Onko kohdallesi sattunut Barcelonassa 1-2 tähden hotelli, joka on ollut todellinen helmi?
1-2 tähden hotelli jonne menisit uudestaan?
5
1657
Vastaukset
- näistä
Hotel Principal, Arc la Rambla tai Park Hotel Pelayo. Olen yöpynyt 2-3 yötä kaikissa. Kaikki suht hyvällä paikalla. Täytyy muistaa, että hotellihuoneiden koot ja sijainnit aina vaihtelee. Viime mainitun kulmahuoneet mahtavat, tosin melu voi häiritä.
- Nimetön
Huone maksaa 75e aamukahveineen. Huoneessa kylppäri. Sijainti erinomainen, Ramblan sivukadulla Liceun takana. Matkaajalle, joka ei vaadi loistoa eikä kimallusta, vaan kohtuuhintaisen, siistin yöpaikan. www.hpeninsular.com. Carrer Sant Pau 34-36Barcelona 08001.
- iyhfadiu
muuten hyva hotelli 52e yo ja siisti, mutta aanieristys olematon,joten jos haluat nukkua pitkaan niin ei hyva.
- Pate & Ella
Kiitos hyvistä vinkeistä. Teimme omia nettihakuja ja valinta on tämä: http://www.hostalgoya.com/
Tuo hostelli on saanut varsin ylistäviä arvosteluita. Tripadvisorin kommenteissa useimmat antavat täydet 5 pistettä. Hostelli mainitaan myös Lonely planetin ja TimeOutin sivuilla. Sijainti vaikuttaa ihanteelliselta.
Varasin kaksi huonetta lokakuulle 5 hengen porukalle. Pientä sumplimista oli lisävuoteiden kanssa, mutta vastaukset sähköposteihin tulivat nopeasti ja toiveemme huomioitiin.
Onko kukaan majaillut Hostal Goyassa? Me annamme omat kommentit sitten matkamme jälkeen.- ddde
Hostal ei siis Espanjassa tarkoita samaa kuin hostelli. Hostal on 1-3 tähden hotelli, hostellia kutsutaan nimellä pension.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764