Kasvissyöjä nainen

on ihanne nainen

Mun ihanne nainen on kasvissyöjä joka ei polta, eikä juo,(ainakaan kovin montaa kertaa vuodessa) eikä käytä kamaa. On muutenkin normaali ja arvostaa luontoa ja eläimiä. Sellaisia ei vain ole varmaan olemassakaan, ainakaan Pirkanmaan alueella.
Koko ikäni olen sellaisesta haaveillut, mutta en ole
löytänyt.

224

6576

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nicole*

...kuin mä. Paitsi syön kyllä kanaa ja kalaa, muuta lihaa en mistään hinnasta.
      En polta ollenkaan ja jos juon niin vain siideriä tms. Kirkkaat kun ei vaan sovi mulle niin en sitten viitsi niihin edes koskea.
      Muuten en ole kyllä ihan normaali:D. Vahva lääkitys päällä, koska mulla on paha ahdistuneisuushäiriö.
      Eläimet on mulle tosi rakkaita ja niitä löytyykin täältä kolmea erilaista, lisäksi työnikin puolesta olen eläinten kanssa tekemisissä:)

• kasviksia

nuo kalat ja kanat...

• Nicole*
        kasviksia kirjoitti:

nuo kalat ja kanat...

Jos lukisit tarkemmin niin tuossa sanoin, että melkein kuten mä. En väittänyt kalaa ja kanaa kasviksiksi missään vaiheessa enkä sanonut että olen kasvissyöjä:P.

Mä en oo huomannut, että mun ruokavalioni olisi mitenkään ongelmallinen miehille, ennemminkin se tuntuu olevan mielenkiintoa herättävä;)

• Loveisthepower

...kuin mä. En syö lihaa, paitsi joskus makkaraa ja meetwurstia, muuta lihaa en mistään hinnasta. Tykkään tosi paljon monista kasvisruoista, kuten kanapastasta ja tonnikalalasagnesta. Alkoholia en käytä ollenkaan, paitsi kerran viikossa vedän pään täyteen miedoilla siidereillä, mutta niitä en oikeestaan laske alkoholijuomiksi.
        Muuten olen kyllä ihan normaali. :D
        Mitään päihteitä en käytä, paitsi jotain nappeja tulee aina vedettyä ja tupakkaa polteltua baari-reissujen yhteydessä. Sit aina pössyttelyn jälkeen tulee jotain harhoja ja alkaa tehdä mieli maksalaatikkoo.

Mut siis tämmönen söpö raitis vegetaristi tyttönen Pirkanmaalta oon, paitsi että oho, oonki Espoosta.

• mielenkiintoista

Mistäpäin olet Nicole*?

• wilfred rambo
        Loveisthepower kirjoitti:

...kuin mä. En syö lihaa, paitsi joskus makkaraa ja meetwurstia, muuta lihaa en mistään hinnasta. Tykkään tosi paljon monista kasvisruoista, kuten kanapastasta ja tonnikalalasagnesta. Alkoholia en käytä ollenkaan, paitsi kerran viikossa vedän pään täyteen miedoilla siidereillä, mutta niitä en oikeestaan laske alkoholijuomiksi.
        Mitään päihteitä en käytä, paitsi jotain nappeja tulee aina vedettyä ja tupakkaa polteltua baari-reissujen yhteydessä. Sit aina pössyttelyn jälkeen tulee jotain harhoja ja alkaa tehdä mieli maksalaatikkoo.

Mut siis tämmönen söpö raitis vegetaristi tyttönen Pirkanmaalta oon, paitsi että oho, oonki Espoosta.

HAHAHAHAHHA!!! Kiitos päivän pelastuksesta!

• Lakto-ovo yms. vege

No on joku taas lapsellinen! Täälläpä oikaisee eräs kasvissyöjä neito, että on niitä lakto-ovo vegejä jne, ja lakto-ovohan siis tarkoitti sitä, että kasvien lisäksi syö myös maito tuotteita ja kananmunia. Oli niitä muitakin nimityksiä, juurikin kalaa ja kanaa syöville (mihin itsekin kuulun, eli samaa sarjaa kuin ylemmät kommentit ;) )

Enempiä en kommentoikaan, olenhan onnellisesti varattu :)

• Loveisthepower
        Lakto-ovo yms. vege kirjoitti:

No on joku taas lapsellinen! Täälläpä oikaisee eräs kasvissyöjä neito, että on niitä lakto-ovo vegejä jne, ja lakto-ovohan siis tarkoitti sitä, että kasvien lisäksi syö myös maito tuotteita ja kananmunia. Oli niitä muitakin nimityksiä, juurikin kalaa ja kanaa syöville (mihin itsekin kuulun, eli samaa sarjaa kuin ylemmät kommentit ;) )

Kanaa ja kalaa syövät eivät ole kasvissyöjiä, koska kana ja kala ovat LIHAA! Minä syön kasvispainotteisesti, en syö punaista lihaa enkä siipikarjaa, syön kalaa, mutta en missään nimessä alkaisi kutsumaan itseäni kasvissyöjäksi, koska en sitä ole.

• muna haukka
        Lakto-ovo yms. vege kirjoitti:

Eli LIHAA

• hurrrdurrr
        muna haukka kirjoitti:

Eli LIHAA

Eipä taida noista kaupan peruskananmunista kauheesti tipuja kuoriutua. Eli sori, ei oo kyllä kananmunat kanan sikiöitä. :'D

• mie vaan
        muna haukka kirjoitti:

Eli LIHAA

Kananmuna on solu, kanan munasolu.

• olen

Mielenkiintoista.. jotenkin olen saanut sen käsityksen että naisen kasvissyönti on miehille jonkinasteinen ongelma.

• RAAVASTA LIHAA

se on ongelma vain silloin kun ei paneta eli nettiin kirjoitettaessa. Viivi ja Wagner asetelma on vaan uudempi, vaikkakin nyt jo vanhentunut muunnelma Vihtoreista ja Klaaroista ja Pekoista ja Justiinoista. Henskisesti vahvempi morkkaa heikompaa tämän erilaisista piirteistä, joita Pekalla on uuno turhapuromaisuus ja Viivillä kuuskytluvun omatunto (tietsä se vuosikyt kun kaikki miehetki oli homoja) Ketään vegaani haittaa jos se ei ole käännyttäjätyyppiä. Mutta kuinka moni vegaanimuija, joka eläinasian vuoksi on aatteensa valinnut, sitten antaa noin vain miehensä syödä lihaa tai suostuu tekemään liharuokaa äijälle kun itse vetää rehuja värkättimeensä.

• herra 78
        RAAVASTA LIHAA kirjoitti:

se on ongelma vain silloin kun ei paneta eli nettiin kirjoitettaessa. Viivi ja Wagner asetelma on vaan uudempi, vaikkakin nyt jo vanhentunut muunnelma Vihtoreista ja Klaaroista ja Pekoista ja Justiinoista. Henskisesti vahvempi morkkaa heikompaa tämän erilaisista piirteistä, joita Pekalla on uuno turhapuromaisuus ja Viivillä kuuskytluvun omatunto (tietsä se vuosikyt kun kaikki miehetki oli homoja) Ketään vegaani haittaa jos se ei ole käännyttäjätyyppiä. Mutta kuinka moni vegaanimuija, joka eläinasian vuoksi on aatteensa valinnut, sitten antaa noin vain miehensä syödä lihaa tai suostuu tekemään liharuokaa äijälle kun itse vetää rehuja värkättimeensä.

ja moniko äijä jaksaa olla valittamatta aina tosta salaatin syönnistä.

• ---
        RAAVASTA LIHAA kirjoitti:

Mulla ei olis mitään ongelmaa sen kanssa että mies syö lihaa, mutta en missään nimessä alkaisi hänelle kokata mitään lihasapuskoja. Saisi itse laittaa liharuokansa jos ei kelpaa se sama ruoka mitä minä syön. Mikä helvetin juttu se edes on, että naisen pitäisi muka aina kokata? Saa mieskin sen kauhan ottaa kauniiseen käteensä joskus.

• piikelsi
        --- kirjoitti:

Mulla ei olis mitään ongelmaa sen kanssa että mies syö lihaa, mutta en missään nimessä alkaisi hänelle kokata mitään lihasapuskoja. Saisi itse laittaa liharuokansa jos ei kelpaa se sama ruoka mitä minä syön. Mikä helvetin juttu se edes on, että naisen pitäisi muka aina kokata? Saa mieskin sen kauhan ottaa kauniiseen käteensä joskus.

^ mul ihan sama juttu muuten mut oon mies, teen ite aina safkat ja kyllä on maistunut muillekin aina vaikka kasvista onkin pelkästään.
        Nykyään kun asuu yksin niin ei jaksa kokata niin paljoo enää.

• Liioittelua?
        --- kirjoitti:

Vai niin, vai niin, noh, jokaisella mieltymyksensä. Mutta meidän kotona kun nainen on keittiössä, tekee hän miehelle myös liharuoat, vaikka itse ei punaista lihaa syökään.

Mutta kuten sanoin, jokaisella tottumuksensa ja mieltymyksensä, mutta minusta menee jo liioittelun puolelle että mies saa sitten tehdä itse liharuokansa, no jaa, kukin tavallaan, mutta ei meillä haittaa vaikka nainen tekeekin miehelle omat ruoat ja sen lisäksi itselleen ne kasvisruoat ;)

• ---------
        Liioittelua? kirjoitti:

Vai niin, vai niin, noh, jokaisella mieltymyksensä. Mutta meidän kotona kun nainen on keittiössä, tekee hän miehelle myös liharuoat, vaikka itse ei punaista lihaa syökään.

Mutta kuten sanoin, jokaisella tottumuksensa ja mieltymyksensä, mutta minusta menee jo liioittelun puolelle että mies saa sitten tehdä itse liharuokansa, no jaa, kukin tavallaan, mutta ei meillä haittaa vaikka nainen tekeekin miehelle omat ruoat ja sen lisäksi itselleen ne kasvisruoat ;)

Miksei sulle kelpaa kasvisruoat? Mä tekisin vain yhden ruoan (kasvisruoan) ja se saisi kelvata.

• varattu vegaaninainen

Luulisi vegaaninaisia olevan vapailla markkinoilla. Olet etsinyt ehkä vääristä paikoista. Onnea etsinnälle.

• kärtsä

Niinhän sitä luulisi, mutta kun ei ole tai sitten ne on jossain piilossa eikä uskalla näytille.

• .....................

No varmaan sellasia ihan puhtaita vegaaneja on aika harvassa. Siis sellasia jotka syö pelkästään kasvikunnantuotteita.

Mun mielestä hyvin monet naiset ovat jättäneet punaisen lihan pois, mutta syövät kananmunaa, kalaa, maitoa ja kanaa. Ei mielestäni lainkaan omituista.

• liikenteessä joo

Onhan näitä muka kasvissyöjiä (naisia) aina liikkellä, sitten kun tarkemmin kyselee niin tulee jotain kommenttia et jauhelihaa voi ihan hyvin syödä mut ei muuta lihaa, niin hei haloo.
        Niin ja sitten sanotaan et en mä paljoo juo mut sitä siideriä ryystetään ihan alvariinsa.

• olen
        liikenteessä joo kirjoitti:

Onhan näitä muka kasvissyöjiä (naisia) aina liikkellä, sitten kun tarkemmin kyselee niin tulee jotain kommenttia et jauhelihaa voi ihan hyvin syödä mut ei muuta lihaa, niin hei haloo.
        Niin ja sitten sanotaan et en mä paljoo juo mut sitä siideriä ryystetään ihan alvariinsa.

juurikin melkeenpä kuvailemasi, kalaa vaan saatan silloin tällöin syödä, mutta vakkariksi osaksi ruokavaliotani en sitäkään mieltäisi. Kananlihaan ja punaiseen lihaan en koske pitkällä tikullakaan. Luontoa arvostan todella, olen aina ollut luontoihmisiä, rakastan eläimiä ja pyrin elämään kaikin puolin mahdollisimman ekologisesti muutenkin.:) En polta, enkä juo.

En sitten yhtään feikannut, että tuollainen olen oikeastikin. Koska joku nyt varmaan ajattelisi tässä kohtaa että kylläpäs se nyt muokkasi itseään kuvauksen kaltaiseksi ja on niin olevinaan.:)

• Mutta pääkaupunkiseudulta e...

Vältän kaikkea eläinperäistä ruoassani (okei hunaja ehkä menee) ja karsin myös muussakin kulutuksessa eli ei nahkaa, turkiksia, villaa yms...
      Mutta tosiaan vapailla markkinoilla ja Espoosta. Ja toivoisin kasvissyöjämiestä, joka myös tykkäisi metallimusiikista. Mahdoton yhtälö? Kun tuppaa nuo hevarit mussuttamaan liiaksi makkaraa ;) Mut kaippa sitä sellaisenkin huolisi kunhan söisi minun luonani minun laittamaani kasvisruokaa :)

• muuten hyvä

Harmi että ihmiset asuu aina jossain toisella puolella suomea, siis kiinnostavat.
        Itse olen kasvissyöjä mies ja raskaamman musiikin suuri ystävä. Ei taida joo hirveesti metallin parissa olla kasvissyöjä miehiä, jotka ei vieläpä polttaisi ja joisi.
        Vituttaa aina kaikialla keikoilla, festareilla ym. tapahtumissa ja bileissä kun kaikki kattoo kieroon kun ei riistä eläintä eikä juo holia ja ulkonäkökään ei ihan edusta sitä perushevaria.

• Kyukeros
        muuten hyvä kirjoitti:

Harmi että ihmiset asuu aina jossain toisella puolella suomea, siis kiinnostavat.
        Itse olen kasvissyöjä mies ja raskaamman musiikin suuri ystävä. Ei taida joo hirveesti metallin parissa olla kasvissyöjä miehiä, jotka ei vieläpä polttaisi ja joisi.
        Vituttaa aina kaikialla keikoilla, festareilla ym. tapahtumissa ja bileissä kun kaikki kattoo kieroon kun ei riistä eläintä eikä juo holia ja ulkonäkökään ei ihan edusta sitä perushevaria.

Jotkin aiemmat viestit (kuten yhteiskunta muutenkin) vihjailee tavallaan, että kasvissyönti olis vain naisten "etuoikeus". Itse en syö punaista lihaa enkä broileria (okei, pari kertaa vuodessa, kun ei tohdi kyläpaikassa kieltäytyä, tulee maistettua broiskua). Kalaa sitäkin enemmän.
        Olen noudattanut tätä ruokavaliota jo 7 vuotta, ja hengissä olen selvinnyt, vaikka mies olenkin. Mutta jossain tilaisuuksissa, esim. häissä, hautajaisissa tai synttäreillä saattaa olla tarjolla vain liharuokia, ja sekös vituttaa ja panee ihmettelemään moista moukkamaisuutta menun suunnittelussa. Onneksi työpaikallani on noin puolet kasvissyöjiä, joten siellä en tunne itseäni miksikään friikiksi.
        Olen 53 v.

• raskas porkkana

Metalli/heavy & kasvis, täältä löytyy sellainen mies. ;)

• Sellerel
        muuten hyvä kirjoitti:

Mikä on oikea kaupunki?
        Tv. kasvissyöjänainen

• ...

Siis kyllä meitä kasvissyöjä naisia löytyy.
      Itse olen ollut viimeiset 31v kasvissyöjä ja siis ikää on 31v...

• SalaLihanSyöjäHeteroMies

Suurin osa kasvissyöjistä on naisia, ja siksi jos haluaa hyvän naisen, niin heteromiehen kannattaa väittää olevansa kasvissyöntimyönteinen, vaikka sitten salaa kävisikin mättämässä kebabia ja hampurilaisia kun naisen silmä välttää.
        Katso video aiheesta:
        http://www.youtube.com/watch?v=O2LbuigbI5c

• soiro ottassa
        SalaLihanSyöjäHeteroMies kirjoitti:

Suurin osa kasvissyöjistä on naisia, ja siksi jos haluaa hyvän naisen, niin heteromiehen kannattaa väittää olevansa kasvissyöntimyönteinen, vaikka sitten salaa kävisikin mättämässä kebabia ja hampurilaisia kun naisen silmä välttää.
        Katso video aiheesta:
        http://www.youtube.com/watch?v=O2LbuigbI5c

Vittu ku oliskin noin helppoo, oon ollu kasvissyöjä joku 15 vuotta mutta en oo törmänny yhteenkään kasvisyöjänaiseen.

• "ihanne"

Voi mähän oon tollanen, asun vaan Oulussa ;)

• suuremmat kaupungit

Luulisin, että löydät ne kasvissyöjät, tai enmmistön joka ei syö lihaa, mutta maitotuotteita, joskus kalaa ja kanaa.
      Suuremmat kaupungit ja mitä enemmän naisella on koulutusta, sitä todennäköisemmin hän myös miettii mitä syö.
      Itse kuulen naljailua edelleen työpaikallani (Tku kaupunki, ikää 42v) siitä, että en syö lihaa. Työkaverit ovat etupäässä miehiä ja tarjolla on monesti firman asiakstapaamisissa pelkästään lihaa, harvoin mitään kalaruokaa, kasvisruokaa nyt ei kannata edes toivoa. Mutta kukin tyylillään, en minäkään jaksa olla vuodesta toiseen kiinnostunut siitä, miksi työkaveri vetää lankkupihviä tai grillaa makkaraa, seon hänen asiansa.

• tuo kasvissyöjä

Otan sinä vain se kuivalihainen kasvissyöjä. Minä voisin ottaa sellaisen vähän pyöristyneen A-luokan lihansyöjän.

• punatukkavegaani

alkoholia juon jos on jotkut juhlat tms. Mutta en ole viikonloppuryyppääjä. Vegaani olen ollut ylä-asteelta lähtien. Minkäs ikästä sais olla? Mä olen vähän pälle 20, no okei 24 vanha kurppa.

• nappe naputtaja
        punatukkavegaani kirjoitti:

alkoholia juon jos on jotkut juhlat tms. Mutta en ole viikonloppuryyppääjä. Vegaani olen ollut ylä-asteelta lähtien. Minkäs ikästä sais olla? Mä olen vähän pälle 20, no okei 24 vanha kurppa.

Onks sun hiusten väri oikeesti punainen vaiko värjätty ja onko sulla rastat. Ootko joku asunnon valtaaja hippi. Onko lävistyksiä/tatuointeja.
        Ikä ois hyvin kohillan.

• sinä olet

Viinaksien käytöstä et kyllä pisteitä saa, mutta kyllä luitten ympärillä pitäisi vähän lihaakin olla.

• kääpäp
        sinä olet kirjoitti:

Viinaksien käytöstä et kyllä pisteitä saa, mutta kyllä luitten ympärillä pitäisi vähän lihaakin olla.

Onko pinppi ajeltu vai puska mallinen.

• punatukkavegaani
        kääpäp kirjoitti:

Onko pinppi ajeltu vai puska mallinen.

juu punanen on "twistillä" eli hennaa päälle, ja ikävä kyllä pärsettä löytyy.

• ekan viestin kirjoittaja

juu punanen on "twistillä" eli hennaa päälle, ja ikävä kyllä pärsettä löytyy.

On näköjään teinit taas pistellyt omiaan tänne.
        Ite oon pikkusen yli kolmekymppinen.

• himokas lurppa

24 42 (mun ikä) = 66 eli voitas saada yhdessä yks kansaneläke? Kumpi hommaa tekohampaat kun muutetaan yhteen?

• himokas lurppa
        himokas lurppa kirjoitti:

24 42 (mun ikä) = 66 eli voitas saada yhdessä yks kansaneläke? Kumpi hommaa tekohampaat kun muutetaan yhteen?

"Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti"

Hah hah, luuleeko ne tosiaan ettei meikäläisen ALUlla tollaset ala-asteen yhteenlaskut onnistu? Helmitaulukin menis noista testeistä läpi ja niin tein minäkin.

• jauppik

onkx tämmösii naisii olemas jozzain, mää haluizin tämmözen.

• opettaja.,-.

Mulla oli aiemmin nainen joka oli kasvissyöjä ja muutenkin eli terveellisesti. Harvoin otti alkoholia, eikä polttanu. Muuten tavat säilyi samana, mutta opetin syömään lihaa. Mun vehettä maistellessa hän tykästyi makkaroihin mitä välillä kesäisin grillailtiin. Huvitti erään tutun mökillä, kun he huomasivat naiseni syövän makkaraa ja sitä ihmettelivät, kun kyseessä oli kasvissyöjä. No sanoin siinä kevyessä kenttäkännissä, et tuli opetettua makkaran makuun. Kukaan ei sanonu mitään, vaan tuli hieman huvittunu tunnelma. No jälkeenpäin tutustutin hänet kaikkiin muihinkin liharuokiin mm. karjalanpaistit, pihvit yms. No jos on täysin vegaani, niin sillon pitää ottaa riittävästi lisäravinteita, että vitamiini- ja hiventasapaino pysyy hyvänä. Jotkut syö kananmunia ja niin pitäskin, koska se on ainoa täydellinen aminohappolähde. Ei sitten tuu mitään puutostiloja ja huonoa oloa.

• hippelis pippelis
        opettaja.,-. kirjoitti:

Mulla oli aiemmin nainen joka oli kasvissyöjä ja muutenkin eli terveellisesti. Harvoin otti alkoholia, eikä polttanu. Muuten tavat säilyi samana, mutta opetin syömään lihaa. Mun vehettä maistellessa hän tykästyi makkaroihin mitä välillä kesäisin grillailtiin. Huvitti erään tutun mökillä, kun he huomasivat naiseni syövän makkaraa ja sitä ihmettelivät, kun kyseessä oli kasvissyöjä. No sanoin siinä kevyessä kenttäkännissä, et tuli opetettua makkaran makuun. Kukaan ei sanonu mitään, vaan tuli hieman huvittunu tunnelma. No jälkeenpäin tutustutin hänet kaikkiin muihinkin liharuokiin mm. karjalanpaistit, pihvit yms. No jos on täysin vegaani, niin sillon pitää ottaa riittävästi lisäravinteita, että vitamiini- ja hiventasapaino pysyy hyvänä. Jotkut syö kananmunia ja niin pitäskin, koska se on ainoa täydellinen aminohappolähde. Ei sitten tuu mitään puutostiloja ja huonoa oloa.

Mun vehettä maistellessa hän tykästyi makkaroihin mitä välillä kesäisin grillailtiin.

Eikö tullu rakkoja... kieleen?

• ..naisesi olevan kasvissyöjä?!

• vege-eloveena

Itse olen ollut 2 vuotta kohta sinkkuna, enkä ole törmännyt kuin yhteen kasvissyöjämieheen tänä aikana. Joi muuten alkoholia reippaasti, itse olen aika alkovastainen. Tupakkaakaan en voi sietää. Helsingissä asun. Kyllä täällä meitä vegenaisia riittää, varmasti olisi kasvissyöjämiehelle vientiä. Kyllähän esim. joogassa ja kasvisravintoloissa käy miehiä, mutta mitenpä noihin tutustuisi. Olen 34-v.

Voi kun olisi deittipalsta kasvissyöjille. Minä olen liittynyt facebookissa vegansexual- ja vegetarian date- ryhmiin, mutta ei ole suomalaisilta tullut yhteydenottoja.

Monia kasvissyöjiä liha alkaa inhottamaan tavalla jota ei voi selittää lihansyöjille. Siksi lihaasyövän pussaaminenkin alkaa tuntua inhottavalle. Kasvissyöjän hajuaisti herkistyy ja lihansyöjä saattaa jopa hieman haista. Puhumattakaan että kotona joku käristäisi liharuokia, yök.

Minä olen tiukkka vegaani. Tälle joka oli huolissaan lisäravinteista sanoisin että vegaani tarvitsee oikeastaan vain B12-vitamiinia lisäksi. D-vitamiinia Suomessa tarvitsevat kaikki. Minua enemmän huolettaa lihansyöjät että saavatko he kaikki tarpeelliset ravinteet, tuntuvat syövän aika ykspuolisesti. Ei liha ole mikään ihmeaine että sillä saa kaiken tarpeellisen. Oikeastaan riippumatta siitä onko seka- vai kasvissyöjä kaikkien pitäisi kiinnittää huomiota ruokavalion monipuolisuuteen ja terveellisyyteen. Myös lihansyöjille voi tulla puutostiloja, tämän näkee jo ihan kasvojen väristä. Kasvissyöjät ovat terveemmän näköisiä ja pysyvät nuorekkaina kun ei elimistö rapistu.

• lakto-ovo-vege
        vege-eloveena kirjoitti:

Itse olen ollut 2 vuotta kohta sinkkuna, enkä ole törmännyt kuin yhteen kasvissyöjämieheen tänä aikana. Joi muuten alkoholia reippaasti, itse olen aika alkovastainen. Tupakkaakaan en voi sietää. Helsingissä asun. Kyllä täällä meitä vegenaisia riittää, varmasti olisi kasvissyöjämiehelle vientiä. Kyllähän esim. joogassa ja kasvisravintoloissa käy miehiä, mutta mitenpä noihin tutustuisi. Olen 34-v.

Voi kun olisi deittipalsta kasvissyöjille. Minä olen liittynyt facebookissa vegansexual- ja vegetarian date- ryhmiin, mutta ei ole suomalaisilta tullut yhteydenottoja.

Monia kasvissyöjiä liha alkaa inhottamaan tavalla jota ei voi selittää lihansyöjille. Siksi lihaasyövän pussaaminenkin alkaa tuntua inhottavalle. Kasvissyöjän hajuaisti herkistyy ja lihansyöjä saattaa jopa hieman haista. Puhumattakaan että kotona joku käristäisi liharuokia, yök.

Minä olen tiukkka vegaani. Tälle joka oli huolissaan lisäravinteista sanoisin että vegaani tarvitsee oikeastaan vain B12-vitamiinia lisäksi. D-vitamiinia Suomessa tarvitsevat kaikki. Minua enemmän huolettaa lihansyöjät että saavatko he kaikki tarpeelliset ravinteet, tuntuvat syövän aika ykspuolisesti. Ei liha ole mikään ihmeaine että sillä saa kaiken tarpeellisen. Oikeastaan riippumatta siitä onko seka- vai kasvissyöjä kaikkien pitäisi kiinnittää huomiota ruokavalion monipuolisuuteen ja terveellisyyteen. Myös lihansyöjille voi tulla puutostiloja, tämän näkee jo ihan kasvojen väristä. Kasvissyöjät ovat terveemmän näköisiä ja pysyvät nuorekkaina kun ei elimistö rapistu.

Niinpä, olen saman huomannu, että ei niitä kasvissyöjä miehiä kyllä ole missään. Avomieheni on sekasyöjä ja kyllä hirvittää suuteleminen välillä paitsi juuri hampaidenpesun jälkeen. Varmasti hänelle vaikea ymmärtää tuota kun en suostu pussailemaan kuin ihan todella pienesti sen jälkeen kun hän on syönyt jotain lihaa. Mutta, kyllä me useimmiten syömmekin ihan vaan kasvisruokaa yhdessä. Usein seka- ja kasvissyöjä parit syövätkin enempi kasvisruokaa ja vain yksin ollessaan tai juhlissa ym. toinen syö myös sitä lihaa. Eli ei se pelkästään pidä olla syynä puolisoa etsiessä, että minkälainen ruokavalio toisella on.

• vege-eloveena kirjoitti:

Vai, että kasvisyöjät terveemmän näköisiä?! XD

Kaikki tuntemani kasvissyöjät ovat poikkeuksetta siimakäsiä ja kynäniskoja.. X)

Ja koitappa reenata tosissasi ja saada kaikki välttämättömät aminohapot rehuista...ei onnistu, se on ihan FAKTA!

Mut kukin tyylillään ei siinä mitään. =)

• Soijarouhe
        TheOne kirjoitti:

Ja koitappa reenata tosissasi ja saada kaikki välttämättömät aminohapot rehuista...ei onnistu, se on ihan FAKTA!

Tiedän miehen joka pelaa rugbya (jopa maajoukkuetasolla pelannut) ja on kasvissyöjä eli kyllä saa riittävästi kaikkea mitä tarvii. Ei kasvissyönti ole synonyymi porkkanan syöjälle. Soijatuotteista saa proteiinit siinä missä lihastakin.

• Soijarouhe kirjoitti:

Tiedän miehen joka pelaa rugbya (jopa maajoukkuetasolla pelannut) ja on kasvissyöjä eli kyllä saa riittävästi kaikkea mitä tarvii. Ei kasvissyönti ole synonyymi porkkanan syöjälle. Soijatuotteista saa proteiinit siinä missä lihastakin.

Et saa 8 välttämätöntä aminohappoa kasvisruuasta. Se on FAKTA, ei mielipideasia... Teen yhtenä työnäni ruokavalioita urheilijoille ja kuntoilijoille, joten jatka ihmeessä väittelyä kanssani... X)

• Soijarouhe
        TheOne kirjoitti:

Et saa 8 välttämätöntä aminohappoa kasvisruuasta. Se on FAKTA, ei mielipideasia... Teen yhtenä työnäni ruokavalioita urheilijoille ja kuntoilijoille, joten jatka ihmeessä väittelyä kanssani... X)

Mitä jää saamatta? No, ainakin tuo mies on tosi hyvässä kunnossa vaikkei saiskaan kaikkia aminoita, onko hän vaan luonnon oikku?

• hernemies
        TheOne kirjoitti:

Etpä kyllä ole tainnut ottaa asioista edes selvää, mutta se on tyypillistä äijien juttua.
        Et myöskään kovin attitaitoiselta kaverilta vaikuta nuissa jutuissasi, oot muutenkin heti todella negatiivinen kaikkea muuta kohtaan.
        Se että keksit jotain juttuja muille muka työnäsi ei tee susta yhtään sen fiksumpaa tai parempaa tietäjää.
        Just tommoset ihmiset tukahduttaa kaiken ympärillään et ei mikään muu käy kuin joku sama paska jota on aina vedetty eikä muista edes keskustella, saati et viittittäis ees ottaa selvää asioista.

Tossa jotain linkkejä alkuun vaikka ei sua taida ees kiinnostaa et mm.monet olympia voittajat esim ovat olleet vegaaneja.

http://www.veganbodybuilding.com/?page=galleries

http://www.voima.fi/content/view/full/1020

http://www.vegaaniliitto.fi/esitteet/urheiluesite.pdf

http://www.veganbodybuilding.org/

http://www.veganbodybuilding.com/?page=news

http://www.oikeuttaelaimille.net/foorumi/index.php?s=424bf8591d82d95c7785be4680290fe2&showforum=73

http://www.veganfitness.net/

• yritähän nyt
        TheOne kirjoitti:

^

Etpä kyllä ole tainnut ottaa asioista edes selvää, mutta se on tyypillistä äijien juttua.
        Et myöskään kovin attitaitoiselta kaverilta vaikuta nuissa jutuissasi, oot muutenkin heti todella negatiivinen kaikkea muuta kohtaan.
        Se että keksit jotain juttuja muille muka työnäsi ei tee susta yhtään sen fiksumpaa tai parempaa tietäjää.
        Just tommoset ihmiset tukahduttaa kaiken ympärillään et ei mikään muu käy kuin joku sama paska jota on aina vedetty eikä muista edes keskustella, saati et viittittäis ees ottaa selvää asioista.

Tossa jotain linkkejä alkuun vaikka ei sua taida ees kiinnostaa et mm.monet olympia voittajat esim ovat olleet vegaaneja.

http://www.veganbodybuilding.com/?page=galleries

http://www.voima.fi/content/view/full/1020

http://www.vegaaniliitto.fi/esitteet/urheiluesite.pdf

http://www.veganbodybuilding.org/

http://www.veganbodybuilding.com/?page=news

http://www.oikeuttaelaimille.net/foorumi/index.php?s=424bf8591d82d95c7785be4680290fe2&showforum=73

http://www.veganfitness.net/

• misusisu
        TheOne kirjoitti:

Fakta on se, että on paljon vegaaniurheilijoita ja jopa kehonrakentajia. Esim. eläinoikeusfoorumin sivuilta löytyypi ihan kuvia vegekaapeista. Ja voit katsoa vaikka astangajoogaajien kuviakin, hekin taitavat järestään olla vähintään kasvissyöjiä.

Monet urheilijatkin ovat kasvissyöjiä, esim. kuulema Paavo Nurmi treeniaikanaan. Etenkin kestävyysliikunnassa taitaa kasvissyönti olla vain eduksi.

• misusisu kirjoitti:

Fakta on se, että on paljon vegaaniurheilijoita ja jopa kehonrakentajia. Esim. eläinoikeusfoorumin sivuilta löytyypi ihan kuvia vegekaapeista. Ja voit katsoa vaikka astangajoogaajien kuviakin, hekin taitavat järestään olla vähintään kasvissyöjiä.

Monet urheilijatkin ovat kasvissyöjiä, esim. kuulema Paavo Nurmi treeniaikanaan. Etenkin kestävyysliikunnassa taitaa kasvissyönti olla vain eduksi.

..noin naiivi?! X)

Ihminen on sekasyöjä! Mut usko toki ihan vapaasti, et vege"ruualla" pärjää... XD

• 1488
        TheOne kirjoitti:

..noin naiivi?! X)

Ihminen on sekasyöjä! Mut usko toki ihan vapaasti, et vege"ruualla" pärjää... XD

Mee nyt niitten lihojes kans muualle provoon.

• jane74
        TheOne kirjoitti:

Tunne monta kasvisyöjää, jotka ovat ylipainoisia. Olen tätä ihmetellyt aina, jos on niin vegaani, mutta silti pystyy popsimaan itsensä ylipainoiseksi...hhmm

• täysin sivullinen

tulee halvemmaksi, kato tv-lupa ja olut vaan kallistuu ja auton pitäminen, jossain pitää säästää. Kannattaa hommata nainen, joka kierrättää kaiken muun paitsi ruuan (ja äijänsä) ja syö vähän ja halpaa (ei auo jääkaapin ovea niin usein, säästyy sähköä ja polttimoa) Vielä parempi jos käyttää polkupyörää tai jalkojaan, julkinen liikennekin on niin kallista. Varsinkin nuoremman naisen kyseessä ollen ei nudismikaan haittaisi, ei kulu sitten vaatteet niin paljon (maksaa ne kirppariltakin hankitut) vaikka siitä saattaa vastaavasti olla seurauksena e-pillereiden ja/tai muiden ehkäisytarvikkeiden lisääntynyt käyttötarve, joka taas hieman lisää kustannuksia ja aiheuttaa joskus ajankäytön kannalta kiusallisia tilanteita kummallekin.

Lisää perusteluja keksimme mikäli jotain uutta tekosyytä löytyy.

• sdfghjklöä'
        TheOne kirjoitti:

..noin naiivi?! X)

Joo en sitten usko että vegeruoalla pärjää. 20 ollen ollu vege. Mitäs tehdään nyt mulle. En siis ole olemassa. Vai?

• ....
        TheOne kirjoitti:

..noin naiivi?! X)

tyypillinen yksinkertainen, itsekäs idiootti. Keskity ihan rauhassa vaan niiden muskeleittes kasvattamiseen. Hanki elämä. Ällötät meitä muita, jotka haluavat ajatella myös muuta kuin omaa napaansa.

• Nature75
        vege-eloveena kirjoitti:

Niin, kunpa olisikin sellainen...

• nnaino
        TheOne kirjoitti:

Jaahas, johtuukohan siitä että eivät syö tarpeeksi/ eivät ole tarpeeksi paneutuneet koko kasvossyönti asiaan edes o.O its etunnen lähinnä sopusuhtasia ja pari pyöreämpääkin kasvissyöjää mutta onhan se niinkin että monia nykyään kiinnostaa tuo äärimmäinen laihuus muutenkin hyi helvata... Muna olisi hyvä lisä kuitenkin tuohon kasvissyöntiin, kyllähän niitä luomumuniakin saa!

• .........

Minä olen tuollainen, tosin syön kyllä kalaa. Tuntuu, että lihaton ruokavalioni on miesten mielestä vain huono asia :( Mutta en halua olla osallisena tuottamassa eläimille kärsimystä. Varsinkin kanat ja possut voivat Suomessakin huonosti.

• Ehkäpä vielä joskus

Täällä olisi yksi yksinäinen kasvissyöjä mies. Oon Tampereelta ja ikää 35.

• --------------------

Vastaan noita kriteereitä. Juon ehkä kerran kuussa enkä kännejä.
      Olen kyllä vasta 16v :/

• Lakto-ovovegetaristi :)

Olen kasvissyöjä (jos nyt lakto-ovovegen sellaiseksi lasket, en ole siis vegaani), en polta ja juon vain pari kertaa vuodessa. Enkä silloinkaan mitään överikännejä. Arvostan luontoa ja eritoten eläimiä, ja maailmassa minua vituttaa eniten ihmisten asenteet eläimiä kohtaan. Eläinten syöminen (ja tappaminen ylipäänsä) vaan sotii mun moraalia vastaan täysin, enkä osaa pitää eläinten syömistä inhimillisenä. Se minun ja mieheni avioliitossa onkin yksi suurimmista ongelmista. Inhottaa joka kerta kun mies syö lihaa, ja miehen perhe ja sukulaiset pitävät minua idioottina lellittynä kakarana, koska en syö lihaa.

Olen muuten Pirkanmaalta... :)

• semmosta se on

^ nyt kuulostaa melkein liian hyvältä, harmi että olet avioliitossa.

Exäni oli lihansyöjä nainen ja se kyllä välillä inhotti todella paljon kun hän söi huoletta lihaa ja kalaa.

• se ei ole siellä
        semmosta se on kirjoitti:

^ nyt kuulostaa melkein liian hyvältä, harmi että olet avioliitossa.

Exäni oli lihansyöjä nainen ja se kyllä välillä inhotti todella paljon kun hän söi huoletta lihaa ja kalaa.

Voisko joku kiva vegaani/kasvissyöjä nainen kirjotella mulle, ois kiva tutustua jos jutut vaikka natsais pitemmällekin. :)

Tuonne voi laitella viestiä kaunishiljaisuus@gmail.com

• *starryeyes*
        se ei ole siellä kirjoitti:

Voisko joku kiva vegaani/kasvissyöjä nainen kirjotella mulle, ois kiva tutustua jos jutut vaikka natsais pitemmällekin. :)

Tuonne voi laitella viestiä kaunishiljaisuus@gmail.com

Saanen tiedustella kuinka moni on rohjennut ottaa yhteyttä.

• ctlp
        *starryeyes* kirjoitti:

^ LOL PIP

• Vege-eloveena
        ctlp kirjoitti:

^ LOL PIP

Minä en uskalla laittaa viestiä tuosta noin vain. Pitäisikö meidän kaikkien kasvissinkkujen mennä tuonne treffipuolelle ja laittaa profiili? Minusta olisi kiva nähdä kuva ja hieman infoa ennen kuin virtuaalina alkaa kirjoitella jonkun kanssa.

Ja laitetaan otsikkoon että kasvissyöjä, niin sen näkee heti. Helpompi tietenkin olisi jos siellä voisi ruksia ruokavalion niin kuin uskonnonkin.

• 28
        Vege-eloveena kirjoitti:

Minä en uskalla laittaa viestiä tuosta noin vain. Pitäisikö meidän kaikkien kasvissinkkujen mennä tuonne treffipuolelle ja laittaa profiili? Minusta olisi kiva nähdä kuva ja hieman infoa ennen kuin virtuaalina alkaa kirjoitella jonkun kanssa.

Ja laitetaan otsikkoon että kasvissyöjä, niin sen näkee heti. Helpompi tietenkin olisi jos siellä voisi ruksia ruokavalion niin kuin uskonnonkin.

Mutta minä uskallan mitä vaan tuasta vaan.
        Oon ollu kasviskinkku jo liian pitkään.
        Itelläni on ollut ilmotuksia monilla eri treffi palstoilla ja aina oon tuonu ilmi
        nimenomaan kasvissyönnin ja eläinten kohtelun.
        Aina mulle on naurettu päin naamaa ja haukuttu vaikka miks paskaks.
        Enää en ees jaksa mitään paskaa vaan oon alistunut ja luovuttanut
        elämäni, odotan loppua ja nauran tyhmille ihmisille.

• huolestunut limukka
        28 kirjoitti:

Itelläni on ollut ilmotuksia monilla eri treffi palstoilla ja aina oon tuonu ilmi

Koskaan ei kannata luovuttaa

Kannattaisi jutella kunnolla itsesi kanssa että missä mättää ja mikä vaivaa.
        Tuollainen käytös ei ole normaalia jos ihmisellä on kaikki asiat kunnossa.
        Mitä todella haluat ja mitä annat.
        Ei kannata tuhlata elämäänsä huolehtimalla ja välittämällä jos ei saa vastakaikua ollenkaan.
        Sinun olisi löydettävä ensin kunnolla itsesi ja tiedostettava todelliset tarpeesi elämästä, sitten voisit miettiä mitä haluat muilta ja mitä olet valmis antamaan muille elämässä.

Jokaisella on joskus ihan varmasti elämässään tilanteita jossa ei yksin jaksa/pärjää ja muitten tuki on todella arvokasta silloin.
        Ei kannata pilata omaa ja muiden elämää sillä että riutuu ja kärsii kun apua on saatavilla monilta eri-tahoilta.
        Rohkeasti vain yhteyttä oman paikkakunnan avuntarjoajiin, kyllä se elämä siitä vielä suttaantuu.

• ötvv
        28 kirjoitti:

lollero

• Riista mies
        ötvv kirjoitti:

lollero

Itse olen maalta lähtöisin, kylläkin suuressa kaupungissa jo vuosia asunut. Harrastan metsästystä ja kalastusta kuten myös vanhempani. Seurustelinkin joskus kasvissyöjän kanssa eikä siinä muuten mitään ongelmaa ole mutta on se hieman noloa viedä puoliso kotiin ja soitella etu käteen että hei tehkää sellasta ruokaa jota vegetaristi voi syödä, ei se varmaan ongelma ollut kellekkään muulle kuin minulle, nolotti oikeesti kun esim isä oli käynyt päivä tolkulla metsällä tai kalassa ja nähnyt hulluna ruoan eteen vaivaa ja sit se ei toiselle kelpaa, perk.... :D Toinen asia on se että tykkään laittaa ruokaa mutta kyllä se rupes muutaman vuoden jälkeen ärsyttää kun piti aina kahdet ruoat tehdä ja ostaa, vaikka hän tarjoutuikin monesti itse tekemään ruokansa mutta kyllä mies haluaa naiselleen kokata samalla kuin itselle. Mut kuten sanoin niin hän on exä jo ja yksi syy tähän eroon kyllä oli että hän oli kasvissyöjä. Siis lähinnä viestin tarkoitus oli se että kasvissyöjät varmaan käy toisilleen kuten lihansyöjät myös, enkä tiedä onko sillä mitään vaikutusta ihmisen kuntoon tai muuhun koska jokainen tottakai puolustaa omaa näkökulmaansa. Exän kaa ollaan hyviä kavereita ja naurettiinkin tossa kerran sitä että ainut keino saada selville kumpi on terveellisempi elämäntapa on nähdä kummasta aika jättää aiemmin :) Kummatkin arvostaavat omia valintojaan sen verran että ei siitä mitään tule jos nää ristiin laittaa :) Nykyään onnellisesti yhdessä kaikki ruokaisen naisen kanssa :)

• 1488
        Riista mies kirjoitti:

Itse olen maalta lähtöisin, kylläkin suuressa kaupungissa jo vuosia asunut. Harrastan metsästystä ja kalastusta kuten myös vanhempani. Seurustelinkin joskus kasvissyöjän kanssa eikä siinä muuten mitään ongelmaa ole mutta on se hieman noloa viedä puoliso kotiin ja soitella etu käteen että hei tehkää sellasta ruokaa jota vegetaristi voi syödä, ei se varmaan ongelma ollut kellekkään muulle kuin minulle, nolotti oikeesti kun esim isä oli käynyt päivä tolkulla metsällä tai kalassa ja nähnyt hulluna ruoan eteen vaivaa ja sit se ei toiselle kelpaa, perk.... :D Toinen asia on se että tykkään laittaa ruokaa mutta kyllä se rupes muutaman vuoden jälkeen ärsyttää kun piti aina kahdet ruoat tehdä ja ostaa, vaikka hän tarjoutuikin monesti itse tekemään ruokansa mutta kyllä mies haluaa naiselleen kokata samalla kuin itselle. Mut kuten sanoin niin hän on exä jo ja yksi syy tähän eroon kyllä oli että hän oli kasvissyöjä. Siis lähinnä viestin tarkoitus oli se että kasvissyöjät varmaan käy toisilleen kuten lihansyöjät myös, enkä tiedä onko sillä mitään vaikutusta ihmisen kuntoon tai muuhun koska jokainen tottakai puolustaa omaa näkökulmaansa. Exän kaa ollaan hyviä kavereita ja naurettiinkin tossa kerran sitä että ainut keino saada selville kumpi on terveellisempi elämäntapa on nähdä kummasta aika jättää aiemmin :) Kummatkin arvostaavat omia valintojaan sen verran että ei siitä mitään tule jos nää ristiin laittaa :) Nykyään onnellisesti yhdessä kaikki ruokaisen naisen kanssa :)

ha ha haa, kunnon idarointia.

• ---
        1488 kirjoitti:

ha ha haa, kunnon idarointia.

Mun mielestä se vaikuttaa ihan söpöltä kirjoituksensa perusteella, vaikka idari onkin. Söpö idari. :D

• vegenainen
        Riista mies kirjoitti:

Pakko kysyä yhtä asiaa. Miksi piti aina tehdä kaksi eri ruokaa? Käsittääkseni sekasyöjän on mahdollista syödä myös kasvisruokaa, joka ruuassa ei siis TARVITSE olla lihaa... En ole kenenkään kanssa koskaan tehnyt eri ruokia eikä valituksia ole kuulunut.
        Outoa on se etteivät vanhempasi muutamassa vuodessa oppineet automaattisesti tekemään kasvisruokaa vaan se piti erikseen joka kerta vielä mainita. Ongelma ei tainnut olla siinä että hän oli kasvissyöjä vaan siinä että teidän perheessä on erittäin omituinen asenne. ;)

• keppiperse
        vegenainen kirjoitti:

Pakko kysyä yhtä asiaa. Miksi piti aina tehdä kaksi eri ruokaa? Käsittääkseni sekasyöjän on mahdollista syödä myös kasvisruokaa, joka ruuassa ei siis TARVITSE olla lihaa... En ole kenenkään kanssa koskaan tehnyt eri ruokia eikä valituksia ole kuulunut.
        Outoa on se etteivät vanhempasi muutamassa vuodessa oppineet automaattisesti tekemään kasvisruokaa vaan se piti erikseen joka kerta vielä mainita. Ongelma ei tainnut olla siinä että hän oli kasvissyöjä vaan siinä että teidän perheessä on erittäin omituinen asenne. ;)

Niin tai miksei kumpainenkin voinu tehä ite omia sörsseleitään, niin ainakin meillä toimittiin kun naiseni oli sekasyöjä ja ite kasvis.
        Kaupassa käytiin yhessä mut molemmat valkkas mitä haluaa ja myös maksoi omansa.

Taitaa vaan ihmisillä olla ongelmia omissa asenteissaan.

• X X X
        keppiperse kirjoitti:

Niin tai miksei kumpainenkin voinu tehä ite omia sörsseleitään, niin ainakin meillä toimittiin kun naiseni oli sekasyöjä ja ite kasvis.
        Kaupassa käytiin yhessä mut molemmat valkkas mitä haluaa ja myös maksoi omansa.

Taitaa vaan ihmisillä olla ongelmia omissa asenteissaan.

Mistäpäin olet Nicole* ?

• Niin surullinen & ilmava immeinen
        X X X kirjoitti:

Mistäpäin olet Nicole* ?

Tähänks nää hommat nyt sit jäi vai.

• sutina santtu
        Niin surullinen & ilmava immeinen kirjoitti:

Tähänks nää hommat nyt sit jäi vai.

Niin tai sun nais pisnekset nyt tyrehtyä heti alkuunsa, heh.

• Lopen uupunut yhteiskunnan menoon
        sutina santtu kirjoitti:

Niin tai sun nais pisnekset nyt tyrehtyä heti alkuunsa, heh.

Siltä näyttää, taijan dropata kasvissyönnin jos sit joku ois kiinnostunut jostain.

• Haurastuneet Oy
        Lopen uupunut yhteiskunnan menoon kirjoitti:

Siltä näyttää, taijan dropata kasvissyönnin jos sit joku ois kiinnostunut jostain.

Nyt kävi niin että laitoin eräälle treffipalstalle ilmoituksen, jossa se herättikin ihan mukavasti kiinnostusta kyllä, mutta ainoat jotka rohkenivat ottaa yhteyttä olivat 45-62 vuotiaita naisia.
        Itse siis olen kolmekymppinen, ei taida olla kasvis naisia ei.
        On varmaan joku myytti että nuoret naiset olisivat..?

• etsivä löytää toivot
        Haurastuneet Oy kirjoitti:

Nyt kävi niin että laitoin eräälle treffipalstalle ilmoituksen, jossa se herättikin ihan mukavasti kiinnostusta kyllä, mutta ainoat jotka rohkenivat ottaa yhteyttä olivat 45-62 vuotiaita naisia.
        Itse siis olen kolmekymppinen, ei taida olla kasvis naisia ei.
        On varmaan joku myytti että nuoret naiset olisivat..?

Siä ois ny suomi24 galleriassa tarjolla yks kasvissyöjä kaveri jos kiinnostaa.

• morge
        etsivä löytää toivot kirjoitti:

Siä ois ny suomi24 galleriassa tarjolla yks kasvissyöjä kaveri jos kiinnostaa.

Eipä näytä ketään kiinnostavan tai sitten niitä naisia ei vain ole olemassa jotka ovat kasvissyöjistä kiinnostuneita.

• VEG
        morge kirjoitti:

Eipä näytä ketään kiinnostavan tai sitten niitä naisia ei vain ole olemassa jotka ovat kasvissyöjistä kiinnostuneita.

mINUA KIINNOSTAA! ota yhteyttä morge!!!

• se ei ole siellä
        *starryeyes* kirjoitti:

Ei ole yhtään yhteydenottoa vieläkään.

• kauhun keittiö
        Vege-eloveena kirjoitti:

yks vegemies riitti, ja ne jotka sellaista kaipaa voisi löytää hyvän kaverin.

Kannatetaan ehdottomasti tosi fiksu ehdotus

• Yks sinkkumies

Jos nainen on kasvissyöjä, on hän todennäköisesti luonteeltaan fanaattinen kiihkoilija, jolla on äärimmäisiä mielipiteteitä asiasta kuin asiasta. Ei ikinä sellaista naista!

• Kaks sinkkumiestä

Niin ja jos mies on sellainen joka tykkää syödä vaan lihaa niin sellaisilla on yleensä äärimmäisiä mielipiteitä asioista ja toisten ruuista.

Ei ikinä sellaista miestä.

• häRSKI kiiSseLi
        Kaks sinkkumiestä kirjoitti:

Niin ja jos mies on sellainen joka tykkää syödä vaan lihaa niin sellaisilla on yleensä äärimmäisiä mielipiteitä asioista ja toisten ruuista.

Ei ikinä sellaista miestä.

Käyt koko ajan lukemassa tätä ketjua mutta miksi et kirjoita tänne koskaan mitään?

• Kasvissyöjä.

Minä olen 20-vuotias kasvissyöjä Itä-Suomesta. Käytän ainakin maitotuotteita.
      Olen sinkku, laiha, ravintolakokki ja absolutisti, enkä koskaan ole ottanut
      yksiäkään sauhuja. Lähes poikkeuksetta kasvissyöjiin suhtaudutaan
      suurella varauksella ja sitä pitää aina jotenkin perustella, samoin
      juomattomuutta. Minulla on kylläkin syömishäiriö, joten siihen se viimeistään
      tyssää.. :/ Ellei jaksa minun syömistäni.

• nainen 21v

olen tiukka kasvissyöjä enkä ole juonut moneen vuoteen! ota yhteyttä minuun=)

• ;)

^ laitoin mailia mut et oo vastannu.

• Syödään, juodaan ja
        ;) kirjoitti:

^ laitoin mailia mut et oo vastannu.

Tällä kasvismiehellä oli eilen aika hyvin vientiä. :)
        Kiitti ihanasta illasta.

• Animals matter

Ihan huippuahan se ois löytää kasvissyöjämies! Itse olen ovo-lakto eettisistä syistä, mutten tosiaan asiasta paasaaja. Kukin tekee ne valinnat, joiden kanssa voi itse elää. :) En tupakoi, mutta juon kyllä ajoittain. Vegenä ollut viitisentoista vuotta ja ihan hyvässä lihassa (ennnn lihava), muutenkin arvoiltani vihreä. Mutta edelleen - ne on mun juttuja, eikä ole toiminut kriteereinä kumppanin valinnassa. Enpä ole osannut edes haaveilla vegemiehestä, vaikka sellaisen tavattuani olen kyllä kovasti ihaillutkin, sen verran harvinaista on. Tuntemani miesveget tahtovat vaan olla sitten näitä pidempihiuksisia samettihousuja, mitkä ei, valitettavasti, herätä fyysistä mieltymystä itsessäni. :/

• Animals matter

...että epäilisin itse herättäväni himoja vastaavasti heissä. :) Tuntuvat hekin suosivan näitä pieniä, hentoja ja pitkätukkaisia naisia, millainen mä taas en ole.

• Polttava kaipuu
        Animals matter kirjoitti:

...että epäilisin itse herättäväni himoja vastaavasti heissä. :) Tuntuvat hekin suosivan näitä pieniä, hentoja ja pitkätukkaisia naisia, millainen mä taas en ole.

^
        Mistäpäin oot, nyt muuten osu hommat jämptilleen.
        Kiinnostaa. :)

• Animals matter
        Polttava kaipuu kirjoitti:

^
        Mistäpäin oot, nyt muuten osu hommat jämptilleen.
        Kiinnostaa. :)

No Pirkanmaalta mää. Sä?

• Polttava kaipuu
        Animals matter kirjoitti:

No Pirkanmaalta mää. Sä?

^ Nyt rupeaa tuntumaan jo liian hyvältä ollaksen totta. Tampereelta.

• vegaanityttö
        Polttava kaipuu kirjoitti:

^ Nyt rupeaa tuntumaan jo liian hyvältä ollaksen totta. Tampereelta.

Olen vegaani mutta välillä tulee syötyä esim. suklaata missä on maitoa. Ja hunajaa käytän. Enkä ole saanut hankittua vegaanisia kenkiä. Olen samaa mieltä siitä että vegemies olisi jo jotain.

• So Lonely
        vegaanityttö kirjoitti:

Olen vegaani mutta välillä tulee syötyä esim. suklaata missä on maitoa. Ja hunajaa käytän. Enkä ole saanut hankittua vegaanisia kenkiä. Olen samaa mieltä siitä että vegemies olisi jo jotain.

Vegaanisista kengistä oon miekin haaveillut jo kauan mut kun ne on niin kalliita ja netistä ei viitti tilata kun ei tiiä et sopiiks ne jalkoihin ja en tiiä et onks niitä muualla kuin Helsingissä ja Turussa silleen et voi sovitella liikkeessä.

• vegaanityttö
        So Lonely kirjoitti:

Vegaanisista kengistä oon miekin haaveillut jo kauan mut kun ne on niin kalliita ja netistä ei viitti tilata kun ei tiiä et sopiiks ne jalkoihin ja en tiiä et onks niitä muualla kuin Helsingissä ja Turussa silleen et voi sovitella liikkeessä.

Löysin tällaisen http://www.vegconnect.com/ mutta itse en ole vielä uskaltanut laittaa sinne profiilia..

Kai meitä on rajallinen määrä eri elämäntilanteissa. Minkä ikäinen olet?

• myös tää

• vielä,

• tutkija

• badabadaaa

"Mun ihanne nainen on kasvissyöjä" ,"On muutenkin normaali". Oletko mielisairas? Skitso? Asutko hullujenhuoneella?

Ihminen on kaikkiruokainen ja tarvitsee lihasta saatavia proteiineja ja muita ravintoaineita mm. aivojen ja rintojen kehittymiseen. Ne heikkoluonteiset akat jotka luulevat pelastavansa maailman boikotoimalla lihaa ja vetämällä linssejä aamupalaksi tuhoavat sen vain pilaamalla fotosynteesin ja karkoittamalla miehet ympäriltään.
      Näin maailma täyttyy liiasta hiilidioksidista ja tuhoavat ihmiskunnan jatkuvuuden lisääntymisen suhteenkin.

Minua ainakin hävettää sellainen nainen joka protestoi kaikkea vähänkin inhimillistä vastaan. Onneksi tyttöystäväni on elinvoimainen, fiksu, kaunis nainen, joka käy syömässä kanssani pihviä ravintolassa ja nauraa kanssani filminpätkille joissa hipit ja puunhalaajat heiluvat onnettomien kylttien kanssa.

• joku vain

Provoile menemään. Pilaavat fotosynteesin? HAHAHAA Kaikkia aminohappoja on saatavissa kasvikunnan tuotteista, esim soijapavusta ja hampunsiemenistä. En ymmärrä mitä ylpeilemisen aihetta on siinä, että syö kuollutta eläintä.

• Loveisthepower

Kun kerta olet niin viisas ja sinulla on niin kehittyneet aivot että osaat diagnosoida toiset mielenvikaisiksi, niin perustelepa nyt miten kasvissyöjät pilaavat fotosynteesin?

• kauhu keittiö

että edes jotkut antavat meidän nauttia lihaisasta pihvistä.

Shokkihan tuo on kun mies pyytää syömään ja ehdottaa soija pihviä, syödähän se pitää ja sitten juosta lujaa karkuun

• kauhu keittiö

Kun kerta olet niin viisas ja sinulla on niin kehittyneet aivot että osaat diagnosoida toiset mielenvikaisiksi, niin perustelepa nyt miten kasvissyöjät pilaavat fotosynteesin?

mutta vegaanit pilaa makuhermot, siis oikeesti niiden pöperöt on helvetin pahan makuisia. Siis tofu ja soija nakit se maito, ei ainakaa tämä tyttö suostu syömään mitään niin pahan makusita.

Fotosynteetistä en tiedä enkä edes välitä, oma vatsa on kuitenkin ihan joka päivä minun kanssani

• tätäpä

Hei kemppainen ime munaa, hei kemppainen ime munaa... Jokainen tavallaan, on mielen köyhyyttä ettei ymmärrä että tähän maailmaan mahtuu jos jonkin moista tallaajaa, ihmiset on yksilöitä ja jokaisella on omat mielipiteet ja arvot, suveitsevaisuus on nykyaikaa.. Taidat olla siis vanhanaikanen
        Terveisin lihansyöjämies joka hyväksyy kasvissyöjätkin :)

• luen pian goethea

Koskaan ei pidä hypätä totaaliseen kasvissyöntiin,jos ei osaa ravitsemustieteitä tarpeeksi hyvin proteeinin saantia ajatellen.
      Itse syön kaikkea,myös lihaa,mutta painotan kasvisten volyymejä ruoassani.Enemmän on osallisesti vegepuolta kuin on siivuja lihaa.Syön rasvatonta jauhelihaa, rasvatonta paahtopaistia ja jossain määrin grillattua broileria.Muuten tofua ja vegejä.Lihapäiviä 2 krt viikossa.Kananmuna ja juustot säännöllisesti,kun niinsanottu puolivegetaristi olen lääkinnällisessä mielikuvassa.

• Loveisthepower

Kuulostaa hyvältä tuo ruokavalio. Vaikka ei kasvissyöjäksi haluaisikaan ja kaikista ei varmasti siihen olekaan, niin kyllä itse kunkin pitäisi muuttaa ruokavaliotaan edes kasvispainotteisemmaksi ja pitää liha sivuosassa. Se olisi hyvä asia ilmastonmuutoksen ehkäisemisen, eläinten olojen parantamisen ja oman terveydenkin kannalta. Yksi ihminen on vain pisara meressä, mutta sitten kun yhä useampi ymmärtää jättää sen lihan edes vähän vähemmälle niin varmasti se tulee näkymään lihantuotannon ja siihen liittyvien ongelmien vähenemisenä. Ihmisen ei ole ollenkaan välttämätöntä syödä lihaa niin runsaina määrinä kuin monet Suomalaiset nykyään syövät.

• Depressed Soul

Kuulostaa hyvältä tuo ruokavalio. Vaikka ei kasvissyöjäksi haluaisikaan ja kaikista ei varmasti siihen olekaan, niin kyllä itse kunkin pitäisi muuttaa ruokavaliotaan edes kasvispainotteisemmaksi ja pitää liha sivuosassa. Se olisi hyvä asia ilmastonmuutoksen ehkäisemisen, eläinten olojen parantamisen ja oman terveydenkin kannalta. Yksi ihminen on vain pisara meressä, mutta sitten kun yhä useampi ymmärtää jättää sen lihan edes vähän vähemmälle niin varmasti se tulee näkymään lihantuotannon ja siihen liittyvien ongelmien vähenemisenä. Ihmisen ei ole ollenkaan välttämätöntä syödä lihaa niin runsaina määrinä kuin monet Suomalaiset nykyään syövät.

Kohtaanto-ongelma forever.

• Loveisthepower
        Depressed Soul kirjoitti:

Kohtaanto-ongelma forever.

Mahtaanko-angelma never

• ztsyydee98

Mahtaanko-angelma never

ÖTVV

• kasvis ulkoilija
        ztsyydee98 kirjoitti:

ÖTVV

Mulle voi tulla jutteleen jos haluaa ja kiinnostaa, käyn iltaisin kävelemässä pitkiä lenkkejä.
        Mulla on musta ulkoilupuku ja sininen pipo.
        Rohkeesti vaan morjestaan.

• Vegetär
        kasvis ulkoilija kirjoitti:

Mulle voi tulla jutteleen jos haluaa ja kiinnostaa, käyn iltaisin kävelemässä pitkiä lenkkejä.
        Mulla on musta ulkoilupuku ja sininen pipo.
        Rohkeesti vaan morjestaan.

Nyt löytyy treffeistä ainakin yksi vegenainen joka ei juurikaan käytä alkoholia ja on luonnonystävä. Jos laitat hakuun Helsinki ja ikä 34(toistaiseksi vielä, helmikuussa 35) ja vielä valokuvallisen profiinin niin pitäisi minut löytää varsin selkeästi ;)

• Vegemies
        Vegetär kirjoitti:

Nyt löytyy treffeistä ainakin yksi vegenainen joka ei juurikaan käytä alkoholia ja on luonnonystävä. Jos laitat hakuun Helsinki ja ikä 34(toistaiseksi vielä, helmikuussa 35) ja vielä valokuvallisen profiinin niin pitäisi minut löytää varsin selkeästi ;)

^ Olet täydellinen nainen ja niin kaunis, harmi vain että kaupunki on väärä.
        :)

• --------

Lihaa syövien pierut haisee pahalle.

• Nature75

Ai ai ai... Nyt osui jotain, jota voisi alkaa jopa mets... öh... siis... tarkoitan haeskelemaan.

• VegeMieS

Kyllä mun pierut ainakin haisee välillä saatanan pahalle kun on syönyt papuja, herneitä, valkosipulia, soijaa, varsinkin rouhettua sellaista, ruisleipää, ym. rehua riittävästi.

• tylyttäjä
        VegeMieS kirjoitti:

Kyllä mun pierut ainakin haisee välillä saatanan pahalle kun on syönyt papuja, herneitä, valkosipulia, soijaa, varsinkin rouhettua sellaista, ruisleipää, ym. rehua riittävästi.

En löytänyt kenenkään rekisteröityä nimimerkkiä, tms viesteistä, joten oli pakko vastata tänne.. Täällä olisi yksi vegaani-tyttö, 32-v. Profiili on treffeissä nimimerkillä Hannamaija... En viitsi nyt sähköpostiosoitetta tähän laittaa, mutta jos joku haluaa olla yhteydessä niin sitä kautta voi.. Vaikka etsinkin sitä kautta seuraa, ei se tarkoita, etteikö muunlaiset tuttavuudet olisi myös tervetulleita... Onko olemassa vapaita vegaanimiehiä??? Vaikka eihän se välttämätttä mitään todista, mutta siitä on hyvä lähteä...

Ottakaa rohkeasti yhteyttä.. Kasvissyöjäihmiset.. Olen kiltti.. Ja epäpelottava... :)

• Kahottaja
        tylyttäjä kirjoitti:

En löytänyt kenenkään rekisteröityä nimimerkkiä, tms viesteistä, joten oli pakko vastata tänne.. Täällä olisi yksi vegaani-tyttö, 32-v. Profiili on treffeissä nimimerkillä Hannamaija... En viitsi nyt sähköpostiosoitetta tähän laittaa, mutta jos joku haluaa olla yhteydessä niin sitä kautta voi.. Vaikka etsinkin sitä kautta seuraa, ei se tarkoita, etteikö muunlaiset tuttavuudet olisi myös tervetulleita... Onko olemassa vapaita vegaanimiehiä??? Vaikka eihän se välttämätttä mitään todista, mutta siitä on hyvä lähteä...

Ottakaa rohkeasti yhteyttä.. Kasvissyöjäihmiset.. Olen kiltti.. Ja epäpelottava... :)

^ ei löytyny reffeistä tollanimmarilla.

• Nature75
        tylyttäjä kirjoitti:

Ny iski sit sanattomuus. Ei näin.

• Kahottaja kirjoitti:

^ ei löytyny reffeistä tollanimmarilla.

kaikki pienellä kirjotettuna.. Mutta mun mielestä se hakukone ei oikein toimi nykyään muutenkaan... :( NO, voihan muhun ottaa yhteyttä myös suoraan tähän nimimerkkiin.. :)

• taas pettynyt
        tylyttäjä kirjoitti:

kaikki pienellä kirjotettuna.. Mutta mun mielestä se hakukone ei oikein toimi nykyään muutenkaan... :( NO, voihan muhun ottaa yhteyttä myös suoraan tähän nimimerkkiin.. :)

Joo nyt löyty oikee proffa sieltä, natsas kaikki muut jutut muuten täysin mut paikkakunta väärä. :(

• 30vee nainen
        VegeMieS kirjoitti:

Naisena välttelen kaaleja, sipulia, lanttua, papuja, herneitä, banaania jne ettei pierut haisisi.....
        Liharuoasta en ole koskaan saanut ilmavaivoja. Ihme juttu?

• Lihaani
        30vee nainen kirjoitti:

Naisena välttelen kaaleja, sipulia, lanttua, papuja, herneitä, banaania jne ettei pierut haisisi.....
        Liharuoasta en ole koskaan saanut ilmavaivoja. Ihme juttu?

No ompa tyhmää jättää kaikkii hyvii syömättä sen takii et ei vahingossakaan perseestä tulis mitään ulos.

• 30vee nainen
        Lihaani kirjoitti:

No ompa tyhmää jättää kaikkii hyvii syömättä sen takii et ei vahingossakaan perseestä tulis mitään ulos.

Kakka saa tulla kun on tullakseen, mutta miehethän saa kohtauksen jos nainen pieraisee.
        Siksi.

• enskanen
        30vee nainen kirjoitti:

Kakka saa tulla kun on tullakseen, mutta miehethän saa kohtauksen jos nainen pieraisee.
        Siksi.

nyt oot tainnu olla joittennii hienohelma miesten kans.

• taas pettynyt kirjoitti:

Joo nyt löyty oikee proffa sieltä, natsas kaikki muut jutut muuten täysin mut paikkakunta väärä. :(

kai se nyt mikään este ole....

• Nature75
        tylyttäjä kirjoitti:

Kerrankin profiili jonka saattoi lukea loppuun saakka useampaan kertaan.

• sydän pamppailee
        tylyttäjä kirjoitti:

Moi Hannamaija. :)

• Sinkku tyttö

Siis salaatti on hyvää mutta kyllä se lihakin sitä on

• sinkku mies

En tykänny lihasta enkä mausta tahi rakenteestakaan silloin kun olin lihaani nuorena.
        Ällöttävää staffii on lihat, kalat, kanat ja kaikki eläinperäinen.

• rrooe

Olen seksikäs rokkari muja joka syö lihaa, tykkää whiskystä, hyvä kroppanen, kohtelias ja herkkä ja arvostan luontoa enemmän ku koko maailman laitettu yhteen.
      mutta nyt suutuin.

fuck oofffffffffff!!!

• aika ja paikka

En oo seksikäs mies, en syö lihaa enkä tykkää alkoholista.
        En omista hyvää kroppaa, kohtelias toki olen kaikille aina,
        myös herkkyyttä löytyy ja arvostan luontoa ja eläimiä yli kaiken.
        Mut en mää oo suuttunu ja vihanen ollenkaan.

;)

• Rakkautta ootellessa
        aika ja paikka kirjoitti:

En oo seksikäs mies, en syö lihaa enkä tykkää alkoholista.
        En omista hyvää kroppaa, kohtelias toki olen kaikille aina,
        myös herkkyyttä löytyy ja arvostan luontoa ja eläimiä yli kaiken.
        Mut en mää oo suuttunu ja vihanen ollenkaan.

;)

Rupee oleen kohta kotimaiset rehut halpoja ostaa ja syödä.

• murrrrrrrrrrrrrrrr

Lihaa syövät ei oo seksikkäitä. :(

• haaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        murrrrrrrrrrrrrrrr kirjoitti:

Lihaa syövät ei oo seksikkäitä. :(

^ eikä kivoja ja reiluja.

• kuka ny läskiä nussi
        haaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

^ eikä kivoja ja reiluja.

Mitä mieltä naiset ovat kasvissyöjämiehestä joka on pahasti ylipainoinen.

• ksmies
        kuka ny läskiä nussi kirjoitti:

Mitä mieltä naiset ovat kasvissyöjämiehestä joka on pahasti ylipainoinen.

Ens viikolla pitää mennä keräileen mustikoita et saa talvella sit popsii niitä.

• ........

Syön kalaa ja kananmunia. Punaista lihaa en syö. En polta. En juo kuin ehkä kerran vuodessa (jos sitäkään). Olen myös aivan normaali enkä käytä muutakaan kamaa. Arvostan luontoa ja eläimiä. Unelmani on perustaa luomutila. Toki olen Turusta. Lapsuuteni kasvoin maalla.

• ....

että mitä haittaa siitä on luonnolle jos syö kananmunia (vapaan kanan munia) tai kalaa?

• .........
        .... kirjoitti:

että mitä haittaa siitä on luonnolle jos syö kananmunia (vapaan kanan munia) tai kalaa?

"Yhdysvaltain vuotuinen kalan ja muiden merenelävien kulutus henkeä kohti on kasvanut tasaisesti 1970-luvulta lähtien ja on nyt noin seitsemän kiloa vuodessa. Vaikka kaikki tuo kala olisi meille hyväksi, me itse emme tee hyvää kaloille.

Kalakannat ovat vaikeuksissa. Kansainvälinen tiedemieskomitea on ennustanut, että nykymenolla merenelävien saaliit romahtavat noin 40 vuodessa kymmenenteen osaan historian suurimmista saaliista.

Monet ympäristönsuojeluryhmät ovat ottaneet kalakantojen suojelun yhdeksi tärkeimmistä teemoistaan. Maailman luonnonsäätiö, WWF, tukee brittiläistä kalastuksen suunnittelua ja kestävyyttä sertifioivaa järjestöä, Marine Stewardship Councilia. Alaskanseiti ja alaskalainen lohi kuuluvat ryhmän sertifioimien viidentoista kalakannan joukkoon, joten niitä voi syödä suhteellisen hyvällä omallatunnolla. Täydellinen lista näistä sertifioiduista kalalajeista, järjestettynä myyjittäin, on nähtävissä osoitteessa: http://eng.msc.org.

Ympäristön tilaan keskittyvä järjestö, Environmental Defense Fund (EDF), on kehittänyt "syö viisaasti kaloja -ohjelman", joka ottaa huomioon haitallisten aineiden jäämät sekä kalastuksen eettisyyden. Sen perusteella kuluttajat voivat arvioida kalalajeja osoitteessa: http://www.oceansalive.org/eat.cfm.

Viljeltyä lohta ja kalanviljelyä laajemminkin puolustavat näkevät kalanviljelyn keinona vähentää painetta luonnonvaraisia kalakantoja kohtaan sekä keinona tarjota kuluttajille omega-3-rasvojen lähteen, jossa on kohtalaisen vähän jäämiä. EDF:n mukaan lohen ja taimenen tapaisten petokalojen kasvatus on kuitenkin virhe, koska niiden kasvattaminen vaatii suuria määriä luonnonvaraisia, makrillin ja sillin kaltaisia rasvaisia kaloja. Ympäristönsuojelijat väittävät myös, että kalanviljelylaitokset saastuttavat paikallisia vesistöjä jätteillä ja kalatauteja torjuvilla antibiooteilla. "

Entä se kananmuna?

• muzakin toistelija
        ......... kirjoitti:

"Yhdysvaltain vuotuinen kalan ja muiden merenelävien kulutus henkeä kohti on kasvanut tasaisesti 1970-luvulta lähtien ja on nyt noin seitsemän kiloa vuodessa. Vaikka kaikki tuo kala olisi meille hyväksi, me itse emme tee hyvää kaloille.

Kalakannat ovat vaikeuksissa. Kansainvälinen tiedemieskomitea on ennustanut, että nykymenolla merenelävien saaliit romahtavat noin 40 vuodessa kymmenenteen osaan historian suurimmista saaliista.

Monet ympäristönsuojeluryhmät ovat ottaneet kalakantojen suojelun yhdeksi tärkeimmistä teemoistaan. Maailman luonnonsäätiö, WWF, tukee brittiläistä kalastuksen suunnittelua ja kestävyyttä sertifioivaa järjestöä, Marine Stewardship Councilia. Alaskanseiti ja alaskalainen lohi kuuluvat ryhmän sertifioimien viidentoista kalakannan joukkoon, joten niitä voi syödä suhteellisen hyvällä omallatunnolla. Täydellinen lista näistä sertifioiduista kalalajeista, järjestettynä myyjittäin, on nähtävissä osoitteessa: http://eng.msc.org.

Ympäristön tilaan keskittyvä järjestö, Environmental Defense Fund (EDF), on kehittänyt "syö viisaasti kaloja -ohjelman", joka ottaa huomioon haitallisten aineiden jäämät sekä kalastuksen eettisyyden. Sen perusteella kuluttajat voivat arvioida kalalajeja osoitteessa: http://www.oceansalive.org/eat.cfm.

Viljeltyä lohta ja kalanviljelyä laajemminkin puolustavat näkevät kalanviljelyn keinona vähentää painetta luonnonvaraisia kalakantoja kohtaan sekä keinona tarjota kuluttajille omega-3-rasvojen lähteen, jossa on kohtalaisen vähän jäämiä. EDF:n mukaan lohen ja taimenen tapaisten petokalojen kasvatus on kuitenkin virhe, koska niiden kasvattaminen vaatii suuria määriä luonnonvaraisia, makrillin ja sillin kaltaisia rasvaisia kaloja. Ympäristönsuojelijat väittävät myös, että kalanviljelylaitokset saastuttavat paikallisia vesistöjä jätteillä ja kalatauteja torjuvilla antibiooteilla. "

Entä se kananmuna?

just tässä pistelen rehua naamariin ;)

oon yksinäinen

tykkäis joku musta

• omppojeba

En jaksa enää, tyydyn kohtalooni ja olen yksin.

• Nature75

Mitäpä sitä kuuta tavoittelemaan... Parasta vain hyväksyä tosiasiat ja antaa asian olla.

• One&Only-n21-

Itse syön lihaa mutta en käytä alhoholia, tupakkaa tai mitään muitakaan päihteitä. Enpä ole toista samanlaista vielä kohdannut..

• bella_bambino

musta aika moni itseasiassa on kasvissyöjä :) ja kyllä mä tiedän pirkanmaalta kasvissyöjiä, ikävä kyllä saattaa olla että ne on liian nuoria sulle kun itsekin olen vasta 18 ja nämä tuntemani ihmiset ovat suunnilleen saman ikäisiä.

• Sellerel

No joo, täällä minä, kasvissyöjä-nainen. Mitään eläimestä lähtöisin olevaa ei kuulu mun ruokavalioon. En pössyttele, en ole lääkkeillä, en tupakoi, en käytä aineita en alkoholia. Voin juoda alkoholia toisinaan. Sanoisin olevani normaali niin kun meistä nyt kukaan on normaali. Arvostan eläimiä ehdottomasti ja luontoa. Minusta se on välttämätöntä, ellei saa kiksejä kissojen kiduttamisesta.

Mutta mikä on aloittajan osa tässä tarinassa? Kyllähän minusta voi haaveilla.

• haluaisinniinelää

^

• Elämän hylkimä :(

Aloittajan osa on se, että hän on tyytynyt paskaan elämäänsä jota hänellä ei edes koskaan ole ollut.
        Aiemmin haaveili ihanasta elämästä mukavan kumppanin kanssa, enää hän ei jaksa edes unelmoida mistään.
        Luovuttanut elämän kanssa, tyytyen tekemään hidasta kuolemaa kammiossansa yksinäisenä.

Ei vaan jaksa enää, mitään.

• hemppa & pumppu
        Elämän hylkimä :( kirjoitti:

Aloittajan osa on se, että hän on tyytynyt paskaan elämäänsä jota hänellä ei edes koskaan ole ollut.
        Aiemmin haaveili ihanasta elämästä mukavan kumppanin kanssa, enää hän ei jaksa edes unelmoida mistään.
        Luovuttanut elämän kanssa, tyytyen tekemään hidasta kuolemaa kammiossansa yksinäisenä.

Ei vaan jaksa enää, mitään.

..mitäs läksit

(o_O)

• Sellerel
        haluaisinniinelää kirjoitti:

^

• Black Metal Vegan
        hemppa & pumppu kirjoitti:

..mitäs läksit

(o_O)

Mikäs on tilanne markkinoilla?

• hupaakkonen
        Black Metal Vegan kirjoitti:

Mikäs on tilanne markkinoilla?

^ paska on tilanne, aina.

Ei näytä ämmiä kiinnotavan mikään.

• Spoi ler

Juu luonne sikseen kunhan syö kasviksia, eikä juo koskaan! Lihansyöjät eivät sitäpaitsi koskaan arvosta luontoa tipan tippaa?

• muna haukka

Mutta et käytä kamaa. Olet silti enemmän tai vähemmän narkomaani.

• (elin) (lintu)

Jätkät jaksaa rollaa

• Kokemusta on
        (elin) (lintu) kirjoitti:

Jätkät jaksaa rollaa

Olin kerran yhen kasvissyöjä äijän kans kimpassa, mutten ole sen jälkeen niihin kiinnittänyt mitään huomiota.
        Se eli liian terveelliseseti, matkoillakaan ei olis halunnu tulla baareihin eikä ryypätä.
        Sitten se oli myös liian siisti, aina siivoilemassa ja järjestelemässä kaikkee.
        Pesi kaiken pyykinkin aina, en pessy kertaakaan pyykkiä kun oltiin kimpassa,hah.
        Sitten se kuunteli aina jotain heviä ja öykkämäykkää ja olis halunnu mennä niihin konsertteihin,kielsin sitä menemästä.
        Joskus kun olin sen mukana konserteissa niin rupesin ihan vittuunnuksissani aiheuttaan kohtauksia et sen oli pakko lähtee sieltä meneen keskenkaiken, tupla hah.
        Mikä parasta niin se oli niin ihastunu muhun et ei ois koskaan edes vilkassukaan muita mut määhän petin sitä kokoajan kaikkien kanssa.
        Nyt se luuseri on työttömänä ja yksin ja on ruvennut vieläpä ryyppään, hah, mikä luuseri.
        En ikinä rupee minkään kasvistensyöjän kans enää mihinkään.

• The Midnightforest
        Kokemusta on kirjoitti:

Olin kerran yhen kasvissyöjä äijän kans kimpassa, mutten ole sen jälkeen niihin kiinnittänyt mitään huomiota.
        Se eli liian terveelliseseti, matkoillakaan ei olis halunnu tulla baareihin eikä ryypätä.
        Sitten se oli myös liian siisti, aina siivoilemassa ja järjestelemässä kaikkee.
        Pesi kaiken pyykinkin aina, en pessy kertaakaan pyykkiä kun oltiin kimpassa,hah.
        Sitten se kuunteli aina jotain heviä ja öykkämäykkää ja olis halunnu mennä niihin konsertteihin,kielsin sitä menemästä.
        Joskus kun olin sen mukana konserteissa niin rupesin ihan vittuunnuksissani aiheuttaan kohtauksia et sen oli pakko lähtee sieltä meneen keskenkaiken, tupla hah.
        Mikä parasta niin se oli niin ihastunu muhun et ei ois koskaan edes vilkassukaan muita mut määhän petin sitä kokoajan kaikkien kanssa.
        Nyt se luuseri on työttömänä ja yksin ja on ruvennut vieläpä ryyppään, hah, mikä luuseri.
        En ikinä rupee minkään kasvistensyöjän kans enää mihinkään.

^ voi ny perse, ootko ny tosissas.

• ?????????

Eli etsit tyhjäpäistä naista. Voin kertoa, että niitä Suomessa kyllä riittää. Polttamattomuus ja alkoholin käyttämättömyys ovat hyviä asioita. Sen sijaan kasvissyönti kertoo paljon naisen pään sisällöstä tai pikemminkin sen puutteesta. Tiedän tämän siitä, että olen seurustellut kyseinsenkaltaisen naisen kanssa. Sitten niillä kahdella aivosolulla yritetään vielä ylipuhua toisia ihmisiä tämän uskonnoksi muodostuneen dieetin kannattajiksi. Exäni ei tervettä päivää nähnyt, vaikka oli niin kasvissyöjää että... Oli milloin mitäkin murtumaa, poisjääneet kuukautiset, raudan puutetta, ohkaiset haituvat hiuksina. Eli en olisi huolissani tämän naisrodun edustajista. Tyhmiä naisia kyllä Suomessa riittää.

• o'ou

^ :O

• LintubonKari

Tule pois niiltä nurkilta.

• mussunippu

^ hä, ny en oikein tajuu.

• Ihastunut ihanaan
        mussunippu kirjoitti:

^ hä, ny en oikein tajuu.

Näitä lukeneina voin sanoa vain että postinjakaja nainen on minun makuuni.

• Kasvisläski
        Ihastunut ihanaan kirjoitti:

Näitä lukeneina voin sanoa vain että postinjakaja nainen on minun makuuni.

Voiko kasvissyöjä olla isokokoinen ja uskooko kukaan että elää pelkillä rehuilla jos on esim. 100 kg painoo.

• blub.
        Kasvisläski kirjoitti:

Voiko kasvissyöjä olla isokokoinen ja uskooko kukaan että elää pelkillä rehuilla jos on esim. 100 kg painoo.

Meikäläinen on vegaani ja varsin muhkeat muodot omaan!
        kyllä ihan rehuilla ja kasvirasvoilla saa massaa kerättyä.. ja tummalla suklaalla ;)
        niiii.. hiilareita ja energiaa irtoaa myös pastasta, riisistä jne...

• kasvishemmo
        blub. kirjoitti:

Meikäläinen on vegaani ja varsin muhkeat muodot omaan!
        kyllä ihan rehuilla ja kasvirasvoilla saa massaa kerättyä.. ja tummalla suklaalla ;)
        niiii.. hiilareita ja energiaa irtoaa myös pastasta, riisistä jne...

^ nyt kuulostaa asialliselta. :)

• surkeamatka
        Kasvisläski kirjoitti:

Mitenkäs tämmönen kasvismies joka on 180 cm ja 100 kg.

• kreisimeininki

hetki meni ennenkuin osas hahmottaa tätä juttuu.

• :)

Hipeistä en sit tykkää, enkä tatuoinneista, enkä lävistyksistä, enkä rastoista, enkä takkutukista, enkä bi-ihmisistä.

• sacredsteel

Oon lopettanu etsinnän ja myös osittain kasvissyönninkin.

• Niinpaljononmennyt

– Elämän tarkoitus on päästä mahdollisimman lähelle toista ihmistä, kasvaa vuorovaikutuksessa ja suvaitsevaisuudessa sekä ymmärtää erilaisuutta.

Jotain tämmöstä olin itekin aatellu näistä hommista jos löytyis joskus joku kiva nainen.

• kääpiöluppakani

Mä syön kasvispainotteista sekaravintoa.Tykkään lehtipihvistä maustevoin kanssa sekä lindströminpihveistä ja jauhelihasta - muuten suosin vegeä.Eli joo grillattu broileri käy sekä valkoinen kala, mutta ei mitään rasvaista.En tykkää eläinrasvoja syödä.
      Kasvisruuissa ongelmana on sotkuisuus ja mössömäisyys.Mä haluan raikasta ja maukasta kasvisruokaa - en mitään valkoisia limapapuja suoraan tölkistä.Olen syönyt myös aivan oksettavia falafeleja pitaleivässä ja se johtui siitä että ne oli tehty kikherneistä eikä vihreistä pavuista.Vihreiden papujen falafelit hyviä, esim Habibista saa.

• käppäkoni

^ mitä jos nyt vaan menisit takas sinne lihapatojen äärelle mussuttaan.

• hätäpaskaja

MIks monet naiset/tytöt sanoo aina olevansa kasvissyöjiä mut sit kuitenkin sanotaan et syö vaan jotain jauhelihaa.
      Tekeeks se jotenkin paremman olon jos syö vaan jauhettua lihaa.

• Billie_Pop

Moi!

Itse suosittelen osallistumista esimerkiksi kasvissyöntiin, eläinten oikeuksiin tai ympäristöasioihin keskittyvään järjestötoimintaan (vegaaniliitto, SEL, Vihreä puolue, luontoliitto, animalia, oe...), sitä kautta ainakin itse olen verkostoitunut lukuisien samanhenkisten ihmisten kanssa :)
      Varsinkin Pirkanmaalla ko. toiminta tuntuu olevan aktiivista ja sitä kautta varmasti tutustuu kriteerisi täyttäviin naisiin. Itsekin olen vähän suunnitellut muuttavani syssymmällä sinne suuntaan ;-----)

Aika usein tulee bongailtua vegeihmisiä myös esim. erilaisilta punk-keikoilta ja mikseipä vaikka jostain kasvisruokaa tarjoavista paikoista tai tapahtumista (esim. vegfest, kasviskekkerit..) tai mielenosoituksista, keskustelutilaisuuksista yms?

^ MInkä ikäinen olet Billie_Pop?

• Billie_Pop

22, kukas kysyy? :)

^ Yks kasvismies vaan Tampereelta, oon vaan hieman iäkkäämpi kuin sinä.

• Billie_Pop

Ai, olis kieltämättä kiva tutustua ihmisiin sieltä päin, kun en kauheesti ketään tunne ennestään ja muuttokin vissiin häämöttää tulevaisuudessa.
      Iän kanssa en kovin tarkka ole, enemmän merkkaa yleinen elämäntilanne.

Jos haluat, niin voit lisätä mut esim. mesekaveriksi, mikäli ko. palvelua käytät tai lähettää ihan vaan perinteisesti s-postia; taivaanrannanmaalari@hotmail.com

• kiinnostunutsinusta

Hannamaija laitas uus kuva ;)

• 3puh4data

Onko mulla mitään toivoa kun oon ylipainoinen, enkä ole komeakaan.
      Olen myös yksinäinen, kavereita ei ole yhtään ja mitään sosiaalista elämää ei ole oikeastaan.
      Mut oon kiva, luotettava ja aito ihminen.
      Tykkään eläimistä, luonnosta ja kulttuurisista nautinnoista erityisen paljon.

• mitämäteen

Eikö elämässä riitä mikään...

• c(', )

Erilaisia kasvissyöjiä:

Osittainen vegetaristi= ei syö ns. punaista lihaa, mutta syö kanaa ja kalaa.
      Lakto-ovovegetaristi =ei syö mitään lihaa, mutta käyttää maitotuotteita ja kanamunia.
      Laktovegetaristi= käyttää maitotuotteita
      Vegetaristi =ei käytä eläinkunnan tuotteita ruokavaliossaan
      Vegaani =ei käytä mitään eläinkunnan tuotteita vaatetuksessaankaan
      Fennovegaani= vegaani joka suosii lähialueella tuotettuja raaka-aineita

• (melkein) hipinretku

Hyvä tietää, olen itse siis laktovegetaristi. Vai lasketaanko leivonnaisissakin käytettävät kananmunat?

Lisähuomiona mainittakaan että kuuntelen myös paljon reggaeta!

• c(´, )
        (melkein) hipinretku kirjoitti:

Hyvä tietää, olen itse siis laktovegetaristi. Vai lasketaanko leivonnaisissakin käytettävät kananmunat?

Lisähuomiona mainittakaan että kuuntelen myös paljon reggaeta!

Tottakai ne leivonnaisten kananmunat lasketaan, syöthän sinä ne samalla kun leivonnaisen..sama se kai paistatko kananmunan pannulla vai syötkö sen pullan ainesosana.
        Ja nuo oli otettu animalian sivulta ja siellä noi nimitykset on, myös se osittainen vegetaristi, oon kyllä samaa mieltä siinä, että jos kanaa ja kalaa syö, niin ei voi käyttää sanaa vegetaristi ollenkaan, mutta eipä ole minun keksimäni nimike. Kana on kanan lihaa ja kala kalan lihaa. Ei niistä kasviksia saa sitten niin millään.
        Kaikki eläinkunnantuotteiden vähentäminen ruuasta on toki hyvä, en vähättele yhtään. Aina se on "kotiin" päin kun eläimiä ajatellaan. Se pitää muistaa, eikä ylimielisesti lytätä heitä, jotka eivät ole totaalikieltäytyjiä. Pienetkin asiat auttaa, suuret toki enemmän.

• sadonkorjaaja henki

Nyt on kotimaiset marjat ja kasvikset parhaimmillaan, eikun syömään.

• vege minäkin

Vegetaristi on kasvissyöjä. Jos on olemassa "osittainen vegetaristi", niin samalla logiikalla olisi olemassa myös "osittainen absolutisti". Se että vähentää lihansyönnin kanaan ja kalaan on sinällään hyvä asia, mutta jos oikein saivarrellaan, niin vegetarismin sijaan pitäisi puhua kasvispainotteisesta ravinnosta.

Ihmettelen joidenkin vihamielisyyttä vegetarismia kohtaan, vaikka se on ruokavalioista ainoa jossa ihmisen hyvinvoinnin lisäksi otetaan huomioon myös muiden (eläinten ja ympäröivän luonnon) hyvinvointi. Olisi hauska kuulla lihansyönnin "eettiset" perusteet; niitä ei nimittäin ihan hevillä löydy.

• c(´, )

Se vihamielisyys johtunee siitä, että koetaan syyllisyyttä siitä, kun ei itse moiseen pysty tai ajatellaan, että jokainen kasvissyöjä vähintäänkin ristiinnaulitsee jokaisen sekasyöjän ja luulee olevansa muita parempi, mikä taas jhtuu jälleen siitä, että luultavasti tunnetaan syyllisyyttä kun ei itse pysty. Siksi niin hurja puolustuskanta.
        Monet eivät kestä ajatella mitä syövät, ajatusta, että se köntti on oikeasti ollut elävä eläin, ja jos asiasta keskustellaan, käskevät olla hiljaa. Tietämättömyys tekee autuaaksi vissiin. Kun asiaa ei ajattele, ei sitä ole olemassa. Tai jotain. Sitä voisi ajatella niin, että kukaan, kuka ei itse pysty eläintä tappamaan, nylkemään, paloittelemaan jne, sillä ei ole oikeutta sitä myöskään syödä.
        Mutta jokainen tavallaan, omien tapojensa tyrkyttäminen on aina ärsyttävää, on sitä sitten kummalla puolella "aitaa" tahansa.

• Adrian SOS

Tuli vaan mieleen tossa et minkälaista musaa kasvissyöjät tykkää kuunnella.

• VÄSYNYT Gataeela

Ihan söpö toive. Itse en tunne kyllä nyt kun mietin, ainuttakaan tuollaista naista. Kasvissyöjätuttuni polttavat ja juovat, huumeetkin menevät :D Voi ei. Onnea etsintään! Ja koska kasvissyömistä ei välttämättä ulospäin näy, suosittelen ehkä nettitreffailua =O

• tämähetkija

PItäiskö järjestää joku kasvismielisten miitti johonkin jossa vois tavata muita?
      Ilman alkoholia tai muitakaan päihteitä, eli ei mitään baareja ainkaan.

:) oisko tulijoita, kiinnostaako ketään.

• piipertäjä88

Vähän riippuu et missä ja koska, voisin ehkä tullakin.

• kulahtanutetumus

Mikä on tilanne?

VASTAA

• hahmottaja

Suurinta tekopyhyyttä maan päällä: syö kanaa ja kalaa, mutta ei lihaa. Tähän ei löydy loogista perustetta lukuunottamatta terveydellisiin syihin perustuva ruokavalio (voihan osa olla allergisia tietyille raaka-aineille).

Navetan mummokin jo sanoi taannoin, jotta jos syöt kannaa ni syöt kyllä possua ja lehmääki, samast puust non kaek veistetty loppuviimeks!

Ei kiitos kasvissyöjänaista kuitenkaan; ne on suurella todennäköisyydellä aika vaikeita muutoinkin - niin ja fanatísmi ja hihhulismikin vaanivat vähintäänkin nurkan takana potentiaalisina lisävaikeuksien tuottajina.

• 2161

:( tuli paha mieli mummon puolesta :(

• MUMMON SANA ON LAKI

Mummo kyllä tietää: hänellä on käytännön kokemusta eläimistä vuosikymmenien ajalta.

• pimpmykasvis

Onneksi tulevaisuuden mummot ja osittain jo nykyisetkin tajuaa että kasvissyönti on hyvästä.

• nothing but true

Se on hyvästä, mutta ei kaikkien mielestä kuitenkaan pelkkä kasvissyönti...luojan kiitos!

• näemmekönyteteemme

Jos laittaisin tänne linkin treffi ilmoitukseeni, niin kiinnostaisiko se ketään ihmistä joka todella etsii ystävää/seuraa.
      Vai kiinnostaisiko pelkästään ns.tirkistelijöitä, feikkejä ja ihmisiä joita kiinnostaa mutta jotka eivät saa koskaan aikaiseksi.

• tukevamiessyöjä

Oon syöny tänään niin paljon kasviksia, juureksia ja marjoja että on ähky ja mahaan sattuu. pari omenaa.

Jääkaappi ja pakastin on myös täynnä kesän ja syksyn satoa.

• toiveesi saattaa

Kokeilkaa

Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

Tässä avain tähän kaikkeen:

1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

• sad&lonely

En usko enää tälläisiin valheisiin, olen yksin ikuisesti.

:(

• hipiksikin haukuttu

hehee täälläkin olisi luonnollinen, eläinrakas ja täysin kasvissyöjä nainen :)
      mun kohdalla menee vikaan siinä et poltan, juon ja käytän jonkinverran kamojakin :d

• hate hippies

Miksi sinä juot, poltat ja vedät kamaa?

• Missä mun mies on???

Minä oon ollu kasvissyöjä 18 vuotta. Ikää on vajaa 30v. Ja siis oikeesti kasvissyöjä: en syö kalaa, kanaa, lihaa, enkä kananmunia. Rakastan eläimiä yli kaiken. Kesäisin siirtelen tieltä sivuun etanoita etteivät jää pyöräilijöiden alle yms. Ja en ole mikään hippi, vaikka eläintenoikeuksia ajankin! Päältä päin ei tod. uskoisi, käytän meikkiä ja pidän muutenkin ulkonäöstäni huolta.

• Tälläisen kun löytäisi.

• nakkie

kyllä kasvissyönti on hyvä asia naisessa kuin miehessä! ja ei ne kaikki silti mitään laiheliinejakaan ole. monet käyttävät myös alkoholia ja sekin on ihan OK! ei ne mitään tylsimyksiä ole!

• k.b.p.

Olen tavannut nyt pari kasvissyöjänaista ja molemmat tietenkin ovat olleet varattuja.
      En löydä itselleni kumppania koskaan, eikä kukaan huoli minua.
      Luovutan kaiken tän paskan suhteen, ei jaksa enää mittään.

• ommmmm

Heippa. Menkääpäs sellaiseen kuin vegfriend.com
      Sinne tehdään oma profiili ja sitten voi ystävystyä halutessaan muiden kasvissyöjien kanssa. On siellä myös suomalaisia sinkkunaisia, siellä voi siis myös hakea hakea kumppania.

• humppa heikki

Moi, en oo vieläkään löytänyt itelleni kasvisnaista. :(

Muutamiin tosiaan oon törmänny mut kaikki ne on olleet varattuja.

Iham tyhmää.

• veli#

Onko kukaan lukenut kirjan Elsa Ervamaa. Elävä ravinto.
      Hyvää syksynjatkoa kaikille.

• vegevege96

Mä oon kasvissyöjä. Siis ihan kunnolla, mitään lihaa en syö, mutta mä kyllä poltan...

• Kasvissyöjä123

Jännä juttu, kun itse olen juuri tuollainen, mutta olen varattu ;) En käytä lainkaan alkoholia,
      enkä ole koskaan polttanut tupakkaa. Enkä varsinkaan huumeita. Olen ihan nomaali ja
      hoikka ja koska olen kasvanut ja elänyt ennen kaupunkiin muuttoa pienelllä paikkakunnalla,
      olen jo pienestä pitäen tottunut luonnossa oloon. En syö tosiaan lihaa, kalaa, kanaa,
      enkä äyriäisiä. Kananmunia hyvin harvoin ja maitotuotteita käytän kyllä..

• skdjfh
    • Sipsisinkku

Onko löytyny ketään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe