Moottoripyörän kuljetus Saksasta

MpR

Kokemuksia kuljetusfirmoista?
Nyt tarvitsen oikeaa, kokemusperäistä tietoa moottoripyörän kuljetuksesta Saksasta-Suomeen.

Kuljettava yritys:
http://zlogistic24.com/thrd_register.html

Siis yksityinen Saksalainen henkilö laittaa pyörän kuljetusfirman kuljetettavaksi. Kuljetusfirma ottaa kauppasummasta 30% ja Suomalainen vastaanottaja tutustuu Suomessa 3-4pv pyörään. Kuljetuskulut maksaa Saksalainen. Jos vastaanottaj tyytyväinen niin maksaa loppusumman ja jos ei niin menettää käsirahan.

Toivon ettei tässä keskustelussa aleta käymään läpi jokaisen tuntemuksia ja mutu tuntumaa asiasta. Siis ne jotka oikeasti tietää jotakin asiasta niin saisiko kokemuksia/tietoja. Etukäteen jo kiitokset!

4

708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kra

Etsi netin kautta sopivan pelin, joka sattui olemaan yksityisen omistuksessa. Otti yhteyttä ja sopi myyjän kanssa tapaamisen Saksassa. Kaveri lensi Saksaan tutustumaan pyörään ja teki kaupat paikan päällä. Teki sopimuksen kuljetusfirman kanssa paikan päällä ja lensi takaisin Suomeen. Pyörä tuli ehjänä Suomeen (olisko ollut viikon sisällä) kaverille pihaan saakka. Yksinkertaista ja helppoa, reissun hän sovitti lomamatkan yhteyteen jolloin oli muutenkin menossa sinnepäin.

Itseäni arveluttaa kaikki kaupankäynti, jossa lähetetään rahaa jonnekin ennenkuin on edes tuotetta nähnyt.

• Olen--Turo, enkä olen ylpeä...

kyseinen domaini avattu viime maanantaina, eli jäitä hattuun jos meinaatte tuota palvelua käyttää. Haiskahtaa ja rutosti.

• Turo--lnkeri

Ollessani saksassa kuljetuspuolella, joskaan en kuljetuksessa vaan aadeenä diidii-lukkopuolella bensanvaihtajana, muistan elävästi jutun jossa ostaja suomestasta teki kaupat sakuissa, tilasi kuljetuksen jne. Soitti kuljetuksen kaverille usein, mm.kun pyörä oli "lastattu" ja jo matkalla kohti Tanskaa...
      Ei tullut pyörää, ei autoa. Kännykkä ei vastannut, eikä haltijaa löytynyt koommin...
      Meni rahat, hermot ja luottamus.

Tarkkana kannattaa olla, koska kaikki me transut ei olla transuja, vaikka luvataankin...

• Tämähän on taas yritys kusettaa hyväuskoista hölmöä.
      Jos joku väittää jotain muuta niin ei voi kuin ihmetellä ihmisen tyhmyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe