Hangalle vai Syvikseen?

kruuna vai klaava

Ens lauantaina ois Hanganlavalla päättäjäiset ja siellä Anneli Mattila.. Kuulostaa ihan hyvältä, mut toisena vaihtoehtona olis Syvälahti ja Marita Taavitsainen..

Kumpaakohan kannattais mennä, Anneli vois tuoda Hangalle nuorempiakin tanssijoita (itse 27v-m), mut toisaalta tän kesän parhaat tanssit olen kokenu just Syvälahdessa!

Joudun kaiketi heittämään kolikolla..

6

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoehto

Ehdottaisin ennemmin valitsemaan Kukonhiekan. Taikakuu vetää hyvin nuorta porukkaa... Itse yritän keretä paikanpäälle (29v-n) :)

• Minä olen myös Kukonhiekan ja Taikakuun kannalla. Eino Grön tulee kaupanpäällisiksi, mutta kyllä sen kestää.

• Keski-suomeen

Kukonhiekka on aina ollut pettymys tanssi_mielessä, hienolla paikalla, mutta noinko olisi nuoria paikalla?

• Kukonhiekkaan menossa
        Keski-suomeen kirjoitti:

Kukonhiekka on aina ollut pettymys tanssi_mielessä, hienolla paikalla, mutta noinko olisi nuoria paikalla?

Se on paras paikka sateella ja kylmällä. Taikakuu on sitäpaitsi hyvä esiintyjä ja aina on heidän keikoilla tyttöjä paikalla. t. M30

• Utelias tirkistelijä

Missä kävit ja oliko niitä nuoria? Täyttikö ilta odotukset?

• kruuna vai klaava

..eli Hangalle eksyin.. Pitäisköhän sanoa, et olispa tullu se klaava, eli Syvis, taikka ois kolikko jääny pyörimään kantillaan, niin olisin kaiketi lähteny sinne Kukonhiekkaan, mut sinne kun oli vähän turhan pitkä matka..

Hangalla oli siis Anneli Mattila, ja kyllähän sitä kelpas kattoa ja kuunnella! =) Tanssittuakin tuli paljon, kiitos "vakiparilleni" Hangalla, joka ilmoitti sinne myös tulevan, joten päätös sinne lähdöstä syntyi siten vähän helpommin.

Eipä siellä nuorempia (alle kolmekymppisiä) kauheesti muutoin ollu, tosin eipä ole enenkään mitenkään tungokseen asti ollu, mut ilta oli kuitenkin ihan ok!

Mut mites te muut, kuka oli Syviksessä ja kuka Kukonhiekassa, ja millasta oli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe