Pitkä vai lyhyt?

kyselijä_

Teen galluppia siitä, että kuinka suuri pituusero miehen ja naisen välillä olisi ihmisten mielestä ihanteellinen..

Itse sanoisin että ihanne olisi jos nainen olisi 0-10cm itseäni lyhyempi.

61

5136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies186

joutuu vähän venyttää tuota. 170 cm ja siitä ylöspäin on hyvä naisen pituus. 186 pitkää naista en ole tavannut. :D

• iueiuwfhjee (185 cm)

ihan yks hailee. En tajua pituusero-ongelmia lainkaan.

• nainen ja

haluan, että mies on pitkä, 185-195 cm on mielestäni itselleni sopiva.

• 164cm

Samaa mieltä. Olen aina tykännyt pitkistä miehistä.

• Missex

Ideaalitilannehan olisi se, ettei välittäisi lainkaan pituudesta oli toinen sitten millainen pygmi tai goljatti tahansa. Valitettavasti useimmille se merkkaa jotain ja joillekin paljonkin.

Pitkänä naisena (178 cm) olen tottunut sellaisiin 180-185- senttisiin miehiin. Jostain syystä hiukan karsastan pitkästi yli 190- senttisiä. Hui, nehän saisivat minut tuntemaan oloni pieneksi ja heikoksi! Haluan olla tasavertainen ja vahva, paras on mielestäni siis vain hiukan itseäni pidempi mies.

• senteissä riittä

Joo, minä olen samanpituinen nainen. Minäkään en oikeastaan innostu yli 190 cm miehistä, se tunne että joutuu katsomaan toista oikeasti ylöspäin on lievästi ärsyttävä. Tunnen itseni naiseksi vaikka mies olisi pituiseni tai hieman lyhyempini.

ihan hirveän pieni ja hentoinen ei kuitenkaan saisi olla. Tää tuntuu niin julmalta pieniä ja hentoja miehiä kohtaan, mutta onneksi on piskuisia naisiakin.

• senteissä riittää

Joo, minä olen samanpituinen nainen. Minäkään en oikeastaan innostu yli 190 cm miehistä, se tunne että joutuu katsomaan toista oikeasti ylöspäin on lievästi ärsyttävä. Tunnen itseni naiseksi vaikka mies olisi pituiseni tai hieman lyhyempini.

ihan hirveän pieni ja hentoinen ei kuitenkaan saisi olla. Tää tuntuu niin julmalta pieniä ja hentoja miehiä kohtaan, mutta onneksi on piskuisia naisiakin.

• pitkä mies
        senteissä riittää kirjoitti:

se ei ole ongelma pienille miehille. Tuommoisia suunnilleen 178-senttisiä taas on vaikeampi löytää meille suhtkoot pitkille (180-185cm) miehille. :)

• 178 cm

Tykkään pitkistä miehistä, mutta kai se tämänpituiselle naiselle sallitaan? Pitkä on siis 185:stä ylöspäin.

Olen tavannut kyllä tosi makoisia, vähän itseäni lyhyempiä miehiä, joten en ole kamalan tiukkapipoinen tämän asian suhteen. Täydellisiä turn-offeja kuitenkin ovat miehet, jotka ovat minua hentorakenteisempia ja joilla on pienemmät kädet tai korkeampi ääni kuin minulla. Ei käy.

• tuumaatte

nainen 166cm. ja mies 189cm. voiko onnistua?

• typerä kysymys

Miksi ei onnistuisi?

Tiedän erään jossa nainen oli 160 ja mies yli 190. Saipahan mies tuntea itsensä suureksi ja sai täyttää miehen tehtävänsä, eli suojella naista. (Tuo viimeisin oli sitten vitsi...)
        Naisella oli sitten pituuden sijasta paljon sisua.

• MML

KYLLÄ MULLE KELPAA MOLEMMAT JA SITTEN CDEENÄ CHRIS REAN ROAD TO HELL...

• MULLA

NAINEN 1 167 CM
      NAINEN 2 168 CM
      NAINEN 3 169 CM
      NAINEN 4 170 CM
      NAINEN 5 171 CM
      NAINEN 6 172 CM

• vastaajatar

Mies on 186cm, minä 172cm. Itse en ole koskaan suuremmin välittänyt miehen pituudesta. Tärkeää on kuitenkin, että mies ei ole liian lyhyt, esimerkiksi joku 170 senttinen (kääpiö : )). Voisi tuollainen taskuversio miehestä toisaalta olla ihan kivakin.

• MML

MINÄ 196 CM
        NAINEN 178 CM

• vittumaista toi

että kutsut 170-senttisiä miehiä kääpiöiksi. entäs oikeat kääpiöt sitten? Ne on kuules reippaasti tota pienempiä.

Itse olen nainen, ja mulla on ollut kaiken pituisia miehiä. Pitkä mies on ihan kiva vierellä, mutta koska jokainen mies saa ne 2 metriä, tykkään siis lyhyemmistä miehistä! Isompi makkara! HUAHAHAHAA!!

• valta valita
        vittumaista toi kirjoitti:

että kutsut 170-senttisiä miehiä kääpiöiksi. entäs oikeat kääpiöt sitten? Ne on kuules reippaasti tota pienempiä.

Itse olen nainen, ja mulla on ollut kaiken pituisia miehiä. Pitkä mies on ihan kiva vierellä, mutta koska jokainen mies saa ne 2 metriä, tykkään siis lyhyemmistä miehistä! Isompi makkara! HUAHAHAHAA!!

... entäs oikeat kääpiöt sitten? Ne on kuules reippaasti tota pienempiä.

Tiedän, tiedän ja he vasta söpöjä ovatkin. Pikkuiset miehet ovat todella lutusia.HUAHAHAHAA!!

• valinnan vapaus
        vittumaista toi kirjoitti:

...entäs oikeat kääpiöt sitten? Ne on kuules reippaasti tota pienempiä.

Tiedän, tiedän ja he vasta söpöjä ovatkin, todella lutusia sanoisin. Pikkuiset miehet ovat ihan kivoja keskustelukumppaneita.

• * oivallus *

Missä sulla näkyy se kahde sentin ero.. "mies-kääpiöön" jonka merkkasit 170.cm miehestä. Lukisit oman teksit pariin kertaan, nin huomaisit ristiriitaisuuden, edes !!! :D " Itse en ole koskaan suuremmin välittänyt miehen pituudesta." päivän hymy... xD hehhhhhheeee

• Musta Pekka

Meikäläisen naiset ovat olleet pituudeltaan 153-174 senttisiä. Eli sekaan on mahtunut pikkuisia mimmejä sekä myöskin pitkänhuiskeita neitoja.

Olen itse 188-senttinen, joten tuo 153-senttinen tyttö oli jo aika pygmi rinnallani vaikka muuten erittäin suloinen ja seksikäs nainen olikin kyseessä. Mutta kun yhdessä käveli kaupungilla niin kieltämättä tuli vähän sellainen olo kuin olisi kävellyt jonkun ala-asteikäisen seurassa. =)

En nyt osaa mitään ihannetta sanoa, mutta kyllä mä tykkään olla selvästi naistani isompi. Ja lähes kaikki naiset ovat sanoneet pitävänsä siitä, kun ovat olleet selvästi minua pienempiä. Enkä ole pelkästään suht pitkä vaan olen muutenkin aika mörkö. Pitkät raajat, leveät hartiat jne.

Jos nyt ihan noita vanhoja kuvia katsoo, niin kyllähän toki näyttävimmän pariskunnan muodostimme erään 174-senttisen kauniin punapään kanssa. Eli siinä oli se 14 sentin pituusero.

• Confettura

Entä jos nainen on pidempi?? häiritseekö se miestä? olen itse nimittäin törmännyt itseäni lyhyempään mieheen (olen siis 175) ja miehen lyhyys kyllä häiritsee minua, tätä en häneltä ole kysynyt....
      Mutta siis mieluiten kyllä haluaisin vähintään sentin pidemmän miehen.. koska pituus on aina ollut minulle jonkin asteinen ongelma..

• jessies

Jos miehen itsetunto on kohillaan niin pidempi nainen ei haittaa yhtään. Itse olen pituisesi ja mulla on ollut 169cm miestä x2 ja 170cm...sekä itseni pituisia ja pidempiäkin. Liekö pituudella lopulta oikeesti väliä. Tietysti jos pitkä nainen on hirveän isokokoinen ja lyhyt mies heiveröinen voi se olla vähän hassua, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia (:

• PMO

Mitä väliä?
      Itse olen 177 cm ja minulla on ollut itseäni lyhempiä miesystäviä. Käytän ihan mielelläni korkokenkiä ja selkä suorana kuljen. Usein pitkät naiset kun vetävät itseään kasaan näyttääksen lyhyemmiltä, kauhean näköistä.
      Kyse lieneekin enëmmän itsetunnosta niin miehillä kuin naisillakin. Tosimies tuntee itsensä mieheksi vaikka ei pituutta hirvästi olisikaan. Tosinainen taas ei moisen pikkuseikan anna häiritä :-)

• tretori

että kun on tottunut ajamaan vähän jyhkeämmällä citymaasturilla ei millään viitsisi vaihtaa Toyotan Aygo Bluehun, vaikka kuinka olisi näppärä käytössä ja halpa ylläpitääkin;) Ihan itsetuntokysymys!

• Niin tosin lienevät tosimiehetkin. Kirjoitat kuitenkin asiaa. Kumarran kunnioituksesta tosinaiselle.

• tretori kirjoitti:

että kun on tottunut ajamaan vähän jyhkeämmällä citymaasturilla ei millään viitsisi vaihtaa Toyotan Aygo Bluehun, vaikka kuinka olisi näppärä käytössä ja halpa ylläpitääkin;) Ihan itsetuntokysymys!

niihin pienempiin malleihin on ollut pakko asentaa erinäisiä lisävarusteita vakiovarusteina kuten:

- naisen ajatusten luku ja huomioiminen (telepatiaversio on vasta koekäytössä)
        - itsenäinen älykkyys etenkin parkkeerettaessa
        - kohteliaisuus ajovinkkien antamisessa
        - keskustelukyky pitkiä ajomatkoja varten (sanaleikkivalmiuden saa pyydettäessä)
        - urheilullisuus muotoilussa

jotta kauppa kävisi edes jotenkin. Koska naiset ovat tottuneet citymaasturin tuomaan turvallisuudentunteeseen, on parhaintenkin myyntimiesten erittäin hankala saada naisia vaihtamaan mieltymyksiään.

• mml

unelmanainen 20 Linda 178 CM
        unelmanainen 21 Linda 179 CM
        UNELMANAINEN 22 HANNA 180 CM
        UNELMANAINEN 23 ANNE 181 CM
        UNELMANAINEN 24 MARIKA 182 CM
        UNELMANAINEN 25 JANETTE 183 CM
        UNELMANAINEN 26 LINDA 184 CM
        UNELMANAINEN 27 MOLLA 185 CM
        UNELMANAINEN 28 HANNA 186 CM
        UNELMANAINEN 29 MARIKA 187 CM
        unelmanainen 30 hanna 188 cm
        unelmanainen 31 HENNA 189 CM
        UNELMANAINEN 32 SUSANNA 190 CM
        UNELMANAINEN 33 MARI 191 CM
        UNELMANAINEN 34 LINDA 192 CM
        UNELMANAINEN 35 ANNE 193 CM
        UNELMANAINEN 36 LINDA 194 CM
        UNELMANAINEN 37 ANNE 195 CM
        ELIKKÄS SIINÄ

• vapaat on?

Olen 176 nainen ja huomio kiinnitty yli 10 cm pidempiin miehiin. En kulje mittanauhan kaa mutta sellanen mies kiinnostaa jota joudun katsomaan vähän ylöspäin ja mahdun sopivasti kainaloon. Joskin huomaan että minusta ovat kiinnostuneita hyvin lyhyetkin miehet. Mutta jos mies on n. 190 tai yli ja tulis juttusille, niin WAU!! Harmittavan usein ootte varattuja, missä te vapaat pitkät ootte?

;-) Uusiosinkku

• täällä

Minä olen 158cm ja mieheni 187cm. Pituuseroa on siis 29cm. Eipä ole ollut mitään haittaa pituuserosta. Kaikki mieheni ovat olleet pitkiä. Jostain syystä tunnen vetoa pitkiin miehiin, vaikka itse olen pätkä.

• syystä?
        täällä kirjoitti:

Minä olen 158cm ja mieheni 187cm. Pituuseroa on siis 29cm. Eipä ole ollut mitään haittaa pituuserosta. Kaikki mieheni ovat olleet pitkiä. Jostain syystä tunnen vetoa pitkiin miehiin, vaikka itse olen pätkä.

"Jostain syystä tunnen vetoa pitkiin miehiin, vaikka itse olen pätkä."

lähestulkoon kaikki pätkät naiset tuntee vetoa pitkiin miehiin. kompensoi varmaan omaa lyhyyttä. pitempiä naisia miehen lyhyys ei niin haittaa, kun ei heillä ole itsellään mitään pituuskompleksia.

• Aliina.
        täällä kirjoitti:

Hei pahvi,
        Sun pituista miestä on aika vaikea löytää...että johtuiskohan tuo, että kaikki miehesi ovat olleet pitkiä suhun verrattuna ihan siintä?

• nyt hiljaa
        Aliina. kirjoitti:

Hei pahvi,
        Sun pituista miestä on aika vaikea löytää...että johtuiskohan tuo, että kaikki miehesi ovat olleet pitkiä suhun verrattuna ihan siintä?

dorka! Mies, joka on 165cm on hieman eri asia kuin 180cm, ja kyllä niitä pätkämiehiäkin on. Mulla on yks kaveri joka on 150 ja jotain, ja se tykkää 180-senttisistä isoista miehistä.

• pitkä mies
        nyt hiljaa kirjoitti:

dorka! Mies, joka on 165cm on hieman eri asia kuin 180cm, ja kyllä niitä pätkämiehiäkin on. Mulla on yks kaveri joka on 150 ja jotain, ja se tykkää 180-senttisistä isoista miehistä.

saahan sitä tykätä. :D minä en vaan jotain 150 cm pygmiä edes huomaisi. talloisin varmaan vahingossa päälle..

• nainen 161cm
        pitkä mies kirjoitti:

saahan sitä tykätä. :D minä en vaan jotain 150 cm pygmiä edes huomaisi. talloisin varmaan vahingossa päälle..

miehen minullekin.ja ihan vaan siksi koska haluan tuntea itseni pieneksi miehen rinnala. Olisi ihanaa olla 10cm tästä vielä pienenpi. Yli 165cm naiset ovat mielestäni rumia hevosenpuolikkaita.

• laitanpa
        nainen 161cm kirjoitti:

miehen minullekin.ja ihan vaan siksi koska haluan tuntea itseni pieneksi miehen rinnala. Olisi ihanaa olla 10cm tästä vielä pienenpi. Yli 165cm naiset ovat mielestäni rumia hevosenpuolikkaita.

minäkin sitten pituuteni tänne.n,158 ja m,192...eikä pituus ero haittaa yhtään,ollaan 10 vuotta yksissä kuljettu ja ikä eroakin löytyy 13 vuotta ;=) eikä sekään haittaa...niin ja aikuisella iällä ollaan molemmat reippaasti.

• 178cm
        nainen 161cm kirjoitti:

'Yli 165cm naiset ovat mielestäni rumia hevosenpuolikkaita.'

Harmi jos tuo tuli oikeasti naisen suusta.
        Pitkät naiset eivät todellakaan ikinä puhu mitään noin rumaa lyhyemmistä naisista, mutta kai se näin menee. Naiset ne keljuilee pitkille naisille, ei miehet.

• pitkä mies
        nainen 161cm kirjoitti:

en halua tuntea itseäni gorillaurokseksi. ;)

"Yli 165cm naiset ovat mielestäni rumia hevosenpuolikkaita."

Ei muuten pidä paikkaansa. Tunnen monia todella hyvännäköisiä 170-senttisiä naisia.

• ....
        pitkä mies kirjoitti:

Ei muuten pidä paikkaansa. Tunnen monia todella hyvännäköisiä 170-senttisiä naisia.

Tuota, onko sinun mielestäsi kaikki vähän tai reippasti yli 170cm naiset kuten Angelina Jolie (1.70), Cindy Crawford (1.77), Julia Roberts (1.73), Catherine Zeta-Jones (1.71), Heidi Klum (1.75), Lauren Graham (1.75), Anna Kournikova (1.71), Sophia Loren (1.74), Linda Evangelista (1.77), Charlize Theron (1.77), Helena Christensen(1.77), Liv Tyler (1.78), Gwyneth Paltrow (1.75), Jessica Biel (1.70) jne jne. muka hevosen puolikkaita, salli mun nauraa.

Joo..taitaa olla skidillä komplekseja. Minkäs teet, jos ei tunne itseään naiseksi muuten kuin lyhyen pituutensa ansiosta.

Terkuin 175cm nainen, joka on ylpeä jokaikisestä sentistään ja korostaa niitä vielä korkokengillä.

• .... kirjoitti:

Tuota, onko sinun mielestäsi kaikki vähän tai reippasti yli 170cm naiset kuten Angelina Jolie (1.70), Cindy Crawford (1.77), Julia Roberts (1.73), Catherine Zeta-Jones (1.71), Heidi Klum (1.75), Lauren Graham (1.75), Anna Kournikova (1.71), Sophia Loren (1.74), Linda Evangelista (1.77), Charlize Theron (1.77), Helena Christensen(1.77), Liv Tyler (1.78), Gwyneth Paltrow (1.75), Jessica Biel (1.70) jne jne. muka hevosen puolikkaita, salli mun nauraa.

Joo..taitaa olla skidillä komplekseja. Minkäs teet, jos ei tunne itseään naiseksi muuten kuin lyhyen pituutensa ansiosta.

Terkuin 175cm nainen, joka on ylpeä jokaikisestä sentistään ja korostaa niitä vielä korkokengillä.

En pitänyt tuosta hevosenpuolikaskommentista, mutta mielipiteitä saa olla. Sinun mielipiteesi tuli myös selväksi. Mielipiteet ja toisten haukkuminen ovat kuitenkin eri asia.

Toisen mollaaminen komplekseja omaavaksi skidihaukkumasanan ohella ei mielestäni ollut asiallista. Asialliselta ei myöskään tuntunut juttu itsensä naiseksi tuntemisesta. Nämä ovat kuitenkin vain minun mielipiteitäni.

• faktaa...
        Kharush kirjoitti:

En pitänyt tuosta hevosenpuolikaskommentista, mutta mielipiteitä saa olla. Sinun mielipiteesi tuli myös selväksi. Mielipiteet ja toisten haukkuminen ovat kuitenkin eri asia.

Toisen mollaaminen komplekseja omaavaksi skidihaukkumasanan ohella ei mielestäni ollut asiallista. Asialliselta ei myöskään tuntunut juttu itsensä naiseksi tuntemisesta. Nämä ovat kuitenkin vain minun mielipiteitäni.

Kharus,
        en tiedä mistä olet kotoisin, eikä itseasiassa kiinnosta. Mutta stadin slangissa skidi on myös synonyymi sanalle pieni. Se ei ole siis mikään haukkumasana.

Ja jos 161cm nainen haluaisi olla vielä 10cm lyhyempi, jotta kokisi olevansa riittävän pieni miehen rinnalla, niin kyllä minäkin puhuisin tässä kohtaa jo kompleksista.

Terveisin, se toinen puoli hevosesta =)

• faktaa... kirjoitti:

Kharus,
        en tiedä mistä olet kotoisin, eikä itseasiassa kiinnosta. Mutta stadin slangissa skidi on myös synonyymi sanalle pieni. Se ei ole siis mikään haukkumasana.

Ja jos 161cm nainen haluaisi olla vielä 10cm lyhyempi, jotta kokisi olevansa riittävän pieni miehen rinnalla, niin kyllä minäkin puhuisin tässä kohtaa jo kompleksista.

Terveisin, se toinen puoli hevosesta =)

Joskus jotain oppii, kun älähtää. Kiitos slangin selventämisestä.

• vain
        178cm kirjoitti:

Pitkät naiset eivät todellakaan ikinä puhu mitään noin rumaa lyhyemmistä naisista, mutta kai se näin menee. Naiset ne keljuilee pitkille naisille, ei miehet.

kateellisia. olisin minäkin jos olisin noin lyhyt. kateus kiehuttaa.

• +-+-+
        pitkä mies kirjoitti:

miten olis vaikka kaikki maailman huippumallit?

• MML
        178cm kirjoitti:

SELLAISESTA MÄ OLISIN AIVAN MYYTY MIES

• ook.
        +-+-+ kirjoitti:

ite oon 162cm ja 182cm olis aika ihana pituus!:) ellei pidempikin. tykkään pitkistä pojista!:)

• Mammariini
        ook. kirjoitti:

ite oon 162cm ja 182cm olis aika ihana pituus!:) ellei pidempikin. tykkään pitkistä pojista!:)

Mä olen 167 cm, ihan ok pituus muutaman sentin voisin lisää ottaa:) Mun mielestä pitkillä naisilla istuu vaatteet paljon paremmin kuin lyhyillä, varsinkin jos on pitkät sääret ja timmi kunto.

Mieheni oltava yli 177 cm ja alle 190 cm.

• vaikkapa
        +-+-+ kirjoitti:

99% maailman kaikista malleista? :)

• tutkimustuloksia

Naisen ja miehen välistä ihannepituuseroa on myös tutkittu. Tutkimuskohteena käytettiin niitä pariskuntia, jotka olivat olleet pitkään ja onnellisesti aviossa ja yksi tutkimustuloksista oli nimenomaan pariskunnan välinen pituusero.

Kiteytetysti lopputulemana kyseisessä tutkimuksessa oli, että naisen ihannemiehen pituus on: naisen pituus kerrottuna luvulla 1,09. Jokainen laskekoon siitä omansa.

• ..............................

Ai, minä taas olen kuullut, että ihannepituusero olisi 1,07 * naisen pituus senteissä...

• 2000 L JOHNNY LIOGAN

VAALEA.PITKÄ JA HOIKKA..SELLAINEN SOPUSUHTAINEN NAINEN
      ÄLYKÄS
      FIKSU
      JA SELLAINEN JOKA EI KÄYTÄ ALKOHOLIA..OSAA OTTAA HOMMAT TOSISSAAN JA HARRASTAA URHEILUA JA LUKEMISTA

• 176,67

Ei väliä miten pitkä jalka, selkä tai muu ruumiinosa. Liian laiha mies ei kuitenkaan.

• Missex

...ole syrjinyt itseäni lyhyempiä miehiä. Monet lyhyet miehet on karismaattisia ja hyvännäköisiä. Joistakin kuitenkin paistaa läpi et on joku saavutus "kaataa" pitkä nainen, eikä mikään voisi olla pahempi turn-off.

Nykyiseni on viitisen senttiä pidempi kuin itse olen ja se riittää vallan mainiosti. Ei oikeastaan haittaisi vaikka olisi samanpituinen tai jopa lyhyempi.

Vaikea ymmärtää naisia, jotka haluaa miehen olevan 30 senttiä pidempi. No, niitä asioita joita en ymmärrä, on enemmänkin tässä maailmassa... :)

• MML

UNELMANAINEN 1 166 CM MARIKA
      UNELMANAINEN 2 167 CM HANNA
      UNELMANAINEN 3 168 CM MIIA
      UNELMANAINEN 4 169 CM LINDA
      UNELMANAINEN 5 170 CM SAARA
      UNELMANAINEN 6 171 CM JONNA
      UNELMANAINEN 7 172 CM HANNA
      UNELMANAINEN 8 173 CM KATRI
      UNELMANAINEN 9 174 CM ANNE
      UNELMANAINEN 10 175 CM ANNE
      UNELMANAINEN 11 176 CM LINDA
      UNELMANAINEN 12 177 CM LINDA
      SIINÄ SIIS PITUUSEROJA ITTE ON 190 CM ELIKKÄS IHANNENAINEN SAISI OLLA SAMAN PITUINEN TAI ITSEÄNI LYHYEMPI
      UNELMANAINEN 13 178 CM MARI
      UNELMANAINEN 14 179 CM LINDA
      UNELMANAINEN 15 180 CM KIRSI
      UNELMANAINEN 16 181 CM RIINA
      UNELMANAINEN 17 182 CM LINDA
      UNELMANAINEN 18 183 CM LINDA
      UNELMANAINEN 19 184 CM LINDA

• :D elliiiii

Mut tärkeintä kai olis se ihminen ei.. sentit eikä kilot. :D oikea ihminen on tärkein..ja omansa jokainen edestään löytää, se on tärkeintä. Erikseen on "lapselliset" jotka leuhkii löydöllään (eli vastapuolellaan) kuin lapsi joululahjallaan..jota sit esitellään kuin "simpanssia narussa".. ei oikeet ihmiset toimi niin.. Onneksi :D -ollaan vain ihmisiä ..erillaisia ja erikokoisia.. yritetään olla loukkaamatta ja arvostelematta..arvostetaan mielummin toisiaan ja itseeään siinä sivussa. Ei pituus eikä painot ole kaikki meidän "omaa ansaittua" mutta se..miten elämme "kuoremme ja luonteemme" kanssa..sillä on painoa.
        Minä en ole minkään kokonen.. enkä minkään näkönen, mut tykkään hurjasti ihmisistä.. mutten pahoista :( ne saa surullisiksi. joten olkaamme iloisia.. :D

• MML

MOLEMPI PAREMPI JA PITKÄT VAALEAT HIUKSET TAI PUNAISET EI VÄLIÄ...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe