vanhojentanssipari

kekesh

Eli yks tyttö pyysi mua pariksi ja oli hyväksyttävä tarjous tilanteen takia. Nyt rupesi kaduttamaan, koska haluaisin itse pyytää erästä toista pariksi. Miten selitän tämän minua pariksi pyytäneelle?

9

6391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vudhgo

No kannattaa ensin varmistaa,että pääsekö haluamasi kohde varmasti pariksesi,ennen kun kerrot toiselle.. Sitten onkin paha jos jätät pyytäjän ja toinen ei pääsekään.. mut tsemiä:) kyllä ne asiat hoituu :)

• ...

Omasta mielestäni olisi erittäin törkeää vaihtaa paria, jos on jo luvannut toiselle tytölle että tulee hänen parikseen. Paljon saat selittää hänelle jos ajattelet paria vaihtaa, mutta itse ainakin tanssisin juuri hänen kanssa kenen kanssa olisin alunperin sopinut.

Jos nyt välttämättä tahdot pari vaihtaa, tee se nyt ainakin erittäin nopeasti! Se vasta on kiusallista parillesi, jos hän jää kokonaan ilman paria sinun parinvaihtosi vuoksi, sillä usein parit on jo valittu, tai valitaan ainakin pikapuoliin. Jos esimerkiksi sanot hänelle aikovasi vaihtaa paria vasta parin viikon kuluttua, jää hän suurella todennäköisyydellä ilman paria (tai ainakin meidön koulussa olisi jäänyt ^^).

Eli tanssi nyt vaan tämänhetkisen parisi kanssa sen enempää pohtimatta (oma mielipiteeni).

• tyttö 17 v

Tuota.
      Itse kysyin erästä poikaa tanssimaan ja hän suostui. Jos hän nyt sanoisikin, ettei voikaan tanssia, olisin aika loukkaantunut, ellei hän esimerkiksi etsisi minulle toista paria tilalle ja selittäisi perin pohjin! Kieltävästä vastauksesta alunperin en loukkaantuisi.

Ja hmm, vanhojen tanssit eivät ratkaise oikein mitään. Ei niitä uusia pareja välttämättä niiden aikana synny, monet tanssivat kavereidensa kanssa, eli ei se mahdollisuuksiasi huononna sen tyttö nro2:n suhteen.

Mutta itse olet tilanteeseen joutunut, kestä se. Teet todella ikävän tempun, jos vaihdat paria kuin paitaa.

• mä...

sorry vaan ketjun alottajalle, mut oon samaa mieltä tytön 17v. kans.. JOs likka on jo hommannu kaikki puvut yms., sä teet oharit eikä se saakkaan toista paria.. No kyllä mua ainakin vituttais.. Mitä väliä yksistä tansseista on? Se on vaan kävelyä, tutustu siihen toiseen muuta kautta.

• ksJSdk

Älä nyt pelle rupee ryssiin tätä juttua.Jos joku näkee vaivaa kysyäkseen sinua,niin kunnioita häntä edes sen verran!

Onko noussu vähän pissa päähän.

• _lily_

minkä takia haluaisit tanssia toisen kanssa? ihastus kenties?
      itse tanssin kaverin kanssa, mielummin niin, kuin se että olisin ihastunut häneen...
      mielestäni törkeää jos ensin lupaa ja sitten peruu koko jutun.. kaiken lisäksi jos sillä toisella on jo pari, luultavasti tanssit tämän kanssa jonkun tanssin jossa paria joutuu vaihtamaan.. niin ja sitten vielä se, että meillä ainakin illalla tanssivat vain ne jotka haluavat, ja tässä tapauksessahan voit pyytää sitä toistakin tyttöä tanssimaan.. :)

älä peru lupaustasi...

• :)

Kyllä sut kruunataan kaikkien aikojen kusipääksi jos nyt vaihdat parin vielä. Noin niinku kannustukseks sulle.

• Minä!!!
        :) kirjoitti:

Kyllä sut kruunataan kaikkien aikojen kusipääksi jos nyt vaihdat parin vielä. Noin niinku kannustukseks sulle.

On varmaan tosta edellisestä viestistä paljon apua, kun aloittajalla varmaan oli ne tanssit jo reilu vuosi sitten. Ainoo mikä kiinnostas on se, että miten siinä lopulta kävi.

• Anonyymi

Tsemppiii lovee uuu girlll, homiieeee, brousskiii ( mihin päädyit), mielenkiinnosta kyselen + minkä ikänen nykyään, tällee 14 vuoden jälkeen kyselen:)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1496
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1258
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      832
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32