Nämä ovat mielestäni vaikeita kun ei oikein muistu millään mieleen.
Muutama vinkki jos porukoille muistuisi mieleen mitä nämä ovat:
1) Elokuvan kannessa oli kuva (muistaakseni punaisella taustalla) vanhasata naisesta keinutuolissa. Naisen kasvoja ei näy. Kauhu elokuva.
2) Elokuvassa on jotain ökkömönkiäisiä. Ja kun hyvikset näkevät ne ekan kerran lausahtaa toinen "we need f*ing BIG guns!!!"
3) Tämä sarja tuli joskus n.80-luvulla suomessa. Siinä on mestarivaras nainen. Hänet vapautetaan vankilasta jos hän suostuu tekemään jonkun keikan. Oliskohan pitänyt jotain timantteja varastaa.. Yhdessä osassa hän pelaa kahta shakkiottelua samaan aikaan ja käyttää toisen ammattilaisen tekemiä siirtoja toista vastaan.
4) Kung fu leffa. Päähenkilö on sokea. Hänellä on joku keppi apunaan. Näitä tehty muistaakseni kaksi.
Pari elokuvaa ja sarja hakusessa
Lautsa
2
234
Vastaukset
Rutger Hauerin tähdittämä:
http://www.imdb.com/title/tt0096945/
Tai sitten yksi lukuisista Zatoichi elokuvista, joista viimeisessä häärää Takeshi Kitano.
http://www.youtube.com/watch?v=2F_zjwDPLPk
Vittu miten vammainen tanssinumero lopussa!:)Oliskohan ollu joku Tremors- mönkijät- niminen leffa, ainakin siinä jotain madontapaisia otuksia mönki. Kai joskus sarjanakin näkynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942