Kuinka moni teistä tekee töitä freelancer-verokortilla? Olen nyt hankkimassa sitä, koska minulla on useita sekavia eri projekteja. Oletteko vaihtaneet sellaiseen kesken vuoden? Mitä muita maksuja olette maksaneet?
(Tiedän, että tästä on ketju toisella sivulla, mutta kun täällä aiheet ei nouse alkuun, ei kukaan lue enää 2-sivulle päätyneitä!)
Freelancer-verokortti
2
2004
Vastaukset
- Freelanceri
Teen töitä free-verokortilla ja suosittelen sitä lämpimästi. En maksa mitään lisämaksuja, vaan levittelen free-korttia niin päätyönantajallekin (joka ei ole mediapuolelta) että kaikenlaiseen silpputyöhön ja luottamustoimipalkkioihin.
Erittäin kätevää, kun voi kopioida yhtä korttia ja hyvällä omallatunnolla jakaa sitä. Verohallinto tuputtaa minulle aina aluksi tavallista verokorttia, jonka käyn sitten kesken kaiken - tosin alkuvuodesta - vaihtamassa free-korttiin. - verovirastoon
Selviää parhaiten kun soitat verokorttipalveluun ja selität tilanteesi. Minulle suositeltiin heti freelance-kortti ja hyvin on toiminut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774