Mitä tansseja osaat?
Mitä haluaisit oppia?
Ei tarvitse olla mikään huippu lajissa, mutta osaamiseksi voidaan katsoa, se että pystyy menemään kyseistä tyyliä lavalla ainakin perusteet ymmärtäen.
Tosin ensimmäisen listan tanssitkin vaativat kehitystä.
Osaan:
- Cha cha cha
- Hidas valssi
- Humppa
- Foxtrot
- Fusku
- Bugg
- Jive
- Tango
- Valssi
Halauisin oppia:
- Boogie Woogie
- Jenkka
- Masurkka
- Polkka
- Rumba
Gallup lavatanssijoille:
20
3247
Vastaukset
- loistavasti
Kaiken ja mullakin ponnari
- Tanssityttö`
omasta mielestäsi tosi hauska.
Masurkka ei taitu ja salsa on vasta työn alla, samoin merenque. Niin ja balboaakin oon tanssanut viimeksi joskus ennen nakkisotaa...
- Tanssipoika'
Osaan
- humppa
- tango
- valssi
- voxi
Haluan oppia
- vaakamambo Näitä kuvittelen osaavani ainakin välttävästi:
Foksi
Tango
Valssi
Hidas valssi
Humppa
Jenkka
Polkka (joskus vuosia sitten viimeksi tanssinut)
Jive
Fusku
Bugg
Diskoswing
Näitä haluaisin oppia:
Cha cha
Rumba
Boogie woogie (ehkä)...tanssin:
- Cha cha cha
- Hidas valssi
- Humppa
- Foxtrot
- Fusku
- Bugg
- Jive
- Tango
- Valssi
- Boogie Woogie
- Disco swing
- Salsa
- Rumba
Näitä olen joskus tanssinut:
- Lindy hop
- Jenkka
- Masurkka
- Polkka
- Samba
Näitä haluaisin uudelleen oppia:
- Lindy hop
- Masurkka
- Polkka
(Tanssien nimet pitäisi kylläkin kirjoittaa pienellä alkukirjaimella, mutta menköön.)- mutta menköön
>(Tanssien nimet pitäisi kylläkin kirjoittaa pienellä alkukirjaimella, mutta menköön.) <
Tämä palsta on mielipiteille tanssin alalta. Sillä ei ole merkitystä, miten tänne kirjoittaa.
Pilkuilla ja pisteillä oikeissa paikoissa on tietysti lukemista helpottava rooli, ei muuta.
- mies24v
Osaan:
-valssi
-hidas valssi
-tango (suom.)
-foxtrot
-fusku
-jive (perusteet)
-bugg
-samba
-cha cha
-rumba
haluaisin oppia:
- humppa
-jenkka
-tango (arg.)
-rock/twist - listani
- valssi
- hidas valssi
- humppa perinteinen
- humppa kävely
- tango
- jenkka
- foxi
- fusku
- jive
- bugg
- cha cha
- rumba
- rock
- samba
Oppimista odottaa:
- polkka
- swingpolkka
- masurkka - salsagirl
Nämä menee sillai kunnolla:
valssi, foxi, tango, humppa, jenkka, bugg, boogie woogie, jive, discoswing, cha chaa, swingpolkka, fusku, rumba
Seuraavia olen kokeillut ja olisi vielä paljon treenattavaa:
salsa, lindy hop, polkka, masurkka, merenque, bachata - Drago`
1. Foxi
2. Valssi
3. Hidas valssi
4. Humppa (perinteinen ja muut variaatiot)
5. Tango (suomalainen)
6. Bugg
7. Fusku
8. Jive
9. Polkka ja swingpolkka
10. Jenkka ja sottiisi
11. Masurkka
12. Discoswing
13. Samba
14. Rumba
15. Cha-cha-chaa
16. Salsa
17. Boogie Woogie (vaatimaton taso)
Lisäksi jotain avutonta räpellystä seuraavista:
18. Lindy Hop
19. Balboa
Kokeiltu on myös:
20. Merengue
21. Bachata
22. Pari-Charleston - Venlamaria
Osaan:
- valssi
- hidas valssi
- tango
- humppa (kävely-, kuvio-, tavallinen)
- fusku
- foksi
- jive
- bugg
- cha cha
- rumba
- samba
- disko swing
- polkka
- jenkka (ja sottiisi)
- masurkka
Haluaisin oppia
- swingpolkka
- boogie woogie
- lindy hop
- (pari)salsa
- arg. tango (alkeita opetellut, jäin koukkuun ja haluisin oppia lisää!)- Nimetön
-fox,tango,valssi,eng.valssi,jenkka,humppa,kävellen myös,fusku.Opettelen bugg seuraavaksi jos opin...?
- tanssiJussi
Osaan:
- valssi
- 2 askel valssi
- hidas valssi
- tango suomalainen
- humppa (tavallinen)
- fusku
- foksi
- jive
- bugg
- cha cha
- rumba
- samba
- disko swing
En halua oppia:
suomalaiset kansantanhut
esmes jenkka jne...
Työn alla
- salsa
- argentiinalainen tango
- milonga
- tango-valssi
- merengue - Vaino Harha
gallupeihin on tavattomankin skeptinen enkä siten kunnallis- ja valtakunnallis ynnämuut presidentillisvaalit tämän tarkastelun ulkopuolelle jättäen niihin juurikaan osaa ota: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että etenkin kaikkea sitä, mitä harkitsemattakin saattaisin sellaisissa eteen tuoduissa vanhaintanssigallupeissa sanoa, saatettaisiin yrittää myöhemmin kaikissa sinänsä toki hyvinkin mahdollisissa sekä etenkin täysin mahdottomissa tilanteissa käyttää allekirjoittanutta vastaan em kirjoittaneelle mitäilmeisimminkin hyvin...hyvin pahansuopaisten ja siten kateellisten vanhaintanssitahojen toimista. Jotkut kärkkäimmistä vanhaintanssiarvostelijoistani saattavat tässä kohdin riemuita, että lukuisat - ja todettakoon varmuudenvuoksi tässä välissä, että ei niitä omasta mielestäni niin montaa yhteensäkään ollut ole, että niistä sellaista numeroa väenvängällä pitäisi yrittää taaskin tehdä - exäni olisivat kyseessä, mutta näinhän asiani laita alkuunkaan ole: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että vasta jälkeenpäin sain kuulla, että eräs existäni oli kaikesta kuulemastani päätellen erittäin tuohtuneena todennut todella upealle ystävättärelleen kutakuinkin siten, että: "...ota sinä vaino...se osaa mitä vaan..." Mielestäni tuon puolueettomanpaa eli erittäinkin pitkälti objektiivisenpaa luonnehdintaa yksikään toinen sinänsä toki hyvinkin arvoisista herroista voisi osikseen toivoa saavansa, joten tällä perusteella uskalsin siihen tässä viitata kuitenkaan itse varsinaisesti tähän gallupiin osallistumatta. Tämä ei tapauksessani toki ole ollenkaan harvinaista, sillä muissakin, etenkin näissä vanhaintanssiyhteyksissä annan muitten puhua puolestani tahi ainoastansa kuulijan ja jopa puhujans itsensä suppeahkosta katsantokannasta riippuen vastaani.
- Tanssijamies
Osaan:
- Cha cha cha
- Hidas valssi
- Humppa
- Foxtrot
- Fusku
- Jive
- Tango
- Rumba
- Masurkka
- Valssi
- Jenkka
Halauisin oppia:
- Polkka - joku vaan
osaan ainakin jotenkuten:
valssi ja kaksiaskelvalssi
hidas valssi (engl)
foksi
tango
humppa (normi, kävely ja kuvio)
jenkka, sottiisi
polkka ja swingpolkka
masurkka
cha-cha
samba
rumba
jive
fusku
discoswing
bugg
haluan oppia:
salsa
lindy hop
boogie woogie
Lisäksi sitten näitä yksin tanssittavia lattareita jotenkin ja niitä tietty paritansseina haluaisin myös oppia.- Provoilet
"....
jenkka, sottiisi
polkka ja swingpolkka
masurkka..."
IHAN SELVÄ PROVO. TÄSSÄ ESIINTYY SANA SWINGPOLKKA
EI MENE LÄPI
- Anonyymi
kaikki menee lattareita myöten
- Anonyymi
Haluaisin osata tulkita musiikkia. Joillekin se on niin luontevaa ja hieman oon kateellinenkin näille taitaville tulkitsijoille. Kehuja kyllä muuten saan tanssitaidosta ja seuraamisestani, mistä olen toki tyytyäinen. Seinäruusuna ei myöskään minun tarvitse aikaa viettää tanssipaikoilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009