Voiko Kauniiden ja Rohkeiden vanhoja jaksoja katsoa jostain ilmaiseksi? Varsinkin niitä 80-luvulla tehtyjä tai 90-luvun alun jaksoja..?
Vanhat episoodit
3
711
Vastaukset
- Nimetön
Vanhoja kaunareiden jaksoselostuksia löytyy maikkarin netistä jonkin verran.
Tältä sivulta löytyy englanniksi.
http://ourworld.compuserve.com/homepages/Scott_Novick/bb_home.htm- Olen jo neuvonut
mistä niitä voi katsoa! Sheriffi on kyllä outo, kun poistelee viestejä, mitkä OVAT ASIALLISIA! MUR. Sheriffi voisi kyllä selittää, jos viitsii.
- sdsgar
Olen jo neuvonut kirjoitti:
mistä niitä voi katsoa! Sheriffi on kyllä outo, kun poistelee viestejä, mitkä OVAT ASIALLISIA! MUR. Sheriffi voisi kyllä selittää, jos viitsii.
poistaa niitä sitten. Minäkin tulin etsimään tietoa niistä, mut jos on poistettu, niin voin lopettaa etsintäni tähän. :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712