naisen baarissa:
http://www.mallikasherawat.org/photos/albums/photoshoots/wallpapers/mallika26.jpg
Et ole koskaan ennen nähnyt häntä, hän juttelee baarissa ystävittäriensä kanssa, mutta sinä olet päättänyt saada hänet. Miten toimit?
Miten isket tämännäköisen
27
7647
Vastaukset
- Lakeuden Kuru
You really light up my pooja! Let's go and open up those upper chakras, shall we?
- asdf
pooja?
- tavalla
Työnnän rahapussin syvälle farkkujen perstaskuun ja pyyhkäisen oluen vaahdon viiksiltäni.
Otan tukea seinistä ja muista asiakkaista.
Kukaan ei voi vastustaa näin komeaa miestä, ajattelen. Mietin mielessäni iskurepliikin valmiiksi. "meille vai teille" toimi joskus, mutta käyttäisinkö jotain muuta. Ehkä tuo tyttö lämpenee huumorille. Kertoisinko blondivitsin.
Vai kehuisinko silmiä...
Kaljan pöhöttämässä päässäni kelaan kaikki legendaariset iskukliseet..
"En ole koskaan tavannut ketään vastaavaa"... Se yleensä toimii.
Nykäisen tyttöä hihasta ja lasken persjalkaisen perseeni pöydän kulmalle...
excuse me?
vittu se puhuukin venäjää.
Joudun muuttamaan lennosta iskutaktiikkaa ja pyyhin hihallani, punakkaa hiestä tippuvaa otsaani.
En muista venäjäksi muuta kun raastuit toverit, joten päädyn elekieleen. Työntelen oikean käden etusormea vasemman käden pihtiotteessa olevan etu ja keskisormen väliin, sujuvin liikkein ja kaivan kukkaron esiin.
Seuraava muistikuva on baarin lattialta.
Remakan naurun saattelemana konttaan ravintolan ovesta ulos ja talutan daamin sijasta, jälleen kerran fillarini kotiin.- Total reps!!
LOL äskeiselle :D
- ehana
tää juttu oli ihan pakko lukea uudestaan=D...mistä tommosia miehiä löytyy (sanat hallussa jne.)?
- näkyy,
tällaisissa tilanteissa on paras vain käydä suoraan rintoihin tai pakaroihin kiinni. Vaikka daamin lämpö haihtuu pian kämmenistä, tuon ihanan sekunnin muisto liukastaa sitten kotona sen yön itkunsekaista runkkaussessiota.
- tätä
ehana kirjoitti:
tää juttu oli ihan pakko lukea uudestaan=D...mistä tommosia miehiä löytyy (sanat hallussa jne.)?
kertomuksen setää?
Hänet voi tavata monissakin ravintoloissa ja vielä samanaikaisesti.
Luulisin, että hän löytää sinunkin luokse.
Monikaan nainen ei häneltä taida välttyä.
Vai minuako meinasit?
hmmm... Jostain pienen pienestä kaupungista, joen varrelta. Sieltä löytyy. - sähän olet...
ehana kirjoitti:
Wildi?
- useitakin
sähän olet... kirjoitti:
Wildi?
nimiä tottelen, mutta Wildi ei ole tuttu..
- sanoja... :)
njet rabota
masina kaputt
holotna olo
spasiva
stoj!
jos ei noilla irtoa niin johan on ihme :)- hyvä!
Entäs sama intiaksi? :D
- hauska.,.,.
viesti :DD
''Njet rabota''
''Masina kaputt''
- ongelma tapaus
Sillä niinkuin yksi vastaajista jo sanoi nainen puhuu venäjää. Jos tuon näköisen suomalaisen jostain löydät se on jo varattu. :) Helpompaa olisi hakea vastaava jostain entisestä itäblokin maasta joissa naiset näyttää vielä naisilta.
- pessimistisiä
tämä oli hyvä keskustelun aloitus, mutta kaikki vastaukset oli kehnoja, joko pessimististen ja kyynisten miesten ja tai kateellisten ja kyynnisten naisten.
Kyllä tuon näköisen naisen voi "iskeä", jos niin nyt saa sanoa (arvon feministit kun täällä kuitenkin myös pörrää ja hermostuu kaikesta vähänkin maskuliinisesta puheesta, naiasta seksistisessä mielessä arvioivassa ajatuksesta, vaikka kuitenkin sallivat vastaavan puheen joka kohdistuu mieheen [esim. miehen iskeminen olisi täysin sallittu lauselma]).
Tämä naista voi kohdella aivan niin kuin kaikkia muitakin. Kun itse siististi pukeutunut, käyttäytyy rennosti, katsoo silmiin, hymyilee, tervehtii, kysyy jotain kevyttä tilanteeseen sopivaa, kuuntelee, hymyilee jälleen, kertoo vaikka lyheysti jotain hauskaa mitä aiheeseen liittyen on itselle joskus tapahtunut, kuuntelee, sanoo vaikka pienen kohteliaisuuden sopivalla hetkellä ja hymyilee jälleen. - kyllä...
pessimistisiä kirjoitti:
tämä oli hyvä keskustelun aloitus, mutta kaikki vastaukset oli kehnoja, joko pessimististen ja kyynisten miesten ja tai kateellisten ja kyynnisten naisten.
Kyllä tuon näköisen naisen voi "iskeä", jos niin nyt saa sanoa (arvon feministit kun täällä kuitenkin myös pörrää ja hermostuu kaikesta vähänkin maskuliinisesta puheesta, naiasta seksistisessä mielessä arvioivassa ajatuksesta, vaikka kuitenkin sallivat vastaavan puheen joka kohdistuu mieheen [esim. miehen iskeminen olisi täysin sallittu lauselma]).
Tämä naista voi kohdella aivan niin kuin kaikkia muitakin. Kun itse siististi pukeutunut, käyttäytyy rennosti, katsoo silmiin, hymyilee, tervehtii, kysyy jotain kevyttä tilanteeseen sopivaa, kuuntelee, hymyilee jälleen, kertoo vaikka lyheysti jotain hauskaa mitä aiheeseen liittyen on itselle joskus tapahtunut, kuuntelee, sanoo vaikka pienen kohteliaisuuden sopivalla hetkellä ja hymyilee jälleen.mutta mitä naiselle pitää sanoa venäjäksi?
- puhuu venäjää
kyllä... kirjoitti:
mutta mitä naiselle pitää sanoa venäjäksi?
Niin, hänelle luultavasti voi puhella englanniksi. On hyvin todennäköistä, että hän osaa kevyttä rupattelua englanniksi. Voi kysyä nimeä ja mistä päin on. Jos sekin on liian vaikeeta, niin sitten voi pyytää naista opettamaan itselle jotain venäjäksi. Itseasiassa se voi olla aika hauskaa kun ei puhuta samaa kieltä ja joutuu yrittämään löytää yhteistä ymmärrystä. Olen ollut kerran sellaisessa tilanteessa Ranskassa. Hain baarissa tyttöä tanssimaan ja osoittautui että hän ei osaa muuta kuin ranskaa, jota minä osasin sitä ehkä 10-20 sanan verran. Meillä oli hauskaa kun sitten yriteltiin opettaa toisillemme mitä mikin tarkoittaa. Tyttö opetti minulle ranskaa ja minä hänelle englantia.
- lllllllllllllllllllllllllll...
puhuu venäjää kirjoitti:
Niin, hänelle luultavasti voi puhella englanniksi. On hyvin todennäköistä, että hän osaa kevyttä rupattelua englanniksi. Voi kysyä nimeä ja mistä päin on. Jos sekin on liian vaikeeta, niin sitten voi pyytää naista opettamaan itselle jotain venäjäksi. Itseasiassa se voi olla aika hauskaa kun ei puhuta samaa kieltä ja joutuu yrittämään löytää yhteistä ymmärrystä. Olen ollut kerran sellaisessa tilanteessa Ranskassa. Hain baarissa tyttöä tanssimaan ja osoittautui että hän ei osaa muuta kuin ranskaa, jota minä osasin sitä ehkä 10-20 sanan verran. Meillä oli hauskaa kun sitten yriteltiin opettaa toisillemme mitä mikin tarkoittaa. Tyttö opetti minulle ranskaa ja minä hänelle englantia.
Jos nainen on venäläinen.....niin tuskimpa kannattaa tutustua....voi tulla tauti poikaseni..
- ei ole ilmainen
lllllllllllllllllllllllllll... kirjoitti:
Jos nainen on venäläinen.....niin tuskimpa kannattaa tutustua....voi tulla tauti poikaseni..
...
- nainen...
ei ole ilmainen kirjoitti:
...
ei ole oikeesti ilmainen...
eräpäivä vain vaihtelee...
- Haloo herätys?
http://en.wikipedia.org/wiki/Mallika_Sherawat
Kaikkeen teiätkin saa vedätettyä. - lähestyä...
...mutta pokaaminen riippuu jo useammasta asiasta.
Itse tekisin näin:
Oletetaan että nainen on sen kaverinsa kanssa baaritiskillä. Kaveri voi olla paha juttu, varsinkin jos hän on "rumempi" kuin tämä kyseinen nainen koska silloin hän todennäköisesi laittaa sinulle kapuloita rattaisiin tai vie kaverinsa pois baarista.
Eli, menen tytön viereen baaritiskille ja tilaan vaikka itselleni juoman (hyvä konsti on sanoa baarimikolle: "moi, luulen että nyt maistuisi iso, kylmä, virkistävä kokakola:)").
Tämä todennäköisesti huvittaa baarimikkoa ja saa huomiota myös tytöltä. Kun juomani on tekeillä sanon tytölle "terve, kukas sä olet?". Tähän hän vastaa sitten vaikka että oon Irma.
Jatkan sanomalla (ja käyttämällä ehdottomasti tytön antamaa nimeä) että moi irma, oon Pete, mitäs sä täällä...?
Tällä tavalla vaihtaisin muutaman lauseen tytön kanssa ja ennen kuin hänen kaverinsa ehtii puuttua asiaan laittaisin käden hänen käsivarrelleen/lantiolleen ja sanoisin että okei, pidä hauskaa ja lähtisin pois johonkin läheiseen pöytään poispäin tytöstä.
Tuonkaltaiset naiset kuulevat kaikenlaisia lähestymisiä kaiken aikaa ja baarissa varmaan joka ilta 5-20 kertaa. He eivät aio naida niitä kaikkia joten sinun pitäisi olla erilainen. Kun menet lähestymään tuonnäköistä tyttöä hän tietää jo siinä vaiheessa kun avaat suusi että aiot lähestyä häntä jotenkin. Poislähteminen hämmentää hänet ja hän alkaa ajatella olisiko hänessä jotain vikaa, varsinkin jos katsot vaikka jutellessasi hänen hiuksiaan tms. ja hymyilet hiukan. Se saa hänet luulemaan että niissä on jotain vialla ja epäluulo pudottaa hänet maan tasalle normaalien ihmisten seuraan. Kosketus on myös tärkeä että hän tuntee olonsa mukavaksi kanssasi ja huomaa että et ole niinkuin muut miehet. Erittäin mahdollisesti hän tulee vielä juttelemaan kanssasi illan aikana (riippuu tosin siitä kaverista).
Toinen hyvä vaihtoehto voisi olla mennä juttelemaan sille rumemmalle kaverille. Kauniit naiset ovat usein huomionkipeitä ja jos osoitat huomiota hänen vain keskinkertaisen näköiselle kaverilleen hän alkaa kilpailemaan suosiosta ja yrittää saada huomiota sinulta. Tämä kääntää pakan toisin päin ja nainen yrittää sinua!
Pidä hauskaa!
VortexAloitat keskustelet sen "rumemman" kanssa esittäen kiinnostunutta. Kun keskustelu on virinnyt, kauniimpi liittyy mukaan. Vaihdat henkilöä, jolle sanasi osoitat. Miltä ensimmäisestä keskustelukumppanista silloin tuntuu? Ei liene ilahtunut.
Kyseiset parivaljakot ovat luultavasti kokeneet saman lähestymistavan ennenkin. Jokainen kerta, kun mies kyseisellä tavalla toimii, sattuu hyväksikäytettävään. Aivot löytyvät myös kauniimmalta ja hän ymmärtää, mitä yrität.
- ei kannata
Ei kannata edes yrittää. Ei se kuitenkaan lämpene paitsi ehkä nauraa vähän jos nyt ei ihan vittuilemaan ylly.
- sdadas
Esität vaan rikasta. Ei siinä muuta tarvi.
- kaikenlaista puppua
Minkä helvetin takia täytyy iskeä? Noh, jos on vaan pillu ja paneminen mielessä, niin sitten kyllä ymmärtää...
Mutta jos oikeasti haluaa tutustua ja toivoo jopa pidempiaikaista suhdetta mimmin kanssa, miksei voi asiallisesti tutustua ja keskustella ja osoittaa olevansa älykäs ja mielenkiintoisen oloinen mies? Hemmetti, minä olen ainakin saanut tarpeekseni tyypeistä, jotka yrittävät uida kännipäissään liiveihin ja sönkkäävät kaikkea paskaa kuvitellen tekevänsä minuun vaikutuksen ikäänkuin olisin aivoton. Olen menettänyt uskoni, että suomalainen mies osaisi lähestyä viehtättävän näköistä naista asiallisesti. - naimatonmies
Mitenkö toimin? Luikin hiljaisena poikana kotiin lohturunkulle.
- C.G.
Ei noin kauniin naisen iskemisen tarvitse olla mitenkään vaikeampaa, se on vain erilaista kuin vähemmän kauniin iskeminen.
Älä häviä peliä ennen kun olet aloittanut sen.
Ole itsevarma, ja kuuntele.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889