Joka paikassa sanotaan,ettei ole rajattua mihin työllistyy tästä linjalta. Alkaa vaan tuntua, että mhataako siltä mihinkää työllistyä paitsi tutkijaksi? Onko jollakin jotain esimerkkejä, mihin voisi työllistyä? Ei tollane auta mitään, että sanotaan vaat et hyvin erilaisiin tehtäviin.
A2 -linjalta työllistyminen
3
2185
Vastaukset
- eitu
Olen miettinyt ihan samaa. Ilmeisesti pitää olla tarkkana, mitä sivuaineita valitsee ja millaisen tutkinnon rakentaa. A2-linjalla valinnanvaraa on aika paljon ja työmahdollisuudet riippuvat siitä, mitä on lukenut. Jos mielii toimittajaksi, kannattanee valita viestinnänopintoja (esimerkiksi), yhteiskunnallisiin tehtäviin taas vaadittaneen tietämystä valtiollisista asioista eli valtsikan opinnot hyödyksi.. Mikään ei estä liittämästä kaupallisia opintoja tukintoon ja sitten voi vaikka suuntautua yritysmaailman tehtäviin. Ilmeisesti mielikuvitus rajana. Tosin millään "sitä sun tätä" -tutkinnolla ei ole yhtä helppo työllistyä kuin selkeällä opettajan tai papin papereilla. Hiio hoi, nämä oli vain mun mielipiteitä ja veikkauksia.
- Sivuaineopiskelija
Kyllä se nyt vain on niin että nykyään tuo että ei ole rajattua mihin työllistyy, tarkoittaa käytännössä sitä että työllistyminen on erittäin vaikeaa oikein mihinkään... Työllistävyydessä rulaavat yliopiston ammattikoulut... Lisäksi selkeä ammattitutkinto ei estä työllistymistä noihin erilaisiin yleissivistystä vaativiin tehtäviin.
Esimerkiksi kaupallisella puolella opettajan paperit lukenutta ja jonkun aikaa työtä tehnyttä pidetään usein varteenotettavampana työntekijänä kuin yleissivistävät paperit lukenutta joita pidetään helposti haahuilijoina. - aloittaja
Tosiaa ei todellakaa huvittais opiskella työttömäksi :( Teologia kuitenkin oikeesti kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774