mikäköhän mahtaa olla vikana kun tuollaisessa hiab 550 nostimessa ei meinaa tukijalat toimia? alaspäin kyllä laskee ja toimii normaalisti,mutta ylöspäin ei nosta ollenkaan??
hiab 550 ongelma
5
5323
Vastaukset
- ttuilee
jos on molemmilla puolilla sama ongelma ja ilmaantunut samaan aikaan, niin ilmiselvästi ratkaisu löytyy venttiilin karan tietämiltä.
Meillä oli tapaus kun laitettiin uutta nosturia autoon kiinni.
Jouduimme ahtauden takia jalkojen venttiilejä (tukijalassa olevia)siirtään eri paikkaan (5cm) samalla käännettiin ventiili eri asentoon (ylösalasin)etti siinä oleva vipu olisi tiellä.
Sitten alkoi ongelmat, jalat ei toiminut mitenkään järjellä ajatellen välillä toinen nousi ja toinen ei välillä ei kumpikaan.
Ongelma saatiin pois kun palautettiin ventiili oikein päin ja letkutkin parin kokeilun jälkeen oikeille paikoille.
Jos ongelma on tullut nosturi asennuksessa niin vika voisi olla tämä.- 123456
hiab foco 550-2 nosturiin mistään räjäytyskuvia?
- Jeespoksheihei
Onkos nosturissa jo radio-ohjaus jaloilla? Onko pöydän kupeessa kahva mistä valitaan jalat vai nosturi?
Itse alkaisin etsimään vikaa venttiilikaroista, tai letkurikkoventtiileistä. Helponta alkaa vaan etsimään mihin asti paine menee ja mihin tyssää. Ei ole vielä 550 kovin monimutkaiset hydrauliikkasysteemit. - hiiappi kuru
minä tiedän mikä vika siinä on...
mutta en kerro...
taistelin saman ongelman takia...
nyt toimii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039