Tuleeko teille koskaan turhautumisen tunteita tanssien jälkeen?
Esimerkiksi olet käynyt tanssimassa kolmena iltana peräkkäin. Päivät ovat vierähtäneet hyvin nopeasti.
Itse ajattelen joskus, että tässäkö tämä taas oli. Tämäkö on minun elämääni. Toisaalta, kun pari päivää on ollut taukoa, niin taas jo tekee mieli. Kyllä ihmismieli on sitten helppo koukuttaa tähän lajiin.
Kyllästyttääkö tanssi koskaan?
18
2630
Vastaukset
- ottaakoville
Sitten kun tekee taas uuden kaadon jaksaa pirteesti eteen päin kohti uusia kaatoja
Tullut tansseissa käytyä. Tanssi-iltojen välillä kuluu joskus kuukausikin. Siksi jokainen tanssi-ilta ollut tavallaan elämys. Varsinkin kesällä lavatanssista on päässyt hyvin nauttimaan. Toistaiseksi ei kyllästymistä ole päässyt tuntemaan.
- humppatytsy
"Itse ajattelen joskus, että tässäkö tämä taas oli."
Tuolla lailla ajattelen, jos on tylsä tanssi-ilta takana. Eli en ole saanut tanssia tarpeeksi.
Fyysinen väsymys iskee monen perättäisen tanssi-illan jälkeen ennemmin kuin kyllästyminen tanssimiseen.
Mutta pari päivää lepoa ja taas jaksaa paremmin.- harmittaa
Harvoin saan tanssia riittävästi (ja mieluisten tanssittajien kanssa), siksi harmittaa illan jälkeen.
Mutta tämähän on naisten osa ja tulee olemaan. - kyllääntynyt parikymppinen
harmittaa kirjoitti:
Harvoin saan tanssia riittävästi (ja mieluisten tanssittajien kanssa), siksi harmittaa illan jälkeen.
Mutta tämähän on naisten osa ja tulee olemaan.Harvoin saa tanssia tosiaan niin paljon kuin haluaisi.. sain yleensä todella harvoja hakuja illan myötä, näistäkin useimmat harmaantuneilta papoilta, naistenhaulla yritin pitää puoleni. Tuntui että harvat jokseenkin-ikäiseni kuuluivat vakiintuneisiin tanssiseuroihin & porukoihin ja tanssittivat vain toisiaan. Pettynein mielin täytyi usemmiten lähteä kotiin. Luulin että lavoilla olisi jotenkin reilu meininki ja avomielisiä, iloisia ihmisiä, eikä tarvitsisi joka ikistä tanssilajia osata pilkulleen. Kyllästyin toisenlaiseen tilanteeseen ja olen jättänyt tanssimisen toistaiseksi ja siirtynyt takaisin diskoihin/baariin...
Vuosituhannen vaihteen tienoilla kävin liian usein tanssimassa ja silloin tuli ajoittain näitä turhautumisen tunteita. Nykyään käyn 1-2 kertaa viikossa ja aina on hyvät fiilikset tanssien jälkeen.
- käyntimittari
Joo, onpa ollut aikoja jolloin tuli vedettyä jopa 4-6 krt/viikko.
Onneksi tervehtyminen on jo tapahtunut, eli on aivan saletti, että jonkin asteisesta todellisuuden paosta , hysteriasta, maniasta tai mistä lie mielenjärkkymisestä, on kyse kun ihmisen pitää yhtenään ravata tanssimassa.
Näin minäkin "sairauteni" aikohin tanssiuskovaisena olisin tanssinut vaikka joka ilta, olevinaan tanssin takia, mutta ihmis-suhde ongelmathan siellä taustalla oli.
Nyt mielenrauhan saavuttua riittää kerran viikkoon joka on normaalijärkisen sopiva tahti.
Kaikki muu ylimenevä olisi poissa muulta terveeltä ja tärkeältä tekemiseltä. - Jerryjeee
Tommoset 4 illan tanssiputket menee silleen jos on hyvä kimppakyyti, iltaan tulee uutta ulottuvuutta. Kuten Juhannuksen aikoihin kävi.
Sen sijaan voi istuksia lavan reunassa ajatellen että mitä hemmettiä minä taas täällä teen? Että voisko tehdä jotain muuta välillä? Omat kädenali-veivauksetkin rupeaa kyllästyttämään.
Katkaisuhoidon sijaan järkevää olisi vähentää - ja lyhentää tanssiputkia.
Olisi tosiaan mukava kokea sekin että tulisi lavalle innosta puhkuen.- näin on mullakin
"Omat kädenali-veivauksetkin rupeaa kyllästyttämään"
Joskus tuntuu, ettei jaksa edes vetää fuskua tai jiveä, kun kuviot on aina samat. :)
Nykyisin vienkin naisia enemmän foksina.
- walker.
Kaikkiin liikuntalajeihin kyllästyy ennemmin tai myöhemmin. Suomen harrastetuin liikuntalaji on kävely. Kun kävelee samaa reittiä päivästä toiseen, niin kyllähän sitä kyllästyy.
Kyllä tanssiminen on tässä mielessä paremp. Jos tanssin tarkoituksena on parin etsintä ja sitä paria ei löydy, on tilanne toinen. Ehkä silloin kannattaa kokeillla toisia paikkoja kuten ravintolaa tai nettiä. - näin käy
Joo tulee ja turhan useasti nykyisin. On tullut tanssittua kesällä välillä viikon putkia ja se on
aivan liian paljon. Onneksi alkavat treenit salilla niin tulee käytyä vain viikonloppuna lavoilla.
Ei ole lavan hakuhelvettiä ja pääsee harjoittelemaan osaavien tuttujen kanssa. - jivetär;)
varmaan kuuluu taudin luonteeseen...välillä kyllästyn..tai oikeestaan turhaudun jos ei tule uusia haasteita, mielenkiintoisia tuttavuuksia jne...
ja sitten kun tätä kaikkea saa...saa myös energiaa mahottomasti ja muistaa taas miksi viittii ajaa satoja kilometrejä kuukaudessa tanssin tähden.. - ronkelihko
Noin 2,5 vuotta on tullut 2-3krt viikossa käytyä.
Vielä ei ole kyllästymispistettä tullut vastaan.
Aina on tuntunut intoa riittävän alusta loppuun esiintyjästä ja väkimäärästä riippumatta.
Tosin joskus tansseihin mennessä saattaa käydä tuo mielettömyys mielessä. Mutta kuitenkin mielissäni olen aina ollut tanssimisesta. No monasti sitten on tullutkin mielettömän kivoja iltoja. Mielelläni... no joo, kauankohan vielä kestää...
No paljon huonomminkin voisin tietysti aikani käytää. esim, sohvaperunana vois tirkistellä ns. "muiden elämää" .., ei ole vielä koskaan tanssien jälkeen tullut, eikä varmasti nyt enää tulekkaan, kun olen himmannut noita käyntejä. :)
- foxitar
mutta kädenalipellet kyllästyttää, kun valtaavat koko lavan ettei meille tavallisille tanssijoille tahdo olla enää tilaa. Pari viikkoa sitten yksi pelle huitaisi rillini rikki kun hänelle ei enää keskilattia riittänyt, eikä suostunut korvaamaan mitään. Tönityksi tuli moni muukin kun herra elvisteli pitkin poikin lattiaa daaminsa kanssa.
- kädenalipellet
sitten olekaan tavallisia tanssijoita? Sinun pillin mukaanko, kaikkien pitäisi tanssia.
Voisiko myös siinä olla vikaa, että etenet parisi kanssa liian hitaasti verrattuna muuhun tanssiporukkaan? - foxitar
kädenalipellet kirjoitti:
sitten olekaan tavallisia tanssijoita? Sinun pillin mukaanko, kaikkien pitäisi tanssia.
Voisiko myös siinä olla vikaa, että etenet parisi kanssa liian hitaasti verrattuna muuhun tanssiporukkaan?pitäisi pysyä siellä keskilattialla että tavalliset tanssijat, vai pitäisikö teidän kielellä sanoa, sosiaalifoxin tanssijat saisivat rauhassa kiertää lavaa niinkuin ennen oli tapana. Emme todellakaan olleet hitaita silloin kun "turpiin" tuli, vaan tanssimme vauhdikasta perinteistä foxia kiertäen lavan reunoja kuten yleensäkin teemme ja tämä kädenalipelle loikkasi suoraan eteen ja huitaisi nyrkkinsä suoraan naamaani, jonka seurauksena rillit rikki. Arvaapa vituttiko maksaa uusista lähes 600€ moisen pellen takia.
- yskän, mutta
foxitar kirjoitti:
pitäisi pysyä siellä keskilattialla että tavalliset tanssijat, vai pitäisikö teidän kielellä sanoa, sosiaalifoxin tanssijat saisivat rauhassa kiertää lavaa niinkuin ennen oli tapana. Emme todellakaan olleet hitaita silloin kun "turpiin" tuli, vaan tanssimme vauhdikasta perinteistä foxia kiertäen lavan reunoja kuten yleensäkin teemme ja tämä kädenalipelle loikkasi suoraan eteen ja huitaisi nyrkkinsä suoraan naamaani, jonka seurauksena rillit rikki. Arvaapa vituttiko maksaa uusista lähes 600€ moisen pellen takia.
mikäli tämä henkilö on aiheuttanut lasien hajoamisen, hän on myös velvollinen korjaamaan ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979