Miksi paha voittaa aina hyvän?
Miksi uskomme ystävästä ensin pahimman vaihtoehdon?
Miksi kaikki kauniit lupaukset ja periaatteet joutaa romukoppaan kun sukupuolien välinen valtapeli alkaa.
Miksi mies/nainen haluaa aina omistaa ja hallita toista?
Eri sukupuolta olevat ei koskaan voi olla toistensa parhaat ystävät jos jommallakummalla on toimiva sukuvietti.
ei koskaan
9
494
Vastaukset
- kyselijalta
Minä en usko mitään pahaa ennenkuin saan itse todisteita. En halua omistaa ketään, vaikka rakastan. Mies ja nainen voivat olla sekä toistensa parhaat ystävät että rakastavaiset. Toivottavasti joskus saat sen itsekin kokea.
Voittaako paha aina hyvän sinussakin? Kai sinussa sentään jotain hyvääkin on. m.o.t. - ibiza
koskaan hyvää. Milloin paha on voittanut... "Paha saa aina palkkansa"....
Se että uskomme ystävistämme aina pahimman vaihtoehdon on huuhaata. Jos näin on, tätyy pysähtyä tutkimaan, olemmeko tosiaan ystäviä...
Mitähän tuo sukupuolten välinen valtapeli oikeastaan on??? Minulle tuntematon termi!!!!
Kukahan meistä voi edes haaveilla että omistaa elävän, itsenäisen, omilla aivoillaan ajattelevan yksilön... Ja vielä hallitsemisesta puhumattakaan....
Kyllä eri sukupuolta olevat voivat olla mitä parhaimpia ystäviä!!! Vietit kai jokaisella!!!!Eikös tämä miesten ja naisten pieni mutta niin niin tärkeä ero siellä jossain ole elämän jatkuvuuden kannalta ratkaiseva....- NaVaN
viriävät aina samanaikaisesti hereille, kun areenalle ilmestyy mies joka ajattelee sydämellä ja järjellä samanaikaisesti.
Hyvää edistämällä paha loittonee. Miestä parempaa ystävää nainen ei voi saada.
Miehen ja naisen kohdatessa viettienergia prosessoituu. Miten sen kanavoi ojiksi tunten virroille ratkaisee paljon. Syntyy satoisa ytävyyden pelto.
Moni vain tuhlaa sädetikkuina taivaantuuliin ja sanoo rakastan ikuisesti; se olikin harhaa; kas tuolla toinen.
- YSTÄVÄSTÄ
enkä vieraastakaan ensimmäisenä sitä kaikkein pahinta vaihtoehtoa. Kyllä siinä pitää olla jo jonkinlaisia konkreettisia todisteita mukana, ennen kuin alan uskoa esim. että ihminen onkin paha.
Enkä myöskään halua omistaa, enkä hallita ketään toista. Ja toi loppukin oli ihan höpöhöpöä, minulla on montakin toista sukupuolta olevaa parasta ystävää, eikä olla vielä sänkyyn menty, eikä kyllä mennäkkään.
Voittaako se paha? Miten? - NaVaN
miksi ja mitä on oiva itstutkistelun aihe. Koska ainut tapa löytää vastaus on löytää se omasta raadollisuudesta käsin.
Haavaisia olemme kaikki, avoimesti tai arvin peitettyinä. Hoidetun tai hoidossa olevin haavoin. Hoitamatta jätetyin haavoin jotka aika on parantanut onnistuneesti tai infektoitunein haavoin joista tulehdus on levinnyt ja vahingoittanut sydäntä.
Haavojen tehtailija vetäytyy vastuustaan, jokainen huolehtikoon itsestään, mitäs tuli eteeni, pahksunahkaisempi pitää olla, kyllä aikuisen pitää tietää, kun leikkiin ryhtyy, niin..
Pahuuttako ? Sitäkin seassa ehkä, mutta enemän napakeskeistä kasvuttomuutta.
Kuka on ystävä?
Ei ystävyydessä ole ehtoja ja jatkuvaa ystävän arvon ja laadun puntaroimista.
Ystävä on ja ystävyys pysyy, ystävyydessä kestetään yhdessä. Ystävyys pysyy aina tuoreena vaikkei ystävää tapaisi vuosiinkaan.
Ei ystävys ole laatua: hörppääkkös kahvia tänään mun kaa vai kenen? Olitkin kaupassa x kaa ja kampaajalla y kaa vaikka minäkin olen olemassa.- sitroen.
väitteistä vain ensimmäinen pitää paikkansa.
Yli 60 v kokemusta takana. - NaVaN
sitroen. kirjoitti:
väitteistä vain ensimmäinen pitää paikkansa.
Yli 60 v kokemusta takana.niin monen elämästä se viimeisin elämää kannatteleva säie katkeaa, sinnittely lakkaa ja sadut eivät ole totta :(
noin synkkiä ajatuksia useinkaan tule vastaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!! Tsemppiä kaikille
- Wille*****
pitkän tuubin jätöstä kaikki väitteet alottajalla. En kommentoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909