50-vuotis juhlat

en keksi

Isälläni on kohta 50-vuotis juhlat. Haluaisin sinne jotain ohjelmaa. Olisiko kellään antaa jotain hyviä ohjelma/leikki vinkkejä? Sinne on tulossa sukulaisia sekä ystäviä.

8

782

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanurimusiikkia

Viiskymppiset on paremminkin tommosen 80-luvun musiikin ystäviä.

• hassuttaa

hanurista! Ei kukaan kysynyt, mitä ei pitäisi tehdä! Sitäpaitsi hanurimusiikkiakin on monenlaista ja myös nuoret harrastavat sitä.
        Tilasimme tänään 23-vuotiaan harmonikkataiteilijan esiintymään kaikenikäisille tarkoitettuun tilaisuuteen.

Mitä leikkejä sinä suosittelet 80-luvun musiikkiin yhdistettäväksi?

• leikkivihjeitä
        hassuttaa kirjoitti:

hanurista! Ei kukaan kysynyt, mitä ei pitäisi tehdä! Sitäpaitsi hanurimusiikkiakin on monenlaista ja myös nuoret harrastavat sitä.
        Tilasimme tänään 23-vuotiaan harmonikkataiteilijan esiintymään kaikenikäisille tarkoitettuun tilaisuuteen.

Niin, hanurimusiikki on ihan hanurista.

• meitsi on kiva
        hassuttaa kirjoitti:

Hauskasti sanotu, kuka nyt kaksimielisistä tykkää.

:DD

• seitkyt-luvun musiikin
        leikkivihjeitä kirjoitti:

Niin, hanurimusiikki on ihan hanurista.

aikaan!

• kuunneltu
        seitkyt-luvun musiikin kirjoitti:

aikaan!

Sillon tuli Travolta sun muut.

• me kuunneltiin
        kuunneltu kirjoitti:

Sillon tuli Travolta sun muut.

Me kuunneltiin 70-luvulla ZZ Toppia, Blondie'ta, David Bowiea, Hurriganesia, Janis Joplinia, Velvet Undergroundia.

Et jotain tällasia vois ehkä soittaa. Niin, ja Elvis oli monien suosikki myös, kuoli 16.7.1977.

Stadissa ei käyty lavatansseissa, eikä soiteltu hanuria. Lapsikuoron tilaamista paikalle en suosittele ellei kyseessä oo erityisen lapsirakas yksilö.
        Meinaan vaan kun viime kesänä joku täällä täytti 50 vee ja sille ehdotettiin tota lapsikuoroa.

Itse en viime kesän 50-vuotisjuhliani mitenkään erityisemmin viettäny, pari frendii tuli kylään ja toi kukkia ja toisena päivänä pari sukulaista tuli ja anto mulle tulostimen mikä oli kiva juttuja.
        Mut tulihan sitä toisaalta viikko ennen varsinaisia päiviä juhlittua putkeen et tavallaan pieleen meni, mut vähän välii.

• sunnuntaina viiskymppiset. Tytär salaperäisenä jotain järjestää ja minä olen autuaan tietämätön tästä tohinasta. Kavereita, yhdessäoloa, juotavaa syötävää. Tilaa sinä isällesi teatterista esiintyjä. Esittämään esimerkiksi Suhina-Lempiä. Teatterista osaavat neuvoa oikean ihmisen tiedot, jos ei ole puskaradio kulkenut. Minä olen käyttänyt Harjavaltalaista esiintyjää. Maksaa pikkuisen toista sataa ja on hyvä!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe