillä teoriatunneilla ym. Eihän tuo 500e nyt kovin paha ole, jos sillä selviää.
Eikös tolla saa jo b-kortin?
- Autoilija aaltonen
Hinta... kirjoitti:
Eikös tolla saa jo b-kortin?
Oma korttini on reilu kymmenen vuotta vanha ja maksoihan se silloinkin jotain 6500mk enkä nyt muista, että oliko siinäkään kaikki kulut. Niin ja kortti tuli kyllä ihan ekalla yrittämisellä, että ei ollut lisätunteja ym. :)
- Prätkämimmi
Itsellä uunituore A-kortti plakkarissa, maksoi vähän alle 700 eskoa. Mutta kyllä kannatti!! =) Mukavaa kesänjatkoa kaikille motoristeille, ajelkaahan varovasti.
- Mää vaan
Tuli maksaan noin 750 € kaikkineen.
Autokouluun meni 640 €
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81161
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919