Miehet pelkäävät aloitteen

tekevää naista

Monet miehet kokee rohkeasti aloitteita tekevän naisen päällekäyvänä ja pelottavana. Toki minäkin voisin mennä baarissa vain kuiskaamaan jonkun miehen korvaan, että ajattelin ottaa sut mukaani. Osaan se toimisi kuin pajavasara, eli isku olisi kerralla tehty ilman mitään sen kummempia keimailurituaaleja. Suurin osa pitäis kuitenkin samaan aikaan mua helkkarin helppona nakkina ja hirveänä munahaukkana. Ajattelis, että voihan tuota panna, mutta ei siitä tyttöystävämateriaaliksi ole. Miehissä on vielä sen verran luolamiestä jäljellä, että ne haluaa metsästää itse, lyödä naista nuijalla päähän ja raahata hiuksista luolaansa. Tuntea olevansa tosimiehiä ja karskeja uroita.

14

3200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopettakaa propaganda

Väitteesi ei nyt vain yksinkertaisesti pidä paikkaansa. Se on siis EPÄTOSI! Turha sinun on jatkuvasti postata tuota samaa väitettä tänne, ei se siitä sen todemmaksi muutu.

• kirjotustasi

maailma olisi huomattavasti huonompi paikka elää - not.

• asdasferr

Aloitteen tekevä nainen on yleensä niin harvinainen kokemus, että nousee mieleen väkisinkin kysymys onko tilanne jonkinlainen tyttöporukan pila tai veto että saadaan mies punastumaan, tai ainakin hyvät naurut hänen kustannuksellaan.

Nuoruudesta taas jäi kuva että kun nainen tekee aloitteen, hän ei halua miestä itselleen, hän vain tarvitsee tältä rahaa, apua tai muuta vastaavaa joka voi irrota pienellä lirkuttelulla hyvinkin helposti jos on sinisilmäinen kaveri kyseessä.

Kovin suorista lähestymisistä on jäänyt siis varsin paska maku suuhun, mutta hienovaraisempi eteneminen voisi olla toivottavaakin.

• helunahillevi

Tein joskus useampi vuosi takaperin baarissa niin, että yks mies kun leikki ja flirttas koko illan mun kanssa ni loppuillasta nappasin kyynärvarresta kiinni, että nyt lähdetään meille!

Mies sitten matkasi ystäväni kyydillä kanssani mulle asti, melkein sänkyyn asti ja oli mukana ihan täysillä kunnes yhtäkkiä hokas "hitto mähän seurustelen" hahah, oli siinä sitten molemmilla tekemistä päästä ruotuun ja mua alko naurattaa ihan kamalasti lopulta.

Mies on yhä mun ystäväni kyllä, mutta hän jotenkin varoo mun kanssa mitään lähempää- edes leikillään, jossain vaiheessa lähes "juoksi karkuun" Tuon tapauksen jälkeen en ole hänelle mitään ehdottanut eikä olla tapauksesta puhuttu, kerran heitin kun leikillään kaverini "jakoi pöydän miehiä" kenellekin muijalle, laittoi sitten meistä parin ni heitin, et "tuskin se mulle nytkään antaisi, ku ei silloin aikasemminkaan" Mies pysähty kattoo vähäks aikaa ja oli isona kysymysmerkkinä, muttei sanonut mitään.. vähän hymyili. Nyt viimesin oli eilen, kun tämä mies yritti mua "naittaa" kaverilleen ...

Tää nyt oli ehkä aika "räikeimmästä" päästä naisen aloitetta - kaikenkaikkiaan koko em. ilta oli sellasta pelleilyä, et siihen vaan lähti mukaan. Uskosin kuitenkin, et jos nainen asiallisesti tekis aloitteen (eikä välttämättä baarissa) niin mies pystyisi ottamaan naisen enemmän tosissaan.

• Varattu mies

Se joka aloitti tämän palstan, niin on jokin todella katkera nainen, joka haluaa vain luoda mustia pilviä taivaalle ja kapinoida aloitteen tekeviä naisia vastaan jotta itselle tulisi paremmat mahdollisuudet. Täyttä valetta ja propagandaa koko ap-kirjoittajan juttu. Aloitteen tekevät naiset ovat niin harvinainen näky, että heille ei voi muuta kuin nostaa hattua! Itse olen jo varattu, mutta jos minua tultaisiin iskemään tai olisi aikoinaan joku tullut, niin kiittäisin ja kumartaisin kunniasta, sekä siitä olisi vaikea kieltäytyä. Samaa mieltä ovat muut miespuoliset kaverini! Eli naiset ei muuta kuin iskua kehiin ja tuollaiset ap-kirjoittajan lässytykset laittakaa roskakoriin!

• mukava.,..,

ja kannustava kirjoitus sinulta!

• rouva PiiPoo

Eli naisen rumuus, ei ruma voi mitään aloitteita tehdä.

• on sotkenut käsitteitä.

Naisen sanomana ensi-iskurepliikkinä "ajattelin ottaa sut mukaani" tarkoittaa miehenä sanomana suunnilleen, että "lähdetäänkö panemaan". Kyse ei siis ole miesten peloista aloitteita tekeviä naisia kohtaan vaan kokevat tietyn tyyppiset aloitteet, kuten naisetkin, tökeröiksi.

• käytöstä...

ei voi keneltäkään perustella sillä että yritetään tehdä aloitteita, on kyse aivan eri asioista!

• Haluaisitko todella mukaasi miehen, joka lähtisi mukaasi kyseisen kuiskauksen jälkeen? Mitäköhän hän tekisi seuraavan naisen kysyessä samoin?

Rohkeutta aloitteen teko vaatii, mutta loppujen lopuksi mitä väliä on sillä, kumpi sen aloitteen tekee? Kemia pelaa tai sitten ei. Eikä varmasti harmita aloitteen tekeminen, kävi miten kävi. Niin sanottuja mahdollisuuksiasi muiden miesten suhteen et menetä, vaikka pakit saisitkin. Muut miehet luulevat sinun tunteneen kyseisen miehen jo etukäteen.

Kuiskaapa:"Olen katsellut sua ja näyttäisit varmaan komealta tanssilattialla." Siinä saa mies tehdä sen metsästyksen itse kysymällä sinut tanssimaan. Ei luultavasti ole liikaa miehelle tajuta pyytää sinua tanssimaan.

• Miekkolainen

Olet siinä mielessä oikeassa, että ainakin minulle SE juttu on naisen pokaaminen. Loppu, eli seksi tms. onkin sitten enemmän samaa vanhaa työtä kuin ennenkin. Eli ainakin minä saan kiksit naisen viettelemisestä ja kaatamisesta.

Jos nainen tulee suoraan ehdottamaan tai tarjoamaan, niin koko tuo vaihe jää pois ja vain se raaka työ jää jäljelle. Siitä syystä yleensä kieltäydyn naisten tekemistä suorista aloitteista.

No, jos on hirveä paine pusseissa ja armoton panetus, niin silloin tuollainen tarjous tulee toki tarpeeseen ja otan sen kiitollisuudella vastaan jos nainen on asiallinen. Muuten jätän siis väliin.

Kyse ei siis ole pelosta, vaan aivan muusta.

• PunainenParoni

Itse en pelkää aloitteen tekevää naista, kunhan se aloite on jokseenkin järkevä. Jos ainoa ulosanti on tää "nyt mennään meille"-tyyli, niin eipä se juuri pelota - naurattaa enemmänkin. Mies kääntää sen aika usein ympäri ja toteaa että "niin just, jos mä sanoisin tän, niin korville tulis".

Toki on äijiä, jotka on puhtaasti vain beissin perässä ja lämpeekin tommosiin, mutta jos kunnon miestä etsit, niin se ei tommoiseen yleensä lähde.

Sensijaan jos aloite on sitä, että lähestyt jossain (olkoot nyt sitten baari, tuntuu olevan täällä aina se ainut vaihtoehto ;) tyylillä, juttelet mukavia ja osoitat muuten mielenkiintoa niin aivan varmasti kiinnostuu monikin.

Harva oikeasti pelkää aloitteellista, mutta liian suora vihjailu vie mielenkiinnon hyvin äkkiä ja saa vihjailijan näyttämään kohtuullisen lumpahtavalta. Ja ne jutut kiertää oikeasti aika äkkiä :)

• helunahillevi

... Ihanaa, kun on kommattu tuota mun juttua. Oli kyllä sen verran läppä tuo mun "aloite-veto" kun miehelle sanoin että "nyt lähdetään meille" että huhuh... Oli semmosta pelleilyä koko ilta, että ei siinä tainnu mitään totista olla menossakaan hela iltana ;D Joskus pitää vaan vähän hullutella ja kun vielä oli viunaakin Wappuna oteltu niin... Voitte jatkaa mun dissausta ihan rauhassa, jos haluatte.

Ihan "oikeita" aloitteita en sitten kykenekään tekemään, meen ihan puihin kiinnostavan miehen seurassa - tai, en mene jos on jossain porukas mukana tai joku muukin on juttelemas mukana. Mut jos pitäs oikeesti ehdottaa jotain "järkilinjalla" niin oikein ärsyttää, kun en siihen kykene. Vihjailla kyllä osaan ja flirttailla, jutella kaikenlaisia mutta suoraan en osaa mitään ehdottaa vaikka mies kuinka innokas olisi mun kans juttelemaan ja musta kyselemään... Mikähän siinä on, että se onkin niin vaikeaa..? Ja miksei niistä "pienistä vihjeistä" voisi vaikka tulla isokin puro joskus...? Ainii, mutta miehille pitää tosiaan sanoa aina suoraan.

• Homonorsu

Paskat. Oma mielipiteeni asiaan on, että pitää olla todella epävarma itsestään pelätäkseen aloitteen tekevää naista. Tuo on usein kuultu luulo että itse metsästys olisi saalista tärkeämpi, ehkä se joillekin on. Mielestäni tuo tosiaan vaan kuvastaa luonteen heikkoutta, ei tunne itseään tosimieheksi ilman tuota prosessia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe