Syyrialaiset

ja muutkin...

Eli mikä on pienin hamsteri?
Entä erakot, onko muita erakoita kuin syyrialainen?
Voiko pienen hamsterin asuttaa dunaan?
Vai syökö se itsensä sieltä pois?
Juoksupyörän vähimmäis läpi mitta on n. 20cm, vai??
Kiitos paljon.

2

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli mikä on pienin hamsteri?
      - Pienin hamsterilaji on venäjänkääpiöhamsteri roborovski. Se on suurimmillaan keskikokoisen kananmunankokoinen.

Entä erakot, onko muita erakoita kuin syyrialainen?
      - On, venäjänkääpiöhamsteri talvikot ja kiinankääpiöhamsterit. Kiinankääpiöt ovat yhtä ehdottomia kuin syyriailaiset, mutta talvikot saattavat joskus tulla toimeen keskenään. Usein riitoja kuitenkin tulee, kun hamsterit aikuistuvat ja haluavat omaa rauhaa.

Voiko pienen hamsterin asuttaa dunaan?
      - Minidunaan laittaisin korkeintaan yhden hamsterin. Hamsteridunaan voisi laittaa pari enemmän.

Vai syökö se itsensä sieltä pois?
      - Se on aina mahdollista, mutta Dunien muovi on aika paksua, joten ei se sieltä yhdessä yössä (välttämättä) tule ulos. Jos huomaa, että hamsteri on alkanut purra jonnekin reikää, kannattaa se peittää tai muuten estää, ettei se saa aikaiseksi hamsterinmentävää aukkoa.

Juoksupyörän vähimmäis läpi mitta on n. 20cm, vai?
      - Syyrialaisen hamsterin kyllä, mutta kääpiöhamsterille riittää 15-18cm. Isompi on tietysti aina parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe