juuri sen että pitkät ja miehet ylipäätään pitävät pitkistä naisista joilla on kilsan mittaset sääret :) itse kun olen 159cm ja tukka on aina ponnarilla joka ylettyy pepun päälle niin eipä tälläset töpötassut paljon huomiota miehissä herätä :)toisekseen on sellanen hassu tunne,vaikka jo"aikuinen"olenkin niin en löydä oman ikäsiä miehiä..?onko miehet oikeasti näin että syrjitte meitä pieniä naisia?mur,mur...
pituus kyselyssä...
54
6689
Vastaukset
- on ehkä
pitkät ja upeat sääret mutta pieniä naisia on taas näppärämpi käsitellä kun ovat niin kevyitä. Minulle ei naisen pituus juurikaan merkkaa.
- NennaN
Huoh, itse olen 173 cm pitkä ja tuntuu että jokaisen miehen mielestä olen liian pitkä.
Joskus tuntuu, että olisin paljon naisellisempi jos olisin alle 170 cm. Semmoinen lyhyt, niinkuin naisten "pitäisi" olla.
Näinköhän ikinä löydän miestä, jota pituuteni ei haittaa.. =/- '''''
noille tuntemuksille jotakin tarttis tehdä puolin ja toisin. Itse nimittäin 185-senttisenä miehenä pidän itseäni liian lyhyenä sun pituiselle naiselle (jonkalaisesta pidän), toisin sanoen ikään kuin odotan, että kyllä se pitempää etsii. Hassua ellei olisi traagista.
- miessss
Olen 192 cm harteikas mies.Monien naisten mielestä olen jotenkin ihanan pitkä..mistä tämä pituuden "ihannointi" johtuu?Korvaako määrä laatua?
Itsellä ei naisen pituus kyllä merkkaa ihan kaikkea.Oli nainen nyt lyhyt tai pitkä,niin naisellisuus ja seksikkyys tulee kyllä valtaosin siitä miten itseään "liikuttelee".Enkä nyt tarkoita persukkeen pyöritystä.Määrätynlainen hillitty käytös yms..eleet.
Ei tuo pituutes ainakaan mulle ole "ongelma".Mukava puhutella kun ei tartte kumarrella!Mutta ei taida löytyä sellaista naista jonka rintojen väliin pään vois tanssiessa painaa!(onneksi) - nain. 159 cm
Minua ainakin katselevat sil silmäl sekä pitkät että lyhyemmät miehet. Hirmuisesti olen vuosin varrella kehuja saanut. Oon 22 vuotta. Kyllä mielestäni pärstäkerroin, vartalonmuodot, ryhti ym ovat paljon merkitsevämpiä kuin pituus. Olen tyytyväinen pituuteeni. Minulla pitkä (186 cm.) mies, komea sellainen!
varmasti paljonkin. Osa heistä tosin on sinua lyhyempiä. Kannattaisi kenties tuumia haittaako miehen pituus sinua, jos pituutesi ei miestä haittaa.
- pitkä mies
Etkä kyllä varsinaisesti ole edes kovin pitkä, nuorilla naisilla keskiarvokin on varmaan jossain 168cm tienoilla. :)
- Lepi84
Mur mur, vaan itsellesi...
Itse olen 193 senttinen nuori mies ja muutenkin aika iso kaveri. Unelmieni nainen olisi pituudeltaan semmoiset 150-169 senttinen... Pitkät naiset ei sytytä yhtään, kun taas semmoiset pienet hennot naiselliset ja kompaktit tehopakkaukset sulattavat sydämmen täysin. Semmoinen pieni nainen mahtuu niin hyvin nukkumaan syliinkin että parempaa "unilelua" en tiedäkkään...- NennaN
Sieltähän se taas tuli.. Lyhyet naiset; kyllä. Pitkät naiset: ei.
Voi elämän kevät tätä elämää =S
- Kukkomies
Otsikko kertoo kaiken.
Saatat kuistaa miehen sillä yöllä. Spooky shit. - Toinen töpötassu
Mäkin oon lyhyt, ja vituttaa ku miehet tahtoo pitkiä naisia. ois niin kiva olla pitempi niin miehet tykkäis... :/
- sarvikuonokas
Että tässä on täysin kysymys siitä että te n. 160cm naiset itse haluatte pitkän miehen.. Siis onhan niitä 170cm miehiä / poikia paikat pullollaan ja olen sata varma siitä että he ottaisivat itseääni lyhyemmän naisen mielummin kuin 170 naisen...
- Kyllä...
mulle ainakin lyhyt nainen käy, mutta pelkällä pituudella ei kuitenkaan parisuhdetta tehdä. ;) Lyhyet naiset on ainakin mun silmään söpöjä, kun itsekin olen varsin lyhyt mies eli 172cm.
- Nämä............
kilsanmittaset sääret oikein hyvä, älä välitä ei säärien pituudella pelkästään pötkitä kuin sukkamainoksiin, joten tytöt,naiset jos on kilsanmittaset niistä voit rehellisesti nostaa palkkaa
t.kilsanmittaset (ei takaa silti onnea/autuutta)- '''''
kilsa -> liksa
- vilautella
niitä kilsanmittaisia, kun menee liikenne sekaisin ja äijät huutelee perään.
- Makuasia!
Pituudesta saa ihan yhtä kehittäviä riitoja aikaan kuin hiusten ja silmien väristä. Makuasia se on, vaikka niin moni näkyy pitävän sitä omaa käsitystään juuri oikeana ja yrittää vielä perustellakin asiaa. Harmillista asiassa on lähinnä se, että joidenkin mielestä on hyvä juttu mollata toisia sen sijaan, että kehuisi itseään.
Minä on 178-senttinen nainen, ja jos johonkin suuntaan tuota mittaa olisi muutettava, ottaisin pari senttiä lisää. On mahtavaa olla pitkä. Mukavin miehen pituus on mielestäni 185-195 senttiä.
Jotkut muut ajattelevat eri tavalla. Ei siis tarvitse tapella. - NotSoPitkäMies
Onkos niin, että te naiset syrjitte meitä lyhyitä miehiä? Mur murrrr :)
- ei se pituus...
Minä olen 155 cm "pitkä" nelikymppinen nainen ja minulla oli vähän samanlainen ongelma eli useimmiten vain nippa nappa kolmekymppiset miehet osoittivat kiinostusta live-elämässä. Minäkin olen sellainen hoikka, tyttömäinen, blondi ponnaripää. En kuitenkaan pitänyt pituutta ongelmanani vaan uskon että tyttömäisyyteni oli se, joka sai miehet pitämään minua paljon nuorempana kuin olinkaan ja se ehkä säikytti oman ikäisiäni miehiä. No, nyt ei ole enää ongelmaa, kun unelmien mies löytyi netin kautta:) Muutenkaan netin kautta tutustumisessa ei ollut mitään ongelmaa, kun oli ensin vähän aikaa kirjoiteltu, niin miehet eivät enää pitäneet pikkutyttönä.
- näinhän se on
lyhyistä naisista, näin sanoi minulle samanikäinen tyttökaveri ollessamme 15-vuotiaita. Itse valmistauduin tulevan vanhanpiian elämään tuolloin, liian pitkänä (173 cm). Kelpasin kuitenkin hieman itseäni pidemmälle miehelle. Tuo nuoruuden ystävä kuuluu vaihtavan miestä usein, sitä se valinnan vaikeus teettää.
- ap.
no niin mielipiteitä on ollut montaa eri sorttia,mutta mun mielestä hauskin oli se että miehet pelkää mun pitkää tukkaa"kuristuvat siihen yöllä2 :))) ja sitten pomppas esille se mitä olen myös epäillyt itsekkin eli TYTTÖ LOOK!!mun täytyy varmaan itsekkin hankkia mies netistä :))
- Monia Harmitaa
KYLLÄ MULLE KELPAA PIENIKIN NAINEN
- Arska 188 cm
syrji, mutta en näe noin alas. :D Kyllä niitä pitkäsääriä tulee enempi kateltua, onhan ne näyttävän näköisiä. Optimipituus naiselle on jotain 170 cm ja siitä pitempi. Ilomielin ottaisin vielä 180 cm pitkänkin, sehän olisin kuin huippumallia taluttaisi.
- 177cm
Ihan punastuu.Jos joku mies noin minulle sanoisi,olisin aivan vahaa!Pituus on kyllä ollut miehelle hyvä syy tulla juttelemaan ja tehdä avauslause.
- annukka69
etkö muka nauti kesäisin katsella avoimmen topin kauluksesta "huomamattomasti" sisään??
Luuletko että emme huomaa...... - Arska 188 cm
annukka69 kirjoitti:
etkö muka nauti kesäisin katsella avoimmen topin kauluksesta "huomamattomasti" sisään??
Luuletko että emme huomaa......näen jos lyhyt nainen on tyrkky. Avoimet topit ja tissit tyrkyllä ei kiinnosta. Sellainen nainen on halvan näköinen.
- qwen
Jos, olen oikein ymmärtänyt, lyhyet naiset haluaa pitkiä miehiä. '
Mutta miksi?
Tajuaakohan ne, että näyttävät entistä lyhyemmiltä pitkän miehen rinnalla? Vai onko tarkoituksena saada lapsille pituusgeenit?- .......
Onko muut huomanneet saman. Lähes aina nämä pituuskyselyavaukset tekee lyhyempi nainen, joka kaipaa egobuustausta sille, että on pieni ja söpö, sellainen "yölelu".
Voi elämän kevät. Kasvakaa nyt ainakin henkisesti isommiksi, vaikka pituus ei riittäisikään. - biologiaa
Vaistojen varaista käyttäytymistä. Onhan sitä tutkittu paljon.
"Psychology Today -lehti vahvistaa sen, mitä monet lyhyet miehet ovat pelänneet. Naiset ovat taipuvaisia valitsemaan pitkän miehen kumppanikseen, sillä pituuteen liitetään hyvän perimän, vaurauden ja aseman kaltaisia odotuksia.
Evoluutiopsykologian professori Robin Dunbar Liverpoolin yliopistosta kertoo tutkimusten osoittavan, että pitkät miehet menestyvät lyhyitä paremman akateemisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti. Naiset, jotka sanovat pitävänsä pitkistä, saattavat tosiasiassa hakea menestyvää paria rinnalleen."
- voi?...
Itse 165 senttisenä naisena haluaisin olla pitempi,kun tuntuu että pitkät naiset jyrää maailmassa,itseni mielestänikin(näin naisnäkökulmassa)pitkät naiset ovat jotenkin uljaampia ja karismaattisempia,isäni on 192 cm mutta eipä ole mulle periytyny koska äiti vain 162.
- neitokainen
minä olen 169cm pitkä, ja toivoisin olevani vähän lyhyempi.. Selleinen 164cm vaikka..
- ...........
Mä oon 1,685678950404cm mut mä toivoisin olevani 1,6738928728cm, ihquu.
- kokenut nainen
........... kirjoitti:
Mä oon 1,685678950404cm mut mä toivoisin olevani 1,6738928728cm, ihquu.
Kaikenlaisia palstoja ja aiheita täältä löytyy.En ole ikinä ajatellu että pituus mietityttää ihmisiä näin paljon.
Olen 163cm ja se on ihan hyvä minusta.Tykkään pitää korkekorkoisia kenkiä ja saappaita.Koska se on vaan niin kivaa.Ei se "pienestä"koostani johdu.
Enkä kyllä koskaan ajattele pitäisikö miehen olla pitkä vai lyhyt?Haluan tutustua ihmiseen en pituuteen tai ulkonäköön.
Kai se on minunkin alettava ottaa stressiä tästäkin asiasta,enkö käy "kaupaksi" kun olen lyhyt?Siitäkö se johtuukin?Hmmmmmm.... - miax
kokenut nainen kirjoitti:
Kaikenlaisia palstoja ja aiheita täältä löytyy.En ole ikinä ajatellu että pituus mietityttää ihmisiä näin paljon.
Olen 163cm ja se on ihan hyvä minusta.Tykkään pitää korkekorkoisia kenkiä ja saappaita.Koska se on vaan niin kivaa.Ei se "pienestä"koostani johdu.
Enkä kyllä koskaan ajattele pitäisikö miehen olla pitkä vai lyhyt?Haluan tutustua ihmiseen en pituuteen tai ulkonäköön.
Kai se on minunkin alettava ottaa stressiä tästäkin asiasta,enkö käy "kaupaksi" kun olen lyhyt?Siitäkö se johtuukin?Hmmmmmm....(162cm) on kyllä ongelma. Ei tämän kokoinen edes löydä sopivia housuja kaupasta, kaikissa on se 10-30cm lahkeessa liikaa. Ja mitä miehiin tulee, niin näyttävät olevan 180-185cm pitkien kaverieni kimpussa,niin lyhyet kuin pitkät. Kavereille ei ole mikään ongelma saada viiden jampan puh.nroa illassa, mua on lähestytty viimeksi vuonna 2001...Ja sekin oli ylipainoinen rikosrekisterin omaava peruskoulun kesken jättänyt ääliö. Että mielellään ottaisin sen 20cm lisää pituutta.
- Satunnainen lukija
Toiset miehet pitävät lyhyistä, toiset pitkistä, eiköhän lähes jokaiselle se kumppani löydy jonka mielestä juuri hän on täydellinen. Ihmetyttää vain tuo, miksi lyhyet naiset himoitsevat jotain 180cm--> miehiä. Olisi jotenkin loogisempaa, jos nainen seurustelisi itseään noin 0-15cm pidemmän miehen kanssa. Toki jotkut vain sattumalta pitävät megapitkistä, mutta en oikein jaksa uskoa että tällainen mieltymys olisi kaikilla 150cm-160cm naisilla automaattisesti. Itse olen 175cm, itseäni lähestyy yllättävän moni lyhyempikin mies, tai sitten nämä megapitkät. Itseäni miellyttää eniten ehkä n. 4cm-10cm pidempi henkilö, olo on jotenkin turvaton liian pitkän kanssa, ja lyhyemmän kanssa taas pelkään miehen puolesta...
- Marie-Cecile
Miehet pitävät kaiken pituisista naisista, mutta erityisesti ne lyhyet ovat miesten mieleen. Pitkät jalat on vain bonus. Ja jos sinulla on noin pitkät hiukset, niin se herättää kyllä huomiota miehissä. Voipi olla niin, että et vain huomaa. Ja varsinkin jos olet vähänkään ikäistäsi nuoremman näköinen, niin hyvinkin helposti se sinun katselu piilotetaan sinulta. Oman ikäisistä miehistä en osaa sanoa, koska en tiedä ikääsi, mutta oman havaintoni mukaan nykyiset noin 20v -3v, ovat harvinaisen eurooppalaistuneet eli ovat rohkeampia tulemaan juttelemaan naisille kuin hieman vanhempi ikäpolvi tuntuu olevan.
- Toni 185 cm
Ei lyhyet naiset mitenkään erityisesti miesten mieleen ole, mistä sellaista keksit? Pitkäsääret nyt vain näyttää paremmilta ja varsinkin me pitkät miehet pidämme yleensä pitkistä naisista. Vähintään 170 cm pitkä nainen kääntää minun pään.
- yleistä...
Toni 185 cm kirjoitti:
Ei lyhyet naiset mitenkään erityisesti miesten mieleen ole, mistä sellaista keksit? Pitkäsääret nyt vain näyttää paremmilta ja varsinkin me pitkät miehet pidämme yleensä pitkistä naisista. Vähintään 170 cm pitkä nainen kääntää minun pään.
No mitäs tuo nyt sitten oli ellei yleistystä? "Pitkäsääret nyt vain näyttää paremmilta ja varsinkin me pitkät miehet pidämme yleensä pitkistä naisista". SINUN mielestäsi asia on noin, ei kaikkien miesten mielestä....
- Marie-Cecile
Toni 185 cm kirjoitti:
Pitkät sääret voi olla lyhyelläkin, ne kun suhteutetaan ihmisen kokonaispituuteen eikä siihen ovatko ne fyysisesti pitkät. Pitkällä ihmisellä voi olla lyhyet jalat ja se ei taida olla yhtä kiehtovaa miehille, kuin ne pitkät jalat lyhyellä. Vartalonsuhteet, hyvä herra, vartalonsuhteet, se on se merkittävä, jopa takuuvarmasti sinulle.
Ja toisekseen, useimmat miehistä haluavat itseänsä pienemmän naisen. Ja jos olet lyhyt, jopa ne lyhyet miehet ovat kiinnostuneita. Joten miesmateriaalia on enemmän sen takia lyhyillä.
Ja oikeasti olen iloinen, että suosit pitkiä. Minulla on monia pitkiä kauniita kavereita, joiden on ollut vaikeaa löytää seuraa, koska miehet karsastavat enemmän niitä pitkiä naisia kuin lyhyitä, vain sen takia, että he ovat pitkiä. Mikä on sääli. Pituudella ei oikeasti ole mitään väliä oikeasti.
Ja loppupelissä voi silti käydä niin, että vaikka suosiikin tietyn tyyppisiä ihmisiä, niin päätyykin, jonkun sellaisen kanssa yhteen ja rakastuu tulisesti, joka ei yhtään vastaa sitä pituusvaatimusta, ei yleistä eikä jalkojen pituutta.
- pituus vain yksi osatekijä
Ei se pituus ole mikään tärkeä asia parinvalinnassa. Kun synkkaa jonkun tyypin kanssa niin sitten synkkaa. Olen täsmälleen sinun pituisesi ja mieheni on melkein 190 cm pitkä eikä häntä haittaa minun lyhyyteni ollenkaan, vaikka aiemmin olikin ajatellut haluavansa pitkän naisen. Nyt hän tyytyväisenä nostelee minua kesken ruoanlaittopuuhien keittiössä ja ihastelee pienuuttani. Minulle itselleni ei miehen pituudella ole oikeastaan mitään väliä, edellinen ehdokas oli 170 cm pitkä....
- ........
Siis tää oli paras "Nyt hän tyytyväisenä nostelee minua kesken ruoanlaittopuuhien keittiössä" *buahhah*
Tuota nykiikö hän sinua yleensäkin ylöspäin. Joo, pienet naiset on tosi söpöläisiä varsinkin auton ratissa. Hyvä kun nenä näkyy ratin takaa. Tosi vakuuttavan näköistä menoa.
Minä arvostan sitä, että nainen seisoo omilla jaloillaan. Ihan samalla tavalla naiset, kun te näette pitkissä miehissä sitä jotain, me miehet näemme pitkissä naisissa samaa voimaa. - '''''
........ kirjoitti:
Siis tää oli paras "Nyt hän tyytyväisenä nostelee minua kesken ruoanlaittopuuhien keittiössä" *buahhah*
Tuota nykiikö hän sinua yleensäkin ylöspäin. Joo, pienet naiset on tosi söpöläisiä varsinkin auton ratissa. Hyvä kun nenä näkyy ratin takaa. Tosi vakuuttavan näköistä menoa.
Minä arvostan sitä, että nainen seisoo omilla jaloillaan. Ihan samalla tavalla naiset, kun te näette pitkissä miehissä sitä jotain, me miehet näemme pitkissä naisissa samaa voimaa.puolestani arvostan sitä, että omat mielipiteet esitetään ilman tuollaisia hohotuksia. Oikeesti.
- oikein kiva
........ kirjoitti:
Minä arvostan sitä, että nainen seisoo omilla jaloillaan. Ihan samalla tavalla naiset, kun te näette pitkissä miehissä sitä jotain, me miehet näemme pitkissä naisissa samaa voimaa.Ja minä huomaan, että esität omat mielipiteesti jonain yleisenä "näin me miehet ajatellaan" -kuviona. Ja ei, hän ei nyi minua ylöspäin vaan kuten sanoin, ihastelee pienuuttani. Lähinnä nostaa minut silloin tällöin hellästi syliin. JOTKUT miehet (et sinä, mutta jotkut) pitävät siitä, että nainen on pieni. Valitettavasti sille asialle et voi mitään, vaikka kuinka haluaisit kuuluttaa kaikkien miesten olevan samaa mieltä kanssasi.
- tykkään
oikein kiva kirjoitti:
Ja minä huomaan, että esität omat mielipiteesti jonain yleisenä "näin me miehet ajatellaan" -kuviona. Ja ei, hän ei nyi minua ylöspäin vaan kuten sanoin, ihastelee pienuuttani. Lähinnä nostaa minut silloin tällöin hellästi syliin. JOTKUT miehet (et sinä, mutta jotkut) pitävät siitä, että nainen on pieni. Valitettavasti sille asialle et voi mitään, vaikka kuinka haluaisit kuuluttaa kaikkien miesten olevan samaa mieltä kanssasi.
pitkistä naisista. lyhyet näyttää ihan kakaroilta eikä naisilta.
Teemu 191 cm - mies185
tykkään kirjoitti:
Teemu 191 cmTosin syynä ei niinkään ole se, että pienet näyttäisi kakaroilta (mikä ei edes yleensä pidä paikkaansa), vaan se että satun vaan tykkäämään enemmän siitä että pituusero ei ole ihan hirveän iso. Joku 175-180cm olisi optimi pituus naiselle, mutta eipä tuo nyt niin hirveän tarkkaa ole kunhan ei ole yli 20cm itseäni lyhyempi.
- diggaa
tykkään kirjoitti:
Teemu 191 cmpitkistä naisista, vaikka itellä pituutta snadisti yli 180 cm. mut musta ne lyhyet muijat näyttää mummeleilta, vielä ku ovat monesti paksuja lylleröitä. =D
- ei todista mitään
diggaa kirjoitti:
pitkistä naisista, vaikka itellä pituutta snadisti yli 180 cm. mut musta ne lyhyet muijat näyttää mummeleilta, vielä ku ovat monesti paksuja lylleröitä. =D
No, se että te kaikki satutte pitämään pitkistä naisista, ei edelleenkään todista että kaikki miehet pitäisivät. Ja sitä paitsi nuo perustelut ovat huvittavia. Lihavia nyt on kaikenpituisissa ihmisissä ja pitkätkin ihmiset voivat näyttää mummeleilta. Joka tapauksessa on hyvä juttu, että on monenlaisia miehiä ja naisia, toiset tykkää lyhyistä, toiset pitkistä.
- annukka69
Hei kanssasisaret! Korkokenkät ovat keksittyä!!! Niillä saa pitutta lisää ja kävelykin on naisellisempi kun lenkkareita käyttäessä. Taas kun pitäisi olla se miehen "pikkuinen unilelu" niin paljain jaloin tallustelemaan, saat olla juuri se pieni ja hento ketä täytyy miehellä kaitstaa elämän kurjuudelta :)
- skdjisdjosi
Mutta kuka mieheksi itseään kutsuva haluaa panna pikkuista unilelua? :D
- sousou
iskurepliikkiä ainakin kun tämä: Kauheeta kun oot pitkä!
Tai: Ootko kaks metrii tai jotain? (olen 178cm)
Tällasta kun kuuntelet baareissa muutaman illaan niin eipä paljon innosta olla pitkä.
Katkerana kattelen kun lyhyet haetaan tanssimaan, ja ite kattelen sit lasinpohjaa.- Samanpituinen
Mulle sanotaan et ootpa ihanan pitkä, tai tosi hyvät sääret sulla, tai jotain vastaavaa. Jopa lyhyemmätkin miehet tulee sanoon noin. Ja varsinkin jos liikun kaverini kanssa, joka 182 pitkä, ukkoja saa suorastaa potkia kauemmas.
Ehkä siellä päin on vaan tavallista jurpompia tyyppejä? - 175
Samanpituinen kirjoitti:
Mulle sanotaan et ootpa ihanan pitkä, tai tosi hyvät sääret sulla, tai jotain vastaavaa. Jopa lyhyemmätkin miehet tulee sanoon noin. Ja varsinkin jos liikun kaverini kanssa, joka 182 pitkä, ukkoja saa suorastaa potkia kauemmas.
Ehkä siellä päin on vaan tavallista jurpompia tyyppejä?Sama juttu minulla. Ei ole koskaan ollut ravintolassa ongelmia löytää mies seuraa (mikäli sellaista on hakenut)
Pelkästään positiivisia kommentteja ja "ihastelua" olen saanut pituudestani (ja ulkonäöstäni yleensä) Iltariennoissa käytän yleensä vielä n. 8cm korkoja korostamaan pituuttani.
Mutta jos totta puhutaan uskon, että "menekkini" olisi lyhyempänäkin ihan yhtä hyvä. Minusta positiivisin vaikutelma tulee nokkelan iloisen seurallisen luonteeni ja hyvän ryhtini ansiosta.
Pidän itsestäni juuri tälläisenä, enkä antaisi senttiäkään pois =) - sousou
Samanpituinen kirjoitti:
Ehkä siellä päin on vaan tavallista jurpompia tyyppejä?Asun pikkukaupungissa jossa samat urpot notkuvat aina samoissa paikoissa. Ulkopaikkakuntalaisilta komistuksilta tulee kyllä kuumia katseta, mutta miehet eivät oikein uskalla lähestyä. Lyhyempiin ystäviini kyllä otetaan kontaktia ja paljon positiivisemmin.
- Samanpituinen
sousou kirjoitti:
Asun pikkukaupungissa jossa samat urpot notkuvat aina samoissa paikoissa. Ulkopaikkakuntalaisilta komistuksilta tulee kyllä kuumia katseta, mutta miehet eivät oikein uskalla lähestyä. Lyhyempiin ystäviini kyllä otetaan kontaktia ja paljon positiivisemmin.
rohkaista lähestymään vaikka hymyllä, kun saat niitä katseita?!
Miehet tarvitsee yllättävän usein rohkaisua.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969