Matchin puolella näkyy olevan nuorehko aktiivinen yhteydenotossa oleva tyttönen.Sillä on kova hinku saada itsensä ja rahasäkki tänne Suomeen mutta tullimaksua rahasäkkiin sillä onnettomalla ei ole.
Nätti tyttö kuvan perusteella ja kovin nopea kirjoittamaan pitkiä maileja :).
Jäljet näyttävät päätyvän Nigeriaan.
Varoitus!!!
12
3325
Vastaukset
- Tampere31M
No joo, nää on vanhoja juttuja, mutta hyvä toki aina välillä muistutella ihmisiä.
Eli scammereita on liikkeellä. Kaava on yleensä sama vanha tuttu: nainen/mies on suomesta tai asunut suomessa. Mutta nyt jokin tosi äkillinen ja tärkeä tapahtuma (sukulaisen kuolema yms) on ajanut henkilön liikkeelle ja jostan syystä päätynyt toiseen maahan, yleen Afrikkaan, yleensä Nigeriaan ja Ghanaan. Sitten kun heidän kanssa pari meiliä vaihtaa, he ovat jo täysin rakastuneita sinuun ja suunnittelevat yhteistä tilaisuutta. Jossain vaiheessa sitten sinulta aletaan pyytämään rahaa.
Älkää hyvät ihmiset langetko näihin. Yleensäkin jos joku todella hyvännäköinen ihminen rakastuu sinuun sinua tuntematta heti niin vois alkaa kellot soimaan. Yleensä jos joku asia tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, se sitä usein myös onkin.
Minulle matchissa eräs kaunotar sepitti kuinka oli joutunut riitoihin isänsä kanssa ja lähtenyt sitten pois Suomesta ystävättärensä luokse Ghanaan (heh), ja hänellä on siellä Ghanassa laatikossa jemmassa 3.7 miljoonaa dollaria isänsä rahoja ja jos hän saa postittaa sen laatikon minulle ja sitten kun hän tulee Suomeen (minä tietysti maksaisin lentolipun), avaisimme yhdessä tuon laatikon (hänellä on siihen avain, mutta ei uskalla tuoda sitä mukanaan, siksi postitus) ja minä saisin 15 prossaa 3.7 miljoonasta. Arvatkaa meninkö lankaan? :D
No tuo oli yksi kaikista villeimmistä huijausyrityksistä mihin olen törmännyt, on paljon "uskottavampiakin" kuten sairas äiti Afrikassa ja sille pitäisi saada rahaa leikkaukseen.
Ei kai muuta voi sanoa kuin "Be careful out there"
:)- aloittaja
Hyvin tuntuvat tuo dollarimäärä ja prossat passaavan minunkin kontaktiin :).
- tuon
tytön lennon ja paketin.
Sain 555000 dollaria ja nain kauniin rakastuneen naisen.
Ei hullumpi diili. - Tampere31M
tuon kirjoitti:
tytön lennon ja paketin.
Ei hullumpi diili....tulikohan mokattua pahemman kerran. :( no ei muuta kuin onneksi olkoon tuoreelle rikkaalle aviomiehelle;)
- Tampere31M
aloittaja kirjoitti:
Hyvin tuntuvat tuo dollarimäärä ja prossat passaavan minunkin kontaktiin :).
...oli kaunotar joka oli myös Ghanassa. Syntynyt kuitenkin Suomessa ja asunut täällä 25 vuotta, ja nyt sitten ollut kaksi vuotta Ghanassa hoitamassa sairasta äitiään. No kyselin suomeksi häneltä, mutta väitti että oli unohtanut jo kokonaan suomen kielen :D Kun sitten tivasin että kai sä nyt JOTAIN muistat kun olet täällä 25 vuotta asunut niin hän vastasi mulle RANSKAKSI ja sanoi että jotain muistaa... meni tytöillä finland ja france sekasin =)) no äffällähän ne molemmat alkaa...
- jotakin*
tuon kirjoitti:
tytön lennon ja paketin.
Ei hullumpi diili.Tiesiköhän monica mihin joutuu :)
- kiitos...
Tampere31M kirjoitti:
...tulikohan mokattua pahemman kerran. :( no ei muuta kuin onneksi olkoon tuoreelle rikkaalle aviomiehelle;)
Tai en nyt vielä ole saanut sitä rahapakettia, mutta odottelen malttamattomana.
Uskoisin, että jo huomisella koneella tulee.
Lopputilin otin duunista. Lähdetään sen naisen kanssa kiertämään maailmaa, kunhan saadaan asiat järjestykseen. sävel kävi mullakin eli jotain mätää oli kyllä. Sain naiselta viestin englannin kielellä. Jotenkin samanlainen viesti oli mitä olen saanut ennenkin eri treffipalstoilla ulkomaalaisilta naisilta. Vastasin tälle naiselle englanniksi kaverini avustuksella joka on englanninkielen taitoinen, vastasin viestiin etten osaa englantia yhtään että olen pahoillani. Sitten tämä nainen vastasi ja ei huomioinut mitenkään tätä minun englanninkielen taidottomuutta vaan jatkoi vaan tätä englanninkielen sepustusta monta riviä. Sen vähän siitä ymmärsin että hän oli iloinen kun vastasin hänelle ja oli niin rakastunut. Ei millään lailla vastannut minun kysymyksiin aikaisemmin kirjoitettuani kun kysyin häneltä mistä hän on kotoisin. Tuli vaan jotain omaa tekstiä josta en ymmärtänyt yhtään. Nyt laitoin matchin paitsiolle tänään koska sieltä ei näytä mitään järkevää kehkeytyvän, noita ulkomaalaisia massaviestitteliöitä siellä näyttää vaan pyörivän.
- Senga41
siis meneeks noihin oikeesti joku??? Aivan käsittämätöntä! Suomimiestä viedään ku vierasta sikaa :D
- Ajantuhlausta
samu1 kirjoitti:
sävel kävi mullakin eli jotain mätää oli kyllä. Sain naiselta viestin englannin kielellä. Jotenkin samanlainen viesti oli mitä olen saanut ennenkin eri treffipalstoilla ulkomaalaisilta naisilta. Vastasin tälle naiselle englanniksi kaverini avustuksella joka on englanninkielen taitoinen, vastasin viestiin etten osaa englantia yhtään että olen pahoillani. Sitten tämä nainen vastasi ja ei huomioinut mitenkään tätä minun englanninkielen taidottomuutta vaan jatkoi vaan tätä englanninkielen sepustusta monta riviä. Sen vähän siitä ymmärsin että hän oli iloinen kun vastasin hänelle ja oli niin rakastunut. Ei millään lailla vastannut minun kysymyksiin aikaisemmin kirjoitettuani kun kysyin häneltä mistä hän on kotoisin. Tuli vaan jotain omaa tekstiä josta en ymmärtänyt yhtään. Nyt laitoin matchin paitsiolle tänään koska sieltä ei näytä mitään järkevää kehkeytyvän, noita ulkomaalaisia massaviestitteliöitä siellä näyttää vaan pyörivän.
Match on tunnettu siitä että vedättävät asiakkaita massaviesteillä että jatkavat maksamista...
Maksat siis omasta vedätyksestäsi!!! - muisteluksi
Senga41 kirjoitti:
siis meneeks noihin oikeesti joku??? Aivan käsittämätöntä! Suomimiestä viedään ku vierasta sikaa :D
tällainen, jossa Suominaista pantiin ja halvalla..
hahaha..
En voi käsittää, miten joku voi olla noin sinisilmäinen.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1358257 - tuttua
Tyhmimmät nigerialaiskirjeiden laatijat eivät onneksi ymmärrä vastata ilmoitukseen sen äidinkielellä. Jos laitan nettiin ilmoituksen suomeksi, edellytän että myös vastaus on suomeksi. Kaikki muut vastaukset menevät suoraan roskakoriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909