Oletko sinä koskaan yrittänyt olla ihan jotain muuta, melkein väkisin jotta olisit muiden ihmisten silmissä samanlainen kuin he?
Sillä, minä olen 51v ja minua arvostelevat sukulaiset ynnäävät vaan vuosiani ja miten pitää käyttäytyä kun on saavutettu tietty ikä.
Sillä mielimusiikkia ovat hevi, pop ja jazz.
Kuuntelen Madonnaa, Robbie Williamsia, Frank Sinatraa, George Michaelia, Jari Sillanpäätä ym.
Kitara on hieno soitin.
Pääasia on että menoa piisaa ja meteliä pukkaa.
Siitä sitten jotkut ei tykänny, ja yritin muuntautua, ostin:
- Vivaldin vuodenajat (joitain hyviä)
- Ludwig van Beethowenia
- Albinoni Adagio ja muita maailman kauneinpia taidemusiikielämyksiä.
Kuuntelin niitä tyyriinä, mutta niistä tuli vaan paha olo.
Palasin omaan tyyliini tyyriinä.
Ikä suurempi kuin henkinen musiikillinen kehitys
6
405
Vastaukset
- korjata jotain
Tuli kummallinen lause:
Pääasia on että menoa piisaa ja meteliä pukkaa..kuinka minä noin kirjoitin?
Voihan sitä pianoakin soittaa niin voimakkaan tunnelmallisesti.
Tarkoitan vaan musiikkityyliä.... - namisuku
teininä tuli sorruttua massavaatteisiin, -ajatuksiin ja -mielipiteisiinkin ja antoi virran viedä.
Siitä rajusti kavahtuneena "löysin itseni" ja lähdin maailmalle avoimin silmin ja kaikkien omia mielipiteitä kunnioittaen:) - NaVaN
puhdassointista selkeää musiikkia. Human voice; Yäk.
Hard rock ja metalli olisi yes, mutta ne kuivaoksennusta ja kakoilua yrittävät huutamalla örisevät pilaavat kaiken esityksessä.
Oman sisäimpäni kaipuu ja sen soinnituksen virittäytymis aste ja miten musiikki siellä sisälläni väreilee ratkaisee. On ihmisääniäkin jotka saavat hiuskarvat kihisemään. - hildurvonhopsis
En enää! Ostin pari vuotta sitten talvitakinkin sellaisen, joita liikkeeseen oli tullut vain yksi kappale.Joka vuosi en tarvitse uutta takkia.
Nuorena teininä piti olla samantyyliset kengät ja talvitakki (duffeli) kuin parhaalla ystävällä. Nyt puen ylleni välillä hyvin tyylikkäitä asuja ja välillä farkut ja pyörällä ajan tuulipuku yllä ja kypärä päässä.
Olen päässyt sen vaiheen yli, jolloin vanhojen sukulaisten sanomiset tuntuivat tylsiltä. Kun olen kotona niin kuuntelen musiikkia melko harvoin. Kun lapset olivet kotona niin "jytä" musiikki soi koko ajan. Nuorena minullakin soi koko ajan "jytä" musiikki. Nautin tästä rauhallisuudesta ja hiljaisuudesta.
Kuuntele rauhassa juuri sellaista musiikkia, josta s i n ä itse pidät. Ihan sama millaisesta musiikista joku sukulaisesi pitää. Voithan soittaa sukulaisillesi niitä klassisen musiikin levyjäsi jos he haluavat kuunnella niitä, kun tulevat luoksesi kylään. Jokaisella ihmisellä on erilainen musiikkimaku. Kaikesta musiikista (paitsi Heavy) pidän itse ja ABBA-musiikin konsertti lauantaina sai minut muistelemaan nuoruutta ja se musiikki tuntui todella hyvältä. Myös Kaija Kärkisen ja Ile Kallion musiikkia ja kauniita ja rytmikkäitä kappaleita oli kiva kuunnella .... samoin Jyrki Anttilan ja Petrus Schroderuksen oopperamusiikkia... Petri Nauhan gospelia, Jukka Leppilammen gospelia ja uuden nuoren Minna Rissasen omia aivan ihania lauluja, Jaakko Löytty ja monia muita hyviä. Hienoa kun ihmisillä on laulun ja musiikin teon lahjoja.
Ole sitä mikä olet ja älä välitä muiden mielipiteistä. Jos et pidä jostain musiikista niin et pidä. Inhosin nuorena tangomusiikkia ja nyt pidän siitäkin... Olen huomannut ainakin itselläni musiikkimaun laajenevan iän mukana. niin kaikki sujuu niin kuin pitääkin. Ei kai kukaan kuuntele musiikkia josta ei pidä, vain jotta sopisi johonkin muottiin. Vaatteet ja maku kehittyvät ajan myötä ja tyylikkäämmillään nainen on kun on ylittänyt neljäkymmentä ikävuottaan. Paitsi silloin kun kadotettua nuoruutta haetaan vaatetuksella joka on teineille sopivaa.. yleensä kyllä kannatan suvaitsevaisuutta joka asiassa. Nykyaikana ei vain mummouduta niin aikaisin kuin esimerkiksi meidän vanhempamme.
- naisella
on ihan kamalan näköinen. Ollaan me aikuiset aikuisia eikä laiteta lyhyttä hametta ja napapaitaa. Puolipitkä hiha on paras, kun käsivarretkaan eivät ole niin kuin nuorilla.
Roikkuuko allit? Kuunnellaan todellakin sitä musiikkia josta ITSE pidämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969