Konepaketti

Onko toimiva

Soveltuuko pelikäyttöön hyvin?

Compucase MicroATX-kotelo, musta/hopea?

Intel G965 -piirisarjainen emolevy

Intel Core 2 Duo E6400, tai Duo E6600 joka on jo huomattavasti kalliimpi jolloin konepaketin hinta nousee yli 1000€ Riittääkö E6400.

2048MB Dual Channel 667MHz DDR2 kit (2x 1024MB, tai 2048MB Dual Channel 800MHz DDR2 kit (2x 1024MB)...tukeeko emolevy 800mhz palikkaa? Onko tarpeeksi nopea myös tuo 667mhz

320GB kiintolevy SATA II, 7200RPM

16-in-1 muistikortinlukija, musta

DVD -RW Dual Layer LightScribe asema, musta

GeForce 8800 GTS 320MB näytönohjain

5

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kuulosta hyvältä.
      Eikä myöskään G965.
      Hyvällä emolevyllä ja pienellä ylikellotuksella E6400 menee ohi E6600:sta.

667Mhz:n muistilla E6400 kulkee 2,7GHz ja E6600 3GHz jos emolla on mahdollista ylikellotus.Esim. omat 667MHz halpismuistit kulkee yli 800MHz.
      Micro ATX emolevyillä taasen kellotusmahdollisuudet yleensä huonommat.
      Suosittelen emolevyn/kotelon vaihtamista suurempiin.

Kyllä tuollakin pelit pyörii mutta itse valitsisin paremman emolevyn ja suuremman kotelon edellä mainituista syistä.

• koneen kasaukseen ilmoittaa

kyseisen kokoonpanon, pieniä muutoksia siihen kyllä tulee johtuen saatavuudesta. mm. näytönohjain tulee olemaan MSI 8800 GTS 320mb, sekä prossu E6420 malli, nämähän ne tärkeimmät muutokset ovatkin. Kotelon voi ostaa vaikka myöhemmin uuden.

Toivottavasti tuolla nyt kuitenkin uusimmat ja raskaimmat pelit pyörivät rivakasti kivoilla asetuksilla.

Mitä luulet?

• koneen kasaukseen ilmoittaa kirjoitti:

kyseisen kokoonpanon, pieniä muutoksia siihen kyllä tulee johtuen saatavuudesta. mm. näytönohjain tulee olemaan MSI 8800 GTS 320mb, sekä prossu E6420 malli, nämähän ne tärkeimmät muutokset ovatkin. Kotelon voi ostaa vaikka myöhemmin uuden.

Toivottavasti tuolla nyt kuitenkin uusimmat ja raskaimmat pelit pyörivät rivakasti kivoilla asetuksilla.

Mitä luulet?

Olivat lähinnä pientä extraa ja pelien pyörimiseen niillä ei suurta vaikutusta.
        Itselläni on E6400 joka on ylikellotettu 3,3GHz eli jonkinnäköistä lisänopeutta kuitenkin.
        Pelikäytössä näytönohjaimella on kuitenkin suurin merkitys.

Riippuu tietysti mitä pelaa ja ne raskaimmat pelit voi jopa tuolla toimia tahmeasti jos resoluutio on tarpeeksi suuri ja asetukset tapissa.

Kaikki pelit kuitenkin pyorii riittävän hyvin ja kivoilla asetuksilla.

• mites se ny o

Eikös nuo c2d E6400 ja E6600 ole jo vanhaa tekniikkaa ja kalliita?! En ole tästä aivan varma, mutta on vaan tällanen olo!

Eikös parempi vaihtoehto olisi c2d E6550 tai E6750. Tuo E6750 ei ole kuin parikymppiä kalliimpi, joten ottaisin sen.

• entäs tämä

Onko toi ihan sukka kone?

# AMD Athlon 64 X2 4000 -prosessori
        # 1024 Mt muisti
        # 250 Gt kiintolevy
        # ATI Radeon X1550 näytönohjain, 128 Mt:n omalla muistilla
        # DL DVD -RW -asema
        # 9-in-1 -muistikortinlukija
        # 6x USB 2.0 -porttia
        # Windows Vista Home Premium käyttöjärjestelmä (FI/UK)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe