Hola sofia!Voisitko ystävällisesti neuvoa,hyviä aamiais/illallispaikkoja carrer der mar kadun kulmilla.Ei niiden tarvitse olla aina halvimpia mutta ei tietenkään kalleimpiakaan paikkoja.Kunhan on vaan hyviä.Tiedätkö,mikä on sen kuuluisan paellapaikan nimi,missä on ne kyltit seinissä,missä on mikäkin kuninkaallinen tai filmitähti istunut syömässä.Paikka on muistaakseni erittäin vanha.Olen joskus käynyt siellä,poikamiesaikoina,eikä oikein muistu mieleen,missä se oli.Veikkaisin kuitenkin satamaa.Olis kiva viedä vaimo sinne syömään,kun olemme tulossa Barcelonaan syyskuussa.Kiitokset sinulle,että olet jaksanut/viitsinyt antaa meille matkailijoille hyviä vinkkejä Barcelonasta.Jatka samaan malliin.Monelle on varmasti ollut niistä erittäin paljon hyötyä.
carrer del mar
syömään
1
290
Vastaukset
- Seitsemän ovea
En ole Sofia, mutta uskaltanen veikata loukkaamatta tätä herkkää tyttöstä, että kysymyksessä olisi ravintola nimeltään
LES 7 PORTES (Siete Puertas)
Passeig Isabel II, 14 (Paseo Isabel II)
Ravintolan sanotaan olevan kaupungin vanhin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764