hirveästi.
Onko kesää vielä jäljellä, tuleeko vielä kauniita päiviä...... trrrrrrrrrr.
Onko teillä kylymä
12
684
Vastaukset
- namisuku
että piti laittaa villasukat jalkaan ja aamulla kun heräs piti ottaa kuuma suihku kylmän sijaan:(
- eiliseen asti
on ollut ikkunoita auki läpi vuorokauden. Tänään suljin ne.
niitä..
jäljellä. Vielä tulee kauniita päiviä. Villahousut takasin vintille.
- soppana
äskeinen pitkä säätiedotus luvannut tälle viikolle viikonvaihteineen kun hallaa ja yöpakkasta ja pohjoisen viimaa....
- Suttura
soppana kirjoitti:
äskeinen pitkä säätiedotus luvannut tälle viikolle viikonvaihteineen kun hallaa ja yöpakkasta ja pohjoisen viimaa....
Tänne taas on luvassa: 11, 14, 14, 15, 14.
Tiistaista lauantaihin. Sataa ja taas välillä ei.
Tiedä häntä onko kesä vai syksy? :)
- mikhaildenisov
lämmintä,lähden marraskuussa kk ajaks Thaimaahan
- yks kottarainen
Hyvin tarkenee istuksia parvekkeella paitahihasillaan vaikka mittari näyttää vain 12 astetta.
Pieni vinkki paleleville: Osta sellaiset hierovat sandaalit jossa sisäpohjassa nystyrät (esim. Scholl). Olen sellaisia pitänyt kotikenkinä jo yli 20 vuotta ja hyvin on auttaneet paleluun. Ei ole sen koommin olleet sormet eikä varpaat kylmät, eikä vilunväreet vaivaa hartioissakaan. :)- Akaton mies
Joo on ollu kylymää ja sateesta, tuuli vielä sellaanen ottava. Nua pajaanovet oli aamupäivän auki ja tuntuu notta oikeen hampahat kalisoo. Syömäs ku kävin päivällä täs kotona niin vaihroon koipihini pitkälahkeeset aluuskalsarit, sitten meni mukavammasti. Laittaa vaatetta päälle niin tarkenoo. Tuas tuvaas on puuhella, illansuus ku tuliin kotihin laitoon hellahan valakian ja siinähän saa sitten köksäällä ruokaa samoolla lämpöösillä ittelensä. Täällä on ny ihan lämmin. Aina tuas syys-lokakuun vaihtehes sitten laitan oikeen ehtoosin takkahan valakian. Ei viitti vielä elokuulla kuitenkaan ku soon pikkuusen niinkuun jäähyvääset kesälle. Ja siitä tuloo viälä aurinkoosiakin päiviä, monasti syyskuus on kovastiki lämmintä keliä pitäny. Näin ny ainakin toivotahan. terv. seppä ja hyvin tarkeneva pieni Tiitu-kani pohojanmaalta.
- ibiza
että:
"Onko sulla kylmä, älä lennä pois".
Silti kylmäisimmät lentävät pois!!!!!- Akaton mies
Joo nua arempi hipiääset lähtöö siivillensä pois pakkaasia karkuhun niinkuun ny pääskyyset ja menöö sinne rehellinen kurkiki. Vanha ja viisas variis kans mukamas mennä rähäjäsi sakkineen muuttomatkalla, mennessään vain huusi notta: jos mua ei marianpäivään mennes näy niin sano miestä menneeksi. No kaikkihan ne palaa taas ku uusi kevät koittaa ja päivä on päreenä. terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.
- ibiza
Akaton mies kirjoitti:
Joo nua arempi hipiääset lähtöö siivillensä pois pakkaasia karkuhun niinkuun ny pääskyyset ja menöö sinne rehellinen kurkiki. Vanha ja viisas variis kans mukamas mennä rähäjäsi sakkineen muuttomatkalla, mennessään vain huusi notta: jos mua ei marianpäivään mennes näy niin sano miestä menneeksi. No kaikkihan ne palaa taas ku uusi kevät koittaa ja päivä on päreenä. terv. seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani pohojanmaalta.
sitä minä en ymmärrä kun noi siivettömätkin, ne viluisimmat lentävät noilla "keinosiivillä" jotka alunprinkään tähän käyttöön ole tarkoitettu. No, tulevathan ne, ja pröystäilevät meille ( vaikka silmämunat ovat vielä punaset "talven vietosta", ja maksa läpättää ) kuinka hauskaa oli. Ja tietenkin siellä taskun perällä alimmaisena on se astmapiippu jota naukkaillaan sitä kun ei niitä pölyn aiheuttamia juttuja kerrota.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969