Mitä mieltä uudesta apteekista?
uusi Apteekki
5
1060
Vastaukset
- ........
Uusi paikka, vanhat kujeet. Mihinkä muutu vaikka paikka vaihtuu...
- Apteekki
Kujeista en tiedä mutta tosi hyvältähän tuo uusi apteekki vaikutti. Valikoima parani ja se mikä on parasta, niin on helppo mennä kun on Hansassa. Ei tarvitse enää kiertää koko Ulvilaa, että löytää apteekin. Vanha paikka olikin tosi ankea...
- mä taas
Niin, onhan se hieno sisältä ja oikeen ison apteekin elkeet kun on vuoronumerot ja kaikki. Mutta musta se sisäänkäynti on jotenski kummallinen. Ei mitään "ulkolippaa" ovella ja sit melko pieni se eteinen. Millä esim pyörätuoliasiakkaat pääsee sisälle kun on kaks ovee avattavana ja kumpikin tais aueta samaan suuntaan..... Ihan kiva se on että on keskitetty kaikki tärkeimmät kaupat samaan keskukseen.
- uusi apteekki
todella mahtavan surkee apteekki. ulvilassa kaikki mahtuu saman katon alle kun ei oo paljoa. varokaa!!
- HistoryP
Ulvilan apteekki on paras! Ihan huikea! Kiva henkilökunta!
On kyllä muuten hienoa, kun näihin ikuisuuden vanhoihin theardeihin voi kirjoittaa ja nostaa ne 11 vuotta ylöspäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709