Oiskohan jollain kokemusta tai muuten tietoa mistä kultahietikolta saa parhaat drinksut ja mikä baari on muutenkin kiva paikka viettää iltaa? Missäs taas kannattaa käydä syömässä?Ois mukava tietää jo vähän etukäteen mihin kannattaa suunnistaa =)
ruoka ja juoma
3
1195
Vastaukset
- olen sitä mieltä
ett monessa paikassa on tosi hyvää ruokaa ja juomaaa. Paikkoja on noin "miljoona", rohkeasti vaan testaamaan!! Meille ei sattunut yhtään huonoa paikkaa. Poikkeilimme ihan spontaanisti, kun nälkä tai jano pääsi yllättämään.
Mukavaa lomaa!!- mieltä...................
siinähän sitä kokemusta tulee kun seikkailu mielellä etsii eri paikkoja ja saa kokemusta.Se avartaa.
Kunhan sen verran katsoo, ettei avarra liikaa, nimittäin rahapussia.
- oli hyvää!
Ja sitä oli riittävästi. Ehdottomasti parasta ruokaa bulgariassa olivat döönerit! Extra chilikastikkeella, nam! Niitä kannatta maistaa. Ja paras ravintola oli La Balena, ison Kempinski hotellin vastapäätä, vaaalea kaksi"torninen" rakennus. Parasta siellä oli fajitakset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764