Olen helsinkiläinen toimittaja. Tarvitsisin kontaktin tai pari konekirjoittajapiireistä. Sen verran työläs ja tavallaan oman työn ulkopuolinen osa on jopa kolmituntisten haastatteluiden purkaminen nauhurilta tietokoneelle, että haluaisin palkata jonkun jeesaamaan siinä.
Palkkauksesta sovitaan sitten kahden kesken kun on jokin keikka tiedossa. Liksasi riippuu omasta juttupalkkiostani ja siitä, miten pitkä haastattelu nauhalle on tarttunut. Ottakaa yhteyttä, jos raha kiinnostaa.
töitä tarjolla konekirjoittajalle
JK-
3
1034
Vastaukset
- työhaluinen
Ja mihin otan yhteyttä?
- -JK-
Katos, mun @-osote ei jostain syystä jääny tohon sähköpostikenttään. Se menee siis näin (tiedät, minkä antispämmielementin muutat @-merkiksi):
jaakko.kilpelainen81 (miuku) gmail.com
- pirnes
Hei jos media-alan työpaikka on vielä vapaana olen kiinnostunut. Ota yhteyttä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774