Ihanne mies harrastaa

Kuusi

Mitä ihannemies harrastaa? Mikä on HOT? Mikä on totaalisen OFF?

Olen itse moottoriurheilu "hullu", kaikki tähän liittyvä kiinnostaa.
Sellainen mies jonka sydämen lähelle, intohimo, on esimerkiksi motocross, enduro, ralliautot,carting jne. Ah!

Tietokoneet on totaali off, samoin kaikki nörtit tekniikan ihmeiden kanssa.
Lintupongarit, golffaajat, tennis, sulkkis, yleisurheilu...yök.

39

4910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marie-Cecile

harrastaa, jotain johon hän suhtautuu intohimoisesti. Se on ihan sama mitä se on, jos se ei vahingoita ketään. Koska, jos ei itseään kiinnostavista asioista innostu, miksi innostuisi minusta?

• mutta jääkiekkoilijoissa on se jokin. Jalkapalloijia menettelee..
      Mutta oikeasti mies saa harrastaa mitä tahansa mihin ei pakota minua vasten tahtoani osallistumaan.

• naiset tuntuvat

pitävän ihannemiehen ihannelajina lentopalloa tai beach volleytä itse harrastan näitä molempia, mutta eipä se naisille kuulu pätkääkään mikä on minun intohimoni :P

ja tosiaan kuten yksi edellisistä laittoi ilmoille, että eihän sillä pitäisi kumppanille olla mitään sen kummempaa merkitystä mitä toinen harrastaa kunhan se ei oo mitään mummojen potkimista ja ryyppäämistä kaupungilla.

• mielestä

olisi just kiva harrastaa miehen kanssa lentopalloa ja etenkin kesällä biitsiä mut kun ei sitä hutsita...

• lentopallon harrastajasta

en suosittele kenellekään. YÄK.
        Tämä on siis vain mun mielipide.

• vain sen
        lentopallon harrastajasta kirjoitti:

en suosittele kenellekään. YÄK.
        Tämä on siis vain mun mielipide.

takia että hän harrasti lentopalloa? vai sen takia vihaat nyt kaikkia lentopallon harrastajia kun sulla on yhdestä huono kokemus? siis oliko se mies YÄK vai se harrastus?! jos se harrastus oli YÄK niin miksi se oli YÄK ja onko se harrastus nyt YÄK koska se vihaamasi exä sitä harrasti?!

• - nainen -

Musiikkia ja elokuvia se vois harrastaa, ei tarttis käydä yksin keikoilla, leffassa tai katsella kotona DVD:itä kun mä olisin mukana juonessa =)

Totaalisen OFF on penkkiurheilu ja autourheilun harrastaminen. En ymmärrä auton tuunaamista harrastuksena, mutta ei se tod. näk. mua haitakaan jos tyyppi kolahtaa ihmisenä.

• on niin kovat

noi vaatimukset harrastustenkin suhteen? Eli sysäätte hyvän tyypin syrjään jos se harrastaa jotain tyypillistä miesten harrastusta ja se on vaan yks sen harrastuksista?

Eli jos ja kun mä harrastan tietsikoita mut harrastan paljon muutakin ja ei-tietotekniikkaakin niin joku helvetin kranttu nainen sysää mut syrjään sen takia että oon tietsikoista kiinnostunut, ainakin noiden nörttien mollaus-kampanjan perusteella.

Eihän mekään sysätä naisia syrjään vaikka niillä olis joku harrastus joka ei iske meihin jos kuitenkin jotain yhteistä puuhattavaa löytyis.

Se tietty on pahempi juttu jos ei oo mitään mitä voi yhdessä tehdä ja kaikki kiinnostuksen kohteet on ihan erilaisia eikä mitään yhteistä löydy.

• tuntuu olevan
        on niin kovat kirjoitti:

noi vaatimukset harrastustenkin suhteen? Eli sysäätte hyvän tyypin syrjään jos se harrastaa jotain tyypillistä miesten harrastusta ja se on vaan yks sen harrastuksista?

Eli jos ja kun mä harrastan tietsikoita mut harrastan paljon muutakin ja ei-tietotekniikkaakin niin joku helvetin kranttu nainen sysää mut syrjään sen takia että oon tietsikoista kiinnostunut, ainakin noiden nörttien mollaus-kampanjan perusteella.

Eihän mekään sysätä naisia syrjään vaikka niillä olis joku harrastus joka ei iske meihin jos kuitenkin jotain yhteistä puuhattavaa löytyis.

Se tietty on pahempi juttu jos ei oo mitään mitä voi yhdessä tehdä ja kaikki kiinnostuksen kohteet on ihan erilaisia eikä mitään yhteistä löydy.

totaalisen OFF jos mies harrastaa tietokoneella jotain pelien pelaamista. Toisaalta ymmärrän naisia, että miks näin. Minua nimittäin itseäni ärsyttää suunnattomasti kun esim. serkullani jonka luona asuin pari kuukautta ei ollut oikein muuta harrastusta kuin pelata sillä koneellaan, kun yritin ehdottaa lenkille lähtemistä jne.. ja nykyinen kämppikseni pelaa SOFFIA ja vähän sama ongelma, että se kyllä "harrastaa" muutakin kuin sen pelaamista, mutta yleensä kun yritän houkutella jonnekin mukaan niin sillä on tärkeet matsit menossa ja minun pitää yleensä repiä omasta koneesta nettipiuha irti kun se pelaa että pingi nousis voi huoh..

Kyllä minäkin harrastan tietokoneita sen myönnän käytän mm. linuxia joka voi jo olla jonkinlainen nörtin piirre, mutta en mä tällä mitään sen kummempia koodaa kunhan käytän ihan normaalisti kun tämän käytön opettelin joskus teinivuosinani. Lisäksi tästä koneenkäyttötaidoistani on ollut hyötyä tyttöystävän kanssa, kun kummatkin harrastetaan elokuvia niin olen hankkinut koneeseeni kunnon ison näytön, digiboxin, dvd-aseman, vahvistinta ja kajaria ja kaikki yhdessä paketissa ei tarvii mitään erillisiä dvd-soittimia tai tv:itä hommata pieneen kämppään.

En usko että nykyinenkään tyttöystäväni olisi minusta kiinnostunut jos ei olisi ollut muita harrastuksia kuin tämä tietokone, mutta toinen intohimoni on liikunta jota harrastan myöskin ainakin 5 kertaa viikossa, lisäksi tykkään asennella vaikkapa näitä autoja jne.. siltikin saa n vielä karsittua aikaa sille tyttöystävälle taikka otan hänet mukaan harrastuksiin.

Vielä tuohon kämppikseeni palatakseni niin hän kyllä tiedostaa, että ei varmaan kukaan nainen häntä huoli kun vain pelaa ja juopi olutta, mutta kun tuo kämppikseni on tollainen juntti joka ei oikein halua edes muuttua mihinkään suuntaan sen vuoksi että saisi naisen itselleen joten suotakoon se hänelle :P

• - nainen -
        tuntuu olevan kirjoitti:

totaalisen OFF jos mies harrastaa tietokoneella jotain pelien pelaamista. Toisaalta ymmärrän naisia, että miks näin. Minua nimittäin itseäni ärsyttää suunnattomasti kun esim. serkullani jonka luona asuin pari kuukautta ei ollut oikein muuta harrastusta kuin pelata sillä koneellaan, kun yritin ehdottaa lenkille lähtemistä jne.. ja nykyinen kämppikseni pelaa SOFFIA ja vähän sama ongelma, että se kyllä "harrastaa" muutakin kuin sen pelaamista, mutta yleensä kun yritän houkutella jonnekin mukaan niin sillä on tärkeet matsit menossa ja minun pitää yleensä repiä omasta koneesta nettipiuha irti kun se pelaa että pingi nousis voi huoh..

Kyllä minäkin harrastan tietokoneita sen myönnän käytän mm. linuxia joka voi jo olla jonkinlainen nörtin piirre, mutta en mä tällä mitään sen kummempia koodaa kunhan käytän ihan normaalisti kun tämän käytön opettelin joskus teinivuosinani. Lisäksi tästä koneenkäyttötaidoistani on ollut hyötyä tyttöystävän kanssa, kun kummatkin harrastetaan elokuvia niin olen hankkinut koneeseeni kunnon ison näytön, digiboxin, dvd-aseman, vahvistinta ja kajaria ja kaikki yhdessä paketissa ei tarvii mitään erillisiä dvd-soittimia tai tv:itä hommata pieneen kämppään.

En usko että nykyinenkään tyttöystäväni olisi minusta kiinnostunut jos ei olisi ollut muita harrastuksia kuin tämä tietokone, mutta toinen intohimoni on liikunta jota harrastan myöskin ainakin 5 kertaa viikossa, lisäksi tykkään asennella vaikkapa näitä autoja jne.. siltikin saa n vielä karsittua aikaa sille tyttöystävälle taikka otan hänet mukaan harrastuksiin.

Vielä tuohon kämppikseeni palatakseni niin hän kyllä tiedostaa, että ei varmaan kukaan nainen häntä huoli kun vain pelaa ja juopi olutta, mutta kun tuo kämppikseni on tollainen juntti joka ei oikein halua edes muuttua mihinkään suuntaan sen vuoksi että saisi naisen itselleen joten suotakoon se hänelle :P

Mua ei esim.tietokoneet haita ollenkaan, itsekin tykkään niiden kanssa säätää =)

Mutta tähän mennessä kaikki urheilua telkasta tuijottavat miehet ja nämä rallikuskiksi tahtovat ovat aiheuttaneet lähinnä ahdistusta, heh =) Ovat aika tavalla eri maailmasta kotoisin kuin minä.

• on niin kovat
        tuntuu olevan kirjoitti:

Tietokoneella voi hei tehdä muutakin kuin pelata! Mä rassailen niitä (siis korjaan ym) ja teen muuta tollasta yleishyödyllistä, samalla opin niistä lisää! Miksi tietokoneet on naisille aina = pelaaminen?? Skidit pelaa, ei aikuiset niinkään.

• on niin kovat
        - nainen - kirjoitti:

Mua ei esim.tietokoneet haita ollenkaan, itsekin tykkään niiden kanssa säätää =)

Mutta tähän mennessä kaikki urheilua telkasta tuijottavat miehet ja nämä rallikuskiksi tahtovat ovat aiheuttaneet lähinnä ahdistusta, heh =) Ovat aika tavalla eri maailmasta kotoisin kuin minä.

ja mun mennä kimppaan kun kerran noi kiinnostukset on yhteneväisiä meillä? ;)

• tyttö.

Siis jos värkkää autojen kans ja tietää niistä vaikka mitä, niin se on HOT! Ja sit kaikki nörtit...joo ei kiitos.

• kiitti vaan

" Ja sit kaikki nörtit...joo ei kiitos."

Mikä helkkarin nörttien mollauskampanja/-kilpailu teillä on oikein meneillään? Ei me olla sen huonompia ja epämiehekkäämpiä kuin muutkaan. Meillä vaan on rassauksen kohteena erilainen tekninen laite, toisilla ne on autot, meillä tietsikat. Laite mikä laite.

Vai onks tossa takana se että pidätte autonrassaajia jotenkin alkukantaisina ja "less brains" kuten sanotaan? Ja älykkyys pelottaa teitä?

• AmisIsBest
        kiitti vaan kirjoitti:

Mikä helkkarin nörttien mollauskampanja/-kilpailu teillä on oikein meneillään? Ei me olla sen huonompia ja epämiehekkäämpiä kuin muutkaan. Meillä vaan on rassauksen kohteena erilainen tekninen laite, toisilla ne on autot, meillä tietsikat. Laite mikä laite.

Vai onks tossa takana se että pidätte autonrassaajia jotenkin alkukantaisina ja "less brains" kuten sanotaan? Ja älykkyys pelottaa teitä?

Tietokoneharrastusta ja autoharrastusta kun vertaa, niin se menee näin:

Tietokoneharrastus vastaa autolla ajelemista ja korkeintaan pikkuhuoltojen tekemistä itse.

Autonrassaus vaatii paljon enemmän älykkyyttä ja sen soveltamistaitoa kuin tietokoneet tänä päivänä. Hardispuoli tietokoneissa on kortinvaihtoa. Softapuoli valmisohjelmien asentamista. Vähän aktiivisemmat koodaavat softaa "itse", mikä tarkoittaa yleensä sovelluskehittimien ja valmiiden kirjastojen hyödyntämistä. Hardispuolella itse tekeminen on korkeintaan vähän tinaamista. Eroa on pik-kui-sen verrattuna autonlaittoon moottori-, sähkö-, elektroniikka-, kori- ja pintakäsittelytöineen.

Kuka tahansa autojen kanssa hyvin pärjäävä oppii tietokone-ekspertiksi muutamassa kuukaudessa. Toisinpäin se ei onnistu.

• nörtti varmaan
        AmisIsBest kirjoitti:

Tietokoneharrastusta ja autoharrastusta kun vertaa, niin se menee näin:

Tietokoneharrastus vastaa autolla ajelemista ja korkeintaan pikkuhuoltojen tekemistä itse.

Autonrassaus vaatii paljon enemmän älykkyyttä ja sen soveltamistaitoa kuin tietokoneet tänä päivänä. Hardispuoli tietokoneissa on kortinvaihtoa. Softapuoli valmisohjelmien asentamista. Vähän aktiivisemmat koodaavat softaa "itse", mikä tarkoittaa yleensä sovelluskehittimien ja valmiiden kirjastojen hyödyntämistä. Hardispuolella itse tekeminen on korkeintaan vähän tinaamista. Eroa on pik-kui-sen verrattuna autonlaittoon moottori-, sähkö-, elektroniikka-, kori- ja pintakäsittelytöineen.

Kuka tahansa autojen kanssa hyvin pärjäävä oppii tietokone-ekspertiksi muutamassa kuukaudessa. Toisinpäin se ei onnistu.

Tietokoneet ovat kehittyneempiä kuin autot kun niitä ei pidä rassata niin paljoa. ;-)

Mutta kyllä tietokoneharrastuksestakin saa nykypäivänäkin niin haasteellisen kuin vain haluaa. Voi vaikka aloittaa niistä nollista ja ykkösistä ja rakentaa kaikki ihan itse...

• ja sinäkö
        kiitti vaan kirjoitti:

pidät autonrassaajia tyhmempinä kuin nörtit?

joo onhan se tiettyä älykkyyttä kun ymmärtää biteistä ja muusta vastaavasta, MUTTA ei se mootoreiden rassaaminenkaan tyhmälle sovellu. Siinä vaan älykkyys kohdistuu toiseen asiaan, pitää tietää ajoitukset sun muut systeemit. Isomman vahingon sinä saat siinä moottorissa tapahtumaan, kuin tietokoneessa, jos et tiedä mitä teet!

• Hanna_*_Leena

harrastaa tanssia olisi fantastista. En nyt tarkoita lavatanssia/humppa/ynm. vaan taidetanssia, flamencoa tai argent. tangoa.

No, kunhan tässä nyt vain uneksin. :0)

• Mainitsemasi tanssitaidot saattavat olla naisten tai ainakin sinun uneksimiasi. Miehen tanssitaidot ravintolassa tai yökerhossa tuntuvat olevan eri juttu. Oletetaanpa ensin, että (minua) miellyttävä kappale alkaa.

Jos käyn naista pyytämässä tanssiin silloin, kun lavalla on korkeintaan muutama henkilö, vakiovastaus on:"En lähde vielä." Kunnon kipaleen tullessa en jätä sitä tanssimatta, oli lava tyhjä tai ei. Kun lattialla on tilaa, voi käyttää enemmänkin tilaa vaativia kuvioita.

Nähtyään miten tanssin naisten vastaus esittämääni tanssipyyntöön muuttuu. Yleisimmin vastaus on:"En mä osaa tanssia noin." Entä sitten? En pyytänyt naisen tanssitaitoa tanssimaan, vaan naista. Loppuuko naiselta yksinkertaisesti rohkeus, vai mikä on syynä kyseiseen vastaukseen?

• Hanna...*...Leena
        Kharush kirjoitti:

Mainitsemasi tanssitaidot saattavat olla naisten tai ainakin sinun uneksimiasi. Miehen tanssitaidot ravintolassa tai yökerhossa tuntuvat olevan eri juttu. Oletetaanpa ensin, että (minua) miellyttävä kappale alkaa.

Jos käyn naista pyytämässä tanssiin silloin, kun lavalla on korkeintaan muutama henkilö, vakiovastaus on:"En lähde vielä." Kunnon kipaleen tullessa en jätä sitä tanssimatta, oli lava tyhjä tai ei. Kun lattialla on tilaa, voi käyttää enemmänkin tilaa vaativia kuvioita.

Nähtyään miten tanssin naisten vastaus esittämääni tanssipyyntöön muuttuu. Yleisimmin vastaus on:"En mä osaa tanssia noin." Entä sitten? En pyytänyt naisen tanssitaitoa tanssimaan, vaan naista. Loppuuko naiselta yksinkertaisesti rohkeus, vai mikä on syynä kyseiseen vastaukseen?

Et ilmeisesti lukenut tekstiäni loppuun. Yökerhoon tai tanssiravintolaan en eksy edes vahingossa. En ainakaan ilman aveccia.

• Aito junttinainen?

Hei vau! Kuulostat ihan aidolta junttinaiselta.

• Kuusi

paljon. Millainen se on.

Tanssiminen on hot. Jos mies osaa tanssia, sanotaan hänen olevan myös sängyssä hyvä. Lantio liikkuu...

Moottoriurheilu ja muut äksön lajit kertoo miehestä sen että se on fyysinen laji, eli mies on vahva sekä riskinottaja.

• urheilua ja

ja tavallista urheilua ei voi edes verrata kummassakohan sitä on enemmän fyysisyyttä käännellä rattia ralliautossa vai kiipeillä vuoristonseinämää tai harrastaa triathlonia.

Tottakai moottoriurheilussa on omat riskinsä ja onnettomuudet saattaa johtaa hyvin helposti kuolemaan nopeissa vauhdeissa eli onko se vain sitten sitä tyhmänrohkeutta mene ja tiedä.

• Aloittaja
        urheilua ja kirjoitti:

ja tavallista urheilua ei voi edes verrata kummassakohan sitä on enemmän fyysisyyttä käännellä rattia ralliautossa vai kiipeillä vuoristonseinämää tai harrastaa triathlonia.

Tottakai moottoriurheilussa on omat riskinsä ja onnettomuudet saattaa johtaa hyvin helposti kuolemaan nopeissa vauhdeissa eli onko se vain sitten sitä tyhmänrohkeutta mene ja tiedä.

menepäs kokeilemaan vaikkapa motocrossia! Se on fyysisesti erittäin vaativa laji. Ralliautoilu ja carting ajo myös, ei se mitään "ratin kääntöä" ole :/ Hoh. Nopeudet ovat sitä luokkaa että, tilanteet tulee nopeasti eteen jne.

Olen itse meinaan noita kaikkia kokeillut, joitakin enemmän, joitakin vähemmän. Enkä todellakaan yltänyt lähellekään HYVIÄ kuskeja, mutta olin niin tosi rättipoikki jo pienen ajan jälkeen. Saati seuraavana päivänä.

• ajanut mutta on
        Aloittaja kirjoitti:

menepäs kokeilemaan vaikkapa motocrossia! Se on fyysisesti erittäin vaativa laji. Ralliautoilu ja carting ajo myös, ei se mitään "ratin kääntöä" ole :/ Hoh. Nopeudet ovat sitä luokkaa että, tilanteet tulee nopeasti eteen jne.

Olen itse meinaan noita kaikkia kokeillut, joitakin enemmän, joitakin vähemmän. Enkä todellakaan yltänyt lähellekään HYVIÄ kuskeja, mutta olin niin tosi rättipoikki jo pienen ajan jälkeen. Saati seuraavana päivänä.

joskus kumminkin tullut testattua ties millaista ajopeliä mutkaisilla teillä ja kyllähän siinä nyt hiki tulee, mutta ei sitä siltikään voi fyysisyydessä verrata vaikkapa siihen kuin pelais rannalla 30 helteessä piitsiä.

• Aloittaja
        ajanut mutta on kirjoitti:

joskus kumminkin tullut testattua ties millaista ajopeliä mutkaisilla teillä ja kyllähän siinä nyt hiki tulee, mutta ei sitä siltikään voi fyysisyydessä verrata vaikkapa siihen kuin pelais rannalla 30 helteessä piitsiä.

ajappa täysissä ajo- ja suojavarusteissa kypärä päässä 30 helteessä vaikkapa tuollainen 30min TOSISSASI radalla...

• Marie-Cecile
        urheilua ja kirjoitti:

Tämä on toivottavasti vain tietämättömyyttä. Joten valistetaan.

Tiesitkö, että moottoriurheilijat, ne jotka saavat siitä elannon, ovat yhtä kovassa fyysisessä kunnossa kuin esim. yleisurheilijat ja telinevoimistelijat. Osaatko arvata miksi? Ei, ei sen takia, että heillä on varaa palkata personal trainer ja kokki, vaan sen takia, että laji vaatii. Moottoriurheilu on fyysisesti ihan yhtä urheilua kuin "oikeakin" urheilu, vaikeus- ja kuntotaso määräytyy sen harrastajan oman tason mukaan.

• Joonatan
        Marie-Cecile kirjoitti:

Tämä on toivottavasti vain tietämättömyyttä. Joten valistetaan.

Tiesitkö, että moottoriurheilijat, ne jotka saavat siitä elannon, ovat yhtä kovassa fyysisessä kunnossa kuin esim. yleisurheilijat ja telinevoimistelijat. Osaatko arvata miksi? Ei, ei sen takia, että heillä on varaa palkata personal trainer ja kokki, vaan sen takia, että laji vaatii. Moottoriurheilu on fyysisesti ihan yhtä urheilua kuin "oikeakin" urheilu, vaikeus- ja kuntotaso määräytyy sen harrastajan oman tason mukaan.

jop....muistan jokunen vuosi taaksepäin...joku F1-kuljettaja keskeytti kisan sen takia että kunto loppui...ei vaan jaksanut enää ajaa. et on se aika rankkaa sekin...

Muttä mitä muuten tulee F1 kisoihin, tylsää seurattavaa....ainut mikä on siistii on lähtö, kolarit ja loppu. samoin jyväskylän syyrajot...eka kuuluu ääni ja sit viuh...auto meni ohi..:D

Ite harrastan merijuttuja.:D melontaa ja purjehdusta... ja sit saksofonin soittoa ja luen aika paljon. Kuntoa pidän yllä lenkillä ja Squashilla ja sit kahvakuulissa saan lihasmassaa.. siinäpä ne harrastukset.

• gjkpölkåppi
        ajanut mutta on kirjoitti:

on todella fyysinen laji! Kokematon ei jaksa ajaa montaa kierrosta äärirajoilla, vaikka pyörän jotenkuten hallitsisikin. Ammattikuskit on todella hyväkuntoisia.

• kokeilemaan.
        Aloittaja kirjoitti:

ajappa täysissä ajo- ja suojavarusteissa kypärä päässä 30 helteessä vaikkapa tuollainen 30min TOSISSASI radalla...

Kokemusta on kartingista. Kaikenlaista urheilua olen harrastanut (lumilautailu, yleisurheilu, taistelulajit), ja karting on kyllä ollut niistä fyysisesti rankin.

Kilpatasolla kun se ei ole vaan sitä, että mennään ja ajellaan muutama kierros. Se on koko viikonloppu (torstai-sunnuntai) ajamista, sitten auton rassaamista ja taas ajamista. Satoja kilometrejä per kisaviikonloppu. Jo pelkästään yhden alkuerä- tai finaalilähdön ajamisen kunnon pidolla 30 asteen helteessä kaikki suojavarusteet päällä laskisin extremesuoritukseksi. Ajele niitä sitten 4-7 per päivä, usein ilman kunnon lepoa välissä.

Suosittelen jokaiselle, joka epäilee onko autourheilu urheilua.

• Hiihto-Niilo

Taitaa olla aika nuorta porukkaa nyt keskustelemassa harrastuksista.

Itse olen aina harratanut kestävyyslajeja, murtomaahiihto, pyöräily, juoksu, on maratonikin tullut juostua 3 kertaa, ja melonta, vallukset Lapissa, ym. kestävyyttä vaativat jutut.

Jos minun pitäisi lopettaa tämä touhu siksi että se olisi naisen l´mielestä naurettavaa, tai en saisi naista koska harratan kestävyyslajeja, niin hu huh, sanoisisn naiselle että painu sinä vaan vaikka Timbuktuun. On se nyt kumma jos harrastuskin pitäisi valita vaan sillä perusteella ,että jollakin tietyillä harrastuksilla saa paremmin naista, naurettavaa, sanon minä

• ..........

Koska pelaan itsekin niin tennis on tosiaan in. Kovin hankalat harrastukset, jotka vähentävät yhteistä aikaa ovat out eli esim. purjehdus ja vaeltaminen. Lisäksi, jos ei ole mitään liikuntaharrastuksia niin voi melko varmasti ennustaa aivoinfarktia ja -halvausta jo 60 tietämillä. Eli kunnostaan pitää pitää huolta. jos harrastuksina on vain tietokoneet ja autot, niin tuskin ymmärtää naisten maailmaa ollenkaan. Pelkkä baarissakäynti harrastuksena ei sekään ole hyvä asia, koska alkoholismi kehittyy aika nopeasti, kun harjoittelee. Jos mies mainitsee harrastuksenaan kauniit naiset ja nopeat autot, niin tuollainen vähä-älyinen juntti ei kiinnostaa lainkaan.

• hot or not

Mun mielestä voi olla hot-harrastuksia ja off-harrastuksia, vaikka se ei tietenkään ole se ominaisuus jonka perusteella mies otetaan tai jätetään niin voihan se olla ominaisuus, joka hilaa "pisteitä" ylöspäin tai alaspäin. Samoin kuin moni muukin pinnallinen ominaisuus.

Mutta siis mun mielestä hotteja harrastuksia vois olla: toi vaeltaminen (jos mä pääsen mukaan), matkustaminen, veneily (vesillä on kiva olla), moottoripyörä, hyvät elokuvat, hyvä musiikki (hyvä tässä tapauksessa = sellainen mikä myös minun mielestä on hyvää..) Hyviä harrastuksia siksi että näistä olisi siis iloa myös minulle.
      Lisäksi on hottia että mies harrastaa jotain mielenkiintoista intohimoisesti, se voi olla melkein mitä vaan. Mutta ei siis off-listalla olevaa eikä mitään hautakivien potkimista tms. Harrastuksesta siis ei tarvitse olla iloa minulle, saa olla ihan omiakin harrastuksia :)
      Niin ja hyvää musiikkia voi myös harrastaa tekemällä sitä, mikä olisikaan hotimpaa kuin mies joka laulaa/soittaa kitaraa tai jotain muuta/on bändissä tms.? Sopiva musiikkimaku tietysti pätee tähänkin. Tai piirtää, maalaa tms. Itse kun on totaalisen lahjaton kaikessa taiteellisessa niin on hienoa katsoa kun joku osaa semmoista. Ja valokuvaus!

No, off-listaan sitten. Tanssiminen. Siis itse en käy lavatansseissa enkä haluakaan, niin semmonen ei oo hyvä harrastus. Ne rivitanssijutut vaikuttaa junteilta, tanssin harrastaminen yleensä Jorma Uotiselta :). Siis ei vaan innosta mua. Nyrkkeily, tai joku muu laji, mikä on niin pelkkää väkivaltaa. Kehonrakennus, yök. Roolipelit, liian kummallista mulle. Muitakin varmaan on mutta tän off-listan miettiminen on paljon vaikeempaa!

• Breaker-
    • ihana!

Mies joka harrastaa motocrossia ja enduroa on parasta mitä tältä planeetalta löytyy.

Siitä olisi sitä paitsi hyötyäkin...mun enduro kaipaisi osaavampaa huoltajaa kuin minä.

Tämä tarkoittanee että mikä tahansa harrastus on hyvä. Yhteinen harrastus on kaikista paras!

• on HOT

Motocross ja enduro ovat listaykkösiä. Olet valinnut itsellesi erittäin hyviä (ja seksikkäitä) harrastuksia.

Ihannemies muodostuu sitten kaikenlaisista muistakin tekijöistä kuin harrastuksista...

• ei ois

väliä mitä harrastaa kunhan nyt ei koko päivää tietokoneen vieressä jumita.. mut tykkään jos mies tykkää touhuta autojen kans ja harrastaa jotain liikuntaa, salia jalkapalloo oikeestaan ihan sama..

• **llaaalllaaa**

lajilla ei ole väliä kunhan se on liikuntaa! Mun sohvalle ei mikään möhömaha pesiydy :DD Ja jo ihan sen takia, että itse liikun paljon ja pidän terveydestäni huolta. Toki kaikella on rajansa, esim. jo ilmoille heitetty kehonrakennus on totally turn off, hyi.

Toinen karvoja pystyyn nostava harrastus on autojen tuunaaminen ja kaikenlainen höösäys niiden kanssa. Siis juu, on oikeasti kalliita ja makean näköisiä autoja, mutta sitten on näitä escortteja neonväreissään ja karvanopissaan, bassot jytää niin että akkua kestää vartin. Kroooh. Vähän aina säälittää kun näkee noita lippalakkisia rassukoita "autoihinsa" nojaten ja luulevat jokaisen naisen pään kääntyvän siihen suuntaan *oksu*

• Tinttura .

Ei mulla ole mitään väliä mitä harrastaa, kunhan ei nyt ihan jotain pitsinnypläämistä tai muuta tosi naisellista..
      Ei minua haittaa vaikkei harrastaisi oikein mitään, en itsekään varsinaisesti harrasta mitään.
      Ehkäpä sitä olisi kovemmat vaatimukset jos itsekin olisi kova harrastamaan kaikenlaista.
      Ex-poikaystäväni kalasti ja silloin itsekin kalastin, mutta eromme jälkeen ei ole tullut kalasteltua. Kun en peratakaan osaa.

Jos se nyt lasketaan harrastukseksi niin olen kova keräämään sieniä ja marjoja, mutta sitä voi tehdä lähinnä vain syksyisin.
      Kai siis olisi kiva jos miehelläkin olisi luonnonläheiset harrastukset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe